Zpět na článek

Diskuze: Výkon a ticho – univerzální chladič grafik Thermalright

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
11. 8. 2011 05:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

takovy monstrum, ale prima. :D Jestli jsem to dobre pochopil, porovnavali jste jen s referencnim chlazenim a to dopadlo dost bidne (30 stupnu rozdil), slo by dodat porovnani alespon s jednou nereferencni kartou, za tu se taky priplaci pres 1000Kc kolikrat a tak by clovek videl, ci se vyplati si koupit nereferencni model a nebo referencni a prikoupit tento chladic.

Garak
Garak
Level 1 Level 1
11. 8. 2011 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingbean Vlastním kartu,MSI GTX570 TwinFrozer II, ktera stojí stejně jako verze s referenčním chlazením. Při burn testu se drží na 70°C. Měl sem možnost vyzkoušet kartu Asus GTX570 s Referenčním chlazením ta se dostala až na 90°C. Hlučnost minimální, když se zkoušel OC tak začla bejt slišet. Za Gigabyte GTX570 Superoverclock která má super chlazení si připlatíte 1000,-. Takže samotnej chladič dokupovat pouze v případě když už bohužel kartu se špatným chlazením vlastníte. Při koupi nový grafiky je hodně velkej výběr karet s dobrým chlazením.

SilentDream
SilentDream
Level 1 Level 1
11. 8. 2011 08:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingbean Mě by se tohle monstrum ani nevešlo do casu, kvůli PCI kartám :) Souhlasim, že by bylo dobré chladič porovnat s trochu lepším/nereferenčním chlazením. Referenční chlazení bývá tak trochu záměrně poddimenzované. Moje GTS 250 dosahovala s ref. chladičem 105°C! Accelero Twin Turbo+ -> max 60°C = 45° rozdíl.

Bird Of Prey
Bird Of Prey
Level 1 Level 1
11. 8. 2011 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobne pochybuji, ze pri 1300 otackach je to "naprosto tiche".

VIVI
VIVI
Level 1 Level 1
11. 8. 2011 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bird Of Prey no urcite ne pro mne,ktery slysi 800ot/min 12cm vetrak skrz zavrenou skrin :-D V tomhle mne mile prekvapil cooler master turbine mach0.8,fakt tiche za cca 300 a good looking ala turbina...nicmene k tomuhle thermalrightu...je to podle mne des bes uz proto,kolik slotu to zabere a tim znemozni CF/SLI,navic podle mne to nebude proti 3vetrakovemu AC nejaka bomba,nebo proti tem dvouvetrakovym co nasazuje asus na ROG,popripade proti windforce3x na GB kartach...a taky se pridavam,porovnavat by to chtelo hlavne s nereferencnima kartama aby to melo smysl,origo chladice jsou zname teplotama a hlukem...

HeadHunter
HeadHunter
Level 1 Level 1
11. 8. 2011 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VIVI Naprosty souhlas, mam tyto ventilatory na Silver Arrow a jeden jeste v case a lamu si hlavu jak je pomoci PWM regulace dostat niz nez na 650RPM protoze je to pro me porad moc...ideal je pro me tak 400RPM (tak samo i u noctuy). Pri IBT testu se roztoci na tech 1300 a ikdyz je to prijemny hluboky zvukovy projev (spis aerodynamicky hluk, ventilatory v tom myslim slyset nejsou), tak je to porad hodne hlucne...

Pan Sulc si zrejme na tiche PC nepotrpi...

VIVI
VIVI
Level 1 Level 1
11. 8. 2011 13:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VIVI @HeadHunter: mel jsem sve doby postavene HTPC na AMD X2 4850e, na tom Cooler master hyper Z600 zdroj nightjar od silverstonu,grafika vramci 785G chipsetu,na mosfetech pridany pasiv,na SB i NB nasazeny Xigmateky Porter N881 HDT a disk byl SSD corsair a filmy se tahaly po siti,a to muzu rict ze byl tichy stroj :-D U takove sestavy toho pochopitelne jde docilit relativne snadno,ale u me soucasne (X6@4GHz a 6950 OC CF) to tak potichu nejde a udelal jsem proto vodu...tichost pocitace je dobre testovat v noci kdy klesne okolni hluk...ale chapu ze v narocich na ticho jsem extremista :D a klidne do mne palte,ale pocitac proste hucet NEMA!

HeadHunter
HeadHunter
Level 1 Level 1
11. 8. 2011 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VIVI @VIVI: Tak tak, to co se ve dne zda neslysne a clovek nepozna bez ledky zda komp bezi, tak v noci muze pekne hucet (a to nebydlime ve meste)...
U me jednoznacne nejvetsi hluk vydavaji dva 5400RPM disk v silentboxu zavesene na nastrihane dusi z kola...uz nevim cim bych je vic ztisil

VIVI
VIVI
Level 1 Level 1
11. 8. 2011 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VIVI @HeadHunter: JJ,ja jsem dopadl stejne,disky na gumy,pak do silentboxu,pak silentboxy na gumy,pak jsem pouzival 2,5"disky v silentboxech (mel jsem volne 2,5ky tak proc to nezkusit) a nakonec mam v pc SSD RAID a disky ob mistnost v NASu na gigabitove siti,takze pohoda,a navic HW RAID 6 raid mi dodava pocit jistoty :)

mr.base
mr.base
Level 1 Level 1
11. 8. 2011 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Obvykle mam recenzie na pct rad, ale tentoraz som sa toho moc nedozvedel. Spomyna sa tu, ze je chladic na tom podobne ako accelero, ale nie je tu ziadne priame porovnanie. To je mi jasne ze tento chladic je vykonnejsie ako ten dodavany na karte. Ale neviem o kolko a ci vobec je vykonnejsi ako konkurencia. Je tichy? Kolko dB/Sone pri akej vzdialenosti a akych otackach? Uchladi lepsie regulatory napatie a pamate ako accelero? Umozni lepsiu pretaktovatelnost karty????

blackred98
blackred98
Level 1 Level 1
11. 8. 2011 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opravte si nazov 4. strany. Uz som sa potesil, ze davate chladic na "moju" kartu.

Mafian277198
Mafian277198
Level 1 Level 1
11. 8. 2011 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, je to jak CPUčkový chladič .... Zbytečně má ale moc HP a určitě by bylo lepší žebroví udělat masivnější a spíš do délky, než do šířky a dát tam 2× 120 FAN ... IMHO tohle mi přijde dost ujetý a nemůže to bejt zas tak výkonný jako nej. Accelera. 8)

morke
morke
Level 1 Level 1
11. 8. 2011 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdo si chce koupit tichou a výkonnou grafiku, poohlédne se po nereferenční verzi. Třeba GTX 580 10000,- a 1300,- za tento chladič je moc. Nereferenční verze mají podobně účinné chlazení a stojí jen o pár stovek víc. Gigabyte GTX 580 s Windforce 3X dosahuje v zátěži maximálně 70 stupňů a je tichá.

VIVI
VIVI
Level 1 Level 1
11. 8. 2011 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke u nereferencnich karet ale clovek nesmi pocitat s tim ze je casem osadi full cover vodou,snad jedina nevyhoda nereferencnich karet.

left4dead
left4dead
Level 1 Level 1
11. 8. 2011 16:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zajimalo by me jestly uchladi slabsi grafiky pasivne treba takovou 6850

roenick
roenick
Level 1 Level 1
14. 12. 2011 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=VIVI]JJ,ja jsem dopadl stejne,disky na gumy,pak do silentboxu,pak silentboxy na gumy,pak jsem pouzival 2,5"disky v silentboxech (mel jsem volne 2,5ky tak proc to nezkusit) a nakonec mam v pc SSD RAID a disky ob mistnost v NASu na gigabitove siti,takze pohoda,a navic HW RAID 6 raid mi dodava pocit jistoty :)[/quote]

taktak, mám dva velociraptory (2,5") v silencerech na gume...a jsou celkem tiche..jeste mam hmotu na bocnici. Ale hlavne tam mam 4x velke disky a to huci, musim udelat NAS a nekam hodit do kouta no...

Reklama
Reklama