Zpět na článek

Diskuze: WTF MSFT aneb Co se to děje s Microsoftem?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
26. 5. 2017 22:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jasny Meli bychom prejit na Temple OS :-D (kdo nezna - doporucuju - genialni bizár [url]https://m.youtube.com/watch?v=TcqWok8AubE[/url]

Zubyzub
Zubyzub
Level 1 Level 1
26. 5. 2017 22:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stejne me vzdy zajimalo odkud se bere ten prevladajici nazor o uzavrenosti a restrikci applu? Na OS X (macOS pokud chcete) bylo, je a vzdy bude mozne instalovat libovolne aplikace odkudkoliv a system jako takovy je otevrenosti na urovni prumerneho linux distra at uz plnohodnotnou command linou, nebo faktem, ze drtiva vetsina vseho co osx tvori je open source [url]https://opensource.apple.com[/url].

Bezerker
Bezerker
Level 1 Level 1
26. 5. 2017 23:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zubyzub Ono nejde ani tak moc o otevřenost MacOSx ale o uzavřenost iOS na mobilních zařízeních, kdy se MS vzhlédlo v této praxi a snaží se jí protlačit do segmentu nejen mobilních zařízení (jmenovitě x86 mašiny). Snaží se pomalu přes mrtvoly sjednotit dvě rozdílné platformy, a to mobilní a PC resp ntbk kdy lidem skoro diktuje (v dnešní době spíše podsouvá formou updatů) "lepší zítřky" dle vlastního úsudku. A ten, jak všichni víme, má MS značně pokřivený. Kdyby bylo na nich, tak dnes už všichni stahují aplikace jen z WinStore a sypeme jim chechtavé kulatiny přímo do jejich kapes. Oni naprosto ztratili kontakt s tím, co lidé vyžadují, a to platformu resp OS který dokáže komfortně obsluhovat aplikace třetích stran. Mě, jako sysadmina ve firemním prostředí, irituje ukázka nenápadného podsunování "moderního" rozhraní kdekoliv to jde. Viz po creators update se ve win10 dá dostat do původních ovládacích panelů jen vyhledáním skrze "lupu". Ne jak šlo v předchozím patchi kliknutím pravým tlačítkem na start a vybráním ovládacích panelů. Dneska se tam objeví ta zhovadilost ve formě dotykové nabídky, kdy téměř vše důležité stejně člověk musí hledat ručně skrze původní ovládací panely. Aby je Ballmer po poli honil a je*al do ucha...

tws1978
tws1978
Level 1 Level 1
27. 5. 2017 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bezerker Tak trendem dneška je responzivní design a staré ovládací panely, postavené ještě na WinForms, jsou nepoužitelné na čemkoli kromě standardního desktopu. Nové Settings jsou UWP aplikace a bez problémů škálují, ať už se mění DPI nebo rozlišení. Problém je, že stále nezahrnují vše, na co jsou lidé zvyklí z ovládacích panelů (i když se to oproti Win8 zlepšilo). Ale tady je zase otázka, zda to ještě má smysl všechno převádět, protože na serveru už se admini celkem naučili, že GUI už zdaleka není na všechno a na plno nastavení je potřeba použít PowerShell. Podle mě stejný trend čeká i Windows 10, kde ovládací panely nejspíš časem zaniknou a zůstanou jen Settings a PowerShell konzole. V Settings budou běžný věci pro BFU, přes PowerShell se bude nastavovat zbytek. Osobně s tím nemám problém.

radegast
radegast
Level 1 Level 1
8. 6. 2017 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bezerker @tws1978: dobre pises. nechapem tolko minusov

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
3. 8. 2017 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bezerker @tws1978: Já jo.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
26. 5. 2017 23:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dá se říci, že to vystihuješ. Tak nějak jsem sám doufal, že míra mého znepokojení od vydání w10 bude klesat a příjdou k rozumu, ale stav se dá označit za setrvalý, pokud ne hůř - zdá se, že to prostě protlačí (ještě hůř - protlačili). Zbývá mi víceméně marně doufat. W10S a jejich laptopy jsem viděl a souhlasím - tady jsou zjevně tak mimo, že je nejspíš čeká bolestivý držkopád.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
28. 5. 2017 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute W10S určitě dám šanci pokud budou freeware - to vidím jako smysluplný marketing za stavu věcí, který panuje.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
27. 5. 2017 05:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono u Windows 10S muze jit taky o to, ze vyvojari se nevzhledli v UWP a do Store nedodavaji aplikace, s cimz Microsoft nejak tak pocital. Muze teda vypadat logicky, ze Windows 10S si koupi neznaly uzivatel nebo je protlaci statnim firmam, skolam apodobne a ty potom zatlaci na firmy, aby udelaly verzi programu pro Store, protoze bude-li mit uzivatel Windows 10S nebude moct pouzivat program, ktery doted vyuzival a bude na Store hledat jiny.

taita
taita
Level 1 Level 1
27. 5. 2017 06:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tenhle článek mi přijde opravdu hodně zaujatý. Podle mě třeba Windows Vista byly obrovským problémem, kdy se systém, který vypadal celkem stejně, najednou choval naprosto neakceptovatelně, a pro vás byl asi naprosto v pohodě.
Naopak osmičky jsem si oblíbil okamžitě, a ač měly drobné chybky, byl to krok správným směrem. S desítkama jsem také naprosto spokojen.
Že vydají verzi, kde jdou spouštět aplikace jen ze storu, mi taky přijde celkem logické. Je to určité zahození zpětné kompatibility, která Windows tíží a krok k snadnějšímu odtržení od x86 platformy. Já si takové Win do svého hlavního počítače nepořídím, ale to neznamená, že na ně budu nadávat. Určitě se objeví zařízení, na kterých budou mít smysl. Přijde mi třeba vtipné vidět tablet s fullHD na pár palcích displeje a plnohodnotnýma desítkama, kdy jde sice spustit klasická aplikace, ale na její ovládání je potřeba lupa, myš a neklepající se ruka.
Kdybych měl nadávat na produkty Microsoftu já, vidím jako dvě největší chyby uvedení Vist a uvedení ribbon rozhraní v Office. Oboje se událo v té "nudné" době, kterou opěvujete.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
27. 5. 2017 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@taita Jak Windows tizi zpetna kompatibilita? Proc by se Windows mely odtrhavat od x86 platformy, existuje snad neco vykonejsiho?
---
Je opravdu videt, ze vubec o pocitacich nic nevis. Bez x86 by se dnes cele IT odvetvi zhroutilo a samozrejme Microsoft musi vedet, ze odtrzenim Windows od x86 by docilil jedine toho, ze by svet presel kompletne na x86-64 linux. Ano UWP muze byt jednou zajimave pro sjednoceni ruzneho hardwaru, protoze preci jen z totalni dominance x86 jsme se presunuli k symbioze x86 a ARM, kdy x86 nabizi vykon a ARM nabizi setreni energie, coz se hodi pro mobilni zarizeni a bylo by hezke nad tim vybudovat jednotnou softwarovou platformu na ponekud vyssi urovni nez je Java. Ale mluvime o case budoucim, zatimco Windows 10 pouzivame dnes a pouzivat dnes Windows 10S nedava smysl, UWP aplikaci je malo a UWP platforma ma spoustu bugu, cimz se jeste nehodi pro bezne kazdodenni minimalne firemni uziti.

taita
taita
Level 1 Level 1
27. 5. 2017 09:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Jasně, počítačema se živím 20 let, počítače mám vystudované, ale počítačům nerozumím.
Že neexistuje nic výkonějšího než x86 je částečně pravda, ale u počítačů nejde o výkon, zvláště pak u počítačů, na které cílí ta očesaná verze desítek.
Ale tohle vy nechápete. Vy argumentujete, jako kdyby Microsoft chtěl zabít klasické desítky a dále podporovat jen ty ořezané. A to nikdy ani nenaznačil.

jaro.jaro
jaro.jaro
Level 0 Level 0
27. 5. 2017 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

v priemysle technicky orientovani "inzinieri".
Dnes preafektovani homosexualni a trisexualni dizajneri,chacha.
Kedysi ,ked ludia bojovali dennodenne o prezitie, nikoho nenapadlo nastahovat si domov parazita. Dnes.....

KwazzyGT
KwazzyGT
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 22:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaro.jaro Teraz je iná doba. Nevieš, či je to žena, alebo naopak a aj v jednaní. Teplo je aj na procesoroch, aj na RAM, aj disky horia...iný W10 nebude. bude iný už len iný OS... a teplé/upečené jablko to tiež nebude. A vraj je to normálne... :D

Tomik_one
Tomik_one
Level 1 Level 1
27. 5. 2017 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky za pěkný článek.

Každá verze Windows od MS se musela nějak upravovat, aby vyhovovala mým uživatelům. Tu tam dát jiný prohlížeč, změnit vyhledávací službu, upravit nabídku start.

U Windows 10 pozoruji, že po každém upgrade mám více a více práce s nastavením k obrazu svému.

Windows Store nepoužívám, není tam nic. A jako vývojář jej také ignoruji, neb podmínky i ty finanční pro umístění nějakého programu jdou "šílené".

kalam
kalam
Level 1 Level 1
27. 5. 2017 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přítelkyně má tedy Dell s Win 10, nedala na mé rady, nemá ráda Apple a koupila Dell, ten Dell je obecně dobrý, ale tedy pro mě je ten Win 10 neskonalý mor, co mě na MacOS trvá jedno kliknutí, na Win 10 trvá tři čtyři.

consider
consider
Level 1 Level 1
27. 5. 2017 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co na tom, že telemetrie je dávno přidaná i do Win 8, 7...hlavně aby uživatelé nepřešli na 10ky.

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
27. 5. 2017 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

chce sedět na na dvou ale dokonce třech židlích. To se děje.
Největší problém Desítek je že se co půl roku dost mění. I ty W8 dostaly aktualizaci na 8.1 kdy se s nimi dalo v pohodě pracovat. Tady co půl roku začíná kolotoč chyb a oprav nanovo :x
Bohužel vzali to nejhorší ze světů Win+Linux+Mac a zplodili W10. Z Win zůstalo vnucování svých nastavení a ovladačů, z linuxu překotný vývoj plný chyb a nedodělků a z MacOS/Google pokus o vytvoření uzavřeného systému který je ale chybně navržen a zeje prázdnotou :idea:

nemo
nemo
Level 20 Level 20
27. 5. 2017 22:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prva vec, ako uz bolo spomenute, donekonecna sa omiela uzavretost OSX ale to je blbost.Vobec nieje problem si instalovat hocijaku aplikaciu. Co sa tyka mobilnych zariadeni tak tam ma uzavretost celkom rozumny zaklad a da sa najist dost padnych argumentov. Ostatne Google by docela rad Android uzavrel ale uz vypustil dzina z flase.

MS je komercna firma ktora musi zarabat. Jednak aby prezila a potom je do toho tlacena aj majitelmi ktory chcu mat zisky z investcie. No a je docela problem predavat svoj produkt ktory je stale rovnaky akurat sa mozno nieco technickeho meni pod povrchom. To sa dost blbo marketuje ze vyladili sme API, kernel je vykonnejsi a rozhranie pre pisanie ovladacov je zasa o nieco lepsie. Toto je koncovemu zakaznikovy dost jedno. A kedze MS potrebuje rast za zaberat dalsie trhy tak sa logicky rozhodol ze skusi sa pretlacit do mobilneho sektoru a tabletov na jednej strane a na druhej zacne zbierat data lebo z tych sa da tak isto vytazit, ked uz ma tak obrovske kvantum zakaznikov. Netvrdim ze je to ok ale je to logicky postup a v zsade sa ine ani od MS a v podstate od kazdej firmy ani ocakavat neda.
Co ma v clanku trochu prekvapuje je ze do roku 2000-2005 bol MS nudna firma ktora predavala slusny OS, ale to je blbost. MS robil psie kusy uz vtedy akurat to nebolo mozno az tak okate a dialo sa to skor v tej technickejsej casti. Staci jemne spomenuta vojna web browserov, vykaslanie sa na Javu (po tom co MS zatrhol Sun ohybanie Javy) a truc podnik .Netom, nastup Ribbonu v Office (prva viditelnejsia zmena), prepisanie Visual Studia do .Netu (ouch, ostatne nasledky toho su tu dodnes) a kopec dalsich veci.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
27. 5. 2017 22:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nemo Máš naprostou pravdu - Microsoft dělá vylomeniny v jednom kuse. Měl nějaká světlejší období, ale Rybka to popisuje jak selanku, rozprávku o pilném děvčátku, zapomíná ovšem kolik vymítačů bylo třeba.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
27. 5. 2017 23:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute Dodám... Marketovat s řádnou pompou se bez problému dá i stabilita a šíře podpory. Problém bude spíš v tom, že i Microsoft se vždy velmi angažoval v popularizaci počítačů, masu musel nějak oslovit - z téhle snahy vždycky vypadlo něco, co otřáslo světem (v nejhorším smyslu, minimálně co do vkusu).

nemo
nemo
Level 20 Level 20
28. 5. 2017 00:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Xcute: Tak jasne ze propagovat sa da hocico, druha vec je ako moc to bude uspesne a ako to pomoze predaju. Pokial je aktualny trend nejaky a ja si budem nieco prezentovat na svojom piesocku a bude to ine ako aktualny trend alebo rovno to pojde proti nemu, tak mozem byt velky ako MS a bude mi to prd platne. Posledne roky bol trend mobilov, tabletov a patlacich aplikacii - na tom sa chcel MS zviest. Tak isto je uz par rokov trend "web aplikacii", tj zahodme desktop sak excel moze bezat aj v browseri. Uz sa to jemne otaca, respektive momentalne opatrne nabieha trend bezpecnosti, jednoduchsich aplikacii (nepotrebujeme 1500 funkcii ale par dobre spravenych) a v hw sa uz tak nejde po vykone ako skor po spotrebe a efektivnosti. No a v takomto duchu sa stabilita docela blbo prezentuje a podpora duplom. Ako pisete, toto proste masy neoslovi a odbornik si to najde aj tak.
MS je uspesna firma. Ako jeden z mala SW gigantov prezil doteraz a furt sa drzi na spici a to nieje len tak. Maju kopec zaujimavych produktov a aj napadov. Problemom je to ze tie dobre veci zakydaju vzdycky tonou bordelu a hnoja.
Ono MS sa boji ze pride o svoju poziciu a pritom opatrne skusaju revoluciu ktora, pokial vyde a bude pouzitelna, moze z neho zasa spravit majoritneho hraca v OS. Windows 10 podporuje linux - windows subsystem on linux. Momentalne ma MS schopnost dynamicky prekladat x86 kod na arm a tym spustat nativne aplikacie na ARM SoC, ale nedivil by som sa keby mali aj nejaky projekt ktory umozni spustat slusne ARM kod na x86 (nie len emulator) a od toho je krok k emulacnej vrstve Androidu, nieco ako Android susbystem on Windows.
V principe by MS stacilo mat svoje Windows s tym ze uzivatel na nich v pohode spusti aplikaciu z Linuxu, Androidu pripadne aj OSX/iOS. Sice by si pustil MS na os "konkurenciu" ale pre neho by to bola len vyhra.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
28. 5. 2017 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @nemo: Buď jsi mi nerozuměl, nebo to tak nevnímáš - pro první případ:
Pro Microsoft se staly příznačné úporné a křečovité snahy zasáhnout masu, vetřít se, vnutit nám představu, že jejich produkt je pro každého. Tyhle snahy se vyznačují extrémním pitvořením a nevkusem. Myslím, že tady se mají hodně co učit od Apple, který se nesnaží zalíbit a vetřít za každou cenu, je otázkou nakolik by změnou kurzu ztratili vlastní tvář, protože jak jsem psal, tyhle snahy už jsou vrostlou součástí jejich obchodní značky. V tom posledním odstavci popisuješ smysluplnou cestu - asi takovou představu jsem měl, když se Nadella ujímal vedení. W10S bych pochopil, kdyby byl zacílen na nějakou novou úplně základní řadu platforem Surface, a například by mohli přijít s variací na Playstation TV vybavenou tímto os - zkrátka, aby si to odpovídalo formami.

karle
karle
Level 1 Level 1
28. 5. 2017 09:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak dlouho všichni možní hateři, diskutéři a novináři vyčítali Microsoftu, že není moderní, nejde s dobou, zaostává a ujíždí mu vlak. No a když se teda přizpůsobil, je to zase špatně? Prostě ať Microsoft udělá cokoli, je to špatně, že?

svopex
svopex
Level 2 Level 2
28. 5. 2017 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karle Ty diskuteri jsou zakomplexovani linuxaci a ovce...

jfb
jfb
Level 1 Level 1
30. 5. 2017 10:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@svopex Jseš mimo. Těm to nevadí, ti mají svoje.

yume
yume
Level 1 Level 1
28. 5. 2017 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@svopex Jestli to bude s pristim Windows (ktera teoreticky ani vzniknout nema, ale s takovouhle negativni reklamou bych se prehodnoceni planu nedivil) podobne, tak se asi linuxakem stanu.

KwazzyGT
KwazzyGT
Level 1 Level 1
28. 5. 2017 13:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karle ...souhlasím s Tebou. Hlavně v té poslední větě, ale bez otazníku. Na co M$ poslední dobou koukne, to zežloutne a pak shnije. W10 je čistě pro smiřovaní lidí, národů, myšlenky té, či oné populace. Aby věděli kdo jim bude mávat a kdo bude po nich střílet, když budou drancovat jejich krajinu. O nic jiného jím taky nikdy ani nešlo.

dizz
dizz
Level 1 Level 1
28. 5. 2017 19:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Prvním z nich je koncept softwaru jako služby (SaS, software-as-a-service), který přišel s myšlenkou, že si software nebudete kupovat jako věc, ale pronajímat si ho jako službu. To v podstatě znamená, že software nikdy nevlastníte, pouze máte dočasně pronajaté právo ho používat"

Ehmm on nekdo z beznych uzivatelu VALSTNI software? Ne! Jen ma zaplacenou licenci (pravo) k uzivani.
Sorry jako,ale spise na odbornem serveru psat vety ve vyznamu, ze si bezny uzviatel driv Windows mohl koupit je hodne mimo. Vetsinu software si nemuzete koupit jako vec. Takze SaS meni to ze misto casove neomezene licence si kupujete "docasnou" licenci co prodluzujete,ale to by asi neznelo tak prevratne :P

Gembler23
Gembler23
Level 1 Level 1
29. 5. 2017 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Driv jsem na desitky pel ody, libil se mi novy design, vykon ve hrach, nove funkce.
Pote se objevily clanky od linuxaku, kteri se citili dotceni, ze M$ (s kapitalnim "$") dava neco zdarma, coz byla vzdy vysada nekterych linuxovych dister a z jejich "strange tingeling in the ass" vznikly kvanta clanku o tom, jak vse co mate na pc s w10 vlastni microsoft. Chytil se toho aeronet a nasledovala masaz o spehovani, keylogovani a dalsich kravin...
Nicmene na kazdem sprochu pravdy trochu a pravdou je, ze kazda zmena, kterou v systemu udelate (proti telemetrii, proti aktualizacim, proti stupidnim sluzbam), se vrati s dalsim cyklickym updatem a clovek aby kazdy rok prolejzal znovu a znovu navody, do kteryho registru co nacpat. Ms evidentne sazi na to, ze nas to prestane bavit.
Presne jak tu nekdo s diskutujich psal, system se meni pod rukama.
Na w10 se mi libi sviznost a prekvapive vykon ve hrach, nektere blbustky ve starych apkach usnadnujici zivot... a to je tak vse. Oznamovaci lista vpravo k nicemu, vtiravy edge k nicemu, propojeni s xboxem k nicemu, nemoznost zmenit vzhled tech hnusnych ikon, apky ze storu redundantni - zbytecne, vtiravy skype-like nesmysl, stahovani ovladacu na pozadi bez vedomi uzivatele a jejich nasledna instalace treba v momente, kdy uzivatel tuto cinost vykonava z vlastni iniciativy... Ja chci spis hloupy system, ktery si muzu sam upravit a jednoduse spravovat a monitorovat a nechapu, proc si microsoft tak zurive chrani tu "hloupou" verzi desitek, ze i ja zacinam mit ruzna podezreni.
Vzdyt by to bylo tak snadne dat do ciste instalace vic zaskrtavacich stranek typu: chci telemetrii? -ne, hlaseni o chybach odeslu sam. Chci udrzovat system aktualni? -ano, instalaci spustim sam. Chci skype? Ne, mam bzilion jinych voicechatu. Vlastnim xbox? Ne. Preju si doma, kde mam pristup k pc jen ja, mit logovaci obrazovku? Si pis, ze ne, ale na notebooku mi ji nech.
Samozrejme pro Bezneho Frantu Uzivatele by se dalo toto preskocit a mel by system takovy, jako je ted. Ja, prestoze jsem take BFU, bych ale urcity stupen hybridizace, mezi Home/Pro verzi a tou uplne zakladni (jejiz jmeno urcite vite), uvital.
Ms zapomina, ze pokud nenaplni ocekavani nas adminu, kteri maji na starosti tisice stanic, tezko dame prechodu zelenou.

sshock
sshock
Level 1 Level 1
29. 5. 2017 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ďalší dôvod na to aby som prešiel na iný OS. Už len z princípu.

digitalzone
digitalzone
Level 1 Level 1
30. 5. 2017 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Windows 10 mají fakt smůlu páč na ně nadávají už i nuly v hospodách a v podobným stylu se vedou i diskuze na webech. Samozřejmě diskuze založené jen na domněnkách a pocitech. Na Windows 8 se dalo do 8.1 stěžovat oprávněně. Na 10 nikoliv. Pochybuji, že tady někdo má skutečný problém s tímto OS, většina ho spokojeně užívá a na jiný systém nepřejdou bud kvůli ceně u Apple či kvůli vlastním omezeným IT schopnostem u Linuxu. A řešit bezpečnost by lidi co používají Chrome neměli, když vám nabízí výsledky dle historie ze všech zařízení....

KwazzyGT
KwazzyGT
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 22:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...mohli by jste si přizpůsobit rozlišení stránky trochu víc-víc. Nebo statistický úřad řekl, že všichni máme pouze HD? Musím přidávat na 150%, abych viděl normálně. Jste tu samý IT a prdka www?

jmak
jmak
Level 13 Level 13
1. 6. 2017 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Roky 1995-2000, to je ta úžasná doba, kdy aspoň na ne-NT windows byla modrá obrazovka denním chlebem a MS Office stály cca deset tisíc Kč za jednu židli? Chápu, že málokdo z domácích uživatelů to tenkrát kupoval, ale stejně bych se do té doby radši nevracel.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
3. 8. 2017 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jmak MS Office stojí dnes 6000,- za židli, zase tak moc se toho nezměnilo...

Reklama
Reklama