Zpět na článek

Diskuze: Velký test DVD-ROM - představení mechanik

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2003 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem si teda vybral LiteOn, ale vy jste testovali LTD165H a u nas se prodava LTD166, takze vim zase prd. A na strankach LiteOnu se tvari jako ze s DVD-ROM mechanikama nemaji nic spolecneho, takze nezjistim co vylepsili a nebo "vylepsili"... Priblbly vyvoj v IT. Nemuze to jit kapku pomaleji? :)
- Skrew

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2003 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda, že recenze vyšla až teď, protože zmiňovaný Teac jsem koupil asi před měsícem. K jeho vážným nešvarům patří to, že na začátku přehrávání hudebního disku najede poměrně zhurta do vyšších otáček a přitom vznikne krátká pauza v poslechu. Taky mi vadí, že dále pokračuje plnou rychlostí. Zmíněné vypadnutí zvuku se projevuje pouze na systémech 2000 a XP, v 98kách se chová normálně. Nevíte někdo co s tím (nejlépe vyreklamovat a koupit SONY :).
- Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2003 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem si oddychl. Ja mam TOSHIBU SD M1612 a ta je jak vidim lepsi nez ta TOSHIBA SD M1712.
- G.O'S

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2003 09:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hod tam novej firmware, pokud existuje. Urcite o tomhle problemu v TEAC vedi a urcite uz udelali novy firmware, aspon doufej, ktery to resi.
- G.O'S

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2003 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám tento typ mechaniky již téměř rok, a žádný problém zmiňovaný recenzentem jsem nezpozoroval. Myslím,že opět se
<br>jedná o otázku štěstí či smůly na konkrétní kus.
- mike

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2003 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vedli by ste mi teda povedať ktorá stýchto napalovačiek je relatiívne najlepšia , pri jedna s lepších ?
- dedo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2003 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hodila by se alespon na konec tabulka srovnavajici ceny, jednotlive rychlosti(popr. nesvary)mechanik v ruznych testech a PC tuning indexy, aby si to clovek nemusel prolistovat... a taky nejaky zaver.
- TAZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2003 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasím. Teď mi prošli rukama dva kusy, jeden mám doma v komplu a naprosto si nemohu stěžovat.
- Zett

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2003 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

:-)
- Zett

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2003 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to to iste ibaze 166 je "retail" distribucia. trochu drahsia + CD a manual k tomu.
- Peter Janovec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2003 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vsechny stoji za prd, protoze s tim nevypalis vubec nic;-)
- vitekv

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2003 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chtel bych se zeptat autora (pripadne nekoho jineho, kdo ma tuto mechaniku), jestli je opravdu ticha. V recenzi na nejakem webu jsem se totiz docetl, ze vykon sice super, ale ze patri mezi nejhlucnejsi mechaniky vubec...
- vitekv

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2003 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám tenhle typ a co mě překvapilo je to, že není vůbec slyšet. Jediný zvuk, který vydává je při vyndavání,zandavání disků. Načtení disku bleskové, čtení bezproblémové. Harddisk a CDRW mechanika proti ní řve jak cirkulárka, takže v testu mají pravděpodobně šméčko. Není slyšet ani když zvyšuje otáčky. V testu je orecenzován nepovedený kousek. ...
- xXx

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2003 15:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Minuly tyden vysla 1. cast recenze, staci si ji nalistovat. Je tam veskere srovnani + zaver.
- VLKOUN

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2003 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Liteonka neni moc ticha pri kopirovani cd, to huci jako vysavac, ale pri prehravani mp3 a filmu je naprosto v pohode. Pokud jde o cteni DVD tak neni co resit, je proste ticha.
- masinka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2003 20:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cus lidi,
<br>osobně vlastnim tuhletu krasku a nemohl bych si ji vynachvalit až na jednu dosti podstatnou vec!-Nedokaže precist 90 min cd(traxdata, multidisc...) bud se mi pocitac kompletne zasekne(pri pokusu o nacteni) nebo proste zadnej disk neregistruje.
<br>Nemate nekdo stejne zkusenosti? Nevite kde se da sehbat firmware?
<br>Pomozte prosim!
- Jirka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 3. 2003 08:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No ja nevim, tady maji v obchode 166 jako retail i jako bulk. A na nejakem serveru jsem videl testy rychlosti dvd mechanik a byly tam modely 163, 165 i 166. Spis to vypada, ze LiteOn tak nejak tu svou mechaniku porad vylepsuje a umerne tomu po malych kouscich zveda i modelove cislo. Ale to je jedno, stejne uz jse rozhodnuty :)
- Skrew

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 3. 2003 08:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Existuje nejaky supr server, kde najdu firmware pro vecsinu novych mechanik a rekorderu? Hlavne Teac, Toshibu a Sony. Thanx a lot!
- Henry

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 3. 2003 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak můžeš mít tu 1712 mechaniku skoro rok, když ji prodávají kdovíjestli půl roku????
- Havran

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 3. 2003 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nejlepší stránka na firmware vubec. Je tam jak na CD-RW, DVD-RW, DVD-ROM, CD-ROM http://www.firmware.fr.st/ a ve většině případů i s cracklou verzí s RegionFree.
<br>
<br>MFG: Lubon
- Lubon

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 3. 2003 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

<P>Takze pro vsechny, co kali na Lite-ON a vychvaluji SONY (v drivejsich diskuzich):</P>
<br><P><STRONG>Sony DDU1612=</STRONG>Liteon LTD-166S OEM drive </P>
<br><P><STRONG>Sony DDU-1621=</STRONG>BTC BDV-316B OEM drive</P>
- vitekv

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 3. 2003 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

<A href="http://www.firmware-flash.com/">http://www.firmware-flash.com/</A>
- Katik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 3. 2003 08:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neměli jste někdo možnost si SONY mechaniku za chodu poslechnout? Kus, který mám doma, vydává při roztáčení média po vložení zvuky, jako by se uvnitř něco brousilo. Po načtení je vše v pořádku. Média nejsou po použití poškrábaná. Stejné brousivé zvuky se pak ozývají také když čtu 10x rychlostí, při jiných rychlostech je vše opět v pořádku. A konečně poslední problém, po vysunutí šuplíku je slyšet z mechaniky zvuk, jako by se uvnitř dotáčel nějaký setrvačník, tak po 5 vteřinách zvuk přestane. Slyšel jsem názor, že podobné zvuky jsou u dnešních mechanik běžné, u mé předchozí mechaniky Toshiba SD-M1502 jsem nikdy nic podobného neslyšel. Díky za pomoc.
- Kucheek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 3. 2003 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mám pioneer 106 a při ripu DVD jde rychlost na max 3000 kB/s, 2,4 krát. DMA mám zapnuté. čím může být rychlost (pomalost) způsobena. WinXP SP1, HDD - WD 80GB 7200 ot.
- trouba

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 4. 2003 21:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasim, taky jsem s ní max. spokojen. Výborně se hodí při kopírování disků v CloneCD.
- Martin

Reklama
Reklama