Zpět na článek

Diskuze: Televize v počítači: Megatest deseti levných TV karet

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2004 04:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak tenhle megatest fakt nemá chybu. Jen tak dál ;o)
- Sleepy.664

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2004 04:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vyborny clanek, skoda jen, ze neni souhrnna tabulka, ktera by popsala kvality a nedostatky karet v porovnani. Skoda.
- Lisaak

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2004 05:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen doplnim par svych postrehu. Sam vlastnim od roku 2000 Askey TView 99 a tuner mi bezi temer nonstop ve zmensenem okne "Always on top" (pokud bezi komp, nehraju gamesu, nemusim na necem slozitejsim pracovat atd). Urcite vyse zminene karty by se sluselo vyzkouset pod DSCALERem (aktualni verze 4.19). Je to univerzalni program, neni zapotrebi dodatecne instalovat ovladace (ma vlastni), ale hlavne ma zabudovan vyborny teletext, de-interlaced filtry, ukladani obrazku, ukladani videa (dlouhodobe v experimentalni fazi) a je zadarmo (oproti Fly2000TV, u nejz je jen text "Download" bez odkazu autore :), u "Radio Contact Liberec - RCL" na prvni strance nelze stahnout ukazku nagrabovane kratke sekvence). Osobne TV tuner nepouzivam na grabovani videa, na to jsou dneska jeste pocitace pomale (mluvim o SW realtime kodovani - mam s kamosema sit a pokud by nekdo zacal tahat ze "sdileni site" uprostred grabovani, tak bych to video mohl zahodit - neumerne se zatezuje CPU), novy tuner se mi zatim kupovat nechce, zanedlouho tu bude PCI express a mozna i to pozemni digitalni vysilani (mozna uz to mame, nevim, oblast Jablonec nad Nisou - Jested sice nevidim diky mirnemu kopecku, ale signal mam slusny). Jinak u vety - Aktuální mapku pokrytí ČR najdete "zde" - mel byt asi odkaz, coz? Takze uz to ukoncim, osobne bych jako velke PLUS povazoval bezproblemove prehravani v DScaleru. Jako referencni vzorek se mela vzit nejaka kratka sekvence videa nahrana/prehravana z DVD (ala video rekorder) a to pak porovnavat. Na radio se mi osvedcily 2 programky, AFM2000 v1.53d a bRadio.Pro v2.1, Radiator v1.8.0.7 se mi nepodarilo ozvucit (plugin i ovladace jsem mel nainstalovany, kdyby mel nekdo rejpavou :), mozna budete mit vetsi stesti.
- Kartelius

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2004 06:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zvuk je celkem dobrý, mám logitech 5,1 thx dokážu si ho nastavit. Střední pásmo u zvuku mi v televizi úplně stačí. Chybí mi čeština do nastavení nedokážu plně využít kartu,karta je jinak super.
- dandan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2004 07:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Clanek je perfektni, ale neco mi tam trosku nesedi. Mel sem nedavno TV WinfastXP a obraz i zvuk byl priserny - zkouseno nekolik driveru a ruznych softu - karta chytala vsechny ruseni snad ze vsech komponent v pocitaci - podelne pruhy po obrazovce apod.
<br>
<br>Misto ni sem sehnal G Wonder Pro a samozrejme neinstalil ten jejich "uzasny softik" ale FlyTV a ejhle - obraz bez chyby - klidne z toho jde vyseknout solidni jPEG a po instalaci dalsich kodeku to grabuje jak v MPEG 1 i 2 a podle infa na webu i MPEG 4 - ten nemam (ale bez poradneho prociku asi moc nepojede...). Zvuk pri TV je urcite lepsi nez na nejake klasicke ORAVE nebo OTF ci jine bedne do 20tis. Jedine bych snad vytknul jednu vec - FM i pres solidni antenu jde jen MONO???
<br>
<br>Za ty prachy ta karta stoji rozhodne za hrich.
- kWk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2004 07:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chci si koupit kartu Leadtek Winfast Expert de Luxe a tudíž mě velmi zajímá kvalita avi příloh.Ovšem nejdou otevřít. Šlo by s tím něco udělat?
<br>
- Eso

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2004 07:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přílohy jsou na místě akorát mají příponu .avi - Internet Explorer se snaží je přehrát. Pro nahrání klikněte na link pravým tlačítkem a z menu vyberte "Uložit cíl jako..." - pak jen zadáte lokaci pro ukádání souboru. Jo a tip - vybirejte soubory které chcete - všeho je cca 350MB!
- joro

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2004 07:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nevim, jestli mohu souhlasit s hodnocenim teto karty. Tuto kartu si clovek kupuje s tim, ze ji bude automaticky provocovat s aplikaci Fly2000 TV (aktualni je vice nez rok v.2.36). Tato aplikace je delana na miru cipsetu SAA7134.
<br>Testovani karty s dodavanym SW je asi v poradku, ale sluselo by pro objektivitu otestovat stejnou kartu s DScalerem nebo FlyTV nebo ATV2000. Asi by se poradi hodne menilo. Pro vetsinu lidi je snadnejsi zmenit program nez "zelezo".
<br>
<br>Karta ma perfektni obraz, zadne ruseni (dano citlivosti a selektivitou tuneru LG), a cisty zvuk. V teletextu se nemrsi zadna pismena. Pri porovnani ulozenych fotek z TV u stejne kabelovky s kolegy (MediaForte951 a LeadtekWinfast 2000XP) jde o jednoznacny naskok Geniusu.
<br>Priklad hodnoceni karty (ale i jinych) autorem znameho ATV2000 je na tomto linku: http://www.tvfreak.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=649
<br>Sam jsem mel MediaForte951 a tu jsem radeji "daroval" do rodiny :-) a poridil si Geniuse.
<br>Mozna se situace za posledni rok hodne posunula u ostatnich znacek dopredu, ale jako spokojeny uzivatel teto karty proste musim na druhe nejhorsi umisteni reagovat.
<br>S FlyTV2000 skvela volba.
<br>
<br>Poznamka: FlyTV 2000 v2.38 beta3, lze internim schedulerem prinutit pocitac ke vzbuzeni z suspend modu (S3) kdy ma pocitac spotrebu cca 2W stejne jako pri uplnem vypnuti a po skonceni nahravani se pocitac zase uvede do stavu suspend. Zatim mne jediny znamy SW, ktery tohle umel byl Mainconcept PVR, ale ten to delal naprogramovanim Windows scheduleru (a timpadem musel clovek zadavat i prihlasovaci heslo). Takze si nastavim nekolik ruznych poradu v ruznych dobach a automaticky se nahraje a uspi. Tohle jsou drobnosti, ale vyrobci SW ke kartam by na to meli myslet. Je rozdil hucici pocitac se spotrebou cca 70W v idle a 2W v S3 suspend modu.
<br>
- enki

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2004 07:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mno, četl jsem nejeden článek na webu a kolega co má comp-kšeft mi jednoznačně doporučil kartu wonder pro od geniusu..
<br>v tomhle je tento test neobjektivní a neodrazuje kvalitu výrobku. Karta od geniusu má nejlepší čip z dostupných na trhu a s odpovídajícím software ji žádná z těchto karet nepřekoná(zkušenosti mého kolegy prodavače)
- oblak

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2004 08:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ako vidim nie som sam - tiez ma zarazilo ako autor clanku oznacil tuto kartu najhorsiu v teste. Nedavno som si ju kupil (ale ako LifeView FlyTV Prime 34 FM) a som s nou totalne spokojny - pozor - prilozeny soft samozrejme nepouzivam. To je ale problem NEJEDNEHO tuneru ze, pribalene programy nestoja za nic a lepsie je pouzivat napr. vyborne ruske programy (iuVCR, flyTV). Viac ako rok ju ma aj moj znamy a tiez si ju velmi chvali. Na www.tvfreak.cz bola tato karta taktiez ohodnotena vyborne - kvalita obrazu je predsa najdolezistejsia. Na zachytavanie videa pouzivam uz dlhsi cas iuVCR. Ladenie je tiez kvalitne - 25 programov kablovej televizie mi naslo bez problemov. Mozno si mal autor najskor prejst par specializovanych stranok a precitat par odbornejsich recenzii - vyhol by sa takemuto omylu.
- MICO

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2004 08:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pekny clanek, nechystate se udelat podobny o externich tunerech? Uvazuji o koupi externiho tuneru k notebooku.
- Maf

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2004 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

plne s tebou souhlasim
<br>kartu pouzivam s DScalerem a obraz je opravdu vynikajici
<br>jak na klasickou antenu, tak na kabel
<br>prosel jsem hodne karet, ale tahle s DScalerem ma fakt spickovy obraz a citlivost
<br>
<br>jak bylo receno mnohokrat, original soft zahodit!
- jenik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2004 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky jsem se pozastavil nad hodnocením Video Wonder Pro a taky s ním ne zcela nesouhlasím. Kvalita obrazu i citlivost je v mých podmínkách fantastická (ale jsem na UPC), bohužel dodávaný software i ergonomie dálkového ovladače je katastrofální. Kvalita zvuku je také dobrá, ovšem souvisí s použitým softwarem. To CD doporučuji vůbec nevybalovat a rovnou nainstalovat zmíněný Fly 2000.
<br>
<br>Doporučuji autorovi provést review článku s alternativním softwarem, pořadím by to mohlo pěkně zamíchat.
- mirek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2004 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

taková klasika a chybí ?
<br>při dnešní ceně alespoň model PCTV Stereo by se s cenou vešel do "levné" kategorie
- Riss

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2004 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no, me teda taky nejdou otevrit.. ->error 404.. a prohlizecem to asi nebude, zkousel sem operui IE. ani "save target as" nepomuze.
- jirka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2004 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Autor oznacil Genius VWIIIpro jako nejhorsi kartu ? Ma smysl tuhle recenzi vubec cist ? Chtel bych videt masochistu, ktery u takovych tuneru pouziva soft pribaleny od vyrobce - a hodnotit podle pribaleneho softu kvalitu karty ? Skoda slov... Se zminenym Fly2000TV je Genius naprosto bezproblemova karta, s citlivym a ruseni odolnym tunerem, ktera se za ty smesne penize hrave vyrovna vsem zde uvedym srajdam. Dokonce bych se nebal rict, ze bude lepsi...
<br>
- :-)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2004 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechápu, co za kartu Asus si sehnali. Já jsem teď (1 týden nazad) koupil ASUS TV FM a vypadá naprosto jinak, má ergonomické DO s možností ovládání myši (super) a také SW vypadá jinak než na ukázce! Netestovali jste padělek?!?
<br>
<br>Mimochodem, chip odpovídá a i to s rušením, jenomže u tohoto typu chipu se musí dát na konec anténního kabelu paralelně kondenzátor 50 - 70 uF a ejhle - obraz jako bič. Je to dáno jinou vnitřní citlivostí tuneru, chipy jsou univerzální pro celý svět,tímhle taky trpí televize z dálného východu nekvalitně upravené pro ČR standart. Předvedu v akci, nafotím! V případě, že používáte video jako mezičlánek mezi zdí a kartou, tak kondenzátor dejte těsně před video.
<br>
<br>Mimochodem, ten software co mám já sice umí přehrávat DVD, ale zkuste si něco přehrát - obraz cuká a zvuk praská. S WinDVD je vše OK, tak ho ovládám tím DO jako myší, na obrazovku dohlédnu, mám ostrý zrak.
<br>
<br>Taky se u mého SW stane, že nejde vymazat našlé programy, ono to při ladění najde třeba 20 programů, 5 z nich dobré a ostatní jsou duchy a šum a ty nejdou vymazat, při přepínání je musím přeskočit. Ani nemůžu přeprogramovat pořadí. Děsné. Proč jste to nenapsali?
<br>
<br>Při zachytávání je obraz zcela OK na všechna možná nastavení, ale zvuk v pravidelných intervalech (1 - 1,5 sec.) zakolísá a zní to, jako by řečník měl škytavku...
<br>
<br>Opakuji, vše jsem schopen dokázat a předvést!
<br>Zravím tým PCT
- Adam Lipský

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2004 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docela mě zajímá, jak si na tohle přišel. Tohle opravdu nemůžeš myslet vážně, že SAA713x jsou nejlepší na trhu...
<br>Chce to si sehnat datasheety a prostudovat, co jednotlivé čipy TV tunnerů umožňují. Pak bys nemohl napsat to co si napsal.
<br>
<br>Jinak souhlasím s tím, že s FlyTV2000 je obraz velice kvalitní.
- Asustek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2004 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

i kdyz, ted se na tu kartu divam a ta moje je trosku jina
<br>ma oba anteni konektory jsou stejne dlouhe a tudiz oba "koukaji" ven pres kryci plech
<br>a na karte mam zaskrtnuto PAL/SECAM-B/G
- jenik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2004 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Paradni tets kerej sem potreboval konecne fakt uzitecnej test a ty ukazky zaznamu parada.
- Roboque

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2004 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A jak jste jako přišli na to, že podporuje BT8x8?? Tato verze podporuje jen Philipse! Je fakt, že novejsi verze umi i BT, ale program jako takový funguje hur, nez starsi (hlavne nahravani), proto i ja osobne jsem zustal u teto starsi verze.
- Mário

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2004 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sotva jsem videl hodnocenoi obrazu teto karty, tak mi je jasne, ze tenhle test je o nicem. PCtuning ctu rad a casto, ale tohle jste odflakli. Kazdej preci vi, ze se originalni soft k teto karte neda pouzivat.
- Faktradic

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2004 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Muze sem nekdo napsat jake ma skusenosti s Leadtek Winfast Expert. Vim, ze byli nejake problemy s ovladacema.
- Smoula

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2004 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Posledni ovladace co vznikly za posledniho pul roku jsou teda o poznani lepsi. No a s tim Geniusem je to fakt pravda. S jinym softem to je uplne o necem jinem. No a u ostatnich karet vlastne taky.
- Staša Kaša

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2004 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle moji zkusenosti byva dodavany SW opravdu mizerny. Osobne mam AVerMedia TVCapture s Conexantem 878A a originalni SW odmita nahravat vic nez 480 radek a navic jaksi nefungoval pod W2K a WXP :))) Presedlal jsem na cesky ATV2000 (www.tvfreak.cz, http://mikecrash.wz.cz/) a jsem spokojen. Par musek to ma, ale dela to mou starickou kartu o 2 rady lepsi. Kdyz tak koukam na tenhle test, neni ani po 4 letech zadny duvod k upgrade ;) a to se u soucastek do PC uz casto nevidi
- SALAM

Reklama
Reklama