Zpět na článek

Diskuze: Test levného zdroje Crono PS350N: Ne tento kryt!

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

nManJofo
nManJofo
Level 1 Level 1
24. 1. 2017 09:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To CE davaju cinanci nie ako "Conformité Européene", ale oni maju "zhodou okolnosti" rovnake logo pre Chinese Export.... takze tipujem, ze CE na tom zdroji nebude prave sulad s normami EU...

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
24. 1. 2017 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nManJofo V tomto případě to opticky vypadá věrohodně, není to ani geometricky úplně blbě, jako v předchozích případech.

Wolfii
Wolfii
Level 1 Level 1
24. 1. 2017 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nManJofo Ovšem pozor - nic jako "oficiální" China Export neexistuje. Dokonce se na to ptala Roithová v Evropském Parlamentu, takže se to dohledávalo. Jako ústní pověst je to pěkné, ale žádnou takovou značku Číňané nemají - vždycky jde o ilegální padělek / neexistující logo.

vmicho
vmicho
Level 1 Level 1
3. 4. 2019 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nManJofo ne, to je Chinesium Excrement :lol:
Mala definicia: Chinesium: "The material used in manufactoring products made in China. Which vary in performance/quality due to disreputable quality control."

Mik3cuk
Mik3cuk
Level 1 Level 1
24. 1. 2017 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"zvládl dodat dodat výkon v kombinované zátěži i v crossloadu"

2x dodat

Lumpik.Honzik
Lumpik.Honzik
Level 1 Level 1
24. 1. 2017 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To neznamená ne tento kryt, ale ne toto zakrývat. Ne tento kryt by bylo bez toho do. Prostě angličtina s čínským slovosledem.

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
24. 1. 2017 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lumpik.Honzik Jo, to je asijska klasika. Pouzijou anglicky slova, ale logika, slovosled atd. je ten jejich - treba cinskej. Vyslednej text pak vicemene nedava smysl.

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
24. 1. 2017 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 PS: Do JV Asie jezdim pravidelne a podobnejch napisu uz jsem videl prehrsel. Aspon se clovek pobavi, protoze z toho mnohdy vylezou neuveritelny hesla. (Nektery pekny cedulicky se daj i vygooglit.)

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
24. 1. 2017 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @Mysel_1: jen jim vypadlo slovo remove njn stane se :)

dajan
dajan
Level 3 Level 3
24. 1. 2017 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @Maxik: Nevypadlo. Malo tam stat "Do not cover this." (Nezakryte toto).

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
24. 1. 2017 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @dajan: Rozhodně [i]Do not remove this cover[/i] a tak jsem to i překládal.

Čemu vadí zakrytí krytu? Problém spíš je, že do toho někdo poleze a zabije sebe, nebo někoho jinýho, což i zakazují tak zhruba všechny zdroje na trhu, ne?

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
24. 1. 2017 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doprčic, jako sranda musí být, ale kéž by byla vzácnější teda. Koukal jsem teď po nějakých kloudných věcech - fakt by se mi hodily recky UPSek a RAID-Case.

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
24. 1. 2017 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute Dost casto opravuju ruzny kompy na net, ktery jsou 10 let za zenitem (Duron,semprony,athlonyXP a jine vykopavky), uzivatele proste nemaji prachy nebo PC nema prioritu, presne pro ne takovy zdroje jsou, jelikoz ty kompiky maji spotrebu do 200W peak tak to i staci. Do herniho PC si to normalni clovek neda to je snad jasny.

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
24. 1. 2017 19:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik Přidťe si to klidně všechno vodnést i zadarmo. Když přihodíte něco dobrýho výměnou, tak se zlobit nebudu, ale akorát mi to zabírá místo, není tam ani nic tak dobrýho co z toho vyndat a rozebíráním těch kup hnoje n šrot nemůžu ztrácet čas, tak se toho zbavim i zadarmo. Pro mě je to rozhodně zadarmo drahý.

Zatím žádnej z těch šmejdů neshořel a funguje. Možná pustim i krabice, těch už mám taky dost, ale napájecí kabely si eventuelně nechám (pokud to nebudou nebezpečný šmejdy). Takže jak řikám, jestli máte dobrý pojištění, tak si to klidně poďte hned vodnést!

rnb
rnb
Level 0 Level 0
24. 1. 2017 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik Je to přesně naopak, mnohé staré vykopávky, třeba s LGA 755, potřebují silnější zdroj než dnešní PC, bývalo běžné dávat zdroje 450 W. Dobrá polovina dnešních pařanů se nemá čím dostat přes 250 W a stačí jim zdroj 300-350 W.

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
24. 1. 2017 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @rnb: Rozumim jak to myslis, ale ty cpu maji TDP kolem 50-90W a grafika do 100W malokdy tam je nejaka lepsi, neco malo spapa deska, disky atd a ses max kolem 200 a to da i nejvetsi sracka zdroj, ano ucinnost ma 70% ale 80bronze je +1000 a to je pro vetsinu abonentu neprijatelne zvyseni ceny :-D

Pavel1982
Pavel1982
Level 1 Level 1
24. 1. 2017 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chtel bych si rypnout do redakce. Muzete udelat test vetsiny v CR dostupnych 500W zdroju v cenove relaci od 700-1000 Kc? Vy tu recenzujete hlavne kousky za 1500 a vic (dnesni recenze je vzacna vyjimka), protoze co si budeme povidat - neco z toho mate. Nicmene je tolik diskuzi na tohle tema, kde je vetsina lidi spokojena s levnymi zdroji, protoze jim proste funguji a delaji co maji...

pfranta
pfranta
Level 4 Level 4
24. 1. 2017 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel1982 To bude asi tím, že 500W zdroje pod 1500Kč prakticky neexistují :D

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
24. 1. 2017 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pfranta Ale tak jo, zázraky tohodle typu se většinou dělají i ve výkonu 550 W. Tak nějak bych čekal logiku, že když za psí řiť stojí 350W model za 450, tak za ni bude stát i 550W model za 800, ne? A stačí mi, že dotuju nákup tady těch 350W vražd, nač připlácet za dražší, když je to pořád to samý?

Soudnej výrobce to do testu nedá, protože moc dobře ví, co to je zač. I lepší výrobci nechtěj nižší řady dávat, protože jak se z občasnejch testů ukazuje, je to jeden průser za druhým. Prostě ořezávají rohy tak moc, až toho moc nezůstane, a čím lepší výbavu mám a víc věcí měřím, tím horší to je.

Tak jestli to chcete, můžete přispět. Bych se na to rád podíval, něco mám i vyhlídlýho co třeba koupit zkusim, ale s rozumem. Holt nejsem Rotschild ani Rockefeller ani jiní, tak si to prostě mnoho věcí nemůžu dovolit. Občas až trochu moc.

blaho
blaho
Level 1 Level 1
24. 1. 2017 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pfranta nebude to žiadny zazrak ani behemotov sen,
ale za cca 1500 kaček 500 W zdroj kupis a nebude ani nejako tragicky

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
24. 1. 2017 19:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pfranta @Pavel Boček: sepis nejakej cenik tech zdroju, jiste to nekdo odkoupi, na opravy nejakej ksunt kompu to staci,tam se resi jen cena ;)

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
24. 1. 2017 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pfranta @Maxik: Mám zatím tři, to snad zvládnete probrat. Mě ten krám nestojí ani za to, abych se s tím zdržoval. Co za to bude, stovka? Hodiny to budu někde strkat do webů, pak se dohadovat bohdá s kym, balit se s tím (kurýr cenu toho ztrojnásobí) a eště řešit až to někomu shoří? Proboha, to to raši hodím do řeky.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
25. 1. 2017 03:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pfranta @Pavel Boček: do reky ? :D tady je nekdo ekolog :D

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
24. 1. 2017 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel1982 protože zdroj 500W za 700Kč je odpad leda tak do kancl pc kde nebude příliš vytěžován. No a že to tu a tam spadne (Windows) tak se to připočte na vrub "neschopnému Microsoftu".
Nejvíc se bohužel šetří na elektrice a pak na MB kdy se dá nejlevnější co je k najdění. No a pak tato kombinace dává při vyšší zátěži zajímavé efekty :idea:

=UNDEAD=
=UNDEAD=
Level 2 Level 2
24. 1. 2017 21:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prosím odtestujte Akyga 500W a Danubius 500W. :roll:

Survivor80
Survivor80
Level 1 Level 1
24. 1. 2017 21:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odkaz na Hardware Insights je nefunkční. Připletly se tam uvozovky. :wink: Tak ať Vám to neřve třeba v Xenu. :wink:

Sejm
Sejm
Level 1 Level 1
25. 1. 2017 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky za recenze. Jako člověk co kupuje podle ceny a země původu značky mě zajímá vývoj značky ECO+, jestli bude možnost testnout ECO+90 a porovnat co se zlepšilo (zhoršilo) oproti poslednímu testu kdy peklo zmrzlo, tak bude moje touha po informacích uspokojena:). Teda ne úplně, ale to si asi počkám dýl na "piko" zdroje.

Reklama
Reklama