Zpět na článek

Diskuze: "Válku konzol" prý vyhraje PS3

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
9. 3. 2010 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Playstation bol - je - a bude vzdy najlepsia konzola na zemi ! pametajte moje slova ..

Weightlifter
Weightlifter
Level 1 Level 1
9. 3. 2010 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V roce 2012 už to bude slaboučký stroj

m4xp0w3r7
m4xp0w3r7
Level 1 Level 1
9. 3. 2010 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Weightlifter Slaby stroj je PS3 uz ted v porovnani s PC. A Xbox360 tu bude strasit jeste v roce 2014? To si snad delaj srandu :P

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
9. 3. 2010 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Weightlifter to hej ale sony pripravuje playstation 4 ale uz sa nebude volat 4 je to uz trocha trapne 123456 .. ze vraj ho pomenuju inak ..

Richelieu
Richelieu
Level 1 Level 1
9. 3. 2010 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vaio Sony zvazuje Upgrade sve konzole PS3 na mnohonasobne vykonejsi verzi pravde podobne se bude jmenovat PS3.5, PS3SX nebo PS4.
V kazdem pripade se bude jednat o upgrade procesoru Cell a grafickeho jadra RSX.
Treba bude nove jadro RSX vychazet z fermi zakladu.

https://pctuning.tyden.cz/component/content/article/1-aktualni-zpravy/16533-ibm-uvadi-procesory-power7

Data stareho jadra RSX.
http://en.wikipedia.org/wiki/RSX_%27Reality_Synthesizer%27

Je jiste za nas konzole Sony PS3 jeste mile prekvapi.

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
9. 3. 2010 21:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vaio @Richelieu: presne ten IBM procak
spekuloval intel ze chcel napchat Larrabee do 4 -ky ale uz nie ked projekt bol scrapped
tu je trocha lepsi clanok :

http://www.techradar.com/news/gaming/consoles/playstation-4-everything-you-need-to-know-about-the-ps4-464657

a ze ziadna starodavna cd (compact disk)
mechanika vymizne uz nebude v ps4 .. setko bude ces usb alebo hry/filmy sa budu predavat alebo rentovat cez online store ...

Richelieu
Richelieu
Level 1 Level 1
9. 3. 2010 21:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vaio @Vaio: Mas pravdu to jsem take cetl a je to 2 roky stare vyjadreni Sony.
Faktem zustava ze sony je z nejakeho duvodu ve stavu stagnace.
Uvedeni PS4 bude v roce 2016 coz je za hodne dlouho a jeste vzhledem k rychlosti vyvoje technologie jako jsou CPU a GPU.
A tak mezi rokem 2010 a 2016 musi nutne prijit mezistupen upgrade jinak to bude pohroma pro sony.

Doufejme ze dostanou v cas rozum necim nas prekvapi.

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
9. 3. 2010 21:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vaio @Richelieu: pretoze oni su tvrdohlavi a ich ''recyklacia'' je kazdych desat rokov

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
9. 3. 2010 21:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vaio @Vaio: ale bude skorej ak microsoft naplanuje next xbox sony zmeni casove plany velmi rychlo

fiLL-kiLL
fiLL-kiLL
Level 1 Level 1
9. 3. 2010 21:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ach, oni počítají se současnými konzolemi až do roku 2014? Kdy už se konečně zbavíme těch zastaralých krabiček, které brzí vývoj na poli her. To čekají PC hráče krušné časy teda.

bukva
bukva
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 08:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fiLL-kiLL Vývoj na poli her brzdá hráči, ktšří jsou prakticky neschopni přijmout jakékoliv novinky. Už si to konečně zapamatuj.

Aceh
Aceh
Level 1 Level 1
9. 3. 2010 21:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bohužel, konzole svůj ponteciál dávno vyčerpaly. Veškeré hry vypadají oproti PC naprosto tragicky, díky nízkému rozlišení a nezachrání to ani detaily a efekty, když je vše zubaté a rozmazané. Uvidíme jak bude vypadat Cryengine 2, ten by mohl konzole oživit...

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
9. 3. 2010 21:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aceh no teraz si tu poriadne zadrel !!!
toto co si teraz povedal

toto co si tu napisal je presne adresovane na PC ..
jje coraz menej hier na pc a z toho 80% sity nudne .. kazda hra na pc seka a ty si fanatik tak ty si mozes kupit najdrahsiu grafiku ktora zere 300 Watt ..no vole
Buducnost je taka ze na PC proste hry vymiznu ..
bude sa hravat len na konzolach

Richelieu
Richelieu
Level 1 Level 1
9. 3. 2010 21:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vaio Mozna je na case vzkrisit znacku Amiga, jako nova super nadupana konzole.

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
9. 3. 2010 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vaio @Richelieu: no tak Amiga CD32 tu som mal velmi rad tie hry ked si vspomeniem z roku 1993 to boli casy .. :-/

Aceh
Aceh
Level 1 Level 1
9. 3. 2010 21:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jsem konzolista, takže vím co mluvím. Mám Athlon64 3000+ 2,25ghz,2gb ram, 9600gt a přesto takové AVP,MW2 vypadá lepe i na low při vyšším rozlišení, než na xku nebo dokonce PS3. Lidi co mají nějaké i staré dvoujádro taktlé aspoň na 2,5 ghz s nějakou grafikou na urovni 8800gt si i dnes zahrají, až na Crysis a takové zbabrané hry jako GTA4, prakticky všechno plynule, když oželí AA a nějaké detaily. To co jsi napsal je blábol, který všude cpou fanatičtí konzolisti. Právě díky konzolím neni třeba počítače cca 2 roky staré vůbec upgradovat a na aktuální hry stačí i dnešní low-end. Konzole mají budoucnost, to je jasné, ale tato generace už je za zenitem...

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 00:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aceh Doufam ze od vsech her, ktere si ve svem prispevku uvedl mas doma originalni kopii. V tomhle je totiz budoucnost, ze si hraci na PC zacnou hry take kupovat. A jestli ne, tak hrani na PC ma budoucnost mozna tak akorat na facebooku.

baribal
baribal
Level 1 Level 1
9. 3. 2010 23:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=fiLL-kiLL]Ach, oni počítají se současnými konzolemi až do roku 2014? Kdy už se konečně zbavíme těch zastaralých krabiček, které brzí vývoj na poli her. To čekají PC hráče krušné časy teda.[/quote] No, mě by zajímalo jestli by to nebylo spíš v háji. Protože, když vidím statistiky stahování z torrentů a vidím 5 meloůnů stáhnutí MW2 atd. stejné je to u filmů Avatar, District9 po 12 melounech. Teď k tomu připočítejme, že si to lidi ještě mezi sebou okopírujou... Tak nevím, ale skončili by jsme možná u těch min ve Win. :D

baribal
baribal
Level 1 Level 1
9. 3. 2010 23:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Aceh]Bohužel, konzole svůj ponteciál dávno vyčerpaly. Veškeré hry vypadají oproti PC naprosto tragicky, díky nízkému rozlišení a nezachrání to ani detaily a efekty, když je vše zubaté a rozmazané. Uvidíme jak bude vypadat Cryengine 2, ten by mohl konzole oživit...[/quote] Veškeré multiplatformy možná, ale veškeré hry určitě ne. Navíc těžko má každý doma silnou grafiku, že :wink:

Aceh
Aceh
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@baribal No to máš pravdu, jelikož pokud na PC nevyjdou tak nemůžeš porovnat ;) Jen tak pro zajímavost, jmenuj tituly, které excelují v grafice na konzolích..

baribal
baribal
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aceh Jenže to je to co mě vzdycky pobaví "nízké rozlišení" . K čemu mi je rozlišení třeba 2500x1600, když ostatní je o ničem. Hru dělají i jiné věci http://www.youtube.com/watch?v=StjPa6Mdl2E
Když to porovnám např. http://www.youtube.com/watch?v=YCG_C7xcCNo&feature=related A stejné to bude u Metra, střelba jak do pytle brambor, ta chůze taky vypadá směšně. Hlavně, že budu mít super rozlišení, že? :D

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 00:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konzole zpomaluji vyvoj her na PC. Hmmm..... takze kazdy kdo si tohle mysli, dejte si par facek a bezte si koupit nejakou hru, treba PConly super smazbu The Sims 2, muhehe...
Vyvoj zpomaluje piratstvi. Je to jako hazet perly sv*nim. DOSLOVA.

xeq
xeq
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 07:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostrom [quote=nostrom]Konzole zpomaluji vyvoj her na PC. Hmmm..... takze kazdy kdo si tohle mysli, dejte si par facek a bezte si koupit nejakou hru, treba PConly super smazbu The Sims 2, muhehe...
Vyvoj zpomaluje piratstvi. Je to jako hazet perly sv*nim. DOSLOVA.[/quote]

Hahaha ze perly. Tie sracky co v poslednej dobe vychadzaju si proste stiahnem. Ukradnem, alebo nazyvaj to ako chces, ja nedam prachy za odpad. Ak vide dobra hra tak si ju kupim napriklad BFBC2 som si kupil. Ale tuctove tituly ktore tak nainstalujem a raz spustim si proste nekupim. A je mi jedno ze co si o tom ludia ako ty myslia.
Ja skor lutujem konzolistov ze si musia kupovat aj take braky.

A k tomu vyvoju, ano spomaluju kedze hry sa primarne vytvaraju pre tuto mainstreamovu platformu v ktorej je pomaly anticky hardware, obmedzene moznosti ovladania, bandwith obmedzeny sony/ms. Staci sa pozriet na crysis, hra z roku 2007, ktora bola ako jedina PC exklusivita, stale vyzera o generaciu lepsie ako vsetky ostatne multiplatform hry.

baribal
baribal
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xeq Sám píšeš, že "..kedze hry sa primarne vytvaraju pre tuto mainstreamovu platformu.." ,ale proč? Pochopte , že pokud zůstanou na skladě, i speciální edice, exkluzivních PC her, tak to tak bude. Vše dělá trh, pokud budou lidi jak o závod stále kupovat nové komponenty do PC a budou si kupovat exkluzivní PC hry, vydavatelé si toho všimnou a nebudou se muset strachovat, že případné miliony dolarů půjdou do stoupy. Myslíte si, že i takový ID soft by začal dělat na konzole kdyby se tak nepirátilo?

Joe-cz
Joe-cz
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 08:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsou konzole stále dotovány nebo už se prodávají se ziskem?

memphisto
memphisto
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 08:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=xeq]
Hahaha ze perly. Tie sracky co v poslednej dobe vychadzaju si proste stiahnem. Ukradnem, alebo nazyvaj to [/quote] Nutí tě snad někdo ten odpad hrát? :roll:

zumik31
zumik31
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 09:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@memphisto Tak nejednodušší je hru stáhnout odzkoušet a pokud tě zaujme, tak koupit a nebo odinstlaovat. Já osobně hry moc nehraju, ale takto to dělám. Jediný co hraju je Supreme Commander FA, Diablo LoD, UT 2004 a Transport tycoon. A všechny tyto hry mám origoš, ano dokonce i prehistorický TTD mám originální. A pokud si zahraju něco dalšího, tak je to maximálně battle for wesnoth a ten je zadarmo.
A když zamnou někdo přiběhne že našel super gamesku, tak rozhodně nepoběžím do obchodu si ji koupit, abych vyhodil 1000,- za to, že ji budu 3 dny hrát.

Aceh
Aceh
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=baribal]Jenže to je to co mě vzdycky pobaví "nízké rozlišení" . K čemu mi je rozlišení třeba 2500x1600, když ostatní je o ničem. Hru dělají i jiné věci http://www.youtube.com/watch?v=StjPa6Mdl2E
Když to porovnám např. http://www.youtube.com/watch?v=YCG_C7xcCNo&feature=related A stejné to bude u Metra, střelba jak do pytle brambor, ta chůze taky vypadá směšně. Hlavně, že budu mít super rozlišení, že? :D[/quote]

Ale ty tady plantáš jabka z hruškama. Rozlišeni stačí naprosto i 1680x1050 nebo kdyby hry na konzole byly aspoň v 720p s 2AA, ale ani v tomto rozlišení spousta her na konzole není, to potom nepomůže opravdu nic. Nějaké rubačky tymu Devil May Cry neberu, tam jsme měl i na mám staré šrotu přes 100fps. Nechápu jak můžeš srovnávat naprosto rozdílné hry, ještě ve špatné kvalitě?? Bavíme se tady čistě o grafice a ta je u multiplatformovek ( exkluzivky nejdou porovnat) suveréni na PC..

bukva
bukva
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aceh Špičkovou grafiku na konzolích má třeba Shadow of Colossus, Okami, Little Big Planet a další.
Někteří lidé tu ale z nepochopitelnýho důvodu berou za platné "realističtější = lepší" ... pro mě je kvalita grafiky zejména o nápaditosti grafiků a gamedesignerů, ne o rozlišení a velikosti textur (a to jsem grafiku pro pár her dělal).

baribal
baribal
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aceh Ale jo já Ti to neberu. Můžu si vylepšit třeba GTA, nebo zapnout dohlednost ve Falloutu, a dát třeba vše na max, pokud mi to sestava utáhne. Jenže, stojí to za koupi nové grafiky? Zatím mě žádná hra, ani exluzivní pro PC, o tom nepřesvědčila. Kdysi jsem to tak dělal, ale ten výsledný efekt za ty peníze nestojí, pro mě. A to Metro jsem dal jako příklad schválně, protože když vidím doporučenou konfiguraci s Nvidií, která jestě není na skladě a výsledný efekt (podle ukázek na internetu), je mi spíš do pláče. To mě má přesvědčit, že potřebuji novou grafiku? Nebo že to je o tolik lepší než hry na konzolích? Možná by měly firmy jako ATi nebo Nvidia začit investovat, na podporu svého HW, stejné peníze do vývoje her jako MS nebo Sony. Co si o tom myslíš?

Aceh
Aceh
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=baribal]Ale jo já Ti to neberu. Můžu si vylepšit třeba GTA, nebo zapnout dohlednost ve Falloutu, a dát třeba vše na max, pokud mi to sestava utáhne. Jenže, stojí to za koupi nové grafiky? Zatím mě žádná hra, ani exluzivní pro PC, o tom nepřesvědčila. Kdysi jsem to tak dělal, ale ten výsledný efekt za ty peníze nestojí, pro mě. A to Metro jsem dal jako příklad schválně, protože když vidím doporučenou konfiguraci s Nvidií, která jestě není na skladě a výsledný efekt (podle ukázek na internetu), je mi spíš do pláče. To mě má přesvědčit, že potřebuji novou grafiku? Nebo že to je o tolik lepší než hry na konzolích? Možná by měly firmy jako ATi nebo Nvidia začit investovat, na podporu svého HW, stejné peníze do vývoje her jako MS nebo Sony. Co si o tom myslíš?[/quote]
Ale na většinu her není třeba kupovat nový HW, pokud človek oželí některé high-end efekty nebo vysoký AA, jehož význam je při vysokém rozlišení stejně mizivý...pokud vývojáři cíleně nezmrší optimalizaci, aby podpořili prodej HW, tak stačí většinou starý komp a díky konzolím bude ještě hodně dlouho stačit. Já si pořídil xko kvůli sportům a časem jsem si zamiloval ovládní FPS akcí na gamepadu, ale někdy by neškodilo, aby se konzolisti podívali na dnešní situaci reálně. Pozitiva konzolí jsou jasná jednoduchost,exkluzivky,jednotné HW podmínky v MP,ovládání a obtížnost na míru konzolím. Ve zbytku dominuje PC.

Reklama
Reklama