Zpět na článek

Diskuze: Thermaltake Tsunami Dream VA3000SNA

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 9. 2005 07:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ale nic pre mna :-(
zial
mna by zaujimalo, ako by sa teplilo so s478 a box chladicom, mam taky v praci a to sa neda pocuvat :-) mam teda otvorene bocnice + krytky na opticke mechaniky a disketovku a je to v poho ;-)

- ff

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 9. 2005 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No aby som kupil skrinku bez zdroja a dokupoval do nej este aj tiche vetraky tak to je vyrazne minus, za taku cenu. Inak sa cudujem, ze Thermaltake po minulorocnej azijskej tsunami nepristupil k prehodnoteniu jej nazvu (Tsunami dream). Ta sachta s diskami sa neda pootocit o 90 stupnov tak aby sa lahsie manipulovalo s diskami? To je tiez celkom skoda. Hlavne pri sucasnych velkostiach grafickych kariet by to velmi pomohlo pri manipulacii s diskami. Inak dnes je celkom problem najst ozaj dobry case. Celkom sa mi pozdava CoolerMaster Stacker alebo potom Thermaltake Kandalf ktory nebyt toho stupidneho svietacieho nazvu spolocnosti na predku a bocneho panelu s tak navrhnutym oknom, by posobil omnoho elegantnejsim dojmom. A keby tak do predneho kruhu, ktory tam plni akurat dizajnovu ulohu, vsadili nejaky digitalny panel, ktory by zobrazoval rozne hodnoty, tak by to bol super case.
V tychto recenziach mi tak trochu chybaju vase skusenosti pri instalacii hardware a nejaka obrazova fotodokumentacia k tomu. Mnohe veci sa tak daju lahsie predstavit. Hlavne u toho Armoru (resp. Kandalfu) by bolo celkom zaujimave pozriet priklad instalacie nejakeho vodneho chladenia, zabudovane komplet vnutri case. Este mi tam v zavere chyba to klasicke zhodnotenie plus/minus koli lepsej prehladnosti, prejst si to pred publikovanim na web aspon raz koli gramatickym chybam. Inak je to fajn a som rad, ze sa tu aj taketo recenzie objavuju. Dufam, ze som nebol moc kriticky :)

- [aMd]Mica

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 9. 2005 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak ja tentokrat musim stoprocentne souhlasit s autorem clanku a chvalim jej:)totiz tuhle skrin mam doma, pouze v provedeni s pruhlednou bocnici a neznam slova kterymi bych si case dostatecne ocenil. Je to case opravdu dokonaly, celohlinikova dvirka s kovovymi panty nemaj chybu, nevrzou, filtr na prednim panelu zachytava prach opravdu velmi ucinne,instalace vsech karet je bezproblemova, mechaniku vymenite za par vterin, otvirani bocnice (te pruhledne) je naprosto bezproblemove (mel jsem casy kde jsem ji musel silou tahat dolu:) pokud neni prisroubovana (a i kdyby tak jsou na ni srouby s ohromnou hlavou ktere se odsroubuji bezproblemu a rychle rukou). Navic zamykatelna jsou i hlinikova dvirka, takze pri doprave nekam se vam urcite neotevrou...
zkratka sqely case, doporucuji;)
- Petr Lenz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 9. 2005 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechapu proc se pozastavujes nad cenou kdyz dale uvadis Case "Celkom sa mi pozdava CoolerMaster Stacker alebo potom Thermaltake Kandalf ktory" dyt stoji kolem 5K za 6k.
- Robo77

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 9. 2005 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace zle si ma pochopil... ide o to, ze ked uz platis za znackovy case, tak ocakavas, ze bude spolahlivy. Samozrejme najdu sa bohuzial aj vynimky. Pokial teda kupim Tsunami a zistim, ze ventilacia je hlucna, tak to v tejto kategorii povazujem za velke minus. Nekupujem case s vetrakmi preto, aby som ich vzapati menil za tichsie. U noname je situacia ina.
- [aMd]Mica

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 9. 2005 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám tuto skřín doma asi 4 měsíce. Jsem s ní poměrně spokojený a zdá se mi dobrá, několik výhrad a postřehů bych však přeci jen měl. %Článek jsem prolétl jen zběžně, proto mě omluvte, když budu poukazovat na věci, které v článku možná jsou a já je jen přehlédl.

1) Má černou verzi (bez okna) a je opravdu moc pěkná, ale pokud na ni šaháte, opatle se přesně jako zrcadlo. Thermaltake v balení se skříní dodává utěrku na leštění :)

2) Nevím jestli bylo v článku zmíněno, že filtr před předním nasávacím větrákem je vyndávací a lze ho omýt v případě zanesení, což je výborné.

3) Skříň je neuvěřitelně lehká, což je plus, ale tento efekt je způsoben tím, že je celá (kromě předních dveří) z velmi tenkého hliníkového plechu, což je mínus. Skříň jako celek je poměrně pevná a nekroutí se, pokud do ní ale vložíte víc než jeden disk a jednu CD mechaniku (já mám 3x HDD 7200 ot. + 2x DVD-RW), začnou ty tenké plechy mirné vibrovat a tudíž "hučet". Disky jsou sice ve vysouvací kleci uchycené pomocí gumových podložek, ale bohužel to nepomáhá. Pokud tu vícediskovou sestavu zapnu, skřín začne vydávat relativně tichý, ale slyšitelný, basový tón, jak se vibrace z disků začnou přenášet na stěny. Pokud klec ze skříně vyndám (nebo položím ruce na stěny a vibrace tak zastavím), hluk ustane. Bohužel s oběma rukama položenýma na skříni se mi špatně pracuje, takže jsem se s mírným temným hučením smířil.

4) Thermaltake na stránkách a ve všech materiálech uvádí, že skřín je "silent", ovšem ve skříni dodávané větráky jsou opravdu velmi hlučné (velmi). Udělal jsem si "redukci" a zapojil oba 12V větráky na 5V větev a hluk ustal. Na plné otáčky (tak jak zapojení navrhl výrobce) jsou ovšem větráky opravdu hlučné.

5) Montáž do skříně byla pomšrně snadná, 5,25" mechaniky jsou naprostá pohoda - jsou na nasouvacích kolejničkách a výměna je záležitostí několika vteřin. S HDD to mohlo být lepší - klec pro disky je sice vyndávací a tudíže je možné jí vyjmout disky pohodlně nasadit vně skříně, ale mám dojem, že právě něšťastné a ne příliš pevné uchycení této klece je příčinou vibrací zmíněných výše. Disky se do klece šroubují "thumbs" šroubů, taže není zapotřebí šroubovák. Mezi diskem a klecí je gumová podložka, která má tlumit vibrace, což se jí však (viz výše) daří jen částečně.

6) Jak už jse říkal, mám ve skříní 3x HDD (SATA), 2x DVD-RW a vodní chlazení na CPU, GPU a chipset (tudíž mnoho hadic) - v tomto sestavení začíná být ve skříni v některých místech již poměrně těsno a překabelováno, ale to není asi výhrada ke skříni - je to záležitost spíš rozložení komponent a konektorů na desce + množství nainstalovaných zařízení. Big Tower jsem ovšem nechtěl.

7) Umístění externích konektorů pod "pokličku" na horní stranu skříně nepovažuji za přiliš šťastné. Obvykle mívám na skříní položené např. nějaké papíry nebo něco takového a pokud chci něco připojit, musím vše odhrnout, odklopit pokličku a zapojit. Jde ale opět spíš o osobní preference a hlavně o to, jak má kdo skříň umístěnou. Pokud ji máte na stole, nebudete mít pravděpodobně problém, pokud ji máte pod stolem, bude přístup poněkud obtížnější a pokud máte skříň v nějakém boxu udělaném na uložené počítače, tak na přístup k externím konektorům můžete pravděpodobně rovnou zapomenout. Thermaltake zřejmě předpokládá, že takovýto zázrak si každý bude vystavovat všem na očích a ne ho schovávat někam pod stůl :)

8) Skříň je vybavená "cool" efektem dvou modrých diod svítících zpod oblouku na předních dveřích. Diody jdou naštěstí vypnout prostým nezapojením jejich konektoru do zdroje. Bohužel při zapnutí světlo zdiod nevypadá tak, jako na obrázcích na stránkách Thermaltake. Já mám skřín její levou stranou (při pohlededu zepředu) ke zdi a při zapnutí diod jsem neviděl pěkně mírné osvětlení předních dvěří, ale zato jsem viděl dva silně modře odvětlené fleky na zdi, možná by to šlo vyladit nějak posunutím nebo pootočením diod, ale jak jsem říkal - nestál jsem o vzhledově "vytuněnou" skřín, co svítí jako vánoční stromeček, takže vypnuté diody mi víc než vyhovují.

9) Diody pro power a stav HDD jsou pod předními dveřmi, takže při zavřených dveřích není vidět, zda hdd "bliká" nebo ne, stejně tak není poznat (pokud mám vypnuté ty efektové diody vpředu, viz. 8), zda je skřín zapnutá. Vypinač a reset jsou také uvnitř dveří, takže někdo bude muset akříň asi otevírat při zapínání. Ja zapínám počítač klávesnicí, takže toto mi nevadí. Diody na HDD a power taky přiliš nepotrádám, ale někomu to možná vadit bude.

10) Já osobně jsem sháněl dlouho nějakou pěknou skříň, která by nebyla vyloženě "vytuněná" - tj. neměla tvar jako závodní auto, nebyly na ní lebky nebo vetřelci, atd. atd. Přitom měla být moje skříň alespoň částečně bezšroubková a buď hliníková nebo s nějak rozumně vyřešeným systémem chlazení. Nakonec jsem se rozhodoval mezi serverovým Chieftecem a tímto, zvolil jsem Tsunami Dream a zatím nelituji, i když zmíněné věci mi trochu vadí (hlavně to hučení, ostatní jsou naprosté drobnosti). Cena mi připadá poměrně příznivá, i když někomu se bude možná zdát drahá na to, že je skříň bez zdroje. Já si naopak raději koupím dražší a kvalitní zdroj samostatně, než abych dostal "v ceně" nějaký ... eee ... nějaký! :)

Doufám, že jsem vás dlouhým komentářem neotrávil.
- Luděk Roleček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 10. 2005 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Stoprocentně souhlasím se všemi výhradami, které byly zmíněny. Skříň je bohužel nutné leštit poněkud "častěji", než je obvyklé, opravdu je na ní vidět každé zrníčko prachu. Žel se musím přiklonit k výtce o vibracích skříně. Mám osazen jen 1 HDD a 1 DVD a vibrace (jemné drnčení) je znatelné i na této konfiguraci. Opravdu se celkové chvění přenáší do celé konstrukce a v mém případě poznám i seekování hlaviček na HDD - jedná se o vibrace, nebo spíše rezonanci, která ustane při stlačení bočnic či při otevření předního panelu. Není to výrazné, ale protože mám počítač "vystavený" na stole poznáte to. Zatím se mi tuto jemnou rezonanci nepodařilo eliminovat. Jemné chvění se přenáší i do stolu. Námitky v komentářích o špatné montáži a gumových silentblocích odmítám. HDD mám osazen na gumě, ve skříni je dále zdroj Enermax Noise Taker (ten samostatně není vůbec slyšet), Arctic Freezer 64 na procáku a pasiv na grafice, takže se nedá moc spekulovat o přílišných vibracích.
Větráky jsou opravdu velmi hlučné.
Taktéž souhlas s modrými diodami. Vůbec nejde o jemné decentní podsvícení, ale o vysocesvítivé modré diody, které (zvláště v noci) docela ruší. Je to dáno tím, že svítí mimo case, takže na přilehlých stěnách/nábytku vytváří světelnou show. Myslím, že v kategorii, kam je tento case směrován, tyto "vánoční" efekty ocení jen málo uživatelů, ale je to subjektivní názor.
Ještě jsem bohužel natrefil na kus, kde HDD klec při instalaci HDD praskla. Ale zde se jednalo jednoznačně o špatné bodování, než o nějakou faktickou vadu skříně.
Co se týče horního připojovacího USB/audio panelu, myslím, že je to opravdu velmi individuální, já to ocenil více, než kdyby byl umístěn pod dvířky. K dvířkům mám jedinou drobnou výhradu - a tou je právě napájecí kabel k diodám. Je sice dostatečně volný, otevření nebrání, přesto občas kontruje a zapruží.
Montáž MB a ostatních komponent je bezproblémová, jen jsem zaznamenal problémy s úchytným mechanismem karet. Pokud je totiž karta plně obsazena (např. grafika s 2 výstupy a TV out), západka se vzepře o konektor a nejde docvaknout. Západky jsou totiž relativně dlouhé a v těchto případech zklamou. Řešením je pochopitelně západku vyjmout a upravit, nebo kartu přišroubovat, ovšem tím tento mechanismus ztrácí na eleganci.
Jinak jsem celkově ze skříně nadšený a jde bezesporu o TOP skříň a asi nejlepší, co jsem měl možnost osazovat.
- Valheru

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 9. 2005 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No ja mam tuto skrinu nieco vyse roka doma a napisem s cim nesuhlasim v jednotlivych bodoch alebo potvrdim ich.

1. Ano treba s nou zachadzat v rukavickach lebo sa rychlo zaspini. Este by som spomenul ze velmi je na nej vidno prach. Cize je nanajvys vhodne raz za tyzden z nej utret prach ale potom je krasna :)

3. s tymto nesuhlasim. Ja mam vnutri jeden HDD a dve CD mechaniky ale nikdy som vobec nepocul ani necitil nejake vibracie sposobene vnutornostami pocitaca. Mas to asi zle osadene vnutri. Pripadne pridaj nejaku tenku gumicku na komponent co ti vibruje. HDD je odpruzeny gumickami takze nechapem co ti vibruje. Konstrukcia skrine mne uplne vyhovuje.

4.Ano skrina je s origo vetrakmi a nastavenim naozaj velmi hlucna. Ja som to vyriesil regulaciou napatia a je to ok.

5.ja som s konstrukciou nemal vobec ziadne problemy. Velmi sa mi paci ako je riesena klietka s HDD a gumicky u mna plnia tlmenie na sto percent

7.Mam skrinu dole na zemi a nemam ziadne problemy s ovladanim a s jej manipulaciou a vyzera tak isto pekne akoby bola na stole. Horny panel nemam zapojeny. Len by som spomenul ze sa nanho a donho velmi prasi.

8. Skrinu mam natocenu smerom na moju tvara diody svietia velmi pekne a decentne. Tak isto ako na stranke vyrobcu. Nemam rad gyc a zbytocne svietenie ale toto je naozaj pekne a nemam potrebu stym manipulovat.

10. ja som si kupil tuto skrinu pred vyse rokom a doposial som nevidel recenziu na skrinu ktoru by som chcel viac ako tu co mam. som spokojny je velmi pekna a funckne vyborna skrina
- peter vanco

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 10. 2005 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Asi jsme si nerozumněli - když dám do skříně 1 HDD jako vy, tak je taky tichá a nic nevybruje a nehučí. Když do ní dám ale 3 HDD, začne se ten zvuk ozývat (2x Seagate Baracuda, 1x Samsung SpinPoint). Nechápejte mě špatně - když říkám "vubrace", nemyslím tím, že se celá skříň klepe tak, že by začala padat ze stolu. Plechy ale evidentně rezonují, protože když je "uzemním" rukou, hluk ustane. A opět - když říkám "hluk", nemyslím tim startující letadlo. S klidným svědomím ale prostě nemůžu říci, že mám tichí počítač, protože ho prostě slyším.
- Luděk Roleček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 9. 2005 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No kdyz mas jenom jeden hdd tak se nediv ze to je tichy, obe dve mechaniky se toci najednou malokdy, ale kdyz mas dva a vic disku tak kazdy se otaci nestejnou rychlosti (o malinko) a tim vznikaji vibrace.
- Orgic

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 9. 2005 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace s tymi vibraciami to moze mat niekolko pricin - bud mas komponenty, ktore su tichsie, alebo je case jednoducho lepsi kusok alebo tiez nemas tak citlivy sluch alebo nemas tak ticho v izbe ako Ludek (co je tiez pravdepodobne kedze pouziva vodne chladenie). Tenke plechy maju aj svoje nevyhody...
- [aMd]Mica

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 10. 2005 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Luděk Roleček: Oh, bože a laskaví čtenáři, odpusťte prosím překlepy a pravopisné chyby. Stydím se.
- Luděk Roleček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 10. 2005 00:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Orgic: som myslel ze (krokove?) motorceky pouzivane v HDD alebo aj v DVDRW a podobne su velmi presne. ostatne 7200 alebo 10 000 otacok za minutu je uz celkom vysoka presnost. tie vibracie su asi sposobene samotnym prevedenim a pouzitym hardverom...nie? uz aby tu bola doba flashovych diskov - ziadne vibracie, ziaden hluk a rychlosti neporovnatelne lepsie. otazne je ako sa takyto disk (ak vobec vznikne v takej podobe ako ho uz je dnes mozno vidiet) bude zahrievat a ci ho bude potrebne chladit

- [aMd]Mica

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 9. 2005 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam tento case doma necely rok. Je naozaj pekny ale ma svoje ALE...
- panel s "front" vystupmi - pripojne konektory na headre na motherboarde su kvoli univerzalnosti osadene samostatnymi dutinkami, co moze dost skomplikovat pri rozdielnom znaceni na motherboarde ich pripojenie;
- patent na prichytenie kariet do slotov je sice na prvy pohlad zaujimavy ale v praxi nieje dobry, lebo pri pripajani zariadeni do tychto kariet maju karty snahu vytahovat sa zo slotov. Cela ta umelohmotna hlupost sa da nastastie odstranit nedestruktivnym sposobom a karty sa daju priskrutkovat.
- ventilatory su naozaj dost hlucne, ale regulatormi sa daju znizit otacky a hlucnost klesne na prijatelnejsiu mieru. Chladenie je vcelku dobre a pri osadeni P4 3,4(LGA775)@3,7; 1,5GB RAM; VGA6600; 3xHDD a 2xDVD sa da teplota udrzat bez zataze na 35 a pri zatazi na max.52st pri vzduchovom chladeni Zalmanom CNPS7700-CU a rozumnej urovni hluku.
Co sa mi velmi paci je jednoducha montaz mechanik ako 5,25 tak aj 3,5.
Skoda len, ze Armour prisiel po Tsunami :-)
- Walkerman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 9. 2005 13:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ten Armour je ale uplne ina kategoria :) aj cenovo aj velkostou. a poznam cloveka, ktory ho ma a bol absolutne spokojny az do chvile ked sa na trhu objavil Kandalf a teraz je nestastny, pretoze si nepockal na Kandalfa... :) Pritom to ma prerobenu zrejme len prednu masku...

- [aMd]Mica

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 9. 2005 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ...viem ze je to ina kategoria. V Tsunami po nainstalovani vsetkych komponent zostalo prekliato malo miesta. Naviac 3xHDD 7200ot dost pecu. V Armoure sa mi paci umiestnenie HDD vedla zdroja. Teply vzduch je tak vyfukovany rovno von s case = nizsia teplota v case = nizsie otacky vetrakov.
- Walkerman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 10. 2005 00:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Walkerman: ked pouzijes spravny zdroj (take co maju na spodnej strane velky 12cm fan, tak ti teplo od diskov bude odcerpavat aj tento zdroj). To miesto je fajn, len potrebujes dlhe datove kable...
- [aMd]Mica

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 9. 2005 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no ja jeste dodam ze to osahani je mozna tak patrne pouze na crne skrini, mne staci jen parkrat otrit predni dvirk a je to porad nadherny case;) jina hluku jsem si nejak nevsiml, mozna ho nevnimam, protoze mam pomerne vykonny stroj a hluk vetracku zanka v hluku ostatnich komponent.....co se toho osvetleni svirek tyce, tak s tim taky problem nemam, je velmi hezke a decentni. jedine co jsem si upravil byla ledka hdd, ktera byla obycejna cervena a ta modra ji trochu presvicovala, tak jsem tam dal bilou....jinak na ty ledky se moc nedivam, pouze kdyz se nejak drhne comp, take kouknu jestli dela neco disk....takze ani to ze jsou ledky za dvirkama mi problem nedela....
- Petr Lenz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 9. 2005 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je běžné, že otevřená case má vyšší teplotu než zavřená?
- kahi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 9. 2005 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No neviem, mne pripadajú všetky tieto skrine príliš prekombinované a nikdy by som si nekúpil skriňu ktorá má mechaniky prístupné až po otvorení dvierok /tie by totiž skončili po niekoľkých dňoch v koši alebo ja v blázinci/. Niekedy je v jednoduchosti sila, preto by som svoj Lian za takéto kreácie nemenil.

- JanoS

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 9. 2005 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace mne sa velmi paci tento [URL=http://www.lian-li.com/Product/Chassis/M_V_C_PC-V1200plus.htm]Lian-li[/URL] :)
- [aMd]Mica

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 9. 2005 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mně se zase páči tato: http://www.casemodding.cz/index.php?pg=detail&co=454&kat=30
bez zdroje :(
- Ali Gator

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 9. 2005 18:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

co byste mi doporucili za vetracek? ... ten hluk de fakt znat a fakt tu skrin kazi ... spat se pri tom da ale zadna slava... libi se mi:

1. http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=27110
2. http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=27113

jsou tizsi? ... chtel bych skoro neslysitelny PC... pac nic jinyho mi v PC tak nerve. klidne doporucne jinou znacku ;)

mozna by se hodil i 90mm na bocnici...

(zdroj chill510w, na GPU zalman na 5V a na CPUcku artic 64silencer)
- Láďa Škramlík

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 9. 2005 21:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ja mam v PC 2 tie oranzove. Poviem ti ze poriadne revu - mam ich na 7 V (1000rpm) a tam ich nastastie prehuci Intel BOX (7V - 2000rpm). Podla dokumentacie maju pri 1300 hluk 25.5 dB a tie "low-profile" s led diodami maju 17dB pri rovnakych otackach. Podla odporucani z roznych for vyhrava jednoznacne GlacialTech - cierny ventilator s 9 lopatkami a je skoro o polovicu lacnejsi ako oranzovy tT. Ma vraj kvalitne loziska a nepocut ho ani po dlhej dobe.
- LittleMan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 9. 2005 22:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace myslis ze je velky rozdil mezi tim GlacialTech a Thermaltake, kdyz oba maji cca19-20dB?Jako kdyz vemu v potaz cenu, tak sice Thermaltake je drahy jak svine,ale zase nez bych sehnal ten GlacialTech tady v Praze, tak ty prachy stejne projezdim:) Uvazoval jsem i o turbine od Aerocool,ale ta ma taky cca 20dB, ackoliv ma 16lopatek!...to fakt nevim, prijdou mi vsechny stejne:)
- Petr Lenz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 9. 2005 21:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace heh .. dik za snahu, ale pokud mas v PC boxovanej chladic na CPU, tak je jasny ze ostatni vetracky neslysis... ale ja mam skoro neslysitelny chladic na procesoru a na grafice taky... kdyz jsem stisil grafiku a cipset, tak sem ty 2 vetracky neslysel ... ale po tydnu mi to zaclo vadit...
- Láďa Škramlík

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 10. 2005 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Láďa Škramlík: Ja som mal na CPU vypnuty a aj tak hucali. Okrem toho 6cm ventilator na 2000 rpm ma iny druh hlucnisti (vyssia frekvencia) ako 12 cm na 1300rpm. Tak mozem povedat ze su dost hlucne. Vsetky vetraky v PC mam na 7V. Je to Zalman VF700, hentie 2 12cm a Intel box (je to vsak box k northwoodu a ten nieje tak hlucny ako ten k prescotu). Ale da sa pri tom spat.
- LittleMan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 10. 2005 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Petr Lenz: jako cim levnejsi tim pro me lip ... ale nechci zase vyhodit prachy... abych si koupil vetracek a pak rval jak krava...

co se tyce tech DB ... tak se podivej co pisou u vetracku od primecoller... a pak jak rvou v realu?... jako fakt me laka ten aero cool ... skoda ze neni skladem ... ale 16 lopatek a jen 950ot.. si myslim ze bude neslysitelny ;)
- Láďa Škramlík

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 9. 2005 21:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Láďa Škramlík: jeste me napadlo, co tam dat neco takovyho? ...

http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=31648

950 otacek ... by melo byt neslysitelny ne? ;) a neni zas tak drahej
- Láďa Škramlík

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 10. 2005 00:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam tuto skrinku skoro rok (strieborna s oknom), mohol by som na nu kludne napisat rozsiahlu recenziu, ale odzneli tu celkom dobre postrehy. Ak sa niekto rozhoduje ci ju kupit, alebo nie, tak ho mozem ubezpecit, ze napriek vsetkym jej kvalitam ju bude musiet trochu doladit. Ja si na ticho dost potrpim a musel som som urobit niekolko nevyhnutnych uprav ventilatorov (tie 120 mm ventilatory na plny vykon produkuju neunosny hluk). Este jedno upozornenie: jedna o hi-end skrinku a ak ju niekto postavi k 17" CRTcku, obchytkanej klavesnici a zazltnutym reprakom, tak to bude vyzerať dost komicky a nevyvazene. Skrinka najlepsie ukaze pri 19" striebornom LCDcku, striebornych elegantnych satelitoch a kvalitnej bezdrotovej klavesnici a mysi - na to pozor.
- Phillip Morris

Reklama
Reklama