Zpět na článek

Diskuze: Specifikace R580: 48 pixelů za takt?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 12. 2005 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jsem trošku zmaten .... jde o 48 pixelů nebo 48 polygonů ... 48 polygonů by mi tak nějak sedělo víc ... vzhledem k 16 naneseným texturám
- Martin Kusyn

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 12. 2005 08:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Žádné polygony s tím nemají co dělat. A TheIquirer je tady opět velmi nepřesný. Ta architektura je 48ps/16tex/16rops. Za jeden takt tedy dokáže vykreslit 16 pixelů, nasamplovat 16 textur a spočítat 48 pixel shaderových operací.
Jinými slovy - maximální výstup 16 pixelů za takt bude dosažen, pokud bude aktivní pixel shader se 3 aritmetickými operacemi a 1 vzorkováním textury.
- xR->

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 12. 2005 08:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace A ten poměr u G70 je taky blbě. Tam je texturovací jednotka v každé pipeline. Architektura je 24(ps+tex)/16rops. Poměry tedy
jsou 1:1 tex:ps a 2:3 tex/pixels (to je přesně naopak, než je uvedeno).
U G71 si pak nahraďte číslo 24 číslem 32, jinak by to mělo být stejné (tedy 16 ROPs).
- xR->

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 12. 2005 20:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace R5xx je zcela nová architektura takže se nedivím že je z toho někdo zmaten... The Inquirer hovoří vyloženě o 48 pixelech.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 12. 2005 22:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace NIC TAKOVÉHO TAM NENÍ - je tam "at the same time can proces 48 pixel data", ale to neznamená, že dokáže VYRENDEOVAT 48 pixelů za takt!
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 12. 2005 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: Třeba PRACOVAT NA nebo ZPRACOVÁVAT. Vyrenderovat znamená vykreslit a to nedokáže (dokáže pouze 16).
- xR->

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 12. 2005 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hmm to bude zaujmavi boj! a ako zisime ktora je vykonnejšia? asi ta ktora je viacej zazobana. :-(
- Andrej

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 12. 2005 21:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No pokud to bude záležet na optimalizaci her, tak ATI asi moc dlouho nevydrží :) pamutuju si od nich jen HL2, B&W a B&W2 :D
- Freeman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 12. 2005 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace je pravda že nVidia poslední dobou stihla podmazat víc vývojářů... viz třeba F.E.A.R. - už bylo venku demo který běhalo na ATinách krásně a na nVidiích skoro vůbec. Zaručeně se do toho pak nVidia vložila aby to běhalo stejně rychle na obou nebo radši líp na GeForckách...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 12. 2005 21:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To je snad jedno, hlavně, že z toho mají prospěch hráči. Špatný je, když jedna společnost podplácí vývojáře, aby to na konkurenci běhalo hůř - viz právě F.E.A.R. - to by mohlo vyústit v rozhodování o grafické kartě jako: "když si koupím ATi budu moct hrát toto a toto, ale nezahraju si tohle, protože je to pro nVidie" a naopak.
Jinak optimalizace je do budoucna ten nejlepší směr. Proč se hnát za vyššími takty a vyhazovat výkon oknem?
- Mr.Nigga

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 12. 2005 21:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace je he he prave som kolegovi nadomnov dal 100 hlasov že ma pravdu. to je ina paráááda mam novu zabavu :-)
- Andrej

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 12. 2005 23:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Mr.Nigga: Toto nie je optimalizovanie v pravom slova-zmysle. Ide iba o prachosproste zvysenie poctu tranzistorov, ktore si potom vyrobca necha pekne zakaznikom zaplatit. Skutocnym optimalizovanim v poslednej dobe bolo zavedenie miniALU alebo Dispatch procesor.
- iPoK

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 12. 2005 22:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Mr.Nigga: Když porovnáš výsledky z dema a z plné verze, tak zjistíš, že ati to v plné verzi pomaleji neběhá(v absolutních hodnotách). Jen to nvidii oproti demu běhá rychleji, takže nic nefér to nebylo
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 12. 2005 00:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ptipi: to víš, ale tenhle názor na PCTuningu (= nestranný zastánce ATI) neuspěje... Prostě když něco běhá na ATI pomalejc a na nVidii rychlejc, tak jsou to všechno optimalizace, podplácení a nepravdivé výsledky místo uznání, že je nVidia rychlejší :-)
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 12. 2005 22:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ptipi: No, jak jsem psal, není co řešit. Jediný, kdo na tom vydělá budou hráči. Jinak jsem rád, že jsi mě vyvedl z omylu, aspoň jsem o něco chytřejší
- Mr.Nigga

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 12. 2005 06:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @xBl4d3x: To já netvrdím. ATi přeci taky podplatila Valve aby HL2 běhal dobře na Atinách... u Far Cry nevim jak to bylo...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 12. 2005 22:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mohla by nVidia konecne zacat podplacat aj vyrobcov monitorov, aby znizili kvalitu ATi a vyrovnali tym zobrazovacie schopnosti. Mozno by som si potom tu GeForce kupil.
- Phillip Morris

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 12. 2005 00:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace těžko proveditelné vzhledem k danému standardu ;-) Do takového monitoru by nikdo ani majitel nVidie nešel...
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 12. 2005 23:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hry hravam uz roky-rokate. Niekedy, ked sa nad tym zamyslam, tak som spokojny, ze som tomu tolko venoval, vsak tie hry by sa sami nepresli. Inokedy mam pocit, ze som sa mohol venovat niecomu inemu.
Inak to, ze hranie hier ovplyvnuje spravanie cloveka, psychicky a fyzicky stav je nepopieratelny fakt. Niekoho viac, niekoho menej, to je ako porno film, clovek sice neskoci na najblizsiu zenu, ale vzrusenie tam je, na zaciatku urcite.
- Phillip Morris

Reklama
Reklama