Zpět na článek

Diskuze: Tržby PS3 v Japonsku klesly o 49%

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 12. 2006 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

muhahahaha jen tak dal
- paja jaja

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 12. 2006 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

j dobre jim tak :)) at zije Wii :))
- Honza

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 12. 2006 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemali tam davat drahy blue-ray, stacil by aj dual layer DVD. Ta demamgogia od Sony, ze 8GB na hru nestaci je strasne trapna. Moze hra predsa zaberat aj 2 DVD, nie? Inak som sa dozvedel, ze na ps3 bezi spolahlivo niekolko distribucii Linuxov, co je velmi velmi dobreee :).

- Jan Durian

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 12. 2006 07:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace .... resistance ma 18 giga,Killzone 2 a FF13 bude mat vysokopravdepodobne cez 20,takze hra na 2-4-6 DVD,dakujem NIE.
- joe75

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 12. 2006 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Bohuzel uz to tu v aktualite bylo. Nekomu se podarilo vytvorit ISO z par her a zjistilo se ze tech dat tam neni tolik, dokonce o polovinu min. Tak ze by clovek vystacil s jednim DVD DL nebo dvema a to neni takovej problem. Celi to je blamaz jak pritahnout pozornost k PS3 a bluray.
- Martin Prokop

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 12. 2006 09:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace U Resistance je casto uvadena hodnota jeste nizsi a mozna by stalo za doplneni, ze kdyby neobsahovala hra velke mnzostvi videa, tak by nebyl problem vydat ji na DVD... u Final Fantasy to nebude asi prilis jine...
- vaclav

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 12. 2006 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @vaclav: ... je udavana hodnota 18 giga,a ano,dajme prec TrueHD audio,BR filmy,textury na uroven Voodoo1 a cele to vopchame na GBA kartridge.

... BR rom je dnes nevyhnutnost,Blue Dragon na 3xDVD pre XBOX 1.5 je TRAPNOST !
- joe75

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2006 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @joe75: aha takze zdvihli sme uroven z DVD na BR disky v pripade PS3 pytam sa za aku cenu kolko sme ochotni dat penazi za to ze budeme mat jednu hru fajnovo na 1BD disku nestoji vyvoj nas spotrebitelov vzdy nieco stoji ale nie je to vzhladom na cenu BD mechaniky v sony privela ? inak nemam nic proti konzolam sam som bol vlastnikom PS1, teraz len PC
- amember

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2006 08:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @joe75: Jestli jsi to Joe ještě nepochopil, tak pro vyjádření nesouhlasu s názorem v diskusi tu máme tlačítko souhlas/ blábol. Ale ty se asi potřebuješ zviditelnit, proto ten svuj nesouhlas musís napsat extra vid ;)
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 12. 2006 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @joe75: Ja videl zatim vzdy mene, i kdyz mozna je to jen klasicky GB x GiB...
Kazdopadne me prekvapuje, ze ta vase uberkonzole porad potrebuje prerenderovane video, navic u FPS :)

Tak treba pro Sqaure to urcite nutnost je...
Jaka je to trapnost si popovidame, az budu mit Blue Dragon dohrany... ;)
- vaclav

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2006 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @amember: ... co je privela,zakladna verzia PS3ky,ktora je stale technologicka nad XBOX 1.5 premium,stoji 499 USD,jednoduchym prepoctom to je 13 500 Sk,za spickovy BR prehravac,LINUX pocitac,a konzolu /jednotku na trhu/.
... bezna trochu lepsia PC GK stoji VIAC.
- joe75

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2006 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @vaclav: Kazdopadne me prekvapuje, ze ta vase uberkonzole porad potrebuje prerenderovane video, navic u FPS

... ak mas grafika ktory robi v inom "programe" ako 3D studio je vystupom "film",v pripade Resistance a PS3ky vsak v najvyssej moznej technickej kvalite,na tom tam ta BR rom .. JE.

Jaka je to trapnost si popovidame, az budu mit Blue Dragon dohrany...

... opakujem,v roku 2007 je hra na TROCH DVD a nasledna DISKOTEKA .. TRAPNOST !
- joe75

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2006 00:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @vaclav: render bude vždy o řád lepší, než realtime. nikdy nemůžeš srovnávat možnosti, když máš na vypočtení snímku 30 milisekund a nebo 30 hodin.
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2006 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @joe75: jednoduchy prepocet? dobra... posledni evropska cena, ktera byla oznamena, je tusim 499 €, aktualni kurz je asi 35,5 Sk/€, jednoduchy prepocet je priblizne 17700 Sk, zaokrouhleno na maloobchodnich 17499 Sk, v horsim pripade 17999 Sk...
Ale mohlo by to byt priblizne tech 13999 Kč...

PS3 je pocitac s 256MB pameti, vlastne jen 196MB, protoze cast si ukousne grafika...
(instalace linuxu neni soucasti dodavky, zatim jsou tam udajne jeste nejake problemy, ale to se asi drive nebo pozdeji opravi)
- vaclav

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2006 11:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @joe75: No jo, kdyz to nejde jinak, ze...? ;)

Ty uz mas odehrano Joe? ja myslel, ze v Japonsku vychazi Blue Dragon az sedmeho... nebo jsi cetl Famitsu? to bys mohl prelozit, proc dostal Blue Dragon jen 37/40...
Ale ono se to dalo celkem cekat, ze prvni (a zatim jedina) hra, ktera se nevejde na DVD bude JRPG, navic od autora serie Final Fantasy...
- vaclav

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2006 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @vaclav: jednoduchy prepocet? dobra... posledni evropska cena, ktera byla oznamena, je tusim 499 €, aktualni kurz je asi 35,5 Sk/€, jednoduchy prepocet je priblizne 17700 Sk, zaokrouhleno na maloobchodnich 17499 Sk, v horsim pripade 17999 Sk...
Ale mohlo by to byt priblizne tech 13999 Kč...

... mas problem nakupit tovar z ameriky cez internet,ja nie.

PS3 je pocitac s 256MB pameti, vlastne jen 196MB, protoze cast si ukousne grafika...

... nie,PS3 je pocitac s 512MB ram,RSX a 7xSPE,YDL ako system uz dnes "vidi" SPE jednotky,aplikacie,ktore ich budu pouzivat su iba otazkou casu,grafika si nic neukousne,neb terrasoft uz pracuje na RSX/GDR3 256 MB a OGL podpore.
- joe75

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2006 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @vaclav: ... rec nie je o kvalite BLUE DRAGON /ta hra mi je ukradnuta/,je o tom,ze ta hra je na troch DVD .. CO JE KURVA TRAPNE,neb,diskoteka uz dnes v mode nie je.
... pri BR rom to pochopitelne nehrozi.
- joe75

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2006 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @joe75: Ano, protoze se musi pripocitat nejake postovne, pri trose smuly clo a jako prehravac bude PS3 nepouzitelna, o nulove zpetne kompatibilite nemluve. Nejaka zaruky je pak dost problematicka...

To je mozne, pred par dny to jeste neslo, jak o tom pise treba clanek na [URL=http://ps3.ign.com/articles/748/748255p1.html]IGN[/URL], nicmene ani pak to na 512MB nevidim, mozna tak tech 256MB...
- vaclav

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2006 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @joe75: Kdyby vysel treba KotOR na trech DVD, tak by bylo potreba vymenit DVD za jedno dohrani pravdepodobne dvakrat...
takze se ptam, co vlastne vis o Blue Dragon? teda krome faktu, ze je na trech DVD... (kdyz je ti ta hra ukradena, tak nechapu tvuj problem, je to jedina hra, ktera se nevesla na jedno DVD)
BD by stacit melo, pokud stejne jako u prvnich BD filmu nepouziji nejakou smesnou kompresi...
- vaclav

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2006 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @vaclav: Ano, protoze se musi pripocitat nejake postovne, pri trose smuly clo a jako prehravac bude PS3 nepouzitelna, o nulove zpetne kompatibilite nemluve. Nejaka zaruky je pak dost problematicka...

... ako prehravac nepouzitelna,nemusim komentovat,je to blabol.

To je mozne, pred par dny to jeste neslo, jak o tom pise treba clanek na IGN, nicmene ani pak to na 512MB nevidim, mozna tak tech 256MB...

... PS3 ma 512MB ram,a tym to hasne.

- joe75

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2006 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @vaclav: ... skutocne nemam cas ani naladu na vase pepikovanie,BR implementacia do PS3 je jeho jasnou vyhodou,kto tvrdi opak,iba pepikuje,hra na troch DVD je jasne na hovno,lebo je to rozhodne menej komfortne,a MNA diskoteka nebavi,a ze je jedina,malo toho vies,uz pocas vyvoja Enchant Arm vyvojari jasne povedali,ze kapacitne im DVD nestaci a hra bude "datovo orezana",a kaslem na vsetky buduce XBOX hry,kde budu musiet spekkulovat ako to dostat na jedno DVD a co vyhodit.

- joe75

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2006 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @joe75: EU je jiny region nez USA...

PS3 ma 2x256MB, je mozna trochu problem, ze polovina je graficka pamet...
- vaclav

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 12. 2006 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ono je mozna otazka, co je v tomhle pripade vlastne priorita Sony, jestli je to herni konzole nebo rozsireni sveho formatu... linux beha, to se ostatne vedelo dlouho dopredu, ale ja osobne mam dost spatny pocit z te velikosti pameti...
- vaclav

Reklama
Reklama