Zpět na článek

Diskuze: Specifikace GeForce 8800?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 10. 2006 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co konkretne povazujete za podezrele ?
Pocet shaderu ? Me neprijde az tak nerealny, vzhledem k tomu jak karta zatim vypada a ma udajne topit.
Vyssi frekvenci shader jednotek ? Ale dyt P4 bezi mistama interne taky na dvojnasobne frekvenci (a pro P4 nataktene na 4GHz je to 8GHz !).
- PetFish

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 10. 2006 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Počet shaderů - nevíme jak budou komplexní, takže 128 jich tam klidně být může. Ale ty takty... no, prostě se mi to moc nezdá.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 10. 2006 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Hmm ... nedalo by se uz konecne udelat neco s tim souhlas/blabol ?
Pokud to neni vazany na IP a omezeny na 1 hlas, pak je to uplne k nicemu (viz minula diskuze kdy nejakej retard naklikal u ruznejch pripsevku 400+ blabolu nebo souhlasu).
- PetFish

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 10. 2006 23:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @PetFish: navrhuji zrusit souhlas a ponechat jen blabol, odpovidalo by to vice realite, jinak znam chlapka co se tak jmenuje (Blabol), uci na SS na Zelenym pruhu, kdyby mi nekdo neveril (cimz popiram, ze bych s tamnim ucilistem mel cokoli do cineni)
- Josef K.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 10. 2006 06:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @The Root: Loginy se daj taky osmelit ... kdyz nekdo chce ... dokonce to umi vic lidi ... takze jmeno+ip ?
;)
- PetFish

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 10. 2006 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @PetFish: jasne reseni, at souhlas/blabol muze dat jenom registrovany uzivatel. Jednou za cas bych sjel nejakym parserem naklikane souhlasy/blaboly a teenagera co naklikal 200x blabol k jednomu komentari dat na nastenku hanby:)
- Lukas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 10. 2006 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @PetFish: osmelit loginy, kdyz se k registraci prida jeste obrazek se znaky se uz da automaticky velmi tezko... a rucne smula :D problem ipin je v NATu... a navic, ipina je k nicemu, porad jsou tu tisice proxyn :)
- The Root

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 10. 2006 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @PetFish: :-) vy to řešíte, jako by na hodnocení souhlas/blábol na takovémhle miniserveru stála budoucnost světa :-D Hodnotit názory by měli jen přihlášení, to je dostatečné.. Samozřejmě to nezabrání tomu, aby si případný nadšenec naklikal dejme tomu jednotky až desítky hlasů, když bude mít dostatečnou trpělivost, ale pochybuji, že by ho bavilo se pořád registrovat/přepisovat skripty/měnit IP , aby mohl nějak výrazně ovlivnit hlasování (které stejně málokoho zajímá)...
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 10. 2006 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud něco vypadá jako skutečně vycucané z prstu, tak je to těch 800W. Pokud by totiž na jednu kartu stačil 400-450W zdroj(a v tom je samozřejmě i zbytek počítače), tak na dvě musí 600W zdroj bohatě stačit.
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 10. 2006 17:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace teoreticky ano, ale v praxi ne každej 600W zdroj utáhne GX2 Quad SLI nebo X19x0 CrossFire, přestože podle součtu příkonů by to měl zvládat...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 10. 2006 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace nVidia zatím pro G80 specifikace na zdroj nevydala. Ale když je vydávala ATI pro její CF X1900XTX, tak kromě toho, že bude potřeba 550 W zdroj uvedla, že je potřeba taky 38 A z 12 V větve. Předpokládám, že nVidia to udělá podobně. Proto nejde říct "Mám 550 W a CF mi to neutáhne". Certifikace SLI/CF jsou nesmysl, specifikace jsou jasně dané.

Jinak, taky myslím, že těch 800 W pro SLI je moc naddimenzované.
- rentigo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 10. 2006 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Každopádně to by se vztahovalo i na ten 400/450W zdroj. Takže za předpokladu, že se počítá obdobně kvalitní zdroj u single a SLI, tak je jedno z těch dvou čísel(tzn 400 nebo 800W) vycucané z prstu. A předpokládám že blíže realitě bude to nižší.
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 10. 2006 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vyzera to ze fortron 500w blue strom bola vyhodna kupa do buducna :)
- Barell

Reklama
Reklama