Zpět na článek

Diskuze: Test 13 CPU bloků vodního chlazení - 2/2 výsledky

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 9. 2007 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to zajímavé to vodní chlazení, ale co takhle vyzkoušet, na netu je spousta odkazů na ponoření celého motherboardu do oleje, stačí si pořídit akvárium, místo rybyček a vody nalít nízkovyskozitní olej a tradá MB pěkně naložit celý do oleje, akorát bych tam nechal vzduchový chladič bez větřáčku. Výsledkem, žádnej randál, žádné čerpadlo, žádný binec kolem expanky. :-) Jenom nádherné akvárium s torzem MB :-)
- Karel Soploš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2007 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musím pochválit neuvěřitelně náročnou práci, kterou jsi odvedl.Tolik časově náročnejch testů a pak zpracování dat, klobouk dolu. Určitě se tu najdou šťouralove přes čestyn, jako minule,číst se to ale dá a cíl je podle mě splněn. Sledoval jsem návrhy bloku od xxx a netrpělivě jsem čekal na výsledek. A jak se ukázalo, je to opravdu špica.
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2007 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace souhlas a diky autorovi, ale je asi "blazen", min. 200h prace...
btw: neoplatil by se jeste test na srovnani ruznych chladicich kapalin vs. prutok/teplota/otacky fanu na vymeniku?
na to bys stacil jediny referencni stroj + rozdilny obsah kapaliny
- johnn

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2007 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Možná by takovej test stál za to, ale on je spíš problém v tom,kde sehnat kapaliny vhodné pro "vodní chlazení"(tím myslím, aby chemicky nereagovala s jednotlivýmí komponenty WB okruhu).KAždopádně experimentovat s různými kapalinami by bylo zajimávé...
- Michal Částka (highlander)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2007 12:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace :-) měnit otáčky větráků na chlazení se 6ti velkými výměníky nemá prakticky smysl - nevím, jestli to tu autor někde psal, ale řekl bych, že teplota kapaliny zůstávala po celou dobu prakticky konstantní..
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2007 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Michal Částka (highlander): asi ti moc neporadim, ale kdysi jsem podnikal v topenarine a tyto naplne velkych systemu existovaly / cena nebyla az tak silena, ale byly to spis smesi na bazi mineralnich oleju a pouzivali se pouze v oblastech s pozadavkem na maximalni teplotu vystupu, max. byl kolem 250°C ( takove lepsi parni vytapeni ), pokud me pamet neklame /
- johnn

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2007 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @xBl4d3x: to je prave to, vertikalni vymenik + fan
v situaci kapaliny s vyssi absorbci tepla by mozna v nekterych pripadech stacil horizontalni vymenik "chlazeny" pasivne okolim s minimalnim prutokem kapaliny a vykon cerpadla i fanu by se ridil aktualni tepelnou zatezi
jasne, ze pokud prozenu libovolnou kapalinu x krat za nejaky cas systemem, tak teplota v systemu se bude lisit minimalne / "blby" priklad, pokud v baraku na ustrednim vytapeni dam cerpadlo na max. tak je teplota vratky pouze o cca 10-20°C mensi, pokud dam cerpadlo na min. tak mam na horni casti radiatoru hic, ale vratka je studena /
ja to mysle tak nejak ve stylu heatpipe, tj. nahore budes mit klidne pres 100°C kumulovaneho tepla /tj. vetsi rozdil tepelneho potencialu vuci okoli a tim padem i lepsi pasivni odvod tepla / a dole pohodovou teplotu, pouze v pripade nutnosti zvysis vykon chladiciho systemu
- johnn

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2007 16:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @johnn: Podle mě je test v pořádku. Netestují se zde radiátory ale bloky kterým předává teplo procesor. Souhlasím se stálou teplotou chladící kapaliny na vstupu do bloku. Systém má zaručeny stejné podmínky a jediné co měníme jsou bloky. Někde v dřívějších článcích bylo uvedeno, že se teplata chladící kapaliny v systému mění v realu o několik stupnů. Vliv rychlosti proudění kapaliny lze tedy asi zanedbat. Paramtry jsou tedy nastaveny optimálně a výsledky by mě měli být také dostatečně kvalitní pro orientační účely příspěvku.

Dovolil bych si jen malou připomínku. Bylo by zajímavé zjistit jaký má vliv "vyleštění" procesoru, t.j. chtělo to měřit na jednom procesoru a ten samý procesor potom vyleštit. Leštění se se sice netýká chladíciho bloku ale když se provádělo měření na leštěném a neleštěném procesoru mělo se jednat o stejný procesor. Bylo by to ale určitě časově náročnější.
- hovado

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 9. 2007 06:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @hovado: jeste k tvemu "lappingu" stycnych ploch... hodne pomuze kvalitni pasta / to je teda "moudro", ze... /, ale ja bych to videl vice ve vzajemne tepelne roztaznosti stycnych ploch..., pokud budes bruslit na lede, ci na skvare, tak ten rozdil poznas okamzite....
- johnn

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 9. 2007 05:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @hovado: asi si nerozumime, jasne ze je test OK / navic vynikajici /, ja se snazim rict, ze by snad bylo mozne jeste jine, mozna lepsi reseni... od mych dob "sileneho" OC se spise zameruji na "ticho" s postacujicim vykonem...
- johnn

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2007 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

uzasna a vycerpavajici recenze
- fonda_cz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2007 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hehe, diky kluci, jsem rád ,že se vám to libí.Blázen nejsem, akorát jsem si toho naložil poměrně hodně(precenil jsem svoje síly) a kdybych přiště něco takového dělal, tak jedině s někým dalším. Pro jednoho člověka to je opravdu moc práce :-(
- Michal Částka (highlander)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2007 23:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nazdar skvelej clanek.Mam na tebe malej dotaz poridil jsem si tu teplovodivou pastu co jsi vychvaloval a potreboval bych poradit jak nejlepe ji nanest aby me nekam nesklouzla,protoze jse mi to zda celkem tesky ju dostat kam potrebuju je to jako rtut,staci jeden spatny pohyb a us to hledam nekde po desce.Porad jak nejlepe to nanest.dikec mozna to bude zajimat i jine nadsence do vodniho chlazeni?

- Vitezslav Kapral

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2007 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No to věřím, vím jak jsi o tom mluvil na foru, že toho je hodně atd. Z počátku sem váhal, jestli ten test vůbec uděláš a na jaky bude urovni, ale ted vidim, že je to kvalitně odvedená práce srovnatelná se zahraničníma testama na x-bitlabs atd.

- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2007 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Super věc a parádní recenze.Je i dobré,že jsi použil jiné pasty,aby si člověk udělal obrázek,zda maji význam,či nemají.
- Michal Hekrle

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2007 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na poslední stránce se píše "Radiátory: 6x MCR320QP" - to jsi těch radiátorů zapojil fakt 6 (na první se totiž zase píše jen o dvou)?
- Iguaner

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2007 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ano,v okruhu mám opravdu 6x kusů radiátorů.To poslední srovnání je vyloženě myšleno "nejvýkonější voda vs vzduch">>> to nejlepší proti nejlepšímu...Těch 6x radiátorů bylo použito jenom pro tohle srovnání.
- Michal Částka (highlander)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2007 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak to je mazec. Jak se to to vůbec mohlo vejít na stůl:) Ještě by mě zajímalo, jak jsi vyřešil zapojení těch čerpadel do série a jestli jsi to nezkoušel jen s jedním (jako jestli by jeden Laing vůbec protlačil tolik radiátorů). Předpokládám, že radiátory byly sériově. Případně jestli by nebyla nějaké fotečka.
- Iguaner

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2007 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vyborný článek premíe tak 5000 :)
- nEph.intel*RulezZzOr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2007 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

gratulujem. clankov na takejto urovni by som mohol spocitat na jednej ruke :). co sa tyka ceskych blokov od xxx tak uz sa tesim kedy vyjdu. aj ked za apogee GTX sa mi ho asi menit neoplati.
- Miroslav Vladár

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2007 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak po krátkém výpadku a odstranění nepohodlného textu o odchodu drtivé většiny redakce do nového projektu H_w_mag.cz (bez mezer) je server opět funkční. No jsem moc zvědavý jak takto drastický zásah do redakce ovlivní úroveň tohoto magazínu.
- speedsnail

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2007 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace je niekde kopia textu? lebo som to nestihol a uz si nemozem precitat. inak drzim celej odchadzajucej redakcii palce, verim, ze ta nova sajta bude velmi v pohode [a urcite ju budem navstevovat]

mozes este raz dat tu www? lebo h_w_mag.cz mi nejde (ani bez '_') dik
- Julius

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2007 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace IMHO jede http://hwmag.cz/ navic je lepsi jak se tak divam nez kdy byl PCT. Fakt lol asi je majitel vykoristoval a rejzoval penize jenom.
- Progrezz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2007 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Progrezz: mohl by jste mi nekdo poslat ten clanek, jak jsem na nej klikl, tak prisel onen vypadek a to, ze byl clanek smazan ....
- myom

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2007 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim, nenastala tu nahodou cenzura? Vymazávanie článkov, príspevkov a žiadne seriózne vyjadrenie vedenia ani nikoho (okrem odchádzajúcich redaktorov).. Mafiánske taktiky? Fuj, PCTuning, fuj...
- Julius

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2007 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Haha tu bylo tak 5-7 komentu k odchodu, ale byly smazany. Jdu diskutovat nekde, kde me nebudou stale mazat.
- Progrezz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2007 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No ja nevim odejit je OK, ale nechat na titulce reklamní článek "pojďte k nám" je krajne nevkusné (a zvání to snahou o reklamu). A aby to Jirka tady nechal je hodně naivní...
- Ladis

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2007 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No já stopuju jak dlouho to tady vydrží. Třeba půjde o nový Guinessův rekord. Nejrychlejší cenzura:-)
- Mechico

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2007 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Četl jsem si původní článek a popravdě se majiteli pct.cz vůbec nedivím, že to smaznul - je přinejmenším sprosté říct jednak, že pct končí(když jen odchází část redakce) a dát si přímý link na svůj server(!).
Je to to samé, jako by se tady např. ze shw.cz hackli a dali si tu reklamu s odkazem na sebe.

Něco jiného by bylo, kdyby v tom oznámení bylo třeba "z důvodů neshod odchází z pct tito lidé :... je to velká ztráta a bla bla bla". Ale jak říkám - oznamovat konec a dávat si link na jiný server - to se nedělá.
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2007 18:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ptipi: Ja jsem cetl, ze odchazi redakce, ne ze konci pct. Mam aji screen. A co vim z druheho magu, tak odesli skutecne vsichni redaktori.
- pawnzor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2007 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rozdíl 10 stupňů u nejvýkonnějšího procesoru je teda vážně moc. Ale nevím, jestli u běžného dual core stojí ty dva-tři stupně za několikrát dražší blok.

Ještě hlasuji pro podobný test radiátorů, kde by mohly být teplotní rozdíly mnohem větší.
- Iguaner

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2007 21:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doufam, ze za tam neuveritelne kvalitni a rozsahly clanek dostane autor od PCT poradnou premii! (a ne jen to co se naklika od lidi) Clanek je uzasny a ukazuje jak je voda vykona oproti vzduchu-jen ta cena :-(
- Vojta Pátek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2007 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jeste bych chtel upozornit na chybu u bloku apogge-ma to byt apogee
- Vojta Pátek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2007 21:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace más pravdu no,tech chyb tam je více:(s tim nazvem jsem to mel nejak spatne zazity ,že se to pise tak:E
- Michal Částka (Highlander)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 9. 2007 06:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace s tim si hlavu nelamej... pokus si tyto veci vemes hooodne k srdci, zacnes psat gramaticky + stylove spravne, ale take s informacni hodnotou blizici se --> 0..., hnidopisi budoou spokojeni....
- johnn

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 9. 2007 06:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pri porovnani voda - vzduch by bolo zaujimave porovnanie hluku. Prave zvazujem kupu vodnika a nemam nikoho v okoli u koho by som to omrkol.
Co je tichsie Thermalright Ultra-120 eXtreme alebo ta zostava s vodnikom (cerpadlo + vetrak na radiatore). Zaujimave by bolo uviest teploty s ofukovanym radiatorom alebo odpojenym vetrakom.
Inac super test. Dakujeme.
- Branislav Banik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 9. 2007 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Po prechodu z vodnika na vzduch jsem nezaznamenal zadny narust hluku. Kdyz si i nadale pohlidas nizke otacky tak nebude problem s hlukem. Co se tyce cerpadla... mel jsem HPPS+ a jeho chod byl neslysitelny.
- epidot

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 9. 2007 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pekny test, jen skoda ze v nem nebyly vyborne vodni bloky Nexus. Tahle firma je povestna kvalitou a vykonnosti svych produktu a vsiml jsem si, ze v testovaci sestave na jedne z fotek byly videt oranzove ventilatory Nexus.
- noname

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 9. 2007 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak na takovejhle test sem cekal jako prase na drbani. Paradne zpracovany, neni co vytknout. Jen snad upozornim na chybny odkaz na grafy ze SpeedFanu (v IP adrese se na konci tecka nedela ;) ) Jinak souhlasim s kolegou o nekolik postu vys - premie tak 5k+ Jen tak dal...PS: Docela by me zajimala hlucnost toho cerpadla, jelikoz uvazuju o koupi jineho (ten brucoun dodavany k TT BW745 je desnej i se snizenym napajenim)
- JohnyTesla

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 9. 2007 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda, že v testu nebyl zařazen tento blok, myslím, že by si vedl velice dobře. Highlander neuvažuješ, že bys ještě sem poslal někdy v budoucnu výsledky tohoto bloku na stejné sestavě, až se k němu dostaneš?
- easier

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 9. 2007 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

chcu udelat dalsi doplnujici clanek s Fuzionem a jeho tryskami od D-Teku,Thermalright XWB-01 a taky ten novej model od Enzotechu...Jinak díky jsem rád, ze se vám to libi;)
- Michal Částka (Highlander)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2007 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Vynikajici recenze, akorat jestli planujes jeste "rozsireni" testu tak uz bych asi u CPU bloku pouzival jen "liquidku" a mel bych prosbu jestli by jsi nemohl zaradit do sveho katalogu tento model ktery ma v sobe HeatPipe: http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=41994 . Verim ze HP bude dalsim "krokem" v ucinosti vodniho chlazeni...;)
- MadMaxII

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 9. 2007 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

neviete mi prosim poradit najvhodnejsiu kvapalinu pre chladenie zamrznutou vodou - chcam dat radiator na balkon a poriadne to cez zimu pretaktovat, 40 percent lieh sa mi zda najvhodnejsi co sa tyka chemickej stalosti a ceny. PS:ten lieh neskodi ani mne tak preco by mal mojmu chladiacemu systemu :D
- maroko9

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2007 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ja bych tak "odvaznej" nebyl, pokud se bude pohybovat teplota okolo 0-10°C tak se ti zacne ve skrini srazet voda(hovorove se tomu rika roseni, je to princip rozdilnych teplot a nasledne kondenzace) pocinaje na zakladni desce a privodech...;) Tady bohuzel neni "prostor" mezi "vodnikem" a "chladnickou", budto to budes delat jako HardCore OverClockeri a cely MB resp case bude "zamrazen" nebo vodnik, ale skondenzovana(nezamrazena) voda=problemy...;) Jde o to ze i "startovni" teplota vody na -20°C je nedostacujici na "zamrazeni" systemu a soucastky vyzarujici teplo(CPU, GPU, chipset, stabliky etc.) budou ohrivat MB a tzn. kondenzaci vody ze vzduchu. Pokud by jsi chtel praktikovat "lednicku" tak ta ma dalsi uskali, predevsim to ze elektricke kondenzatory ss snizovanim pracovni teploty ztraci i "kapacitu" tj. to nejdulezitejsi pro kvalitni filtraci potazmo stabilizaci...;)
- MadMaxII

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 9. 2007 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Stacilo by blok prip. hadicky obalit takovym tim penovym cimsi co se dava na trubky od topeni...melo by to dostatecne tepelne odizolovat aby se nic neorosilo...
- Vojta Pátek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 9. 2007 22:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace líh ale bude vadit plexi castim v okruhu, budou ti praskat atd... :( takze lih moc nedoporucuju do okruhu..
- Michal Částka (Highlander)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 9. 2007 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace lih neeee!, mozna neco na bazi glykolu a oleju..., ted se mozna poserete smichy, ale takove tekute sadlo....
- johnn

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2007 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

na rossenie som tiez myslel, jasne ze je problem co sa tyka rosenia,naslednej tvorbe kvapiek, pripadne skratovanie,no necakam od toho ze mi cely cip zamrzne, maximalne tak okraje ktore by som chcel od vzduchu odizolovat(to este neviem ako ale napadalo ma nieco ako silikon takze by sa tam zabranilo privodu izboveho (vlhkeho) vzduchu tiez uchytky pre chladiaci blok by mali byt plastove ) ostatne casti ako hadice by som odizoloval nejakou vatou a tak (nieco podobne ako vodary izoluju rury s teplou vodou) jednoducho kazda casto co bude mat teplotu pod nulou by nemala mat pristu k izbovemu vzduchu ... ako to dosiahnem bude este zaujimave ... :D

- maroko9

Reklama
Reklama
Reklama