Zpět na článek

Diskuze: Velký test HiFi sluchátek - část IV. - VI. + shrnutí

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2007 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro zajímavost:
[URL=http://graphs.headphone.com/graphCompare.php?graphType=0&graphID[]=255&graphID[]=549]změřené kmitočtové charakteristiky vítězů[/URL]
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2007 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sennheiser HD 650

[URL=http://graphs.headphone.com/graphCompare.php?graphType=0&graphID=255]kmitočtová charakteristika[/URL]
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2007 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AKG K701

[URL=http://graphs.headphone.com/graphCompare.php?graphType=0&graphID=549]kmitočtová charakteristika[/URL]
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2007 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A když jsme u těch grafů, tak ještě typické impedance domácích a přenosných modelů:

[URL=http://graphs.headphone.com/graphCompare.php?graphType=3&graphID=255]Sennheiser HD650[/URL]

a

[URL=http://graphs.headphone.com/graphCompare.php?graphType=3&graphID=165]Koss Porta Pro[/URL]
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 4. 2007 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace PCTuning promine, ale na jiných stránkách jsem se dočetl, že v třídě audiofilských sluchátek hodně záleží i na drobnostech jako je třeba výběr vhodného zapojení, proto zde HD650 jsou subjektivně na 2 místě, ale při zapojení na jiné sestavě (přehrávač, zesilovač) např: SACD přehrávač SONY SCD-XA333ES --> linkový kabel Neotech NA-12165 --> sluchátkový procesor Pawel Acoustics HP-1 --> linkový kabel Neotech NA-12165 --> krokový regulátor úrovně AU/RA D7A --> linkový kabel AudioQuest Viper --> sluchátkový zesilovač HeadRoom Home --> sluchátkový kabel Cardas Headphone Cable --> dynamická sluchátka Sennheiser HD 650
by třeba vše dopadlo jinak. Dále uvedu pár linků pro porovnání a vytvoření si lepší představy o kvalitě a moc děkuji za super čtení. http://www.stereomag.cz/read_clanek.php?id_cl=1376 http://www.golias.cz/index.php?modul=audio&sub=clanky&page=clanky&id=2&s_id=22&seq=2 http://www.golias.cz/index.php?modul=audio&sub=clanky&page=clanky&id=2&s_id=22&seq=1 http://www.golias.cz/index.php?modul=audio&sub=clanky&page=clanky&id=2&s_id=22 http://www.golias.cz/index.php?modul=audio&sub=clanky&page=clanek&id=1614
- bazen

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2007 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj Kubo, co se stalo, že jsou HD650 na prvním místě? Měl jsem dojem, že AKG K701 považuješ subjektivně za lepší. Nebo se pletu?
- Jersey II.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2007 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Z mého pohledu se AKG i Sennheiser blíží k ideálu z jiné strany, ale jsou vzdáleny stejně daleko, proto ta shoda na čele. Zatím.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2007 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Možná by to teda chtělo nějak lépe označit. Takto totiž vypadá, že jsou HD650 před AKG K-701, ale v žebříčku na Tvých stránkách je tomu naopak :) .. Jinak samozřejmě velmi dobře napsáno, tyto testy jsou mi známy už déle.
- Jersey II.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2007 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když už jsme u těch grafů, měl bych dotaz. Co je to vůbec impedance? resp. jaký vliv to má na samotný poslech hudby či kvality reprodukce zvuku? Druhá otázka se týče poslechu hudby prostřednictvím počítače. Jelikož zvažuji koupi kvalitních sluchátek a hudbu poslouchám zásadně na počítači zajímalo by mě, jakou zvukovou kartu bych si měl pořídit. Zatím mi stačila integrovaná (na repro 2.1), ale obávám se, že na kvalitní sluchátka to bude málo. Předem díky za odpovědi.
- Zarel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 4. 2007 22:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Vetsi impedance:
- mensi narok na vystupni zesileni => nizsi zkresleni
- tim ze na sluchatkach je vetsi odpor, ale dochazi ke snadnejsimu prijmu rusivych signalu (napriklad u vysilacu, vysavacu, vrceni v dusledku spatneho navrhu zesilovace => nutnost dodatecne zemnit ...)

Mensi impedance:
- vyssi narok na vystupni zesileni (temer prodove buzeni sluchatek)
- nedochazi k prijmu rusivych externich elektromagnetickych signalu (mobil se aktivuje, mixer chrci ...)

Zaver - pokud budu provozovat sluchatka v elektromagneticky zarusenem prostredi, potom sahnout k nizsi impedanci.
[B]OBECNY ZAKON - jakova vystupni impedance zesilovace - takova vstupni impedance sluchatek => nejnizsi zkresleni[/B]
- Regine

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2007 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Zarele,
odpověď bys měl najít určitě v dalším teoretickém článku o sluchátkách, který se bude na stránkách PCT nepochybně následovat.
Velmi zjednodušeně řečeno, impedance je odpor závislý na přenášeném kmitočtu. Čím nižší je, tím hlasitěji sluchátka hrají při stejném nastavení hlasitosti na zesilovači (ale nemusí, souvisí to také velmi s citlivostí sluchátek) a ještě ke všemu takovouto zátěž nemusí zesilovač snést a zhorší se reprodukce. Ale naopak sluchátka s vysokou impedancí pro zesilovač nebude problém z hlediska jeho stability (při nízkých výkonech), ale pro vyšší hlasitosti (které nebude lehké dosáhnot) to zase může být nad jeho síly, takže haprovat to zvukově bude taky.
Ideálem je samozřejmě samostatný sluchátkový zesilovač, protože v obou případech bude mít ten jeden šváb použitý na inegrovaných zvukovkách velký problém z buzením sluchátek. A když už je třeba jet bez zesilovače, doporučuji sluchátka s vyšší impedancí a spokojit se s normální nebo spíše menší hlasitostí poslechu a zároveň vybírat sluchátka s vyšší citlivostí.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2007 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace čím větší impedance (odpor), tím větším napětím musíte sluchátka budit - lepší sluchátka obvykle mývají větší, proč to mi není zcela zřejmé
- Michal Mitrega

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2007 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

... neni uz tech stupidnich sluchatek tady nejak moc, je tohle jeste PCTuning nebo HIFI sluchatkotuning, same repraky a pitoma sluchatka v ttestu kterych jsou vsude mraky ... dejte poradnej hardver!
- impos

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2007 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Kdepak jsou mraky testů na mraky sluchátek? Ale hardware samozřejmě bude, dejme redakci čas na testíky PC techniky. Klídek.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2007 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No to co tu posledni tyden vychazi je spatny vtip. Kde jsou LCD, grafiky a hry? Jestli to je nejaky novy trend, tak to uz nemusim opravdu cist.
- Okultista

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2007 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Vy máte oba asi něco s mozkem. Otevírám hlavní stránku PCT portálu a co nevidím, 2x test LCD monitor, 1x detailní recenze boardu a 1x grafická karta. Co vám tak strašně moc tedy chybí ...? Boardy 3x denně? Máte v těch palicích už opravdu jen to jedno? První srovnávací test sluchátek za celou karieru PCT a Vám to trhá na hadry ty poslední dva mozkový závity? Sluchátka a repro patří k PC stejně jako to ostatní. Děcka že Vás to pořád baví, skočte si do stánku pro žvejku a nepruďte tady s tím, že už umíte psát.
- AlienCZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2007 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @AlienCZ: Ne hifi sluchatka patri na stranku o hifi a audiu, coz pct neni. Jde o to, ze to tu jde s kvalitou do sr*cek. Clanek samotny je dobry, ale nepatri sem proste
- Okultista

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2007 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Okultista: Co je to zase za nesmysl? PC je multimediální centrum pro drtivou většinu z nás. Používáme ho právě na přehrávání hudby a videa, což má s hifi společného mnohem víc, než tvrdíte. Copak je PC akorát na hraní? Co to je za iluze proboha? Audiofilsky vytuněná PC je to, co tu chybí jako sůl. Blbnete tu kvůli každýmu frejmu jako pakyni, ale že vám zvukově z toho leze šit jako Brno, je Vám putna. Kroutíme nad tím hlavou. Dost zvláštní postoj. Navíc přesvěčení, že PCT patří jen ortodoxním gamesákům mě fakt sere. Nechápu, kde na to přišli. Tímto článkem PCT nejen že neupadá, naopak, dospívá z dětského portálu na profi.
- AlienCZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2007 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Okultista: Já nevím jak vy, ale já mám v kompu zvukovku Onkyo SE-200PCI a sluchátka Sennheiser HD 595. Na nic jiného to npoužívám. Třošku nechápu narážku, že toto k počítači nepatří.
- Michal Mitrega

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2007 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Michal Mitrega: Jo jo,duležitá periferie pro PC.. Doufám, že se ta Onkyo SE-200PCI objeví v připravované recenzi zvukovek.Hodně mě zajímá.. Mimochodem, kdes ji splašil? Taky by me zajímala Prodigy HD2 Gold..
- mxv

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2007 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

urcite bych si neco takoveho rad dopral doma na poradny poslech. Rad bych ale upozornil na moc peknou sluchatkovou vychytavku. http://www.pretaktovani.cz/text/VONIA.asp Myslim ze pro sportovne zalozene je to naprosto idealni zalezitost.
- tenq

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2007 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nebude v blizky budoucnosti nejaka recenze podle mne high stearmu (1000-3000) podle vas low stearm :). ?
- undead

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2007 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No, myslím, že je toho už dost a nějakou dobu si dáme od sluchátek pokoj. Redakce PCT ale jistě něco zajímavého znovu vymyslí.

A mimochodem rozdělení jakéhokoliv zboží dle ceny nebo kvality je dáno, není to bráno z pohledu někoho, takže kategorie sluchátek 1000 - 3000Kč je opravdu nižší střední třída.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2007 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Já bych byl pro test "přenosných" sluchátek. Sluchátka, který mají 10x větší objem a 5x větší hmotnost než samotný zařízení na přehrávání hudby vůbec nepovažuju za "přenosný" :D

Mimochodem by mě zajímalo, jestli už někdo vyrábí sluchátka s 2,5mm jackem (jak jsem četl, tak většina redukcí je silně nekvalitních), když se nám tak hezky standartizoval u high-end telefonů a komunikátorů...
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 3. 2007 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @[CZ]Hunter: Test přenosných sluchátek bude peklo, protože nedostatky v reprodukci těchto modelů jsou velké a rozhodnout zda je to už katastrofa nebo ještě použitelné minimum je složité. Přesto se mi do ruky dostal poměrně povedený model od A-T a společně se zástupcem Phipips jsem je porovnal s legendou. Něco sepíšu, ale asi je na svých stránkách. Ať moc neotravuju.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2007 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vážně mne překvapuje, že nikoho nezarážejí 15 dB propady kmitočtové charakteristiky u modelů blížících se k 10 tisícům. Jak vidíte 10dB nehraje v mnoha případech roli. V kontextu s kmitočtovou chárou digitálních formátů je to legrační, nemyslíte?
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 4. 2007 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace CITE - Jersey II.:
Nemyslíme, kdo z nás totiž slyší 20kHz?

Jiste - malo kdo slysi primo 20Kilo, ale obecne kmitocty interferuji a spoluvytvari harmonicke s nizsimi a dotvari barvu zvuku (zaku - nastudujte si neco ze spektralni analyzy).:-)
- Regine

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2007 18:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no tiez som trosku udivene pozral na tie grafy.Cakal som nieco krajsie, ako povedzme v na okrajoch pasma pokles max o 6db a potom povedzme aj viac ale asi som cakal vela :-)

JereseyII > no ak si pozries tak pri AKG K701 je to pokles skoro o 20db pri asi 15-16kHz (odhadujem).To je celkom dost.
Len pri beznej digitalnej technike to neni asi az taky krc a bezny uzivatel asi ani netusi co su to db, na druhu stranu toto niesu uplne bezne sluchatka k mp3 prehravacu... hmm
- nemo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2007 21:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @nemo: Problém všech sluchátkových grafů je zkrátka ten, že o vlastních sluchátkách zpravidla až tak moc nevypovídají. A už skoro nic neříkají o zvukové impresi (snad vyjma těch opravdu nejhorších kousků).

Graf = nic víc (ale také nic méně) než konkrétní měření na konkrétní měřící soustavě. V tomto případě: zdroj signálu > "budič" > sluchátka > umělá hlava > mikrofony > "přijímač" (ev. dovybaveno o nějaké převody, kalibrace, filtry, analyzátory,...)
- Petr Hejtmánek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2007 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @nemo: U tech 701ček je ten pokles kolem 7kHz a přesto hrají fenomenálně. Fakt je ale ten, že některé poklesy jsou u všech měření stejná, tzn. chybička měření. Ale i tak.

Mrkněte tady na parádní skok 30db mezi 5 a 10Khz, to je bomba! [URL=http://graphs.headphone.com/graphCompare.php?graphType=0&graphID=147]kmitočtová charakteristika Grado SR 225[/URL]
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2007 23:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Petr Hejtmánek: V podstatě máš pravdu, uvedl jsem to zde jen pro zajímavost, jako ukázku seriózního měření sluchátek.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2007 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kuba4: Ty charakteristiky jsou hodne prekvapujici.. uz jen s prihlednutim k jakymkoliv slusnejsim reproduktorum, ty se vetsinou drzi v tolerancnim pasmu +-1,5dB (a mensim) v rozsahu cca 20-20khz (priblizne samozrejme a zalezi i na vyhybce a velikosti reproduktoru). A u sluchatek tak obrovske skoky. Hodne zvlastni.
Jeste me taktez napada, co z toho je chyba mereni a jestli nahodou nektere ty propady tam nejsou dokonce schvalne kvuli blizkosti menice u ucha a tvarovani usniho boltce, t.j zamer vyrobce.

To Jersey II: Slysim 19800Hz, samozrejme tisseji nez nizsi kmitocty, ale stale urcite. Prave jsem to vyzkousel, abych tady nekecal :). Ale je krasne videt jak se s vekem sluch zhorsuje, i kdyz se k nemu clovek chova slusne. Jeste pred 4 lety jsem slysel 20400Hz, ted ani tuk.
- hibernaculumTG

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2007 23:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @hibernaculumTG: Nemáte pravdu, jen ty nejlepší reproduktorové soustavy na světě splňují ty Vaše parametry.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2007 23:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kuba4: No to je pravda tolerancia +- 1.5dB je trochu moc aj na prenosovu techniku nie este na akusticky menic.Myslienka to ale neni zla, mozno je tam ten pokles zamerne.Hlavne pri sluchatkach do usi (pecky,spunty) by som si to vedel predstavit ako zamer.
- nemo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2007 21:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim, nemate nekdo zkusenost s temito sluchatky ? Uvazuji o jejich koupi, ale nevim jak kvalitni je polstrovani, jak kvalitni poslech a take me docela zrazuje znacka koss. Jeden clovek mi psal ze si je mnoho lidi kupuje jen proto ze "je maji vsichni" a to na ukor kvality. Zajimalo by mne tady jak to s nimi doopravdy je, nemyslim tim teorii, ale nazor nekoho kdo je slysel ;-)
popripade kdyby jste mi mohli doporucit nejake sluchatka rozumne kvality v cenove relaci do 2500kc
Dekuji za odpoved
- Vrabec, Tomáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 3. 2007 00:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Stanovení si přesného cenového stropu většinou vede do pekel. Za 2,5k neporadím; poradím na 3k:
Grado SR60 (otevřená)
AKG K 530 (polootevřená)
Audio-Technica ATH-A55 (uzavřená)

UR40 z hlediska kvality zvuku na ně nemají rozdílem min. třídy. Ovšem pokud hledáš mimořádně lehký a skladný model s doživotní zárukou, pak je to přesně tento.
- Petr Hejtmánek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 3. 2007 09:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Dekuji za nazor, vicemene s nim souhlasim, uz znacka koss jako takova na me pusobi levnym komernym dojmem (prece jenom jejich sluchatka vidim petkrat denne na ulici), takze pravdepodobne prisetrim, (ne pravdepodobne ale urcite) a "pujdu" do GRADO Labs, jelikoz se mi zamlouvaji jak vzhledem, tak Vasim hodnocenim v clanku.
- Vrabec, Tomáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 3. 2007 07:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Souhlasím s názorem, že stanovení si cenového stropu vede většinou do pekel. Chtěl jsem HiFi sluchátka v ceně kolem 1500. Po rozmluvě s Kubou(4) jsem začal uvažovat o sluchátkách za 2500. Když jsem pak uslyšel a kvalitách sluchátek Sennheiser HD 595 a v této kategorii přívětivé ceně (cca. 4150), dělil mě od jejich koupě už jen kousek (především finanční „kousek“). V té době jsem se dostal (opět přes Kubu4) ke sluchátkům AKG K 701, což je úplně jiná cenová kategorie. Ty hrály úchvatně, nikdy před tím ani potom jsem nic podobného neslyšel. Myslím si, že přestože člověk nemá na rozhazování, není důvod si kupovat HiFi sluchátka do 1500. Je lepší si pošetřit na kvalitu. Vždyť sluchátka nekupujeme na 2 roky (jako grafickou kartu nebo procesor :-). Na AKG K 701 si nenašetřím, ale Senn. HD 595 jsou nadále mým favoritem.
- willyikojot

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 3. 2007 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Vrabec, Tomáš: Určitě si je předem poslechněte. SR 60ky jsou prý velmi podobné iGradům, tak si poslechněte obojí.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 3. 2007 09:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @willyikojot: Na tomto místě bych chtěl zdůraznit, že jsem Willyikojota několikrát zval na nezávazný poslech, vždy když jsem měl několik typů sluchátek k dispozici. Neměl slov, protože ho kvalita reprodukce natolik překvapila, že si nová sluchátka prostě musel koupit. Přestože s těma starýma byl spokojen celou dobu jejich životnosti. Typický příklad mladého človíčka zahleděného do PC, narozdíl od mnoha dalších je ale ochoten a schopen věci vyzkoušet a pochopit.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 3. 2007 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kuba4: To se lehko rekne, jenze u nas, v Ostrave opravdu neni "kram" kde Vas nechaji sluchatka vyzkouset ... lepe receno, nikde je nemaji vybalene ... pravdepodobne pockam s koupi na leto, kdy planuju pobyt v cechach a to i v Praze.
- Vrabec, Tomáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 3. 2007 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Vrabec, Tomáš: Navíc Grado se dodávají v krabici, kterou lze nedestrukčně otevřít. Ovšem kde je budou mít na prodejně, to opravdu netuším. V Ostravě určitě ne :-D
- Irreversible

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 3. 2007 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Vrabec, Tomáš: Navíc Grado se dodávají v krabici, kterou lze nedestrukčně otevřít. Ovšem kde je budou mít na prodejně, to opravdu netuším. V Ostravě určitě ně :-D
- Irreversible

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 3. 2007 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Irreversible: Internetový prodej přece nabízí možnost vrátit danou věc do 14 dnů zpět bez udání důvodu. Samozřejmě i s obalem v normálním stavu, což nebývá žádný problém.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 3. 2007 00:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Stanovení si přesného cenového stropu většinou vede do pekel. Za 2,5k neporadím; poradím na 3k:
Grado SR60 (otevřená)
AKG K 530 (polootevřená)
Audio-Technica ATH-A55 (uzavřená)

UR40 z hlediska kvality zvuku na ně nemají rozdílem min. třídy. Ovšem pokud hledáš mimořádně lehký a skladný model s doživotní zárukou, pak je to přesně tento.
- Petr Hejtmánek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2007 23:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace zdravim, ak si precitate diskusiu k predchadzajucemu clanku, pisal som o nich. Mam ich presne rok. Hudbu najcastejsie pocuvam na prenosnom iAudio X5l a som velmi spokojny. Ked som si ich kupoval, tak spomedzi vsetkych sluchatiek Koss sa mi ich zvuk zdal najvernejsi a najme neprebassovany, tak totiz na mna posobia Porty, a v porovnani s R-90 sa mi zvuk zdal uplne rovnaky, avsak UR-40 sa prijemnejsie nosia na hlave. Neckajte vsak, ze ich budete pouzivat ako prenosne, lebo je pocut vsetky zvuky okolia. Inac hraju podla mna cisto.
- everlast20

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 3. 2007 00:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Davnejsie som skusal Koss The Plug spunty a hraly dost slabo.Nedavno som si kupil na behanie po vonku spunty Sony MDR-EX51LP a bol som prekvapeny ze hraju lepsie ako uvedene Kossy.Zaujimal by ma nazor niekoho dalsieho kto skusal oboje.Mozno my len nesadla ta spongia na kossoch.
- nemo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 3. 2007 08:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Sony jsem sice neslyšel, ale Kossy jo. Měl jsem je chvíli doma -> koupil jsem, 2x jsem dal do uši a prodal jsem. Zvuk se mi taky absolutně nelíbil. Teď mám Shure E2G a jsem spokojený :)
- F1l1p

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 3. 2007 02:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zvlastni, mam doma uz dlouhou dobu HD490 a mam z nich uplne jiny pocit, nez popisujete. HD490 mi pripadaji jako sluchatka s dobrymi stredy (vzhledem k cene), kterym sekunduji nenapadne, ale pritomne basy a celkem normalni vysky. Sluchatka uz ted hodne padaji z hlavy, nemuzu se pro nic sehnout. Potrebuji hodne vybudit. "Jakysi minijack" je TRS jack 2,5mm. Zvuk se mi obecne libi vic nez Porta Pro, ktere mam taky na chozeni venku, u tech je opravdu "vanicka" a hodne basu slyset. HD490 mi oproti tomu propadaji mnohem vyrovnanejsi.
Ale asi mam divne usi, musim si treba na HD490 i Porta Pro trosku zvyraznovat vysky, a pritom bedny posloucham bez korekci a maji basu, vysek i stredu az az (mam sloupove). A vysoke kmitocty slysim celkem dobre. Opravdu asi zalezi na uchu kazdeho soudruha.
Jinak test je skvely.
- Scout

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 3. 2007 20:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A proběhne test i pořádných sluchátek vyšších cenových kategorií? Třeba Grado RS série?
- Irreversible

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 3. 2007 21:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace vidim ze nie vsetci doteraz pochopili ze v tomto pripade sa nejedna ani tak o test aky bezne robi pc tuning, ale o to ze skusenosti s roznymi sluchatkami ktore kuba nazbieral za rok a pol boli uverejnene aj na pctuningu. Takze ak mu niekto z Vas pozicia grado RS1, staxy alebo akg 1000ky tak ich urcite velmi rad porovna.
- Marek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 3. 2007 06:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nepotřebuji, aby je porovnával Kuba4. To bylo jen takové popíchnutí. Rozumím tomu, že pro většinu čtenářů PCT je nyní sluchátkový guru, protože působí jako odborník, kterým není. RS1 máme ve studiu - půjčovat je nemohu, ačkoliv by bylo zajímavé, jak by je AKG prvaděpodobně převálcovala :-)
- Irreversible

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 3. 2007 07:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Irreversible: Mám dojem, že maličko přeháníte se sluchátky Grado Labs. Ale konkrétně o RS1 a RS2 zájem samozřejmě mám. A odborník jsem, ale na jiné věci. Hudba mně ale baví a když u poslechu musím sedět u PC? Proč neupravit pár řádků pro lidi, kteří jsou na tom podobně?
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 3. 2007 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kuba4: Nepřeháním. Je jasné, že každý máme jiné sluchovody. Mě rukama prošly snad všechny sluchátka, která jsou v ČR k mání, a ač jsem měl v oblibě HD650, musely ustoupit RS jedničkám. Mě by spíše jen zajímalo, jak by dopadly sluchátka nejvyšších cenových kategorií v testu Vašeho podání, toť vše :-)
- Irreversible

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 3. 2007 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Irreversible: Prosím všechny emaily na Irreversible, jistě rád poradí, já nestíhám. :-) Jak hrají Ultrasone iCans v porovnání s Portama?

- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 3. 2007 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobně doporučuji tyto sluchátka. Jsou sice uzavřeného typu, ale hodí se do ne zcela tichého prostředí a naopak neruší se okolí. Jen pozor na na uši!

[URL=http://www.sennheiser.cz/hd250.html]http://www.sennheiser.cz/hd250.html[/URL]
- Holeček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 3. 2007 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tyto sluchátka se často používají při snímání kontaktního zvuku na place a ani k domácímu poslechu nejsou nejhorší.
- Irreversible

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám možnost mít tyto sluchátka z druhé ruky za rozumnou cenu, každopádně budu muset koupit ještě nějaký sluchátkový zesilovač, protože mám reciever AVR DENON 1705 a DVD přehrávač Pioneer 575. Chci se jenom zeptat na nějaké tipy na ten sluchátkový zesilovač a do jaké míry je vhodný ten přehrávač Pionner. Jestli tahle kombinace má vůbec smysl. Díky
- johnek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2007 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace HD 595 si sluchátkáč, podle mne zaslouží, nebude mít zásadní vliv na reprodukci, ale dodá poslechu pomyslnou třešničku na dortu. Asi bych s nákupem počkal, ať to pro Tebe není taková finanční prda.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2007 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Souhlasím, že si každé lepší sluchátka vlastní zesilovač zaslouží, bral jsem to spíše pohledu komponent co má, když už slušný sluchátkáč tak je lepší ho krmit taky z dobrého zdroje.
- alenzo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 3. 2007 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace V dané kombinaci to asi nebude mít velký význam. Sluchátka by měl dostatečně vybudit receiver. Sluchátkový zesilovač bude stát nejméně jako ten denon. Levnější pokud to není samovýroba nemá smysl.
- alenzo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2007 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejlepší sluchátka jsou dle mého názoru pecky, ale ty z broskví mě trochu tlačí v uších. Doporučuji třešňové.

- Jampa Dampa

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2007 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestli o tom náhodou nevíte, tak každé ucho je citlivé na jinou část frekvenčního spektra. Zjednodušeně řečeno: někdo vnímá víc výšky, někdo víc basy. Proto se vyvinuly ekvalizéry, aby si každý mohl přidat, co potřebuje. Takže i ty nejlepší sluchátka můžou někomu hrát špatně. Názor jednoho člověka bych tudíž nebral za bernou minci.

- Modrý Myšák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2007 22:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Je to úplný nesmysl, co jsi sem napsal. Každý si sice může vybrat, dle svého vkusu, ale reálný zvuk je jen jeden a ty sluchátka, která se k němu blíží nejvíce jsou nejlepší. Pokud si tedy někdo vybere jiná, je několik možností:
1. nelíbí se mu reálný zvuk
2. je hluchý
3. nemá na to finance, proto hledá kompromis
a equalizéry do toho netahej, v podobě přednastavení v mp3 přehrávačích nemají s dobrým zvukem nic společného.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 4. 2007 08:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Vysvětlím ti, co jsem tím chtěl naznačit, že tady si člověk přečte, jak sjou zmíněná sluchátka super, pak si je koupí a zjistí, že jemu se vůbec super nezdají. Navíc podobné testy slouží k VYTVÁŘENÍ dojmu kvality. Každý kdo si pak pořídí vítězná sluchátka bude tvrdit, že jejich zvuk je vzor ideálu, což vůbec nemusí být pravda! Reálný zvuk je sice jen jeden, ale každý ho zkrátka slyší jinak. Starším lidem vadí dunění, zatímco vysoké tóny téměř neslyší. Měření, nikoliv poslech odhalí ideální podání zvuku.
- Modrý Myšák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 4. 2007 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Modrý Myšák: S měřením sluchátek je trochu potíž. S tím, co by se mělo měřit taky. A s interpretací měřených parametrů ještě větší. Takže v mnoha případech je poslech lepší v odhalování reálnějšího zvuku. A obvykle u absolutních vítězů se lidé shodnou na výborném zvuku. U vítězů jednotlivých pseudokategorií (kterým jsme se ale vyhnuli) se stává přesně to, o čem píšete. Tedy po nákupu vychváleného modelu si nový majitel připadá divně, protože jemu zvuk rozhodně "nesedl".
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2007 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím, pročetl jsem si test sluchátek Kuby, včetně diskuzí a jsem z toho jelen. Potřeboval bych poradit vhodnou koupi sluchátek. Jednalo by se o poslech hlavně na mikrosystému YAMAHA E 700 pianocraft a taky na počítači pouze s integrovanou zvukovou kartou. Dále bych nerad investoval i do zesilovače sluchátek. Nebylo by od věci, kdyby sluchátka šly použít i na mp3 přehravač-není však podmínkou. Určitě bych očekával aspoň o třídu lepší zvuk než disponují porty pro, které vlastním. Poslouchám hlavně metal a občas klasiku. Nechtěl bych investovat více jako 5 tisíc, raději však kolem 3 tisíc. Které sluchadla by jste mi doporučili? Pokud to má vůbec smysl.
- tomas sekera

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 4. 2007 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak jste si možná mnozí všimli, mám nového vítěze A-T ATH AD1000 a chystám test přenosných sluchátel. Vše potřebné je na známé adrese: [URL=http://www.cdprehravace.wz.cz/sluchatka/zebr.htm]žebříček sluchátek a rozcestí k testům[/URL].
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 10. 2008 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý den. Díky za super recenzi. Měl bych dotaz ke sluchátkům. Z diskuze jsem vysledoval, že se dají použít k zesilovači za 1.500 a k poslechu mp3?! Poslouchám a sbírám muziku už nějakých 15 let (metal/hard rock) a mám na stole zesilovač Kenwood KAF 1030 + CD přehrávač Kenwood DPF 2030. Vím, asi to nebude nic "audiofilního", ale bohužel nic lepšího v současné době nemám. Na druhou stranu není to nic za 1.500 Kč, ale cca kolem 10.000 za kus(což samozřejmě nic neznamená, vím). Jde mi o to, zda má vůbec význam kupovat AKG K701 nebo 702 (mimochodem, jaký v nich je rozdíl?) a zda se jejich senzační výkon na takové "aparatuře" vůbec projeví... Měl bych o kvalitní a pořádná sluchátka obrovský zájem (jinak než na sluchátkách stejně neposlouchám) a mé KOSSy UR - 30 už opravdu po letech dosluhují... Částka není zase takový problém, jsem ochoten investovat. Čili shrnu to:

1) Jsou vhodná AKG K 701 / K 702 + Kenwood zesilovač/Kenwood CDPlayer
2) Jaký je halvní rozdíl mezi AKG K 701 / AKG K 702
3) Je třeba pořídit nějaký sluchátkový zesilovač? / Jak se se zesilovačem propojuje?

Děkuji moc za informace!
- neregistrovaný - Core

Reklama
Reklama