Zpět na článek

Diskuze: V nabídce HAL3000 se objevil první herní počítač s grafikou rodiny Pascal

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

X-COM
X-COM
Level 1 Level 1
27. 5. 2016 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vzhledem k tomu, že se to týká tématu.
V ČR neexistuje jen HAL, který má GTX1080 v nabídce. Dokonce jsou i GTX1070 v nabídce
1 karta http://www.x-computers.eu/configurations/compose/16
2 karty http://www.x-computers.eu/configurations/compose/35
2-4 karty http://www.x-computers.eu/configurations/compose/12
Jinak pro redaktory - novinky jsou tady https://www.facebook.com/xcomputers.eu/

Blue Storm
Blue Storm
Level 1 Level 1
28. 5. 2016 20:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@X-COM To je pěkné, že máš sekci novinky, ale na tu se ti každý novinář vys... On dělá reklamu tobě, ne ty jemu, takže ty by ses měl snažit s tím něco udělat a být aktivní. Ale to se od tebe nedá čekat, jen umíš uboze kopat kolem sebe jako malé dítě a prodávat lidem brutálně předražené sestavy.

Arm0r!
Arm0r!
Level 1 Level 1
28. 5. 2016 22:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blue Storm Tak mi to nedalo a koouknul jsem se na stránky X-Computers. Teda takový pálky za ty věci. A u těch konfigurátorů už teď si účtuje človíček za W10 Home 3,500 Kč? Tak kde to jsme? I kdyby to měla být cena za instalaci. Proboha chtít za to 3 500Kč ( Když pominu, že prozatím se W10 neplatí a přechod na něj je legální a zdarma! ) :roll:

HWSpeedy
HWSpeedy
Level 1 Level 1
28. 5. 2016 23:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blue Storm @Arm0r!: Tak to máte trochu zkreslené povědomí. Kde mně dají W10 na nový PC zdarma? Zdarma je vždy upgrade z nějaké legální verze.

Ale tím samozřejmě nesouhlasím s jeho přepálenýma cenama. Například u CZC stojí OEM verze 2700 Kč a plná verze 2900 Kč.

WiQiX
WiQiX
Level 1 Level 1
28. 5. 2016 22:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blue Storm @Arm0r!: On přeci prodává i ty W10 přetaktované...

Ale jako účtovat za už tak předraženou GTX 1080, která stojí normálně neuvěřitelných 21400Kč, celých 27500Kč, tedy 6000Kč na jedné grafice, to je fakt síla.

telsamat
telsamat
Level 1 Level 1
29. 5. 2016 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blue Storm @wiqix: Vlastně je to více než uvádíš.

Tvé označení "stojí normálně" je cena + přirážka daného obchodu.

Tudíž pokud nákupčí kupuje od výrobce ty karty za řekněme 17000, prodá dále za 20000 a XCOM prodá za 26000, tak to dělá ještě více než uvádíš.

Arm0r!
Arm0r!
Level 1 Level 1
28. 5. 2016 23:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blue Storm @HWSpeedy: Pravda. Zapoměl jsem, že jsou to sestavy nové a tudíž i bez OS. Nicméně i jak tady wiqix píše, i blbý OS je předražený o pěkných pár set korun. A ty další komponenty samozřejmě taky. Kdysi jsem si myslel, že Alza má vysoko nastřelené ceny, ale X-Computers je strčí hravě do kapsy. :D

Nations112
Nations112
Level 4 Level 4
29. 5. 2016 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blue Storm @telsamat: Otázka, kde ten HW kupuje. Nemyslím si, že má nějakého dodavatele jako mají velké obchody, takže spíš bych se přikláněl k tomu, že to nakupuje ve stejnych obchodech jako běžný zákazník, tudíž za stejnou cenu.

Nations112
Nations112
Level 4 Level 4
28. 5. 2016 23:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blue Storm @Arm0r!: Ale ten člověk vám řekne, že ta cena je za testování, přetaktování a práci.
Tak si to shrňme:
Testování - Předpokládám, že každá sestava od Hall projde nějakým základním testem. Ok, on možná dělá větší, ale furt to neznamená + několik/desítky tisíc navíc.
Přetaktování - Furt tady mluví o taktování. OK, ale přetaktování v dnešní době, kdy jsou desky blbuvzdorné a viceméně to všechno dělá samo, umí přetaktovat stabilně počítač kde kdo za pár minut/hodin práce. Furt to nevysvětluje cenu.
Složení: Hm.. CZC zdarma, jiné firmy třeba za tisícovku i s testama + pár korun instalace OS.

Tak mi teda řekněte, za co si vlastně účtuje ty nehorázné sumy, které jsou podle mě naprostým vyje.... se zákazníkem? :D

Jako chapu, že pravděpodobně nemá tolik zakázet, aby si mohl dovolit měsíčně poskládat 3 kompy se ziskem 2000, ale zase za jeden komo většinou dostat 10000-20000 Kč? ne-li víc :D To je druhá do 1080 do SLI :D

HWSpeedy
HWSpeedy
Level 1 Level 1
28. 5. 2016 23:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blue Storm @Arm0r!: Jj, prostě pro ojebání neznalých zákazníků. Jinak se to ani nazvat nedá.

Kratus
Kratus
Level 1 Level 1
29. 5. 2016 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blue Storm @Nations112: on tam ale rve prirazku 20% z maloobchodni ceny
celkem sranda je u quadra m6000 - tam ma prirazku 30 000,-

Nations112
Nations112
Level 4 Level 4
28. 5. 2016 23:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blue Storm @Nations112: Sice vyhrál podnikatele roku, ale tady vidím, že to vyhraje asi každý, kdo si namastí co nejvíc kapsy :D Přítom kdyby ty ceny neměl tak přestřelené, tak si hodlám tvrdit, že má 2x více zákazníků a výdělky i vyšší. Takže jestli uvažování podnikatele roku je ten, že přestřelím ceny o 20-30% a budu mít pár zákazníků měsíčně. OK... :D

Nations112
Nations112
Level 4 Level 4
29. 5. 2016 21:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blue Storm @Kratus: Ono se stačí podívat i na to příslušenství. Nejlevnější myš o 250 korun dražší. Myš Razer Taipan dražší o tisicovku. Ten člověk je nemocný si myslím :D ...

Nations112
Nations112
Level 4 Level 4
28. 5. 2016 23:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blue Storm @Nations112: A teď mě neskutečně pobavil jeho ceník.

Kompletní instalace operačního systému Windows a ovladačů z dodaných médií 1000 Kč

Instalace operačního systému. Instalace ovladačů základní desky a grafiky bez dodaných médií. 1500Kč

A teď mi profesionále řekni, že instaluješ ovladače z dodadých DVDček a jdu se raději ožrat :D Na DVD většinou několik let staré základní ovladače, často ani ne na systém, který chci. A pokud nedodám DVDčka, tak si připlatím 500 za to, že vložiš do mechaniky vlastní DVD s widlema a drivery stáhneš z netu nebo přes appku.... Boha jeho.

Nations112
Nations112
Level 4 Level 4
29. 5. 2016 21:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blue Storm @Nations112: Office pro domácnosti - přirážka 1500 Kč. solidní masakr :D To je normálně na udání :DD

Arm0r!
Arm0r!
Level 1 Level 1
29. 5. 2016 00:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blue Storm @Nations112: Co k tomu říct. To už si rovnou můžu založit vlastní obchod, ceny dám poloviční jako tady X-Computers a budu mít 2x tolik víc zákazniků a ještě budu "Skokan & podnikatel" roku :D . Ale vážně... Přemýšlím co bych si ddal za jméno obchodu. Kevlar computers. To je nápad. A motto "Ani pivo ani mok, prostě je tu cenný hardware - kov" :D

HWSpeedy
HWSpeedy
Level 1 Level 1
29. 5. 2016 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blue Storm @Arm0r!: No jo, ale ty nejsi nekolikanasobny finalista "souteze" Zivnostnik roku nekde v prdelakove, nemas mnoho uspesnych recenzi na nejmenovany web a hlavne nejsi vychcanej jak mraky. Mimochodem ta soutez a ty recenze vetsinou na nejmenovany web smrdi nejakou tlacenkou. :D

HWSpeedy
HWSpeedy
Level 1 Level 1
30. 5. 2016 07:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blue Storm @HWSpeedy: Podle hodnocení to vypadá, že se zakomplexovaný blbeček právě probudil. Ale jen si posluž.

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
28. 5. 2016 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@X-COM X-Com, wannabe firma od nějakého nedostříknutého 27. letého honiče u Hentai.
Nic proti němu nemám a takové hejty jako "vysoká marže" , "žádná záruka", to neberu. Každý si svou firmu vede jak chce a je jenom na blbosti lidí, jestli mu na to skočí. V tomhle je to naprosto v pořádku.
Co mi ale vadí je, že má tu drzost chodit sem na fóra a kritizovat ostatní opravdové společnosti a propagovat sebe tím, že kritizuje ostatní. To mi přijde jako největší ubohost.
O těch cry cry žádostech o liky se ani nebavím, to je na úrovní 14ti leté #nomakeup v koupelně. Ano, sice žijeme ve společnosti, kde (nějakým zvráceným způsobem) znamená, že čím víc like, tím víc názor. Ale tohle by "firma" opravdu dělat neměla. :roll: :roll: No prostě...všichi o x-comu víme co je zač a jestli tu má nějakých 15 fanatických pravověrců a 7 dalších účtů, tak je to jeho věc, ale je ubohé jakým způsobem se snaží dělat reklamu.

lukueasasa
lukueasasa
Level 1 Level 1
27. 5. 2016 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@X-COM ano, jenže hal narozdíl od vás nenjsou zloději co si účtujou za složení 20% a nepřidávaj k tomu ani 3 letou záruku

komplik
komplik
Level 21 Level 21
27. 5. 2016 21:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lukueasasa Se zloději bych byl opatrný. Každý má možnost si nasadit svou cenu a pokud někdo nechce, nemusí tu nabídku zvolit.

V zahraničí je poměrně běžné že sestavené sestavy stojí poměrně o dost více, protože krom komponent a samotné práce někoho kdo to složí si platíte support té sestavy a služby jednoduše stojí hodně.

Nations112
Nations112
Level 4 Level 4
27. 5. 2016 22:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lukueasasa @komplik: Nojo, jenomže "firma" x-computers si vezme klidně 20% z ceny počítače, který stojí 200 000Kč. Takže si spočítejte, kolik za takovou sestavou jde "firmě o jednom člověku" do kapes :D

Ano, ano... Furt je tam to přetaktování, ale v dnešní době zvládne takové přetáktování i průměrný uživatel s návodem.

Prostě si to shrňme. X-Computers známe nejen tady, ale už operuje i na zive.cz a všude schytává hejt. Když vidí, že prohrává, napíše si na Facebook profil, aby mu lidi dávali lajky. To mluví za vše :D ....

Drifterian
Drifterian
Level 1 Level 1
27. 5. 2016 17:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@X-COM No a stejně jako minule a předminule
A) redaktor vám sdělí, že máte vydat vlastní tiskovou zprávu
B) redaktor vám sdělí, že HAL má sestavu už funkční a k prodeji a nemá je jako vy, jen v nabídce ... v nabídce na webu mohu GTX 1070-80 už teď, ale sestavu mít reálně je jiná...

Koukám, že největší úspěch XComputers je asi tak se vozit po tiskových zprávách HALu, když nemáte vlastní. Takže ano, v ČR neexistuje jen HAL, ale když chcete pozornost, tak si vytvořte vlastní TZ a rozešlete je. Tuto odpověď jste dostali již před rokem také.

Vaše neprofesionalita a naprostá neschopnost se ponaučit a zároveň se vozit po práci jiných začíná být usměvná. Nic ve zlém, pouze můj osobní názor.

X-COM
X-COM
Level 1 Level 1
27. 5. 2016 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drifterian Nevím, proč si myslíte, že nemáme sestavy s GTX1080 funkční a k prodeji. Nemáte pravdu. Sestavy jsou pro zákazníky ode dneška připravené.
A u GTX1070 píšeme, že jsou dostupné od 10.6., což také budou.

holcat
holcat
Level 1 Level 1
28. 5. 2016 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drifterian @X-COM: Nemáte náhodou jako náhončího prodejce: existenci jménem Šurda, ten taky hejtuje cokoli od Hall.

Markus_X
Markus_X
Level 1 Level 1
27. 5. 2016 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drifterian @X-COM: Ja bych vas nazval legalnim zlodejem, oproti Halu jste o vic jak 10K drazsi. A to nepocitam pouziti horsiho zdroje, desky, chladice, RAM.

Drifterian
Drifterian
Level 1 Level 1
27. 5. 2016 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drifterian @X-COM: zakládám na minulých zkušenostech co vám odpověděl zdejší redaktor, proč tedy nemáte vlastní tiskovou zprávu a neděláte si promo na ní? proč se vezete na HALu?

nebo jestli Vám to nevadí a je to podle vás v pořádku, milerád zapromuji HAL pod videi Vašeho youtube kanálu a milerád strávím pár hodinek s kamarády převrácením Vaší zajisté dokonalé nabídky vzhůru nohama a doporučením adekvátních sestav od Halu či z košíku obchodu za zlomkové ceny ..

když nepochopíte slušný náznak a slušné vysvětlení natož dvojnásobné, mě nedělá problém si, řečnicky řečeno, přinést s sebou atomovou bombu abyste to pochopili

komplik
komplik
Level 21 Level 21
27. 5. 2016 20:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drifterian @Markus_X: Tak na sestavu se SLI a i7 dát 750W zdroj je pakárna... V plné zátěži po mírném OC to bude mít spotřebu 500W+... sice to pojede, ale jak na tom bude ten zdroj s hlukem, hlavně že tam je "tichý" 140mm AIO vodník...

Mám custom vodníka jen s jednou grafikou, větráky ve výkonu max 800 otáček a je to pro mě hlučné

Nations112
Nations112
Level 4 Level 4
27. 5. 2016 18:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drifterian @Drifterian: Názorná ukázka, jak u X-Computers (která se tváří jako firma, přitom je v to v reálu nějaký 24 letý synek bez ženské)funguje nahánění lajků ve zdejší diskuzi....

http://jpeg.cz/images/2016/05/27/HdE9x.png

Ono jedno se musí nechat. Dokáže některým lidem vnutit počítače, které jsou o cca 20-30% dražš za to, že to složí a nastaví pár blbostí v UEFI :D U některých sestav je to i 20 000, které mu jdou do kapsy. :D

Tento kanál jsem docela sledoval, ale potom, co tam ze sebe začal dělat profesionální firmu, která přestala odpovídat i na otázky uživatelů a všem jen napsala, že jsou jen prodejci počítačů a jiné věci a problémy je nezajímají u mě ztratili všechnu podporu a viceméně z nich mám jen srandu, ostatně jako dost lidí v okolí ....

Blue Storm
Blue Storm
Level 1 Level 1
28. 5. 2016 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drifterian @Nations112: Tak tohle je solidní ROFL :lol: :lol: :lol: A když člověk ještě vezme v potaz to, že obdobná sestava, jako má HAL, u něj vyjde na 75 500 Kč, tak to je ještě větší komedie :lol:

Reklama
Reklama