Zpět na článek

Diskuze: StarCraft II — herní pecka s předělanou fyzikou Havok

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

kolibrik
kolibrik
Level 1 Level 1
8. 4. 2013 07:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

řešit grafiku u starcraftu mi přijde poněkud úsměvné. pokud vím, tak ta hra je zcela o něčem jiném a dosud jsem považoval za samozřejmé, že mimo kampaň se hraje vždy na low. gl hf :)

Tudva
Tudva
Level 1 Level 1
8. 4. 2013 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kolibrik Me se libi ze kdyz ted pridali detailnejsi modely, tak ted vypadaji filmovy sekvence lepe i v WOL.
Jinak ve hre spis ocenuji prehlednost nez graficky orgie a preplacanost.

Maor
Maor
Level 1 Level 1
8. 4. 2013 09:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kolibrik na extreme je to stejně přehledné jako na low, na low to hrajou jen ti, co nemají přetaktováno, aby omezili lagování

al_capone
al_capone
Level 1 Level 1
8. 4. 2013 11:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Maor]na extreme je to stejně přehledné jako na low, na low to hrajou jen ti, co nemají přetaktováno, aby omezili lagování[/quote]

Tady musím za sebe nesouhlasit. Spousta pro-hráčů mají dobré mašiny a stejně hrají na low. I méně zkušení hráči dávají často přednost low- max mid. detailům (specifické nastavení u různých položek).

Jde o to, že hra není vůbec na high/ultra detaily přehledná jako ta na low.

Především hra za zegy, kde je creep - vše se leske včetně budov a jednotek.

Další věc je snadnější detekce invisible jednotek - na to je nutná kombinace low/medium.

Absence létajících těl a různých animací taky udělá své - při boji je lépe znát, které jednotky microvat,atd.

Jsou to detaily, ale v rámci celého zápasu to udělá hodně, každá sekunda reakce se počítá.

Ti co ví o čem mluvím mi nejspíš dají za pravdu.

kalam
kalam
Level 1 Level 1
8. 4. 2013 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No grafika není zas tak špatná, ale některé textury např. textura lávy opravdu překvapí :)

GaGy
GaGy
Level 30 Level 30
8. 4. 2013 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já nechápu proč v dnešní době Xjádrových CPU to tato hra neumí využít více jáder ... :roll:

ICEBRETON
ICEBRETON
Level 1 Level 1
8. 4. 2013 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tato hra prisla na trh s obrovskym hype. Vsemi recenzemi je chvalena az do nebe. Hra je pritom naprosto prumerna az podprumerna. Mizerny pocet druhu jednotek i budov vypovida o odflaknute praci. Jedinym, cim hra vynika je grafika. Zlaty CaC TW.

The_Ball
The_Ball
Level 1 Level 1
8. 4. 2013 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ICEBRETON Blbost. Tahle hra je ceněná právě kvuli svojí vyváženosti, a nepřeplácanosti. Kampaň ve SC byla vždy špičková (i když trošku klišéovitá), tak stále se jedná o super hru, která se dá hrát i po spoustu letech. Na ladderu teprve začíná hra!!
Single je jen tutoriál.. :D

ICEBRETON
ICEBRETON
Level 1 Level 1
8. 4. 2013 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@The_Ball no tady je videt, ze mel Werich pravdu. Proti hlouposti se neda bojovat, neb blbcu je na svete radove vic, nez tech chytrych, aproto je nutne se prizpusobit a delat jednoduche hry pro masy...SC II me bavil jen nekolik hodin. Naproti tomu napr. strategie Total War cloveka zabavi na tydny...ja vim, ale u toho se musi myslet...

The_Ball
The_Ball
Level 1 Level 1
11. 4. 2013 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@The_Ball @ICEBRETON: Jo, hlavně že ty si bereš Wericha do pusy.. TO že se to nelíbí tobě, neznamená automaticky že to je sračka pro masy. Zrovna takovej Total war mi nic neříká! Je to pomalá hra o ničem. Rozmístíš pluky a pak neděláš nic (v porovnání se SC2 než čumíš). Jestli tě SC2 nechytnul, tak musíš bejt lama, co nemá mozek. U SC2 se musí přemýšlet, a to hodně!!!

To je jako kdyby někdo napsal, že je Csko shit, protože to má zavřený malý mapy a že je dneska trend třeba stalker, nebo BF3. Chápeš? asi ne....

xkryspin
xkryspin
Level 1 Level 1
8. 4. 2013 22:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@The_Ball @ICEBRETON: Jojo. Všichni sou blázni, jenom ty si letadlo.

Za několik hodin stěží dohraješ kampaň na casual ... natož prozkoumat vše co SC nabízí...

Flek
Flek
Level 1 Level 1
16. 4. 2013 16:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@The_Ball @The_Ball: Jen kvůli tomu že ICEBRETON ve svym ignorantskym komentáři píše o total war hrách, tak je nemusíš kvůli tomu hned schazovat. Rozmístit pluky a nedělat nic můžeš možná tak v TW kampani. Obě hry jsou náročný jak na macro a micro, jen se každá hraje trochu jinak.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
8. 4. 2013 16:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

..engine SC 2 není nějak neznámý, hráči WoW na něj koukají každý den. :) Není to něco spešl, jen varianta WoW enginu, který byl vyvinutý z W3. Výhoda jejich enginu je v extrémní modifikovatelnosti, důvod proč WoW dokáže vypadat slušně i dneska, stejně tak SC2. Navzdory tomu, že engine sám o sobě má fousy jak děd Vševěd.

Nedos
Nedos
Level 31 Level 31
8. 4. 2013 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=ICEBRETON]Tato hra prisla na trh s obrovskym hype. Vsemi recenzemi je chvalena az do nebe. Hra je pritom naprosto prumerna az podprumerna. Mizerny pocet druhu jednotek i budov vypovida o odflaknute praci. Jedinym, cim hra vynika je grafika. Zlaty CaC TW.[/quote] Myslím že SC vyniká hlavně na MP.

xkryspin
xkryspin
Level 1 Level 1
8. 4. 2013 20:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Daemonius]..engine SC 2 není nějak neznámý, hráči WoW na něj koukají každý den. :) Není to něco spešl, jen varianta WoW enginu, který byl vyvinutý z W3. Výhoda jejich enginu je v extrémní modifikovatelnosti, důvod proč WoW dokáže vypadat slušně i dneska, stejně tak SC2. Navzdory tomu, že engine sám o sobě má fousy jak děd Vševěd.[/quote]

1) Seš jelito.
2) Definuj engine. Myslíš základ pro grafiku a fyziku?
3) Potřeby těch her jsou hodně odlišné (zkus se třeba v SC2 podívat na oblohu nahoře, nebo na hory na horizontu... Základ GF (to je to, co bys teoreticky mohl ve stejné podobě použít v obou hrách)je práce pro tlupu codemonkeys na 3 týdny. Ty "další" úpravy jsou na několik měsíců... Úpravou WoW enginu by strávili daleko více času než napsáním znovu a ještě by si přidělávali potíže...
4) A abys už příště neplácnul takovou kravinu, tak si o tom enginu můžeš něco přečíst třeba tady:

www.pcgameshardware.com/aid,674502/Starcraft-2-Technology-and-engine-dissected/News/

teeejay
teeejay
Level 1 Level 1
9. 4. 2013 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U SC2 je zbytečné dělat graf. testy, o grafiku tu téměř nejde. Jde tu o hratelnost, je to postavené tak, aby MP běžel skoro každému a o tom tahle hra je. O MP, ale také o krátkém příběhu v SP. A jestli někdo říká, že to hrál pár hodin a že Total War je lepší, tak je trouba. Protože SC2 se prostě po pár hodinách hraní zhodnotit nedají, pro mě začala sranda na ladderu až v Masteru :lol:

WolverinSK
WolverinSK
Level 1 Level 1
10. 4. 2013 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslíte, že je šanca rozbehnúť to bez grafickej karty na Intel Core i5-3570K BOX 3.4GHz 6MB cache HD4000? (samozrejme adekvátny zvyšok, len grafiku musím 2-3 mesiace počkať)

O grafiku mi nejde low nastavenia, len či by to bežalo.

Mers
Mers
Level 1 Level 1
13. 4. 2013 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já se na to těšil a docela mě to zklamalo. Wings of Liberty byla pecka, dohrál sem ji kompletně asi 4x a furt mě baví, tohle sem měl z nudy problém dohrát aspoň jednou. Mluvím o kampani a příběhu, multiplayer mě nezajímá

Kacab
Kacab
Level 1 Level 1
16. 4. 2013 01:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

SC není o grafice. Ano, tato hra má kampaň a docela zajímavou, ale její primární určení je kompetitivní hraní.
Každý tutoriál na SC II začíná větou - snižte si detaily na minimum, budete to mít plynulejší a přehlednější.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
24. 4. 2013 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Až z podivem se podařilo Blizzardu zmrvit optimalizaci. Vypadá to stejně jako předchozí díl a je to 3x náročnější. No vlastně nevypadá. Není tam zkutečné AA.
To vypadá že po dokončení trilogie budou StarCraft 2 portovat na konzole nebo se jen dohodly s výrobci HW aby optimalizace dopepřily aby se prodávaly super nebušené předražené mašiny.

Reklama
Reklama