Zpět na článek

Diskuze: Velký srovnávací test plastových podložek pod myši

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2006 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyz uz jsme u tech plastu zkousel jsi jak klouze ta samolepici folie? Docela by mne to zajimalo, jestli mam jeste co zlepsovat nebo zda je to dobry povrch pro moji MX518. Ci zda tomu nemam nejak pomoci.
- Vojtěch Nekvapil

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2006 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace nemám žádnou samolepící fólii, ale jestli chceš, tak mi ji můžeš poslat s e-mailem a já ti na ni rád řeknu názor ;)
- Michal Mitrega

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 1. 2006 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To asi pujde tezko nacpat folii do elektronicke podoby. :) Klouzavost jsi zkousel naklonem a merenim uhlu jestli se nepletu. MX518 mi na podlozce klouze pri naklonu 15st (Puvodni teflony a zadnej olej). Kam by to tak priblizne ve tvem hodnoceni spadalo?
- Vojtěch Nekvapil

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 1. 2006 07:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Vojtěch Nekvapil: většina podložek klouže na naprosto nepatrném náklonu, ale neměřil jsem úhel, takže nevím

btw myslel jsem poštou (:
- Michal Mitrega

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2006 22:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na obrázkách je vidět, že testy jsou prováděny s G5kou... Zajímalo by mě u kterých podložek bylo snímání G5ky při velice rychlích pohybech normální? Protože sem měl možnost vyzkoušet jí třeba se stealpad S&S a tam při rychlejším pohybu nefungovala správně. Stejně tak na hrubší straně func surface 1030...
- Václav Pachta

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2006 01:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kde je funcs 1030? Ved ste napisali "společnost fUnc rozjela celý segment progamingových podložek svojí legendární podložkou fUnc sUrface 1030", lenze na svojich strankach ma len 3 druhy funcs 1030,F series a Archetype. Sam vlastnim 1030, som stravil 2 mesiace ci sa oplati dat za podlozku okolo 1500sk ale teraz viem ze ano, ale 90% ludi mysli ze som blazon, tak sa myli. To je iste ako ked jazdite na snehu v slikoch.Proste do snehu potrebujete zimne pneumatiky. Series f su totiz to iste ako funcs len funcs je obojstranna s hladkou alebo hrubou stranou. Mam mx 518mx a na hrubsej strane to klze lepsie nez na hladkej, zaujimave som to skusal asi hodinu ale jetotak. Inac super prehlad aj stymi sklenenymi, latkovymi, plastovymi len skoda ze ste nezaradili funcs 1030 uz len balenie je spickove ked sa dodava v plechovej krabici a podlozka je v molitanoch vnutry a to nevravym ze vysiel rad archetype, ktory je uz naprosta spicka.
- Jozef Brezina

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2006 06:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace 1030 má jiný povrch než nové podložky od fUnc - F10 a Archetype - měl jsem ji u sebe, ale do testu nezařadil

ještě k tomu povrchu ty nový podložky (F10 a Archetype mají stejný povrch) mají povrch ještě o dost lepší - je vidět, že fUnc se činí...

látkovky ještě nenabízej, to je pravda (: a skla taky ne....

ještě se rozmýšlím, jestli udělám takové menší pokračování s Archetype a Steelpad 5L
- Michal Mitrega

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2006 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To je snad blbost nie? f-series a archetype iny povrch? http://www.func.net/products/matrix.html vsetky 3 maju F.10 a F.30 povrch aj funcs 1030, F-series su bez obalu do ktoreho sa vklada podlozka ale podla vyrobcu su vsetky 3 povrchy rovnake. Som cital aj recenzie len sa lisia tvarom + velkostou. Tak teraz neviem ci ste mali vsetky 3 pri sebe.
- Jozef Brezina

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2006 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jozef Brezina: asi jsem to špatně vysvětlil Archetype je oboustraný, na každé straně buď F-30r nebo F-10s

sUrface 1030 má ale jiný, starší povrch, který ani zdaleka není podobný novým modelům
- Michal Mitrega

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2006 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Michal Mitrega: No neviem a preco nieje na ich stranke aj to ze maju novy povrch cize ine zlozenie nieje tam ani zmienka o tom.Preco?
- Jozef Brezina

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2006 21:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jozef Brezina: About the Textures:

10.S
The smooth side features the surface texture 10.S (smooth) : a fine textured surface geometry based on a specially selected Ra parameter and is popular with those who prefer the feel of mousing on a smooth surface.
30.R
The rough side features the surface texture 30.R (rough) : a medium textured surface geometry based on a specially selected Ra parameter and is popular with those who prefer the feel of mousing on a textured surface.

A toto plati pre vsetky 3 typy
- Jozef Brezina

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 1. 2006 07:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jozef Brezina: fUnc 1030 Original má opravdu jiný povrch než Archetype

nevím jak bych vám to dokázal - výrobce se tím samozřejmě u Originalu nechlubí, jinak by ho nikdo nekupoval
- Michal Mitrega

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2006 02:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teď ještě vzít nej kusy ze všech 3 testů a udělat nějaké porovnání, ne?
- wector

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2006 02:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to vobec potrebne kupovat si podlozku? nepoviem na hry alebo na nejaku presnu pracu ale na bezne pouzivanie si myslim ze je to skoda penazi radsej si kupim lepsiu mys a nahradne teflony na nu.
- Teho

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2006 06:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace lepší myš nepotřebuje další teflony - pochybuju, že mou G5tku vůbec někdy sedřu (:

ale máš pravdu, pokud nejsi grafik nebo hráč, tak buď kup jednu z nejlevnějších nebo jezdi po stole ;)

wector: každý má svůj styl, porovnávat to nelze
látkovky jsou větší a přesnější, ale některé hladké plasty jim s přesností šlapou na paty a jsou rychlejší, a pak je tu Ulti-mat, který klouže úplně nejlíp, ale velikost nic moc - do skla bych zase peníze nedal
- Michal Mitrega

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2006 02:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jenže když máš lepší myš, tak ji budeš chtít využít naplno a proto si koupíš i pořádnou podložku ;) Ale upřímně - na běžný používání je ti takovej Razer zbytečnej, to poslouží nějaká průměrná myš za 400KČ, která se ti dobře drží...
- wector

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2006 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je toliko jiných zajímavějších věcí na recenzi vhodných tak proč k.... nějaký z...... podložky?
- Stenly_Hrubec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2006 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ale řekněte mu někdo, že už je rok 2006, aneb že PCTuning Silver AWARD, Leden 2005 je trošku mimo :)
- Vincent Vega

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2006 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mam doma X-RAY thunder 8 a ta tlouskta mi maximalne vyhovuje nevim proc vam to v testu vadi :(
- Honza

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2006 19:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace problem je v tom ze "jim" nevadi, Michalovi Mitregovi vadi.. kazdemu muze sedet jina vyska, ale to se uz v receni psane teoreticky z prvni osoby neuvadi :)
- Honza Jedlička

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2006 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ...ako pre koho. osobne som ju presne kvoli vyske predal (thunder 8). je velmi vysoka 4-5mm. pri dlhsom hrani/pracovani s pc sa mi normalne vytlacal zarez na predlakti, trpla a bolela ruka.
- sm_oOx^

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2006 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen takova legracni poznamka - u te prvni podlozky se asi 5x pise "silikonovy sprej" a na spreji je tucne napsano "silicon-free"...

Neco jako hypermarketove masive burty bez obsahu masa :-)
- Jiri Pelynek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2006 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dost ma udivuje ako mohol tester dospiet k nazoru ze Steelpad S&S je malo klzava.mam tu podlozku doma a v kombinacii v padsurfermi co k nej boli prilozene to ide velmi hladko a plynulo.mal som aj everglide ricochet 2.52 a dovolim si povedat ze ta nie je ani zdaleka tak klzava ako S&S takze ma dost udivila tato recenzia
- Jakub K.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2006 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...chcel by som sa autora spytat, preco vacsiu klzavost povazuje za plus podlozky.
...pretoze napr. vo vseobecnosti sa povazuju textilne povrchy za pomalsie a presnejsie. "pomalost" treba chapat v tomto pripade relativne/vzhladom k plastovym povrchom.
...mys zastavite v okamziku, ked ju zastavit skutocne chcete. a nie aby sa smykala po podlozke ako po lade. je to druhy dovod, preco som sa zbavil plastovej thunder 8 - prilisna klzavost mysi po podlozke.
...cize k posudzovaniu tohto "parametra" by som pristupoval obozretne.
- sm_oOx^

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 1. 2006 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Presne tak presnosť je určite dôležitejšia ako rýchlosť ,lepšie povedané je lepšie mať presnú
málinko pomalšiu podložku ako rýchlu a nepresnú.
Najdôležitejšie je celkové zladenie s myšou , pretože každá myš aj podložka majú špecifické
vlastnosti a je dobré ich zladiť.

- mephisto

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2006 14:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Strasny, strasny, strasny.... Proc se proboha snazite z takovejch kravin jako je kus plastu delat "vedni obor" ? Za chvili se tu doctu jakou propisku si mam koupit k pocitaci a jak ta propiska klouze v ruce a bude to mit podobnej sofistikovanej zaver jako tahle MEGA GIGA COOL recenze. Zaver: Propiska pise. Kdyz si koupite modrou napln, bude psat modre. Kdyz si koupite cervenou napln, bude psat cervene (Oooo jak prekvapive). Propiska obcas v ruce klouze. Klouzani je primo umerne "zdrsneni" povrchu propisky. Zdrsneni se projevuje vetsimi :-) a mensimi :lol: vystupky na povrchu propisky. Dale klouzani zavisi na opoceni ruky, ve ktere je propiska drzena....

Tak honem, sup sup, utikejte si vsichni koupit kousek plastu za 1000,- Kc. Masina ve fabrice jim udela dvakrat buch buch a platte magori... A vzdycky se vas dost najde....
- NkD

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2006 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ty puko mas pravdu ze masina spravi buch buch ale ten povrch vynaliezali inzinieri napr. u Funcs okolo 4 rokov. Takze to nie je obycajny plast. Ked to nemas doma tak to tu prosim Ta nehodnot.Ja som tiez neveril ze naco okolo 1500sk dat za podlozku ale najlepsia kupa co som tusim do pocitaca spravil, a hravam CSS asi 9 hodin denne takze viem o com hovorim.
- Jozef Brezina

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2006 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace CSS 9 hodin denne? Kolik ti Valve plati? Musim rict ze dobra podlozka je super vec, ale myslim ze s dostatkem prostredku bych tu placku dal dohromady driv nez za ctyri roky..
- Honza Jedlička

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2006 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Taky obcas "hraju" CSS (cascade style sheet) :-D :lol: A ty hrajes CSS 9 hodin denne ? To te fakt lituju, uzasna zabava... Inzenyri koumaj nad povrchem ? Nechte si zdat... Kazdej normalni inzenyr by byl schopen navrhnout 2x lepsi povrch nez soucasne existujici podlozky do 1. mesice. To protoze ty podlozky navrhujou podobny imbecilove, kteri hraji FPS hry 5-10 hodin denne a umi tak akorat navrhnout sem tam pekny logo na kus plastu.... Takze tak...
- NkD

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2006 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace nevšímej si ho - další člověk, kterému chybí money a tak si to vylívá na ostatních, kteří za kvalitu rádi zaplatí
- Michal Mitrega

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2006 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @NkD: Twe se vzpamatuj - myslíš, že vymyslet pořádnej povrch je sranda? Se vrať do reality a začni myslet! 2x lepsi povrch do měsíce? Pochybuji, ale i kdyby - uvědom si, že se v reálnym světe musejí brát taky požadavky na náklady, na životnost, na možnosti zpracování toho kterýho materiálu ( kolik se bude muset narvat do strojů na sériovou produkci atp. ). Musí se najít rozumnej kompromis, aby firma zaujala zákazníky kvalitou a vlastnostma, jenže to musí udělat pomocí dostupnejch materiálů. Kolik lidí by si asi koupilo super podložku z nějakýho "NASA-materiálu" za 10000? Až se jednou ( možná ) dostaneš alespoň na střední školu, tak vám tam o tom ( možná ) něco řeknou...
- wector

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 1. 2006 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @wector: Mily wectore (hezkej nick), je mi 28 let a zivim se jako programator. To jen abych udelal pritrz narazkam: az pujdes na stredni... Prave ten vek a s nim i nejaka ta zivotni zkusenost ma pricinu v mem nazoru a vasem (asi jste tu povetsinou mladsi, neb toto tema k tomu vybizi) odporu k memu nazoru.
A ted k veci. Co je nejhladsi povrch jaky dnes zname ? Ze by teflon ? nebo se najde jeste neco vice good ? Ale to tam prece davat nebudem, protoze to je strop a nebylo by kam dal zlepsovat. To same u skla, to same u plechu. Proste dneska se vyrobi kus plastu s nejakou nahodne zvolenou zrnitosti a tvrdosti. Zmrdimanagement to ma jako business plan, aby za rok mohli snizit zrnitost o chloupek a nabusit hracskemu poteru, jak zase vylepsili technologii. Opatri to nalepkou kolik ze "ingeneers" na tom dnem i noci makalo a placnou na to logo a sup s tim do sveta. Zase si management muze celej rok kupovat vageny v plny palbe. Za rok zas krapanek upravi zrnitost/tvrdost/logo/obal a zas vzniknou "nezavisle" recenze, jak ta verze predtim je out a nova je desne in => novy imbecilove co nasipou do kasicky => nove vageny. Pak se vytvori uplne novej vedni obor, protoze preci potrebujem merit kolik ktera plastova placka klouze. Nazve se to treba 1 klouzakSekunda = 1m. A za krasne podpory zmrdimangementu se to bude sypat lidem do palice pres celou siri internetu. Pak se dozijem situace, kdy poter bude na chodbach zakladnich a mozna i strednich skol vest sofistikovane rozhovory a kusech skel, plastu a za plne podpory vsech podobne postizenych individui jim nebude mozno vysvetlit, ze si pouze hraji na to ze necemu rozumi a ze jen neplkaj o uplne stupidnich kravinach. Uz se tesim jak k nam nekdo za 5 let pujde na pohovor do firmy a jako dovednost uda, ze se vyzna v podlozkach pod mys ;-) :-D

Takze to shrnu: zacina to po kapkach (podobnymi recenzemi) a vzdy se najde dostatek MLAMOJU, kteri z toho udelaji vedni obor
- NkD

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2006 21:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @NkD: I kdyz patrim k majitelum drahe podlozky (Icemat2nd) tak s tebou v zasade souhlasim. Je to nechutna zdimarna! Protoze se ale s vyrobci roztrhl pytel, jsou tady recenze, ktere ti pomuzou se v tom zorientovat prinosem, i kdyz to "nekteri" lide nechapou. Nebud tak konzervativni.. :)

- Ali-eN

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 1. 2006 08:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @NkD: no máš to asi stejný jako koupit si sluchátka Trust nebo Sennheiser? ty by sis přece koupil Trust, ale já Sennheiser - tzv. utratil za to víc peněz

Oba bysme byli spokojení, ne? Ty by sis myslel, že rozdíl je minimální a já, že mám to nejlepší (po právu).

Tak co tady řešíš? Je to tvůj názor, tak si kup nějakou hadrovku nebo levnou plastovou a máš to. Já ti přece neříkám, ať to kupuješ. Tvoje preference je jinde, tak si kup to s tím minimálním rozdílem. ;)
- Michal Mitrega

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2006 16:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hmm dalsi test, kde se vyrobky hodnoti podle vzhledu krabice a subjektivniho citeni autora...
- Lapak

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2006 18:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace moje rec... a neni to myslim pripad jen testu podlozek plastovych a navic nevim jak znecitlivelou ma autor ruku, ale nemuzu prijit na to, jak by mohl u Everglide Ricocheta drit zapestim o ty gumove nozicky co na nem jsou PO STRANACH.. Navic v testu kovovych a sklenenych podlozek narikal jak je Razer eXactMat mala a jak se mu nekolikrat povedlo z ni sjet a ze je pro hrace s vyssi senzitivitou..COZE? me dneska eXactMatka dosla a musim rict ze je velka dostatecne a i na obalu je psano "oversized"... a mmch hned jsme ji zkouseli s kamosem na CSku a je naprosto cool a ani jednou se mi nepovedlo byt jen jedinkrat najet na okraj. Mozna mi muzete rict ze jsem hrac s nejakou velkou senzitivitou, ale je to proste muj, samozrejme subjektivni nazor :)) Take jsem premyslel o koupi Razer Mantisu, ale nakonec jsem koupil eXactMat jelikoz Mantis by se mi ani nevesel na moji plosinku pro mys... A mimochodem taky to jak vsichni rikaj ze eXactMat studi .. mno co na to rict.. asi jen ze az vyrostu tak budu teplej :DD Ehm ale nechci tady nejak vychvalovat moji novou podlozku, kdyz byste mi stejne mohli vytknout ze nemohu byt objektivni, ze jsem pod rukou nemel tolik podlozek jako tady pan recenzent a podobne a samozrejme mate naprostou pravdu a je dokonce velice pravdepodobne ze i nektere (mozna vetsina co ja vim) z pritomnych podlozek eXactMat vysoce predci, ale chtel jsem jen pritakat tady panu Lapakovi ze jeho nazor je podle me spravny a ze krabice nedela dobrou podlozku a proto bych v testu podlozek samotnych za obal nedaval ani pul procenta hodnoceni :DDD
- Honza Jedlička

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2006 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Myši jsem za pomocí síly XX Newtonů udělil kynetickou energii YY. Myš se zastavila po ZZ milimetrech. Trvalo jí to MM sekund...

To by vám k něčemu bylo? nechápu, jak a čím byste chtěl něco takového měřit a dávat do grafů... to je prostě naprosto subjektivní věc...

Jestli máte nápad, sem s ním... jestli ne aautora, tak mě strašně zajímá...
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2006 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no tak tomu hovorim hodnotenie ked niekto hodnoti podlozku podla toho aku ma farbu...uz som sa chcel vyjadrit k ostatnym testom ale cakal som prave na tento! veta pri steelpad 4d (zaujal ma tento vyrok autora):"Na druhé straně podložky je povrch hrubší, ale klouže to po ní o poznání hůře, proto tuto stranu nedoporučuji." Je vidno ze to pisal "odbornik" co sa tomu "rozumie" :D tie podlozkzy su vyrabane na hranie a kazdy kto hra hry ako napr. CS a hrava napr .so zbranami ako AWP ta mi da za pravdu ze na drsnom povrchu sa hra omholo lepsie a nie len pri CS ale aj pri inych hrach!A ked uz niekto hodnoti tvar alebo kde vyrobca umiestnil logo no tak pani nehnevajte sa...je to smiesne:).A este 1 podstatny dotaz:neviem aky hlupak by si kupoval podlozku na zaklade nejakej recenzie a nazoru jedenho cloveka!Taka vec ako je podlozka sa musi najprv vyskusat ci bude vyhovovat a kazdy si spravy svoj nazor!Ved to nie je predsa CPU ktory sa zavre do skrine ale vec ktoru budem mat denno denne pod rokou a bude odnej zavisiet pohodlnost mojej prace pri PC !Moj osobny nazor....
- SpriX

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2006 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nj, ale kde si ji vyzkoušíš? Já mám možnost si říct známýmu ve velkoskladě, popř. se poptat hráčů na netu, ale maj tyhle možnosti všichni? Asi ne a zkus si říct v krámě, ať ti ji vybalí, že si ji chceš zkusit - pošlou tě někam, páč by porušili obal a museli cálovat ze svýho... Proto ty recenze. Sice některý oblasti hodnocení nejsou zrovna nejlíp zvolený, ale jak už sem psal někomu na fóru v sekci o myších - holt ty řeči o barvě atd nečti ;)
- wector

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2006 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dalej som to uz ani necital stacilo mi....
- SpriX

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2006 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hned jak jsem test otevrel povzdechl jsem si ze tu opet nevidim svou podlozku ale stacilo sjet o kousek niz a hle moje podlozka :) Raptor tuto podlozku pouze preprodava je neco jako OEM vyrobce na fotce v zaveru je videt jeji skutecne jmeno v levem dolnim rohu je vystouplim pismem Speed-Pad tuto podlozku dela firma Com-Pad http://www.com-pad.com/produkte.html vlastnim jeji lim. edici pruhlednou verzi s logem UT2004 kterou jsem vyhral pouzivam na ni mys Razer Diamondback Plasma (btw taky lim. edice :D kde se tu jen vzali) jeji klouzavost s touto mysi je vyborna a mys se nezadrhava opravdu zalezi na teflonech na mysi s microsoftem se opravdu pridrhavala jsem hrac s nizkou sens.(v CS mam 1.0 jestli vam to neco rika) a tahle podlozka mi taky staci,jeji vykrojeni je akorat muzu ji doporucit btw na nejmenovanem nejvetsim pc shopu ji maji cca za 400,- bez toho spreje a surferu ty ja take nemam
- Jaroslav Staníček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2006 19:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč v testu chybí Steelpad 5L, je to pravděpodobně jedna z nejlepších podložek na trhu a v aktuálních zprávách bylo slíbeno, že bude recenzovaná tak proč není?
- TommySv

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2006 19:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

rad bych se poptal kde jsou zminene recence Volantu, uz na ne nejakou dobu cekam. naslibovali jste pri recenzi joysticku a kde nic tu nic. tech par poslednich recenzi z meho pohledu stoji za prd. Dvakrat uz se tady recenzovali hruzostrasne reprosoustavy ... ted tady mame zase "perfektni" recenzi dalsich podlozek. Sam si sice oteviram pro sebe kritku, protoze kazdej muze rict: "tak to necti". coz bych velice rad, kdybych se mel kam mrknout na zajimavejsi recenze. bohuzel anglictina mi neni moc vlastni, tak se do zahranici moc nekoukam. max na nejake srovnavaci testy, kde mi graf a namerene hodnoty vypovi vic nez celej clanek ;). Proto bych byl rad kdyby se redaktori i jini pisatele, kteri obcas prispeji nejaky ten clanek, trosku zamysleli.
- Baby

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 1. 2006 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ano mate pravdu, treba i cdr.cz, tim lae vycet techto serveru konci. bohuzel krome cdr ,ktery vice vsazi na informovanost a prvotni koncept, jste jedine dva ceske servery s urcitou urovni. ja nerikam ze je vse spatne, takove testy pameti v Dual rezimu a jine dalsi testy grafickych karet a jejich pretaktovani potazmo procesoru, jsou pro me vetsin prinosem, nez nic nerikajici testy podlozek a uz na pohled pochybnych reprosoustav. jednou tady byla tradice usmevnych clanku... ty byly opravdu spestrenim; nicmene sem rad ze obcas se najde co cist :). travim u pocitace nemalo casu a na pozadi mam vzdy nejakou strnaku s recenzemi nebo s testy otevrenou.
- Baby

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2006 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dik za super prehlad,
planujem uz dlhsiu dobu si kupit nejaku podlozku domov na hry a aj do roboty na CAD, a zatial som sa stale nerozhodol aj ked tato recenzia je dost obsiahla, ale este by to chcelo este nejake zhrnutie. Povedzme ze pre hranice do 500,-/do 1000,-/nad 1000,- s odporucanim pre akcne hry/strategie/work(cad) alebo nieco podobne. Velmi by mi to pomohlo v rozhodovani.
- Buro Plecniak

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2006 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

lol tak to bych necekal, ze se snizite si neco pujcit o GZ PG shopu ... priste napisete ze GZ ma nejlepsi herni servery v CR? :D: D:D :D :D :D +b hosi...

co se tyce SS tak kdyz je z PG shopu tak se ani nedivim ze neklouze ;) me nova klouzala dost (nenalepili ste padsurfery obracene? myslim vterinovym lepidlem) je pravda ze SS se mi po pul roce prodrela... ale kdo meni podlozku kazdejch pul roku tak je SS vpohode... jinak icemat

achjo ... pred rokem sem vas mel tak rad ;) ale cim dal tim vic se zhorsujete :)
- Láďa Škramlík

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2006 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace kamo a ktery server je lepsi nez GZ? ja tam sice nehraju jelikoz mam bnet ;; ale lepsi nez GZ v cr proste neni je t sice na pi*u ze taky shit & lag server je nejlepsi v čr ale bouzel je to tak. nebo se milim? tka mi pls rekni ktery to je :/
jinak o tehc podlozkach se mi to libi ale ja plasty nepreferuju :/
- Maslo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 1. 2006 19:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace rikaji ti neco lepsi klany? ...

treba nahodim CSko ... 3i, bia. proste dost prvoligovejch klanu ma vlastni pub.

a ver nebo ne, tak rozdil to opravdu je... uz jenom co se tyce veku

vsadim se, ze i na ostatni hry sou jiny servery...
- Láďa Škramlík

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2006 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

co takhle na objektivní měření použít tenhle program, ať už se tu nemusí nikdo dohadovat o subjektivitě?
[URL=http://http://www.3dvelocity.com/reviews/steelpad4d/steelpad_2.htm]3dvelocity[/URL]

BTW potom, co jsem si koupil G5ku jsem začal uvažovat o lepší podložce, protože jsem nemohl pochopit, jak je možné, že je kámoš lepší v CoD2, než já, když se proti mně nechytal v UT 2004, takže jsem vyzkoušel asi 5 různých reklamních podložek a nejlíp dopadla ta ze Score, která má nejjemnější texturu zrnění....takže jdu do Steelpadu 4D, až bude, hodím minirecenzičku, možná i objektivní :)
- Marek Tomečka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2006 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jinak ohledně hodnocení kategorií

Balení- zajímá maximálně LAN partaře a fetišisty, co doma shromažďujou obaly, pokud nepřenášíte (nebo nemáte sklo), tak obal zahodíte

Design- všechny vypadají podobně, liší se tvarem a logem, takže pokud nebude podložka růžová nebo moc malá, tak je mi to jedno, jestli je šedá nebo černá nebo šedočerná

Ergonomie- pokud není vyšší jak 3 milimetry, tak ji zápěstím moc nevnímám a v zápalu FPS ignoruju

Klouzavost a plynulost- subjektivní kategorie, jsou lidi, co musí mít olej, jsou lidi, kteří potřebují cítit odpor, aby se neustřelili, když už, tak prostě udělat plošinku o konstantním ůhlu, zvolit konstatntní vzdálenost (podložky jsou různě velké, dlouhé) a prostě to stopnout,jak to daná myška rychle ujede. BTW G5ka je poměrně nešťastná, protože má velké padsurfery a klouže sama o sobě moc dobře (diametrální rozdíl oproti třeba MX 510), takže to chce tak 3 myšky s různýma padsurferama, případně měřit ještě s/bez skateů.

CHYBÍ mi teda hodnocení kvality materiálu, prostě ji zkusit v rožku něčím škrábnout a zjistit, jak je ta hmota kvalitní (tvrdá, odolná). Btw například podle mně G5 nemůže oproti MX510 nic prodřít.
A co tu chybí zásadně! je to hodnocení PŘESNOSTI, o to přece jde především, jestli budu schopný dát rychlý headshot, nebo díky blbému povrchu cíl obstřelím nebo budu muset moc mířit.
A poslední věc, je dost rozdíl mezi nastavením DPI myši, takže by to chtělo testovat s jednou hodnotou nebo dvěma, např. 800/1600 (Osobní zkušenost je ta, že 800 DPI-látka rulez, 1600 (2000)- sklo, plast rulez
tak...můžu si jít objednat 4Dčko :)

- Marek Tomečka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2006 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kupte si radší trackball a podložky nebudete potřebovat. ;)
- Eso Rimmer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 1. 2006 22:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tato podložka se mi zdá být od stéjného výrobce jako je tato za 434Kč na http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=27605 tady tu mám a můžu potvrdit že vypadají uplně stéjně samozdřejmně kromně toho že Raptor má obrázek a nápis. Jsem si na 95% jist že to jsou 2 stéjné podložky a pokud je to pravda tak vám v žádném případě nemůžu doporučit si toho Raptora koupit, protože tato podložka má velmi krátkou životnost a po krátké době max. 2 měsíce se vydře a myš po ní začne velmi špatně klouzat. viz. komentář u podložky na CzechComputru
- AleXtreme

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2006 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naprosto super podložka, jak sem se dočet v textu máte dost blbý informace ohledně toho proč sou tam 2 povrchy ten hladkej je pro kuličkový myší a ten druhej na opitky s moji MX510+padsurferama to jezdi samo a HS padaj taky samy CS FOREVER ..........
- Lukáš Hanuš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 1. 2007 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace This mouse pad is made of a special durable plastic compound with a (second generation) improved hardened surface.

This extremely slim mouse pad features two different surfaces - one for roughness and one for smoothness.

Nevim kde jsi prisel na to ze jedna strana je pro kulickove mysi. Tohle je na jejich webu a obalu od podlozky. Pisou o povrchu pro presnost a hladky pohyb.
- Vojtěch Nekvapil

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 4. 2008 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím. Chtěl bych se zeptat jakou z podložek, které jsem si vybral, udělal si menší předvýběr, doporučujete jako nejoptimálnější pod tuto myš A4tech X-750BF? Případně, která z nich je ta nejlepší? :)

Tady jsou:
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=37032
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=26658
http://www.supergamer.cz/qiip-fabric-p-1374.html
http://www.supergamer.cz/razer-exactmat-neoprene-pack-black-p-6390.html

Jednu z nich chci pod tuto myš koupit, kterou tedy nejvíce doporučujete?
http://www.agen.cz/produkt/42371/A4tech-X-750BF-laserova-herni-mys-USB-PS2-snake.htm
To je ta myš, kterou budu kupovat :)

Díky moc a budu se těšit na Vaše odpovědi.



- Simon Štafl

Reklama
Reklama