Zpět na článek

Diskuze: Thermaltake Symphony - hudba od Thermaltake

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 8. 2005 00:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vzdyt nejaky hluk musi vydavat cerpadlo! takze 0dB je utopie
- neregistrovaný - berraneck

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 7. 2005 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Autor je trosku mimo (mysleno nadnesene) :))

divil by se, kolik lidi ma domaci kino a naslaple masinky a kolik lidi prave na podobne reseni ceka.
To, ze zrovna autor to nevyuzije, neznamena, ze to v podstate je k nicemu (ironie):)

Priste prosim trosku odstupu a nevztahovat jen na svou osobu. Ale jinak dobra novinka
- neregistrovaný - Dundee

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2005 07:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No já tedy souhlasím na 1000 % s autorem - samozřejmě useři, co maj našláplé mašiny tepelných výměníků typu Prskot IV jej budou hájit proti všem - ovšem nyní, co čerstvě zlevnily Dothany 2,0 GHZ ze 13000 na 9000 a ty levnější spadly mnohem níž, je nesmysl kupovat jakési Prskoty s vodníky,ventilátory ap.Komu nestačí supervýkon Dothana, může si jej jako bonbónek přetaktovat - Prskot s Netburstem je na odpis - nechtěl bych ho ani zadarmo.
p.s. - AMD samozřejmě vůbec nebrat, je to ruská ruleta.
- neregistrovaný - antiprskot

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2005 10:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Možná kdybych měl prachy tak si to kůpím, ale že bych na to zrovna šetřil abych to měl doma,to asi nee.
A ještě odbočím a řeknu antiprskotovi že z dnešních intelů bych si nevybral asi žádný CPU.
Za to když se podívám na nabídku AMD tak je mě hned líp (málo tepla,měnší cena,a pařba jak névícc)
Jeden čas sem si říkal že bych šel k intelu ale

oni neprodávají nic zajímavýho za lidovou cenou nějakej Celer nechcu.
Athlon 64 3000+ to je hodně zajímávý""Pro mě je ruská ruleta Intel (dneska).
- neregistrovaný - Jiho jihových

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 7. 2005 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Vycházím z toho, že tohle udělátko bude pekelně drahý(je to celý z hliníku), takže bude cílem jen pro majetnější lidi...jenže majetnější lidi si koupí radši druhý počítač třeba barebone přímo určený pro domácí kino, který bude tichý a dostatečně výkonný.

Musíte také brát v potaz, že "PC domácí kino" je jen pro zábavu a psát ve Wordu na gauči 70cm televizi musí bejt peklo ;-), takže většina lidí bude mít počítače dva.

Na druhou stranu by to asi našlo uplatnění u hráčů, kteří by hráli na TV a výkon by potřebovali, ale žádný další případ mě nenapadá.

Prostě mě to řešení toho problému přijde zbytečně naddimenzovaný...dalo by se řešit tichým chladičem s heatpipes

A máte pravdu, divím se, nikoho takového neznám...bohužel vodní chlazení a počítače v domácím kině nejsou ještě tak rozšířené...

Omlouvám se, jestli sem Vás snad nějak pobouřil...

- Mareš Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 7. 2005 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jojojojo, naprosto souhlasim, navic asi autor necetl naprosto nic o masinkach do domaciho kina od thermaltake, neumoznuji jenom cumeni na filmy, ale taky hrani!!! je to vetsi pohoda na poradnem mega displayi z kozeny sedacky :) a tam se vykon narame hodi, a po strance designove je delany tak aby tam zapadl, nebo proc vypada jako reprobedna??? kdyz chcete informovat o novinkach nechte nas udelat si vlastni nazor, na ten vas nejsem zvedav
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 7. 2005 19:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To je škoda, že Vás můj názor nezajímá...ale taky si myslím, že si můžete vlastní názor klidně udělat sám, i když znáte ten můj...a jak píšu v komentáři níže, chlazení mi přijde zbytečně velké a dá se řešit mnohem elegantněji - heatpipes a pomalé větráky...
- Mareš Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 7. 2005 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmmm autor zcela evidentne nepocita s tim ze v USA nadchazi doba HDTV, narozdil od naseho zapadleho a zaostaleho statecku. A na prehravani HDTV filmu uz nejake to na nase pomery delo potrebujete. A design nevypada spatne, urcite lepsi nez heatpipes trcici zezadu case do vsech stran ofukovane ventilatory.
- neregistrovaný - Vlask

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 7. 2005 20:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ...nějakou moderní grafiku, která akceleruje přehrávání různých formátů videa..

toto je v článku a ještě zde podrobnosti:

u NVIDIE je to technologie PureVideo, která akceleruje přehrávání HDTV (HD-MPEG2, HD-WMV)
pěkně popsáno zde u konkurence... http://www.svethardware.cz/art_doc-240D2C85A34B4F78C1256F7100315117.html?lotus=1&Highlight=0,purevideo

pravda je, že AthlonXP 2500+ se starší grafikou na HDTV nestačí...
- Mareš Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 7. 2005 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace s těmi nároky HDTV sem to kapku přehnal, teď jsem to vyzkoušel

Barton 2500+ s FX5500 - HD-MPEG2 o rozlišení 1920 x 1088 - lze přehrát jakž takž ve WinDVD, ostatní přehrávače (BsPlayer a WMP) se nechytají

nižší rozlišení by mělo být bez problémů
- Mareš Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 7. 2005 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dle mého to moc tiché nebude má to být chlazeno 5 větráky každý má 16dB, ale dle mého to bude 16dB(a) jelikož při 1400 otáčkách bych chtěl vědět jak dosáhnou jen 4dB(a), a když si připočtem za každý větrák přibližně 2dB, abychom se dostali na normál tak to je nějakých 26dB a už to je dost a pokud by to bylo jak říkám tak hluk nějakých 38dB je opravdu dost, to by musela ta telka být dost nahlas...

Jinak drahé to bude pořádně měď, hliník a 5 větronů a Thermaltake si za vše nechá dost zaplati takže bych to viděl někam k 8k
- neregistrovaný - Wiruss

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2005 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ano ono se to totiž sčítá když si do compu narveš 10 chladičů co budou mít 25dB tak ti to nebude řvát 25dB, ale o dost víc, normálně se počítá přibližně 2dB, za jejich vyrace, sustení lopatek atd.
- neregistrovaný - Wiruss

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2005 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - Wiruss: dB jsou logaritmická jednotka a takto je sčítat je pěkná ptákovina.
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2005 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - anonym: Ano, je to logaritmická jednotka, ale když se koukneš do tabulek zjistíš, že v této hranici je takto je jasné, že 100 chladičů ti nedá hluk 200 dB, ale v oblasti compů se to dá takto využívat, ty 2dB na větrák jsou tak akorád, hold když nepočítáme v sonne...
- neregistrovaný - Wiruss

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2005 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslim si, ze uz jsou na trhu i lepsi reseni. Napriklad http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=26391
Pokud to nekdo bude chtit k domacimu kinu, tak to hodi za televizi a ma klid. Vyrobce udava 0dB, to je lepsi nez 16dB...
- neregistrovaný - Sri

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2005 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Každý na to má svůj názor, já osobně jsem už o vodním chlazení uvažoval a to z těchto důvodů: Tiché řešení, mnozí sice namítnou heatpipes, pasiv atd..., ale když si koupíte vodníka, jde vám veškeré teplo (počítám i chlazení grafiky) mimo PC (jinak máte sice většinou tiché řešení, ale všechno teplo uvnitř a to musíte nějak odvádět). Další věcí je universálnost, jednou si ho koupíte a už vám zůstane, s přechodem na nový socket nemusíte kupovat celý nový tichý větráček (ani ne tak kvůli socketu, ale třeba kvůli místu v bedně). Jednou už zmíněné chlazení "i" grafiky. Vypadá to hezky a futuristicky (aspoň mě se to líbí). A když už nic jinýho, tak to můžete správně nasměrovat a zimě si s tim ohřejvat nožičky :-) (ať žije Intel).

Viděl jsem spoustu kutilskejch vodníků, ale tohle je fakt krásný, navíc si po záruce můžete ty větráčky připojit na teplotní čidlo atd. Jen holt ta cena, to zas nebude dlouho co žrát...

P.S. Dodávám, že Lan-párty apod. se mě netýká.
- neregistrovaný - Lockheart

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2005 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://www.hushtest.de/hushshop/shop/index.html

sranda je, že uchladia f poho P4 23,8GHz a Geforcu 6800...
NO COMMENT!
- neregistrovaný - peeticek

Reklama
Reklama