Zpět na článek

Diskuze: Stavíme levně: Low-End základní desky do 2000,- Kč

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 2. 2005 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opravdu super clanek... Az si budu chtit koupit PC za par korun, urcite si pujdu peclive vybrat na PCt. Pripravujete taky clanek o grafickych kartach do 500Kc nebo o procesorech, ktere ziskate smennym obchodem za kozesiny?
- kangaroo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 2. 2005 09:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

<P>mistře klokánku jestli si honíš v kompu Ultra mrchy ve SLI tak je to tvuj problem</P>
<br><P>řekl bych že pro hodne lidí to je skutečně dobrej članek a rád bych si přečetl</P>
<br><P>pokračování třeba grafárny do 4000,-</P>
- Ender Wiggin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 2. 2005 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tento clanek je v principu "o nicem". Kazdy vyrobce ma prurez vsemi segmenty, od low-endu az po spickove desky (a tyka se to vsech komponent, ne jen desek). Proto ztotoznovani nejake znacky s malo kvalitnimi low-end deskami (=vyrobci) muze zavanet poskozovanim dobreho jmena a muzese stat, ze se nektery z vyrobcu ohradi a bude si stezovat (ani bych se nedivil).
- Noname

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 2. 2005 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja si take myslim ze je to hodne dobrej clanek, kdyz nekdo potrebuje komp jenom na praci, max na cs nebo neco podobneho tak takvejhle podvozek bohate staci...
- SiD

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 2. 2005 10:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyz uz PC s intelem tak myslim ze na intelovskou desku. Muj typ: D865GVHZ

<br>INTEL mb HAZELTON bulk (478+HT+CeD+PR, F800, D400, SATA, VGA)
<br>v nakupu za 1529,- bez dph
<br>
<br>nebo
<br>
<br>D865PCDL

<br>INTEL (I82) mb CREEDE bulk LAN (478+CeD+PR533, F533, D333, LAN)
<br>za 1509.
<br>
<br>Myslim ze u obou desek se prodejce muze vejit pokud bude chtiti do cca 2000 vcetne DPH. A co se tyka kvality jsou rekl bych o neco dale nez vyse jmenovane.
- petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 2. 2005 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych do Intelovských desek zařadila ještě MSI PT880, cena se pohybuje také okolo 2.000. Ten epox mi tam moc nesedí. Přecejenom dual DDR je dual. Když nebudu chtít dual, tak si vyberu MB pro Sempron.
- Monika Š.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 2. 2005 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

<P>:)</P>
<br><P>jestli si honis v kompu Ultra mrchy ve SLI (nebo se ti nezda tenhle clanek), tak jsi duta hlava, ponevadz kazdy kdo se trochu vyzna, vi jak se veci maji a nebude vyhazovat prachy za hovadiny. Vsichni jsou uplne zmasirovani priblblou reklamou a hypem okolo pocitacu. Jen houst takovyhle clanku, at zacnou lidi jako ty premyslet (coz je mozna utopie).</P>
- Miki

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 2. 2005 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jendoznacne souhlasim s clankem.Taky jsem postavil asi 10x PC s desku M848 a jako PC do kanclu apod. je to uplne ideal. Hlavne zadny nestability jsem jeste nezaznamenal. (az na pameti Canyon DDR400, na ty ale obecne pozor, ty jedou v malo cem ).
- Pet

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 2. 2005 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chtel bych autorovi podekovat za tento prispevek. Je jasne, ze PC nadsenec si todle domu nekoupi, ale jako rada co dat do kancelarskych PC je to uzitecne. Jen bych rad apeloval na autora at postupem casu pridava dalsi desky, preci jen je jich tam opravdu malo...
- Gorak

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 2. 2005 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevim co ti na tom clanku vadi. Ve finale pokud dobre vyberes komponenty s pomerem cena/vykon, tak se muzes vykonove priblizit nejake nadupane masine za X desitek tisic. Myslim si, ze o tomhle taky neco vim a tenhle clanek mi pripada dobry, tak si nech svy priblbly poznamky.
- Daja

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 2. 2005 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobry clanek, jen mi tam chybi trochu vic udaju jako vhodne procaky, grafiky. Doplnil bych tyto informace a clanek je skoro perfektni. Jinak chvalim autora protoze informace o komponentech z realneho uzivani sou nejcennejsi.
- Archandel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 2. 2005 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Desku s tímto chcipsetem berte všema deseti. Má nejlepší výsledky v práci s diskem a v propustnosti single-channel pamětí. S mým XP2500+@3200+ a Gf6800Le odemčenou 16x6 a takty 420/933 to dá v 3Dmarku05 5168 bodů a to je dost síla, protože na P4-3600 dala jen 4602. A dá se sehnat za 1000kč, pro SocketA je to jasná volba.
- XAN

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 2. 2005 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky za dobrý článek. Má zde své naprosto opodstatněné místo. ne každý potřebuje super nadupanou mašinu a souhlasím, že vhodnou volbou komponent je možno dojít k velmi zajímavým výsledkům za slušný peníz.
- JirkaH

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 2. 2005 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nevim nevim , ale tohle je zvrhlost
- Honza

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 2. 2005 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co tak jeste srovnani levnych reseni s integrovanou grafikou? NF2 vs SiS740 vs KM266 vs Epia vs R9100...
- Zdenek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 2. 2005 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

trouba, ktery si mysli, ze psat se ma jen o nejnovejsich produktech (ktere jsou casto "dostupne" jen v cenicich).
<br>
<br>Mily Honzo, na svete jsou i lide, kteri chteji postavit komp za co nejmensi cenu, ale s co nejvetsi moznou stabilitou a vykonem. Pro ne jsou takove clanky dobrym zdrojem informaci, nemyslis? A kde je maji hledat? V Rudem Pravu?
- arny71

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 2. 2005 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak nevim panove, co je spatne, ale nejdou mi sem odeslat prispevky z Firefoxu (v textovem editoru jdou vytvorit, ale nejdou odeslat, v DHTML si ani neskrtnu). Jsem sam, kdo ma takove potize, nebo proste PCTuning ignoruje firefox?
- arny71

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 2. 2005 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jedu na firefoxu 1.0 a prispevky odesilat jdou v poho.
- Daja

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 2. 2005 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

asi jsem naivne myslel, ze bude na PCtuningu neco o tuningu PC a pro ty, co od pocitace chteji neco vic nez psani ve Wordu, kde kazdymu staci jakakoliv deska s jakymkoli procesorem.. Ale koukam, ze low-endovej server pro low-endovy ctenare
- kangaroo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 2. 2005 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já chodim na net taky jenom z FFX, a v pohodě. Možná nemáš stažené nové "podpory".
- Monika Š.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 2. 2005 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ff 1.0 prispevek
<br>DHTML taktez bez sance
- petron

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 2. 2005 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V tabulce uvádíte Dual DDR u desek pro AMD. Je to trochu zbytečné, když u AMD je duálnost pamětí podmíněna procesorem, a ten to umí až u soc. 939 :-(
- Monika Š.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 2. 2005 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jo, zajimavý článek.
<br>Ale myslím si že s výhledem do budoucnosti bych se už nezabýval socketem A ani socketem 754, mýbrž pouze socket 939 a za P4 socketem T
- oblak

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 2. 2005 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dual umi i desky s nF2 nebo KT880 a i kdyz vliv na celkovem vykonu neni prilis znatelny, nejaky tam prece jen je.
- Jiri Drak

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 2. 2005 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dual chanel paměti byly zcela záležitostí desky (resp. jejího memmory controleru) až do doby Athlonu 64 (/ Opteronu) kdy se memmory controller přestěhoval do procesoru. Od té doby je dual channel u AMD záležitostí procesoru.
- Inverted Cat

Reklama
Reklama