Zpět na článek

Diskuze: Visty si nerozumí s SSD disky

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 07:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímavý, že ostatním výrobcům SSD Vista problém nedělá - nebo o tom nemluví = opravdu jim to problém nedělá, když nemají potřebu se vymlouvat.
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No neviem, ale podlma mna by SSD mali byt uplne transparentne, teda aby sa snimi dalo pracovat rovnake ako s HDD, len by fungovali rychlejsie a OS by ani nemusel vediet ze ide o SSD.
- Tibor Borka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 10:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tiez som si myslel, ze sa problemov s neustalym hrabanim HDD vo Viste nezbavim. Nakoniec sa to ale dalo vyriesit - pockal som si na SP1, pockal som kym sa odladi vLite na podporu SP1, Vistu osekal, vypol Superfetch a indexovanie disku a HDD je teraz krasne ticho ako vo WinXP.
- overclocKING

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2008 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jo to je hezky, ale mate kvuli tomu pomalejsi system. Lepsi je poridit si tissi disk. Ono to odkladani v XP a ve Vistach nelze srovnavat. Memory manager ve Vistach ma uplne jinou odkladaci strategii a pokud mate dost pameti tak nijak nespomaluje.
- polygon

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 09:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace vite ono k nedostatkum vist muzete pristoupit dvema zpusoby ... podobne jako k chybam internet exploreru ... bud je zaplatujete ruznymi hacky a snazite se s chybami naucit nejak zit a nejak je obechcat s tim ze uzivatelum o tom ze pouzivaji ten nejstupidnejsi prohlizec na svete plny chyb rikat nebudete protize vite ze s tim stejne nic nezmuzete. Jako webdesigner o tom vim sve. Podobne v pripade vista, firmy vetsinou pragmaticky mlci protoze s uzivateli to stejne nikam nehne, a snazi se s podelanymi vistami naucit nejak zit a jejich chyby nejak obechcat. To nemeni nic na tom ze ve vistach ta chybna podpora patrne je presto ze se to neroztrubuji vsichni vyrobci.
- ge0rge

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 07:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Toto me take napadlo, kdyby to byla pravda stacilo by napsat lepsi ovladac do OS a nikoliv vyrabet HW radic.
- Tomáš Crhonek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tento ovladač by ale musel Microsoft dát přímo do instalace systému, kde má ten špatný, Proto to nejde.
- Jakub Chromec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No podle me se jen vymlouvaj protoze vykon jejich SSD je na tom stejne spatne v porovnani s konkurenci i v XP, Linuxu i OSX - takze budto zamlouvaj svoji neschopnost nebo je to celoplanetarni spiknuti.....
- Rebel44

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 07:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vím, že to není k tématu, ale ten obrázek je prostě boží:-)
- Ondřej Žáček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 08:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jj, mám tu dva poče vedle sebe, na jednom Leopard, na druhém Vista - naprostý souhlas s tím doporučením!
- Mastodont

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pro toho kdo nehraje, nepracuje v aplikacích od Autodesku (CAD,Inventor,mechanical...) a jiných podobných (SolidWorks..), smíří se s tím, že většina aplikací na který je zvyklí na MAC nejsou tak s tím doporučením taky souhlasím.
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Rebel44: z toho vtipu neplyne pouceni ze byste si mel bezet na sve pc koupit macos x ... jde proste jen o te vtip s prekombinovanosti variant windows systemu v kontrastu s prostym "mac os x" ... zni to proste vtipne to je cele.
- ge0rge

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Rebel44: A navíc i kdyby jsem měl tech 5O% připlatit, tak je rád připlatim, protože Mac OS X je minimálně o tech 50% rychlejší než Vista, a to z mojí vlastní zkušenosti.
- Jakub Chromec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 09:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Rebel44: Já si nic nepřiplatil, koupil jsem ho totiž v USA. Ne v naší socialistický Evropě. A k tomu obrázku, to je TO NEJLEPŠÍ, CO JSEM V ŽIVOTĚ VIDĚL!
- Jakub Chromec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jakub Chromec: Hmm ja si ted kupovat pocitac za 20 000 a reki me ze za 10 000 by sem dostal pocitac o 50% vykonejsi tak by sem to nechtel;)
- mustti

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ge0rge: Také si Mac OS X na PC koupit nemůžete ;) A proto je také lepší, než Vista. Je optimalizovaný přesně na Applácký HW.
- Jakub Chromec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jakub Chromec: stejne to mate i s Linuxem, dokonce kdyz v linuxu zapnete akceleraci prostredi pomoci Compiz Fusion (da se dohledat video na youtube.com) tak to cele skutecne akceleruje ve smyslu tom ze to bezi plynuleji rychleji, mene to zatezuje procesor ... bohuzel ve vistach kdyz zapnete 3d tak je to pravy opak ... Microsoft tyhle veci proste neumi. Umi delat veci pouze na efekt ale uvnitr je to hnuj.
- ge0rge

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ge0rge: to je blobost, sice Visty neakcelerují pomocí 3d tolik jako např. MAC OS, nebo Linux, ale po zapnutí Aera je GUI skutečně rychlejší
- Jaroslav Brümmer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @mustti: Neni ani o chlp drahsi. Ked porovnavas iba vykon tak podobne vykkonnu zostavu poskladas sice za polovicu ale v ziadnom pripade tam nebudes mat vsetko co v iMacu a v danej kvalite. Len ten S-IPS LCD panel z imacu ma hodnotu aspon 20k.
- Štefan Halász

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jaroslav Brümmer: Ano, prostředí je rychlejší, ale tech 50% výkonu Vašeho počítače, co Vám to bere, to není nic? Je to rychejší, protože Mrkvosoft chce, aby to bylo rychlejší, takže schválně zpomalí prostředí bez 3D.
- Jakub Chromec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 7. 2008 07:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Štefan Halász: Ty LCD co k tomu dávají zklidili spoustu kritiky už jen tím,že podvádějí a jsou to panely s 16 bit barevnou hloubkou, když má dneska kdejakej panel 32 bit barvy. Nemluvím ted o zpracovnání obrazu.
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 7. 2008 07:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Štefan Halász: Allpácký HW? Ted sotva. Když jedou jejich počítače na Core2Duo, grafikách od Ati i nVidie tak je to naprosto stejnej HW jako se dá kopit a staví se z něj normální PCčka.
Legálně nedá nainstalovat - jako by na tom někomu v ČR záleželo :-D Když si ho koupím, tím spíš mě to neudrží si ho nenainstalovat třeba i na toustovač.
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jakub Chromec: sory ale to je uplnej blabol.. mam na ntb zaple aero je to celkem svizny a i kdyz mam znizenej takt procesoru, tak Visty v prumeru berou asi 6% procesoru (chvilema nic.. pak 1O atd..).. tak jakypak 50 vycucanejch procent?
- Fofrer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 7. 2008 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Michal Ondráček: Co? jaky podvod? Apple nikde nepravidive informacie neuvadzal. Navyse sa dana afera tykala len macbookov pro. iMac ma panely ktore sa pouzivaju v profesionalnych grafickych studiach takze o kvalite niet pochyb. Podobny monitor ako je v 24" iMacu by ta sam o sebe stal 100% viac nez 20 tisic.
A za takych 50 to mozes mat dokopy s najlepsim mobilnym c2d(draha zalezitost),wifi,bt,strbinovou superdrive mechanikou,ultraslim apple klavesnicou,bezdrotovou kvalitnou mighty mouse,vstavanou webcam atd. a to vsetko v jednom monitore,absolutne nehlucne! a s maximalne 1/3 spotreby desktopu kedze su pouzite mobilne komponenty.

To ,ze je apple drahe je absolutny mytus. Nic podobne si za tu cenu nevyskladas co by splnalo podmienky hlucnosti,spotreby a malo vsetky uvedene vymozenosti.
- Štefan Halász

Reklama
Reklama
Reklama