Zpět na článek

Diskuze: Windows Vista vydány...a co přijde teď?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2007 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

precitajte si toto http://www.zvedavec.org/pocitace_1891.htm
- nestor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 2. 2007 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

100 000 lidí pracovalo tak dlouho na takové malé hromadě sraček. Zdá se, že M$ asi počínaje Vistou přestal dělat operační systém, protože to co Wiliam Brána plánuje do budoucnosti asi nebude pro normální lidi.
- šarik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 2. 2007 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace evidentně toho opravdu moc o operačních systémech nevíš protože by si takovou ***** nemohl vypustit z huby

mně by se osobně občas tahle koncepce live hodila kolikrt potřebuju mít někde něco na NB co mám jenom doma to je pak problém
- Jakub Podhorský

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 2. 2007 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Máš pravdu, že o operačních systémech toho moc nevím. Jen jsem jich pár udělal pro Z80 a asi jsem zaspal dobu, pokud požaduji aby OS dělal to co tenkrát.
A co se týče koncepce live, tak to je pro takové lemry jako seš ty. Své data co potřebuji v terénu mám umístěné na netu a nemusí to za mě dělat nějaký Gates.
- šarik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 2. 2007 21:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @šarik: ano zřejmě sem lemra když obsah svého celého disku nedávám na internet

pokud máte křišťálovou kouli která vám řekne co kdy a v jakou dobu potřebujete ze svého desktopu mít na svém NB tak klobou dolů rád bych si jí od vás dokonce koupil
- Jakub Podhorský

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 2. 2007 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @šarik: hochu, to jsi zaspal dobu, a to poradne!:) Dam ti typ, hosani od tucnaku maji specialni minidustribuce linuxu. Takze tady places na spatnem hrobe.
- Lukas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 2. 2007 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @šarik: Úplná pravda... už dnes existuje mnoho služeb pro ukládání dat na internetu (RapidShare je asi nejznámější). A souhlasím s tebou i v tom že dnešní systémy jsou trochu moc nenažrané na systémové zdroje, mají moc procesů v pozadí a tak. Jak je možné že starší verze Windows, i když neuměly to co ty dnešní, běžely na daleko, daleko slabším hardwaru?
- Lukáš Fiala

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 2. 2007 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pro normální lidi je OS, který slouží uživateli-něco na způsob OS ZX Spektrum. Malý, výkonný, stabilní a hlavně dělá to co má ve prospěch uživatele a nedělá x ovin co nepřísluší dělat OS jako je šmírování a bránění řádnému užívání PC.
- šarik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 2. 2007 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teraz príde zistenie že tie "úžasné" featurky vo Viste sú už rok prekonané čo do výkonu aj vzhľadu v GNU/Linuxe konkrétne mysím Beryl a bezpečnosť :p
- Bruno Kremel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 2. 2007 09:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ano mnohe veci su uz aj v linuxoch, a mozno aj bezia trocha lepsie ale zasadny rozdiel to nie je skusal som viac distier a skusal som aj Vistu. Ja osobne by som aj rad presiel na Linux, ale nie ked existuje x distier na jednom program spustim na inom distre to chce aspon rebuild. Distra bojuju medzi sebou a nie proti MS. Keby sa to niekto pokusil zjednotit(napr EU z penazi, ktore pytaju od MS) a vytvoril poriadne a presne specifikovane kniznice ako konkurenta DX, ktore by udrziaval a nie ako OGL, ktore je sami extension. Pokial tu nebude jedno silne distro tak MS bude vzdy kralovat.
- ASD

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 2. 2007 01:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Co já vím, tak GNU/Linux je úplně na chuja. Možná má oproti vistě pár utilitek navíc, ale co do funkčnosti, spolehlivosti a stability stojí na prd. Od několika lidí mám ověřené, že už po hodině práce se stává počítač nepoužitelný a musí se restartovat. To se u Visty neděje.
- Martin Bartek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 2. 2007 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace LOL

nejsem fanatik, Vista svým způsobem rox, XP rox skoro všemy způsoby, ale to cos ted vyzvracel je kravina ;)
- honny

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 2. 2007 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak to viete uplne zle. Zaujimave, ze mne moj linux bezi denne zhruba 16 hodin s jednym restartom - aj to kvoli tomu ze pocas cesty z prace domov vypinam notebook :-).

Jediny realny dovod pre male rozsirenie Linuxu u domacich uzivatelov je ignorovanie platformy vydavatelmi hier (wine pre hry nie je to najlepsie).
Urcite, su problemy s ovladacmi, ale tie su aj vo Viste (na mojom novom notebooku nefunguju vo Viste presne tie iste komponenty ako v Linuxe).
- F. Augusztin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 2. 2007 22:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Keď niekto furt omiela vista je super, najbezpečnejšia najlepšia a ja neviem čo ešte všetko tak môžem omielať linux, ktorý je určite menej omielaný aj keď je lepší.
- Bruno Kremel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 2. 2007 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Bruno Kremel: hele Bruno, Vista se omila, jelikoz windows pouziva 95% lidi. (i tady se tuni compy a pari hry, + novy HW...) Myslis ze by bylo chytre jit na abclinuxu.cz a cpat jim tam, ze se tam porad omila linux?;)
- Lukas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 2. 2007 10:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Bruno Kremel: no problm je ten že vista se omýlá několik měsíců ale linux už od jeho vzniku :) a pořád jste vy linuxáři nepřinutili BFU přejít na ten "úžasnej" linux

neboj proti linuxům nic nemám rozhodně mají své opodstatnění ale třeba pro mě a spoustu lidí co znám prostě nejsou
- Jakub Podhorský

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 2. 2007 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ted prijde vystrizliveni, nezajem a pad na hubu pane Gatesi, Vista narozdil od XP neni tak krasne zpetne kompatibilni s ovladaci, programky, atd., takze prechod bude pomaly, nikdo za to nebude chtit platit (proc platit za neco, co clovek nezpusobil), neochotny a zbytecny (dx10 jdou moc dobre i do XP a Bill Hates to moc dobre vi).
- Josef K.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 2. 2007 01:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To samé se říkalo o XP stejně jako o 98. Prostě to jsou nesmysly. Počítače s velké části táhnou počítačové hry a po přechodu na XP jich mnoho nefungovalo a myslíš, že to lidi odradilo? Kdepak.
- Martin Bartek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 2. 2007 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace XP? snad NT niekedy v roku 96, tie prve nemali s DOSom nic spolocneho. to byval bezvadny system, nebyt absencie USB, nebol dovod prechadzat na 2000ky.
- fikfik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 2. 2007 03:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jenze je tu velky rozdil, XP nahrazovaly Windowsy na nestabilni bazi DOSu aplikovane uz od W95 (jakz takz stabilni byly windows 2000, jinak tam byly same perly typu W98, nebo Me), osobne sem taky nebyl nadsen, ze par her na XP nebehalo, a resil to koexistenci, jenze ta koexistence byla bezproblemova, ovladace sem vubec nemusel resit, XP umely rezim spusteni vetsiny programu v emulaci 2000, 98 atd. A hlavne XP mi na kompu na kerym byly w2000 s 256 MB ram bezely naprosto plynule, hry, filmy taky atd.
Rozdil proste je v tom, ze winXP byly nutnosti a vylepsenim, v pripade Visty je ono vylepseni jen ryze marketingove falesne vnuceny kseft. P.S. Lidi Vistu mazou i kdyz ji stahnou gratis, stejne otestujou, vydesi se a mazou, to u XP nikdo nedelal. A ze Bill Gates vychcane podminil hrani novych dx10 her Vistou, je jen prasarna, co lidi tak maximalne nastve. Kdyz uz graficky narocne omalovanky, mohly se obdoby visty v poklidu vydat v ramci nejake MCE edice, bez humbuku a rachotu okolo a na XP vydat SP3a s moznosti odemceni Vista based kravinek za 9,99 USD, nebo zdarma SP3b resici bezne nedostatky (napr. v sitich atd.) a SP3c s podporou dx10 rekneme za 6,99 USD online. (nebudu dale rozvijet, moznosti je hafo). proste doba na vydani noveho OS jeste nenazrala, akorat kdyz se vyladily XP a rozsirily tak, ze je ma skoro kazdy, musi se rozjet nove kolo zdimani prachu.
- Josef K.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 2. 2007 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Josef K.: Ale zase se nesmí na cokoli od MS tak automaticky nadávat, co je to za módu? Takovéto to měly GNU/Linux za Husa a OS X za Husajna už mi taky pěkně leze krkem. Na hodnocení ještě neuběhlo dost času, a většina rozborů jsou neodborné nebo přímo připitomnělé výkřiky.
- Jan Olšan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 2. 2007 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Josef K.: Implementovat DX10 do XP nie je tak jednoduche, pokial to vies spravit jednoducho skus hladat pracu v MS, urcite takeho cloveka potrebuju. MS nikdy za SP nepytal peniaze a teraz to nebude inak. Ak bude mozne dostat do XP DX10 v SP3 tak tam bude. MS nepovazuje Vistu za konkurenta XP. Len mizive percento ludi kupi druhy OS, vedsinou sa zaraba na OEM a v OEM uz je XP prekticky mrtve kezdy vyrobca bude pribalovat Vistu. XP ma vela nedostatkov v jadre vo Viste je nepomerne lepsia sprava pamete a tiez sa tu uz mozno bude dat robit pod userom. A tiez nemam pocit, ze by boli naroky prehnane, ked prislo XP tak v mojom okoli bol len jeden clovek ktory mal dost naslapane PC, aby ich mohol pouzivat, teraz vlastnim 3 PC na ktorych Vista v pohode slape.
- ASD

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 2. 2007 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ASD: Zaujimalo by ma, podla coho vies, ze Vista ma lepsiu spravu pamate. Kodoval si to ? Alebo mas k dispozicii nejake rozbory ? Alebo len opisujes z marketingovych materialov MS ? A ak ide o tie DirectX 10, skor by som povedal, ze implementovat ho do XP by zvladli. Ale zjavne nechceli. A kedze ty radis inym, ze maju ist kodovat pre MS, skus sa opytat u nich na marketingovom oddeleni. Ak tam este nerobis, nadsene Ta privitaju vo svojom sirokom kolektive. Pre ostatnych je dolezity triezvy pohlad. Ci okrem omalovanok, buzeracie a restrikcii, neprijemnosti ziskaju nieco, co momentalne nemaju.
- Kyle Simmons

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 2. 2007 03:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kyle Simmons: HH, pobavils, chlapce:) Vista ma samozrejme lepsi spravu pameti. Technicka otazka... resis nejak spravu pameti na urovni L1, L2, L3 chache? Tezko. A stejne je to s RAM. Dobry system by si mel spravovat jakoukoliv dostupnou pamet (L1, L2, L3, RAM, USB flash, HDD swap...) sam a vyuzivat ji na 99% (cemzu se Vista blizi a teenager co si umi spustit task manager omdleva hruzou). Ano teoreticky je mozne DX10 narvat do XP. Jenze budes prepisovat kompletni graficke rozhrani na urovni jadra? Pak jenom technicka.. rika ti neco slovo "kompatibilita"? Ono spoustu programatoru usilo svoje reseni na XP tak jak jsou , ze ano... Pak jeste detaily. Ty tvoje "omalovanky" se daji vypnout. Ta tvoje "buzeracie" - asi myslis reportovani chyb, se da taktez vypnout. A o zadnych restrikcich nevim, spis naopak. Ale bud tak hodny a pouc me. Neprijemnosti? Ano, mozna, stale napr. cekam na nejake ovladace, njn. (a btw, proc vlastne vydavat nove systemy, kdyz vsechno se da vlastne narvat do tech starsich, ze jo? proc delat novou verzi MAC OS X, proc delat SUSE 9.0, 10.0...) A ano, moje skola ma pristup ke zdrojovym kodum, nevim jakou VS teda delas ty.
- Lukas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 2. 2007 23:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jan Olšan: XP je mrtve s DX10, alebo bez. MS aj tak dotlaci vyrobcov HW aby pribalovali Vistu. Z obchodneho hladiska je to bezvyznamna zalezitost. Ak by to bolo lacne tak by pokojne DX10 pre XP vypustili, ale ak sa to ma zbytocne predrazovat, tak je to praca ktora sa nikdy nezaplati.
- ASD

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 2. 2007 23:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kyle Simmons: OK napisem to inak pre niekoho sprava pamete nemusi but lepsia, ale mne vyhovuje, sprava pamete sa podoba tej s ktorou som sa stretol v linuxoch, proste Vista nesvapuje ked to nie je treba, tu na fore je mnoho zakomplexovancych ludi ktory si myslia, ze ked OS pouzije viac pamete je to zle, ale to nieje pravda, ja chcem, aby OS pouzival RAM a nie SWAP.
Ja na rozdiel od niektorych "breptalov" veci skusam kym ich zacnem posudzovat. Mam XP, testujem Vistu, pracujem v Linuxe, takze viem o com pisem aspon z uzivetelskeho pohladu.
A co sa toho DX10, skus pochopit, ze Vista je uplne iny system, DX10 nemozes vlozit do sucasnych XP mozno SP3 zasiahne do jadra, ale o tom pochybujem, jedna vec je pridat SM4 to by asi nebol problem, ale vela veci v DX10 stoji na vlastnostiach, ktore Vista prinasa. Programoval si niekedy nieco? Ak ano, programoval si nieco co malo ist na rozdielnych OS? To, ze je to Win este neznamena, ze je vsetko rovnake. Vies aky je rodiel medzi linuxovim jadrom 2.4 a 2.6? Vela vlastnosti ktore 2.6 prinasa v 2.4 nie su a teda ich nemozes vyuzit v ziadnom OS na nom postavenom, nerozmyslal si nad tym, ze obvinis programatorov linuxu, ze je to len marketingovy blaf, ked uz to iste robis v pripade MS.
To, ze si voci Viste zaujaty, je citit z kazdej tvojej vety a to, ze si ich nazivo este nevidel mi je tiez jasne, tak sa nad sebu zamysli a prestam mi tu rozpraat o triezvom pohlade nasvet.
- ASD

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 2. 2007 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jan Olšan: Ne. DX10 nelze kvuli technicke strance do XPcek narvat. Muselo by se kompletne predelat graficke rozhrani. A proc se snazit, kdyz to bude lakadlo pro nove kupce Visty:)
- Lukas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 2. 2007 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V roce 2012 má být přeci konec světa, tak už víme i příčinu :D
- Tomáš Baroš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 2. 2007 21:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to je sranda jak se tu vždycky hned ale opravdu hned vyrojí řada zastánců linuxu a celá diskuze se začne odvíjet podivným směrem očerňování+reakce atd. Pokud vám je opravdu Vista šumafuk tak by se tu nemělo objevit proti Vistě jediné špatné slovo, ale protože jste Vistou a Microsoftem stejně fascinováni jako ti kdo se na Vistu těší, tak vám to nedá a musíte pokaždé a pokaždé a zase znovu reagovat tím robo-způsobem V-i-s-t-a-j-e-š-p-a-t-n-á. No a co že si na tom nějací lidi vydělají - taky na tom 5 let nebo kolik pracovali. CO na tom, že potřebuje nový OS značnější hardwarové prostředky než XP, 98 nebo ten váš linux? Dyť vám Windows nikdo nenutí. Žít a nechat žít... Já si Vistu vyberu a například mne potěšilo zjištění že jako System Builder nemusím utrácet za krabicovou verzi ale můžu sáhnout po OEM. Jenže vy snad i na tuhle informaci zareagujete - v-i-s-t-a-j-e-š-p-a-t-n-á, linux bla bla bla bla, bla. [B]:-)[/B]
- Míša Dlouhý

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 2. 2007 21:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Na Vistě je dobrý - Media Center - VELKÝ PLUS, Vista mi přijde estetičtější než XP - radost pohledět a používat, postranní gadgety taky fajn, DirectX 10 - evoluce a nový příslib pro hry, plánovaná služba komunikace s XBOXEM360 pro mně taky plus - znám děti co sedí u konzole a ne u počítače a když s nima budu moct komunikovat na dálku eventuelně je vyzvat v nějaké gamese na souboj taky nic nač bych si chtěl stěžovat. Oem verze je levná, není nemožné mít legální Windows za pár korun. Je to prostě XP v novém, a protože mi při vyslovení slova XP nevyskakují pupínky na těle, můžu s klidem začít Vistu používat, jako každý jiný. XP v novém, a přece něco jiného než XP - předělali systém od základu, takže je familiérní jej začít používat ale má fajn věcí navíc co XPčka nemají. Víte o někom kdo by si po březnu chtěl nainstalovat XPčka? Pokud někdo stojí o nový operační systém Windows, půjde do Visty. Tak to je takové moje malé vypořádání se s negativy které se tu na téma Vista objevují, protože pro mne jediným negativem byla cena a veskrze jsou všechny moje zkušenosti s Vistou (RC1 a dál) positivní. Když by přišly na přetřes chyby v systému, tak to vidím tak že to v Microsoftu doladí a ne to, že Vista má po vydání šíleně bugů.. zkrátka jde o pohled, ale chápu že pokud někdo chce vyloženě plavat proti proudu, tak mu Vista nebude vonět ani až já budu s Vistou už rok spokojený.
- Míša Dlouhý

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 2. 2007 08:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teda nechěl bych "jednoduše" tahat z netu několika gigový Visty. To by bylo reálný možná tak u XP, který se ještě vešli na CD. S Vistama by bylo potřeba mít alespoň 10 Mbit připojení aby se to stáhnulo v nějakým rozumným čase
- Richard Podzimek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 2. 2007 11:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Linux se ziskava podle tebe jak? Velikost je priblizne stejna.

Jinak 10Mbit se da v nekterych mistech CR sehnat pod 1000 Kc mesicne a 2Mbit pod 500 Kc. Zas tak moc to neni (oboji samozrejme neomezene).
- Bespi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 2. 2007 09:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Dotaz: půjdou ty stažený Win vypálit? Když už si koupím něco za 5-15 tis, tak to chci mít raději na DVD, kterýmu věřím trochu víc, než HDD (DVD si aspoň svou blbostí nesmažu :) )
- Antonín Brčák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 2. 2007 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Antonín Brčák: Jasně, že jdou vypálit... Jsou tam na stažení jako obraz cd/dvd, který lze vypálit
- Tomáš Baroš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 2. 2007 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Linux je běžnému BFU total nachuja a Vista je trapně náročná... XPčka jsou děravy jak sviň... Tak nepoužívejte nic sorry někde ve vývoji lidstva nastala fatální chyba, takže navrhuju zpátky na stromy, a jede se znova!
- Choze Chróstal

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 2. 2007 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace a to řikáš proč ? používám XP už pěkně dlouho a zatim se toho tolik nezaznamenal, ty občasný chyby (které se určitě stávaj i linuxu) se vždycky rychle vyřešili (žádnej systém neni bez chyby a to ani LINUX !), tak podle čeho soudíš že jsou děravý ? nějaký zkušenosti ? a mimochodem když linux je "nachuja" vista náročná a XP děravý tak máš teda velmi suženej výběr v oblasti OS to máš asi nějakej dobrej OS co :-) ? se pochlup !
- petr.s

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 2. 2007 03:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[B]Microsoft robi biznis a nikdy celu pravdu ludom nepovie.[/B]
Mne osobne je jasne ze hlavne podvodom na hranici zakonnosti a vychytralymi reklamami ziskal svoje postavenie, ktore ma.Viackrat sa im podarilo pekne oklamat ludi a dari sa im to aj nadalej.Vista je hlavne len dalsi krok ako zarobit na ludoch.Ak by mali skutocne zaujem ludom priniest nieco co im ma skutocne sluzit bez zbytocnych problemov robili by to poriadne a nedavali by do obehu nieco pokial sa neodstrania vsetky kriticke chyby o ktorych vedia pred jeho vydanim a su na ne upozornovani.Preco to neurobia na to uz nech si da kazdy odpoved sam.Vyvoj ide stale dopredu a mozno po nejakej dobe a viacerym staznostiam ludi zase microsoft po nejakej dobe aspon niektore chyby este vyriesi.Ja si radsej este pockam.
- Karol Schneider

Reklama
Reklama