Zpět na článek

Diskuze: Tipy pro výběr sluchátek k PC - pro hráče i fajnšmekry

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 1. 2006 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uvital bych spis nakej test, nez soupis veci, co pisou vyrobci na svejch strankach..
- Zeb

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 1. 2006 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No samozrejme ze to neni prehled produktu na nasem trhu, tech sluchatek je mnohem mnohem vic....... :)
- Václav M.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 1. 2006 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

SIce supis dobry ale ste predsa len PcTuning ci ne? Pro laiky dobry clanek :o)
- Casper

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 1. 2006 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Trochu dost mi tam chybí sluchátka Technics... Jsou taky hodně kvalitní. Osbně je používám na hraní i poslech hudby a max. spokojenost...
- xIndian

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 1. 2006 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám sluchátka BeyerDynamic DT231 Galactic (náhlavní) a nemůžu si stěžovat - nebyla drahá, mají pěkný zvuk.. k poslechu hudby/sledování videa apod. doma abyste nikoho nerušili jako stvořená.
- Míša Dlouhý

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 1. 2006 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak se divam, ze v posledni dobe je PCt jenom soupis...soupis monitoru, soupis disku a ja nevim ceho vseho. Co treba nejaka recenze zakladni desky nebo pevneho disku? V posledni dobe mam pocit, ze tento web je urcen pouze pro 15ti lete :(
- Martin Štěpánek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 1. 2006 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Vcera a predevcirem soupis nebyl a zitra taky nebude:-)...popozitri taky nebude:-). Tak kde je problem:-)?Jestli ti vadi tyhle prehledy, tak je necti...pokud se podivas do diskuzi pod samotne prehledy, tak mnoha lidem pomohou.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 1. 2006 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace vies so supisom si myslim ze by problemy ludia nemali len keby to bolo doplnene aspon o skusenosti vase a testy, merania co ste namerali vy a ne vyrobca co udava. Myslim ze by spokojnost bola na najvyssej urovni
- Casper

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 1. 2006 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jako ostatne vzdy ti dekuji za jasnou a primou odpoved. A ted tedy znovu, planujete nejakou recenzi neceho poradnyho HW? Nejaka nova deska, pevne disky nebo treba grafarny? Dyt je toho ted docela dost...a tady jsou neustale podlozky pod mysi nebo prehledy. Staci se podivat na posledni clanky...jediny poradnejsi byl ten test FX-60, ovsem ta kvalita....takze vlastne nic. Nebo test rozdilu DDR a DDRII....no radsi pomlcim. Me je jedno jestli tento thread smazes, jen me zajima, kdy zase bude neco co treba zajima i jine spektrum uzivatelu...nebo to patri k novemu smeru, kterym se PCt vydal? Smeruje ted pouze na mladsi hrace, kterym je pravy HW ukraden?
- Martin Štěpánek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 1. 2006 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Martin Štěpánek: Naprosty souhlas, jeste se da pochopit soupiska LCD ktere jsou na trhu s vyznacenim doporucenych od pctuning, ale posledni dobou se to tu kravinama jen hemzi a poradnej kus hardware uz dlouho nebyl.... a tahle javubecnevimjaktonazvat ale asi reklamni soupiska , je fakt k nicemu.
- NkD

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 1. 2006 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Michal Učeň: a vcom je potom problem prepisat nazov? Neboli vybrat si 15 ks sluchadiel a otestovat ich? Sorry ja len chcem aby to bolo trochu o tuningu len trosilinku preto sem chodim a zvysujem vasu navstevu...
- Casper

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 1. 2006 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Casper: Jasne recenze se urcite objevi i na sluchatka, je to jen otazka casu tohle je jen jiny typ clanku a neznamena to, ze od ted tady bude jen takovy prehled. Testu bude urcite hodne, neni ceho se bat...
- Michal Učeň

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 1. 2006 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co takhle dát opravdovou adresu na výrobce sluchátek KOSS ? [URL=http://www.koss.com]Koss.com[/URL], odjednával jsem si sluchátka UR 40 za 1000,- se všim všudy :D tady v čechách je to předražený :(
- Jan Vojtech

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 1. 2006 23:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Yep, uznaj. Zrovna na podzim sem si urval kabel. za manipulacni poplatek 200,- to opravi, bez ohledu na to co se s nima stane, ci daji nova pokud se to neda opravit.
- Vojtech

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2006 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ľGen: Poštovný v tý době, kdz jsem to objednával, což je rok zpátky, stálo do evropy asi 40 USD. Díky tomu, že tam máme příbuzný, tak jsem to nejdřív zaslal k nim a oni pak mě sem do evropy. Ale zasílaj i do evropy, teda aspoň před rokem ještě zasílali... Nejlépe se dohodnout několik kamarádů aby se poštovný rozložilo mezi víc lidí.
- Vojtech

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 1. 2006 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě tu chybí otočná sluchátka pro DJs. Proč tu nejsou?
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 1. 2006 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace nekteri vadni djove pouzivaji ty kossy,ackoliv to vubec nechapu,i tyhle PRO4AAT za 5litru hraji "az" od 10Hz...coz neni nic slavneho. Ale jsou to pouze djs co hraji takovy ty shity jako je rnb, hiphop(nikomu neberu jeho styl,ale mixovat tuhle hudbu umi i malej frantik)....tam nepotrebuji nic lepsiho....ja nedam dopustit na znacku Technics
- Petr Lenz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 1. 2006 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace profesionál promluvil :-)))
lidské ucho slyší někde od 16Hz, je sice pravda, že nástup a pokles prekvenčního rozsahu jak na začítku tak na konci pásma není skokový, ale i tak 10Hz jako začátek bohatě stačí, spíš jde o průbeh pásma a další vlastnosti...
Hodnotit sluchátka podle jednoho parametru a ještě k tomu neúplného je hádání s křištálové koule
Navíc záleží kolik je db je pokles u těch 10Hz oproti citlivosti ;-)
- lufon

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 1. 2006 21:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace co znamena to "hraji 'az' od 10Hz...coz neni nic slavneho"?

nemuzu si pomoct ale me prijde ze tech 10Hz stejne neslysime. Jakej teda potrebujes rozsah aby se s nima dalo pracovat? Vzdyt i grado RS1 zacinaj "az" 12 (ale zase koncej na 30 000...) a asi nikdo nerekne ze sou to blby sluchatka ne?
- BAZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2006 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @lufon: easy, ja vim velky prd akorat ze kdyz sme zkouseli ve skole co kdo slysi tak mi prislo prave trochu divny hnat se za rozsahem kterej stejne neslysim,....
- BAZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 1. 2006 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A co takle nej sluchjatka HD 25? hmn?
- komisar.durex

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 1. 2006 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestli nekomu pripadaji Koss Plug drahe, at se podiva treba na spunty Shure e5c... a presto jsou lidi co je kupuji
- Moas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 1. 2006 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ze zabudnete na take zvucne mena ako Sony,Technics,Philips,AKG?
OK, ked clanok o smejdoch, tak potom je Sharkoon, Genius, Teac a im podobni v pohode, ale naco tam mixuje kossy a sehnheisry?
- phedro

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 1. 2006 19:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace technics super
sony dela perfektni spunty mnohdy lepsi nez koss, i nahlavni sluchadla jsou od sony co se tyce cena/vykon na velmi dobre urovni. Pokud vim tak ty zelezny profi sony jsou jedny z nejpozivanejsich u DJu (taky kostujou 7k)

Philips NEBRAT, mam jejich nahlavni sluchadla za 1000,- obrovsky repro, medenej kabel, pozlacenej konektor ale hrajou hrozne :(
- ZooM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 1. 2006 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ja mam Philips HP890 za 2500 sk-best model Philipsu, skusal som aj sony,koss,sehn. CEna/vykon najlepsie tie Philips. Sony su fakt dobre od 3000, koss od 3500
- phedro

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 1. 2006 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Chlapce ja by som od Sonyho a Philipsu nechcel ani baterky do hodin a nie este sluchadla.
Ja osobne si myslim ,ze robit test na sluchadla je zbytocny.Postacuje aj takyto prehlad ,staci ak autor pripomenul ludom ,ze sa na pc daju pripojit aj sluchadla.Taketo veci sa kupuju priamo v predajni ,kde si je mozno vybrat z viacerych modelov a znaciek podla toho komu aky zvuk vyhovuje.Test by bol len zavadzajuci.Nie kazdemu vyhovuje ten ci onen zvuk podla vkusu autora testu....
- Matias

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 1. 2006 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

používám celkem troje sluchátka, po testech jsem ve svých kategoriích nenašel nic lepšího.
špunty - Sony phontophia cena- 1500kč. Daleko lepší než Koss- plugg, hlavně daleko lépe drží v uchu, mají kmitočtově vyrovnanější zvuk, kossy jsou trochu detajlnější ve středech- jediná výhoda.S molitanovýma naušníkama "na uši" Koss porta pro-dlouhou dobu nej.šlapou jim na paty asi jen výrobky Sennheiser.S mušlema-Sennheiser HD650 - asi nejlepší dynamická sluchátka, cena cca 11000.Např. zde zmiňované Kossy mají dost špatný zvuk.Koss podle mně dělá dobré"molitany",jinak nic moc.Naopak chybí zmínka o dalších světových výrobcích-Bayer,AKG,Grado.
- ...

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2006 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jen poznamka - za carku ve vete patri MEZERA. Jinak je dlouhy odstavec strasne neprehledny.

Tady nepises SMS...
- Jiri Pelynek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 1. 2006 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace K tem KOSS Plugg... koupil jsem specialni spunty do usi 3M, par asi za 6 Kc, udelal do nich dirku (kanalek) a lehce je pristrihl, ted drzi v uchu jako vino, rekl bych ze o dost lepsi nez puvodni spunt s tim ze se nafukuje pomaleji a je tak dost casu dostat kanalek bliz k bubinku a lepe tak utesnit...

Problem je akorat v tom, ze tenhle typ sluchatek, je dle meho nazoru nebezpecny pro usi, protoze kdyz si to na chvili opalite do usi tak je ztrata sluchu jista...

Co rozhodne hovori pro KOSS je zaruka...
CO je potreba pri pouziti sluchatek i KOSS udelat .. poradne si nastavit ekvalizer u zdroje zvuku, proste tak jak to cloveku vyhovuje, pak se nestane ze by nekde byly slabsi nekde silnejsi, proste na default nataveni nesedne nikde...

Pouzivam je uz nekolikatej rok,jak jsem pocital tak asi 7 rok a jsem spokojenej na max, nikdy zadna porucha...
- Miroslav Gottfried

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 1. 2006 21:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sluchátka ke kompu a sluchátka na poslech high-endové sestavy jsou každé něco jiného.
Např. u kompu je většinou větší ruch, než při poslechu normálního CD přehrávače, takže lepší otevřená sluchátka jsou ke kompu nevhodná (protože okolní ruch je slyšet). Zvukovka v kompu zase nemusí utáhnout sluchátka atd.

Spíš bych doporučoval sluchátka uzavřená a utěsněná :) (circumaural).
To, že PortaPro stojí přes 2kKč neznamená že jsou nejlepší (v US stojí kolem 30 USD). Mně např. při delším použití začne tlačit kovový pásek (delší použití je více hodin). Navíc ty molitany taky nejsou moc pohodlné (ve srovnání s krytými sluchátky).

Co se týká značek a lepší nebo horší, tak záleží na modelu a rozhodně doporučuji vyzkoušet. Mám doma např. 7 let Sony CD-MDR470 a nedám na ně dopustit. Při porovnání se sluchátky Sennheiser HD-580 (které jsou 3x dražší) mi vyšlo, že ač HD-580 je kvalitou zvuku někde jinde (se slušným sluch. zesilovačem), ke kompu jsou lepší ty soňáky, právě proto, že senny jsou otevřené (a tudíž náchylnější na rušení) a také proto, že MDR470 mají zvukové měniče trochu vyosené dozadu, což oproti HD-580, které je mají rovnoběžně, dává daleko lepší pocit, při simulovaném 3D zvuku (ve hrách).

AKG-501, což jsou také dobrá sluchátka, normální zvukovka v kompu neutáhne, takže ten zvuk je pak v důsledku horší - což se týká většiny lepších sluchátek (potřebují kvalitní signál).
- Richard Musil

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2006 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Úplně souhlasím. Používám u počítače Sony MDR-CD480, připojené k X-fi a maximální spokojenost. Já Sony taky moc nevyhledávám, ale zrovna tato sluchátka jsou bezva.
- Marek Veselý

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 1. 2006 21:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jente PORTA PRO se jmenujou proto ze sou PORTAble. Takze vyrobcem sou urceny nekam na cesty, do ulic a tak a ne na studiovy poslouchani. BTW videl sem je tady i ta 1300,- ale rekl bych ze musej bejt pasovany nebo tak protoze jinak by na tom ten prodejce nemohl skoro nic videlat.... S tema uzavrenejma sluchatkama ke kompu souhlasim...
- BAZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 1. 2006 22:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prave dnes jsem si koupil Senny PX 100 a musim rict, jsou to bozi sluchatka, uplny balzam na dusi :-). Prokreslene vysky, dobre basy, vyrovnane stredy... Dokonce se mi na nich vubec poprve podarilo to, ze jsem na nekterych mp3kach zaslechl artefakty prilis velke komprese, ktere jsem dosud neslysel na sluchatkach, ani reprakach u pocitace... mohu jen doporucit ;-)
- Necroman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 1. 2006 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Kamo a cemu se divis..proste sennheiser no:) taky sem si je poslech...kdyz sem si vybiral sluchatka.....vubec kdyz tak premyslim tak moje posledni sluchatka byly vzdy od sennu (PX 200 PXC250) a ted uplne nej sluchadla HD25 to je zvuk:)
- komisar.durex

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 1. 2006 00:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jee, tak me PCtuning ani tentokrat neprekvapil. Mr. Stefek by asi mohl pusobit v politice...lhat umi, kritiku neprijme a maze ji, odpovida na jine otazky..no, a to posledni mam pocit dnesni nekteri politici stejne nemaji (to si snad uz kazdy domysli).
Takze abych to zkratil, misto odpovedi diskuzi mazat?...to je mi tedy chovani. Ale uz si tady zacinam zvykat. PS: co si treba popovidat na tema Opteron (PS: pro ctenare - tato diskuze bude brzo smazana:))
- Martin Štěpánek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2006 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ale fakt mi rekni, kdo se ztrapnuje? Neni to ten kdo neni schopen prijmout kritiku? Necham ti to na vikend, abys nad tim mohl premyslet :)
- Martin Štěpánek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 1. 2006 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když už se tu píše o sluchátkách,moc se v tom nevyznám tak bych pořeboval trochu poradit.Sluchátka sou "otevřená,uzavřená a polouzavřená",nevím co to znamená může mi to někdo objasnit.Dík
- Petr Štejnar

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 1. 2006 20:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Otevřenost/uzavřenost se rozlišuje podle toho, jestli jsou zvukové měniče zvenku chráněné neprostupnou látkou (uzavřená), např. mušlí, nebo ne (otevřená).
Typická uzavřená sluchátka jsou např. mnou zmiňované Sony CD-MDR470, které mají mušle z jednoho kusu umělé hmoty.

Otevřená sluchátka jsou např. vyšší modely Sennheiseru (např. HD-580, HD-600, HD-650), které mají místo mušle "pouze" mřížku, takže zkrz sluchátko je "vidět" a taky slyšet.

U lepších sluchátek se to používá kvůli tomu, aby nedocházelo k nějakým parazitním zvukům díky uzavřenému prostoru mušle. Problém u kompu je, že zvenku se většinou linu ruch (větráků, disků, atd.), který pak snadno proniká do sluchátek - tím, že jsou otevřená jsou dobře prostupná pro zvuk zvenčí.

Polouzavřená je pak něco mezi, např. AKG-501 bych řekl, že jsou už něco mezi, nebo, když se podrobně podíváte na Koss Porta Pro, zjistíte, že mají z vnější strany takové malé dírky - takže také nejsou úplně uzavřená.

Jinak, na prostupnost zvuku zvenku má vliv i materiál náušníků, např. molitan nebo tkanina propouští víc, než "koženka", což se u kompu taky může hodit, protože čím víc zvuků zvenku se podaří utlumit, tím tišší může být vlastní reprodukce, což v důsledku šetří sluch.

Důležité je nezaměňovat toto označení s typem sluchátek, zda jsou "kolem uší" t.j. sedí na lebce (tzv. circumaural), nebo leží na uších - boltcích - např. Porta Pro, nebo typicky Grado (tzv. supraaural).
:)
- Richard Musil

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 1. 2006 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já mam Koss Pro 4AA Titanium a nemůžu si stěžovat, hrají skvěle téměř vše. Na poslech jsou skvělé, vyrovnané. Ve hrách jsou slyšet detajlně všechny zvuky, dokonce i ty nejslabší. Také velmi dobře izolují od okolí, což je dobré, ale také neslišíte vůbec nic, ani naplno zvoníci telefon vedle hlavy :) .Na Hip hop či techno ale nejsou, protože nenabasovávají hudbu jako sluchátka na techno. Koss porta pro jsou na techno či hip hop lepší, slyšel jsem je a hrajou opravdu dobře.
- Lukáš Kačerovský

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2006 01:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím, chci si koupit nějaké sluchátka k PC i mobilu (N70), hlavně na poslouchání hudby. Spíše bych chtěl s "mostem" než špunty a tak přemýšlím co vybrat, chci investovat tak cca 1000Kč. Kamarád má (měl) Koss KSC/55 a Sennheiser PMX 60, oboje jsem slyšel hrát byl to krásný zvuk, akorát že se mu ty Sennheisery zlomily (2x a tak si pak koupil Koss :D). Tak přemýšlím co vybrat, doporučte, klidně i jiné typy...Díky! ;-)
- Withman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2006 19:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Myslim, ze k tvymu ucelu ti budou bohate stacit sporta/porta pro. Jsou to hodne kvalitni sluchadla se skvelejma parametrama a jeste mas dozivotni zaruku.
- peavey

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2006 23:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je mi trochu líto že autor mluvil o Koss a nezmínil Sporty Pro, protože jsou projevem hodně, hodně blízko Portám (obecně maj o něco přebuzenější basy), hodně lidí stejně používá ekvalizér na zvukovce (většina lidí co hraje na kompu má stejně Creative a tam má málokdo rovně nastavený basy a vejšky.. mimochodem Creative to má blbě označený, 50% je 100%, co je nad žlutou zarážkou to už zesilujete, nahoře by mělo bejt spíš 200%) přičemž jsou docela o dost levnější a podle mě jde o jedny z nejlepších sluchátek co se týče poměru cena/výkon..
- M1sha

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 1. 2006 07:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chybí mi jedna kategorie "Bezdrátové s mikrofonem". Doporučí někdo něco?
- Patrik Chrz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 1. 2006 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pri prvych sennheiser, co som vlastnil, som bol vcelku spokojny az na servis. Potom (asi v roku 1997)som kupil mprve PORTA PRO. Bol som uneseny. Co ma prekvapilo najviac bola life time warranty, ktora ozaj funguje, lebo som ju vyuzil. Zaplatil som iba za postovne a balne. Vydrzali mi asi 6-7 rokov. Teraz zijem v USA a hladal som podobne. Kupil som model od firmi RADIOSHACK PRO35, ktore su vyrobene firmou KOSS. Zase sa jedna o tie iste vlozky, ktore davaju ozaj carovny pocit z basovych tonov. Ozaj odporucam.
KOSS THE BEST ONE !
- Vrskovy Vlastimil

Reklama
Reklama