Zpět na článek

Diskuze: "The Product Stack", marketingová prezentace od ATi

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 3. 2006 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

řekl bych, že není co řešit a že ATI i nVidia jsou dnes jakž takž vyrovnaní. To znamená, že nikdo není o mnoho lepší než ten druhý, jako je tomu v případě výrobců CPU intel a amd. Tipuju ale, že SM 4.0 přinese opět jako první nVidia.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 3. 2006 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Autor se v dané problematice vůbec neorientuje...a článek typu "nejsem si jistý" je na houby...chtěl jsem použít silnější slovo, ale nejsem hulvát. ATI má hubuplnou keců...já osobně preferuju cenu/výkon a na značce mi nezáleží. Ted je suprovni GF7600GT! A GF7300GS stojí 1850kč a X800GTO je minimálně dvakrát dražší. Autor by se měl někam schovat a stydět se ještě dva týdny..za tenhle humus!
- Devilek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 3. 2006 19:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Bral jsem ceny jen dostupných produktů a tam jsem viděl nejlevnější asi za 2378 u Alzasoftu. Ostatní (levnější) měly uvedeno "objednáno, termín nepotvrzen" nebo "dostupnost na dotaz". CzC má nejlevnější dostupnou GF7300GS za 2410 Kč.

A X800GTO 128MB opravdu je dostupná za 3400 Kč a nějaký drobný, můžete si to zkontrolovat na CzC.

Jinak pokud máte odkaz na test grafik zahrnující taky GF7300GS a ostatní pro porovnání, a z nějakýho seriózního serveru, pak mi ho sem prosím postněte abych se poučil. Nejsem nadčlověk a tak nevím všechno a přiznám se že testy low-end grafik moc často nečtu.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 3. 2006 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace souhlas.
"V prezentaci ATi tvrdí, že Avivo Transcoder enkóduje video rychleji s pomocí grafické karty Radeon řady X1000. Nejsem si tím 100% jist, ale pokud vím, Transcoder používá výhradně CPU a grafická karta tudíž nemá na výkon vliv." - pokud vím, využívá výpočetní síly GPU, viz např. článek zde na pct: http://www.pctuning.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=5964&Itemid=67
- vyhulenec vyhulenej

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 3. 2006 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Zas tak krátkou paměť nemám :) ale až po tom co jsem napsal například tu novinku na kterou odkazujete někdo podrobně rozebral avivo xcode a zjistil že výkon GPU vůbec použit není, jen je efektivněji nakládáno s výkonem CPU oproti microsoftímu encoderu... (ale nevím jestli se od té doby zase něco nezměnilo)
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 3. 2006 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace OMG...7600GT je opravdu pecka, ale pořad nevim kolik bude stát tady u nás X1800GTO, protože ji nikde nemají.

Mě se ten článek líbil, ale: "nejsem si jist"- no a co, že si není jist, v dnešní době si neni nikdo ničim jist, ale zase na druhou stranu když piše tento článek, tak by měl mít něco taky odzkoušeno

- Michal Kubala

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 3. 2006 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je mi jedno kdo přinese SM 4.0 jako první, nVidie davala SM 3.0 všude, kde to jen šlo a stejně ve většině karet to nešlo využit, protože karta byla moc slabá
- Michal Kubala

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 3. 2006 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To nevadí, že byla moc slabá. Čím dřív se to začne prosazovat, tím rychleji se to dostane do her atd.
- Mr.Nigga

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 3. 2006 18:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opět, jak už nesčetněkrát, se ukázalo, že na pctuningu neumí snad ani jeden autor být nezaujatý, jakmile dojde na téma ATI vs. NVIDIA.
Jakmile vydá NVIDIA prohlášení, tak se jedná o "sprosté lži", jakmile udělá to samé ATI, tak je to "převážně pravda/ oprávněný názor/...".
Abych nemluvil jen obecně - konkrétně třeba srovnání 7300GS - autor sice řekl, že stojí 2400, ale už neřekl, že je to maximální cena a že se navíc jedná a marketingovou záležitost firem, kdy 2400 stojí jen 256 MB verze(samozřejmě podobné karty má i ati - viz X550/X300 s 256MB paměti) a že jinak stojí kolem 1850 Kč. Potom když se podívá člověk na tu tabulku, tak jednak X1800GTO nikdo v obchodě neviděl, ceny 7600GT odpovídají cenám X1600XT a obecně podle cen v obchodech jsou ty karty u ATI posunuty o jedno výše(až na X1800XT - ten je na svém místě).
Potom se sice autor už pravdě blíží více, ale stále v tom cítím náklonnost(nicméně jen minimálně)
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 3. 2006 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace 1) čekal jsem to, jakmile tady někdo neroznese ATi na kopytech a nevelebí nVidii tak se vždycky najde někdo kdo začne probírat zaujatost PCT. Jestli jsou ty jejich materiály pravda, to už se asi nikdo nedozví, protože to vychází ze 4 dny starých ceníků britských obchodů Scan a Overclockers a od té doby už jim třeba karty mohly přijít na sklad nebo některé zlevnit. Jestli to pořád odpovídá jsem nekontroloval, místo toho jsem prošel ceníky Alz a CzC.
2) Že GF7300GS "jinak stojí jen kolem 1850 Kč"? Czc ani Alz ji nemají dostupnou. Jestli ji má nějaký jiný obchod, hoďte link, můžeme se o tom bavit. Není v mých silách kontrolovat všechny české obchody...
3) Jestli [URL=http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=34582]4783 Kč[/URL] odpovídá [URL=http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=36610]6055 Kč[/URL], pak máme asi odlišné pohledy na svět :)
4) Že Radeon X1800GTO není dostupný, o tom se s vámi přece nikdo nehádá :)
//edit: je ale samozřejmě trestuhodné že mezi X1600XT (5000 Kč), popř. X800GTO2 (5500 Kč) nemá ATi až do X1800XT (10200 Kč) žádnou kartu, když nVidia má GF7600GT.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 3. 2006 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ad 1) No pokud jste doufal, že na tu kopu polopravd vnořených do vámi vybraného kontextu nikdo nezareaguje, tak máte hodně nízké mínění o Vašich čtenářích. Jde o to jakým způsobem se stavíte k jinak NAPROSTO SHODNÝM materiálům jednou od NV a podruhé od ATI. Shruba před týdnem tu bylo to samé od NV a ani vás nenapadlo na tom hledaco by mohlo být pravda. Stejně tak si dobře vzpomínám, jak cca před rokem vyšel materiál od NV, pročež ho některý Váš redaktor rozcupoval ve velkém článku(ok, proč ne..) a v diskuzi napsal, že by udělal to samé, kdyby to udělala NV. Co se asi tři týdny na to nestalo? - ATI vydala ten samý dokument v bledě modrém(pardon - ostře červeném) a na PCT se neobjevila ANI NOVINKA.

ad 2)Ten link ani není nejlevnější - dají se sehnat i ještě levněji - viz link, který jsem dal u její recenze asi před týdnem a dokazoval jsem tím autorovi, že srovnává 7300GS, která je ještě levnější než X1300 64-bit se 128-mi bitovou variantou X1300(samozřejmě, že se potom ani neozval, natož aby článek jakkoli upravil).

ad 3) Ano, souhlasím. Díval jsem se asi na nějaký drahý obchod pro radeony v tomto ohledu.

ad 4) Ale TOHLE je právě, co jste na materiálu od NV z před týdne nejvíce kritizovali - NEAKTUÁLNOST! A tady neřeknete ani slovo...

ad SLI vs CF) Zase srovnáváte nejdražší variantu GF s levnější verzí X1900, proč asi?

A ještě jedna perlička na závěr:
"Zrovna teď má ATi pravdu v tom, že její nabídka je lepší.."
Ano, pokud jedete podle reklamního materiálu od ATI, tak ani jiný výsledek dostat nemůžete. Navíc tím, že absolutně ignorujete existenci šestkové řady od nv (ale zato předchozí řadou radeonů se vesele oháníte)a výběrem jen "vhodných" cenových kategorií to ještě umocníte. Nepochybuji, že podobný seznam by se dal sestavit i ze strany NV(nicméně na tom by jste asi tady nehledali, co je pravdy).
Je možné(abych nekřivdil), že jste to skutečně myslel rovně, ale přečtením věcí, co jsem tu vyjmenoval mi to příjde jako...nepravděpodobné.

PS: udělejte už konečně něco s těmi sohlasy/bláboly. stačilo by třeba z jednoho IP povolit jeden hlas za půl hodiny(a to není nic složitého). Předešlo by se tím excesům, že za jednu minutu někdo dostane více hlasů, než navštíví tento server lidí za hodinu...

- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 3. 2006 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace [URL=http://www.alfacomp.cz/php/zbozi.php?akc=2&mnu=2&zob=2&pol=80&zod=&zbo=28976&fkod=&fnaz=&arch=&vyr=]link na shop[/URL] za 1842kč!
- Devilek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 3. 2006 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ptipi: 1) zhruba před týdnem od nV? To mi asi uniklo... asi tím myslíte ten poslední propagační materiál od nvidie, o kterém jsem psal, to už bylo docela dávno...
Nicméně, všimněte si že nedělám závěry na základě těhlech materiálů, ale na základě zmapování současné situace trhu v ČR reprezentovaným obchody které mají oba asi o pětinu vyšší návštěvnost než PCT.
Zhruba před rokem, materiál od nV a článek Jiřího Součka? Ten článek byl náhodou velmi povedený a docela odborně tam bylo vše uvedeno na pravou míru. A když ATi vydala reakci, novinka se tu objevila, psal jsem jí já a [URL=https://pctuning.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=5436&Itemid=67]tady je odkaz.[/URL]

2) Článek o GF7300GS jsem nečetl a ani diskuzi jsem nečetl, takže nejsem patřičně uveden do situace. Nicméně mám za to že X1300 s 64bit pamětmi jsou jen low-profile verze, jinak drtivá většina je 128bit. Vybírat záměrně velmi specifický model s horšími parametry, protože u nVidie jsou tyto horší parametry (64bit u GS) standardem je ale poněkud přitažené za vlasy, nemyslíte?

4) dobře, omlouvám se, asi jsem to tam měl zdůraznit.

SLI vs. CF: Proč, to je vám snad jasné. GF790GT na XT nestačí ani náhodou, v segmentu kde je GTX SLI má ATi nejblíž jenom XT CF a nic víc. Proto srovnávaj s timhle - protože nic jinýho nemaj. Je ale pravda že GTX SLI a XT CF jsou docela srovnatelné, v současných hrách kde se GF7 hodně uplatňuje má GTX SLI navrch.

ad perlička: Ano, nabídka ATi samozřejmě není špičková, mezera mezi X1600 a X1800 je doslova propastná. Ale pokud na shopu otevřu kategorii GF7900 a tam není žádná, popř. pouze jedna dostupná karta, je to docela bída.
To je ale princip reklamy - zdůraznit klady, zamlčet zápory. Ačkoliv vám to třeba přijde jako "sfinský marketing", ATi se zde do nikoho nenaváží jako nVidia ve svých materiálech útočila na špatný výkon, špatnou kvalitu obrazu a já neívm co všecko u konkurenčního Radeonu X1800. Proč, to je vám snad jasné - měli nas*áno v gatích - sice to možná zní jako že nadržuji ATi, ale teď se zbavte předsudků vůči ATi/nV a vůči mě a popřemýšlejte o tom. Byl to prostě hodně zoufalý tah. Jenom teďka (the product stack), ty 3DMarky a některý ty argumenty jsou jen reklamní omáčka.

No a jistě, product stack by se dal udělat i u nVidie... ale od toho by tu měly být přehledy grafických karet, které na PCT čas od času vyjdou.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 3. 2006 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ptipi: dívám se, že někteří už tady napsali, co jsem shrnul a tak se omlouvám autorům těchto příspěvků.
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: 1) ano, tu novinku jsem přehlédl, nicméně je stále rozdíl mezi krátkým popisem a několikastránkovým rozborem.

2) To snad nemyslíte vážně? říct že levnější verze od ati je low-profile a proto to není konkurent ještě levnější kartě od nv a místo toho použít o 25% dražší kartu? Když už odhlédnu od toho, že v cenové hladině 7300GS má ati svoje X700SE/LE(nejlevnější přes 1800), tak to je jako bych udělal recenzi na X1300 za 2200 a jako konkurenta mu zvolil GF6600 DDR2 (který stojí cca 2700) s tím, že bych řekl, že levnější nemají DDR2. A potom naprosto seriozně je porovnával, aniž bych se zmínil, že se jedná o výrazně dražší kartu.

ad 4) stejně tak se dá váš výrok o nv otočit a použít na tento materiál od ati a ta má "na*ráno v gatích"?
Navíc to co vydala nv před nedávnem se ničim neliší od tohoto papíru od ati. A když se podíváte na ten materiál z před roku, tak říct, že se tam ati nijak nenaváží je ...odvážné(nv se tam samozřejmě navážela, ale ati jednoznačně taky - a to bych řekl co se týká způsobu, tak přes kopírák).

Nechci aby se nadržovalo komukoli(ani ati ani nv), ale na pct mi to prostě tak nepříjde. Čtu vás i zahraniční weby už hodně dlouho a pokud dojde na toto téma, tak závěr vašeho webu vždy aspoň mírně vychází vzhledem k závěrům těchto webů(můj triumvirát je xbitlabs, guru3d a tomshardware)lépe pro ati. K tomu si přidám, že není tak dávno, co u vás bylo slovo "ati! v diskuzích červeně zvýrazněno a skoro začínám přemýšlet(trochu přeháním)...
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ptipi: 1) Proč i podruhé nevyšel rozsáhlý článek je na delší vypravování, rozhodně ale nebylo záměrem nVidii poškodit více než ATi. Sklouzáváte k paranoie ;)

2) Proč vybral Štefek na srovnávní to co vybral je jeho věc, tak to řešte s ním a ne se mnou...

4) Mně ale tahle prezentace přišla daleko férovější než ta první od nVidie nebo následná odpověď ATi, to bylo obojí vyložený útok na produkty konkurence a konečný dojem jsem z toho měl jiný, než z tohohle. Jinak, moc se neorientuju v těch vašich časových určeních - "před rokem" bylo tuším někdy v září ale nevím co máte na mysli pojmem "před nedávnem"...

A nakonec vám sem zkopíruju text ze kterýho snad pochopíte proč je ATi lepší a proč na ní na PCT nedáme dopustit:

[i]Červená ryba váží asi tak 0,4 kilogramu, zatímco zelená ryba jen 400 gramů.
Červená ryba měří přesně 1,2 decimetru, zatímco zelená ryba jen 12 centimetrů.
Červená ryba není vidět po tmě, zatímco zelenou rybu vidíme jen při světle.
Červená ryba je dost štíhlá na to, aby proplula odpadovou rourou, zatímco zelená ryba není dost silná na to, aby se v odpadové rouře zasekla.
Červená ryba žije v hejnech, zatímco zelená ryba není schopná žít sama.
Červená ryba kvůli potravě usmrtí pouhých 90 malých ryb, zatímco zelená ryba jich povraždí bez deseti celou stovku.
Červená ryba je červená a zelená ryba je zelená.
Z toho jednoznačně plyne, že červená ryba je lepší než zelená ryba. Nebo snad ne?[/i]
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ptipi: Tak si položme otázku: čistě teoreticky "Proč dává PC Tuning přednost ATi?"(Kdyby teda dával)
Že by proto, že je lepší? Jiný důvod nevidím. přece nebudu prosazovat např. Opel, když můžu jezdit v Mercedesu ;)
- Mr.Nigga

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 17:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Mr.Nigga: stejně tak by ses mohl ptát "proč dává anandtech přednost nvidii?" a odpovědět si "že by byla nvidia lepší?"
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 3. 2006 20:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Srovnávat cenu 2 nejvyšších karet od Nvidie 7900GTX (SLI) s cenou karet ATi 1900XT (Normal + Master) což je výkonem až 2 karta v pořadí u ATi je trochu divné !
- Jiří Kolařík

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 3. 2006 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pravděpodobně proto, že ATi vybrala pro CrossFire ne top modely, ale XT verze. Proto Master karty specifikacemi odpovídají XT a ne XTX, tudíž XTX + master karta = XTX se podtaktuje na XT.
Rozhodně je to ale lepší než srovnávat Radeon X1900XTX proti dvěma GF7900GT ve SLI, jak to dělá Vy-víte-kdo :)
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 3. 2006 21:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Vím že ATi nedělá master kartu XTX, proto je to cenově těžko nesrovnatelné - prostě trochu jiná třída = trochu jiná cena.
- Jiří Kolařík

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 3. 2006 21:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kdo tu zase sili s tema souhlas/blabol ten kdo to tam naklikava neni v poradku protoze za 5 minut 350 souhlasu nebo 200 blabolu
- Luděk Pokorný

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 3. 2006 21:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Luděk Pokorný: no když si někdo dokáže leštit ego tím že tady naklikává souhlasy nebo bláboly tak je možné ho jen politovat...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 3. 2006 21:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

opek ubohej flame ze to ATi bavi neco takoveho delat a pak se totalne ztrapnit.

na jednom slidu srovnava
GeForce 7900GT za 233 liber vs. Radeon X1800XT 256MB za 199 liber a tvrdi ze 1800XT je lepsi
a hned u vykonu proti 1800XT strka 7800GT ktera je minimalne o 10procent v 3Dmarku a vice ve hrach mene vykona nez7900GT)ale v 3dmarku je o 24bodu pomalejsi coz je statisticka odchylka

tady at si lidi udelaj nazor. v soucasny dobe je to stejne spis o kvalite ovladacu a celkove stavbilite nez par procentech vykonu jelikoz za stejne penize jsou podobne vykone karty ackoliv se vzdy najdeou nejake vyjimky ale vetsinou karty ktere jsou rychlejsi po pretaktovani/odemceni.
- Radek Schutz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 3. 2006 07:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jj, to srovnání 3DMarků je zcestný a může bejt klidně vymyšlený, ale k tomu GF7900GT vs. X1800XT, Radeon opravdu je rychlejší... aspoň podle testů kde byla jeho 256MB verze a sice ne GF7900GT, ale GF7800GTX, ale ty budou na tom hodně podobně.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 3. 2006 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no jak tak koukam na 1800XT vs 7800GTX tak rozhodne ATI nad Nvidii nevede. Nektere testy jsou vyrazne pro Nvidii, nektere pro ATI a jine jsou skoro stejne a v celkovem hodnoceni je 7800gtx o 15 procent lepsi (podle TomsHW)
- Radek Schutz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 3. 2006 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Radek Schutz: Já vycházím z testu Computerbase.de, kde jsou v závěru článku grafy zprůměrovaných výsledků asi 15 her a X1800XT 256MB je v 1600x1200 4xAA 16xAF o trošku (je to fakt asi 67 vs 71 FPS) lepší.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 3. 2006 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Radek Schutz: Neřeš to. Lukáš fanATik Fiala, teenager, sociál, má doma starou R9500 a nedá na ni dopustit.

Existují dva druhy lidí - ti co si kupují ATi a poté ti inteligentní :-)
- Naprostá Lama

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 3. 2006 17:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Naprostá Lama: no pockaj,pockaj...vzdy tvrdis,ze sa podobne vyjadrujes az ked s tym zacne niekto druhy a tym ti na to da pravo vyjadrovat sa ako on.a co je potom tento prispevok.fakt lutujem tvoje okolie,ze ta musia trpiet.pretoze byvat s dusevne chorym clovekom je naozaj tazke.ak ich nechces dalej trapit,navstiv nejakeho odbornika.aspon kvoli svojim blizkym.
- Puma Perez

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 3. 2006 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Naprostá Lama: Máš naprostou pravdu, jsem uřvaný teenager, vím toho o 1000% méně než V.I.P. (Veličenstvo Indisponovaný Plešoun) a nVidii bych si nikdy nekoupil už z principu.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 3. 2006 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Není mi teda jasný proč se porovnávají dvě tak různě orientovaný karty 800 GTO a takovej low end jako 7300. Výkonově i cenově přeci 7300 stojí proti X1300 a ne proti nižšímu high endu z minulýho roku.
- Richard Podzimek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 3. 2006 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pro priblizne nastineni ceny x1800GTO

http://obchod.prusa-computer.cz/product.php?productid=81980
- Ondrej Kalina

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 3. 2006 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no tak za tyhle prachy, to jsem zvědavej kdo si to koupí. GF7600GT bude dle mého názoru novým mainstreamovým hitem po GF6600GT... je to přesně ta cenová kategorie co se nejvíc kupuje a ATi tam nemá žádnou odpověď...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 3. 2006 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Samozrejme to je treba vziat s rezervou, HIS nieje zrovna najlacnejší (ako všade) taký Sapphire ju bude mať určo lacnejšiu, ale mať na výber tak si kupim X1800GTO jednak som fanATIk (priznávam si to ;) ) a jednak myslím že R520 je technologicky lepší (a hlavne kvoli AVIVO ,ked prepojím na prezentáciach svoje "sluzobne" PC (X1600Pro GigaByte) na velkoplosny TV tak ATI AVIVO má lepší obraz oproti PC mojho kolegu ktory ma GF6800 a sme pripojeny rovnakym sposobom)
- Juraj Pekar

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 3. 2006 20:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Juraj Pekar: sh z fóra říká že prej teď je na skladech 1. várka a že pak pudou ceny o 1500 Kč dolu, takže by to mohlo bejt něco kolem těch 6500.
no a samozřejmě Sapphirka bude levnější, nevšiml jsem si že tahle je HIS...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 3. 2006 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: Jak je na tom vlastně Sapphire s kvalitou? Všechny hlavně starší grafické karty od Sapphire(včetně té mojí) měli docela aušusovej chladič
- Mr.Nigga

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 3. 2006 21:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Mr.Nigga: Já mám taky starší Sapphirku (jak jste se mohl dočíst o kousek výše, jako správný uřvaný teenager mám starou "ATi R9500 kartu") a chladič to teda vůbec nestíhal. Jak je to teď, nevím, ale na většině karet jsou referenční designy chladičů, stejně jako většina ostatních výrobců je používá, takže to asi nebude jen problém Sapphire...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 3. 2006 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

uz jste videli tenhle cenovy zazrak? o) http://shop.computershop.cz/eshop/default.asp?mtc=0&cls=stoitem&stiid=24020&stiplname=msi-nx7600gs-t2d256e-7600gs-256mb-ddr2-2xdvi-pci-express
- antiHulan

Reklama
Reklama