Zpět na článek

Diskuze: Zachytávání a zpracování videa pro začátečníky

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 1. 2005 08:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ten samy clanek vysel v patek na tvfreak.cz -
<br>http://www.tvfreak.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=998
<br>
<br>mate aspon souhlas autora??
- maslic

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 1. 2005 09:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

citace: Tento článek byl připraven ve spolupráci se serverem TV Freak, zabývajícím se právě touto problematikou. Takže je asi jasný, že měli souhlas autora ne?
- Erda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 1. 2005 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ani to nepřečte a už držkuje
- nagger

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 1. 2005 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a pak třeba ve virtual dubu nastavit vstupní signál jako z TV tuneru apd. a pak už tohle to všechno...nebo to nejde??
<br>Jinak, jak na to koukám tak je to celkem složité a snad by to bylo i na více článků :)
- ne-e

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 1. 2005 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja si jenom malicko rypnu - proc na v tom clanku tvfreak.cz neni ani zminka o spolupraci s PC tuningem??
- Barby

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 1. 2005 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vážně bych rád stímto potřeboval poradit pls. jde o to že do VIVO..tedy do videovstupu pustím přeci i tu kameru ne? stejně jako bych ji pustil do TV...či si tam tak pustím video. A pak to vysílání nagrabuju, ne?
- ne-e

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 1. 2005 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jen pro upřesnění:
<br>
<br>DV typ 1 má jeden stream audio i video dohromady
<br>
<br>DV typ 2 má dva streamy: první je audio i video dohromady(jako DV typ 1) a druhý je kopie toho audia z prvního streamu
<br>
<br>neboli v DV typ 2 je audio dvakrát, proto je taky DV typ 2 právě o velikost audia větší
<br>
<br>
<br>
- nnn

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 1. 2005 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám problém so zachytávaním videa z TV (OVP CTV 2840 O STEREO) (2xSCART in/out a S-Video, Comosite, 2xAudio Cinch vstupy) cez S-Video kábel a grafickú kartu Sapphire Radeon 9000 VIVO (Composite aj S-Video, in a out konektory). S-Video kábel mám zapojený do SCART 1 cez redukciu (zo SCART na Composite, S-Video, 2xAudio Cinch, s prepínaním in/out).
<br>
<br>Problém je v tom, že video, ktoré takto do PC dostanem má nejaké dorvané farby, vypadá to asi takto: obraz je korektný ale čiernobiely, pričom sa po ňom opakujú RGB farby - teda to vyzerá ako ČB obraz so šikmými čiarami RGB v smere z ľavého dolného do pravého horného rohu...
<br>
<br>Rovnaký výsledok som dosiahol, keď som to skúšal cez ten istý S-Video kábel z iného PC, ktoré má S-Video výstup na grafickej karte do môjho PC.
<br>
<br>Tiež som to skúšal cez Composite (koaxiál) a cez to mi to išlo dobre aj z TV do PC aj z PC do TV. No keď použijem S-Video kábel tak mi to nejde dobre ani jedným smerom (z PC do TV mi to ide čiernobielo).
- Ik.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 1. 2005 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže, vzhledem k tomu, že článek je plný "halucinogenních blábolů", které spoustu lidí akorát zmatou, rozhodl jsem se zpracovat komplexnější kritiku, která vše uvede na pravou míru, což však nějakou chvíli potrvá. Zatím se můžete podívat na:
<br>http://home.pef.zcu.cz/DJEZEK/zpracovanividea.php
<br>a zjistit, jak se to skutečně dělá
<br>Další info bude na:
<br>http://djezek.wz.cz, takže sledujte.
<br>
<br>btw. právě píšu diplomovou práci na téma "Zpracování videa na PC"
- David Ježek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 1. 2005 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

<a href="http://home.pef.zcu.cz/DJEZEK/zpracovanividea.php">http://home.pef.zcu.cz/DJEZEK/zpracovanividea.php </A>
<br><a href="http://djezek.wz.cz">http://djezek.wz.cz</A>
<br>
- David Ježek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 1. 2005 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...článek byl nyní vyloženě připravován (respektive aktualizována jeho starší verze) jeho původním autorem pro naše účely. Akorát jej na svých stránkách zveřejnil hned jak jej dodělal (tedy v pátek), u nás na něj došla řada až teď. Proto o nějakém souhlasu/nesouhlasu autora netřeba diskutovat, jelikož článek nebyl vyloženě převzat, jak říkáte, ale sám autor jej připravil pro naše účely a nebýt toho by tato aktualizovaná verze nebyla ani na jeho stránkách (aspoň ne nyní). Doufám, že to k objasnění stačí :-).
- Charles

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 1. 2005 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Protože tam vyšel o 5 dní dříve a nebylo v takovém případě nutné se o čemkoliv zmiňovat, jelikož jeho původ nemohl být jakkoli zpochybněn. Podobně tomu bylo v případě u nás zveřejněné nedávné recenze externího tuneru Hercules Smart TV USB2 v které naopak nebylo u nás ani slovo o spolupráci, ale posléze až vyšel článek na TVFreaku, tak na konci naleznete stejnou větu, jako nyní v tomto případě (akorát samozřejmě s prohozením jmen serverů :-)).
- Charles

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 1. 2005 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skutečně se student ZČU během celého studia (píšete již diplomovou práci, že ;-) nedozvěděl, jak má udělat webovou stránku, aby své škole nedělal po světě ostudu?
<br>Jak mám věřit informacím tam předkládaným, když jsou zveřejněné takto diletantsky?
<br>Dejte si proboha tu spatlaninu s nemožným formátováním v abs. hodnotách aspoň někam na anonymní freeweb a nespojujte to s adresou školy. FUUUUJ!!!
- Milan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 1. 2005 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fascinuje mě váš výklad YUV (Yellow under Violet) :-) Ve skutečnosti to není zkratka ničeho, jenom název všech složek. Y je jasový signál (Y=0.3R + 0.59G + 0.11*B), U a V jsou rozdílové signály chrominance.
- Hyena

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 1. 2005 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ona to prave je zkratka Yellow under Violet, ale priznam se, ze jsem jeste nepochopil, proc to tak je :-) Co ty slozky znamenaji vim, spravne by to melo byt LCbCr, ale nikdo to nepouziva
- Mike

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 1. 2005 14:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no faktem je, ze ten SHIT co mam na zcu strankach je jiz nekolik mesicu bez vyvoje, protoze na to ted nemam cas a byl to jen takovej experiment. Samozrejme nikomu nic nebrani si to ulozit a delat si s tim co chce.
<br>btw. student zcu fpe se to muze dozvedet jen v jednom volitelnem predmetu a tudiz pouze pokud bude chtit :-)
- djezek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 1. 2005 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

KOupil jsem si grafiku ATI s VIVO, potreboval bych helpnout jak na to - nejaky manualek a dobry programek.
<br>
<br>Dik
- vlasttone

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 1. 2005 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V zasade muzes taky postupovat tak, jak popisujes, ale to je cesta do pekel. Standard je: vstup videa do PC pres Firewire do AVI formatu s DV kodekem, setrihani a ulozeni videa, prevod do MPEG2 formatu a vlozeni tohoto souboru do autorizacniho programu pro DVD a nakonec vypaleni na medium. Ale to je vlastne vse o cem pise autor clanku. Taky je potreba HODNE o tom nacist.
- aarak

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 1. 2005 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musis mit video nebo televizi s konektorem scart s PODPOROU s-video, coz starsi vyrobky neumi.
- bIG

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 1. 2005 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

v prváku zvládla lepší prezentaci. A pokud bych jako autor považoval něco za humáč (dle vás "shit"), tak bych to moc neinzeroval a nedělal ze sebe supermana.
- olaf

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 1. 2005 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty stranky jsou dost dobre na to, abych v nich nasel co hledam, coz se o mnoha profesionalnich vcetne tech ktere bypadaji lepe nebo dokonce skvele rici neda. Jsou tam pomerne odborne informace zcela zdarma, neni treba lakat kupujiciho libivym obalem. Pokud se nehodlas zivit marrketingem, vzdy davek prednost obsahu pred formou, lidi Ti za to budou vdecni.
- Honza.g

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 1. 2005 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Muze mi prosim nekdo poradit jak zachytavat internetovej video stream? Link by neuskodil :-) Diky
- informace

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 1. 2005 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V článku je uvedeno
<br>" Pro automatizaci dvou (a více) průchodů existují i některé programy (např. VirtualDub, Dr.DivX a další)."
<br>Neví někdo jak se ve Virtual Dubu nastavuje dvoupruchodové kódování? (DivX)
<br>Také nevím jak,u Virtual Dubu, dosáhnout lepší kvality MP3 (mono). Maximálně jde nastavit 32kBit/s 24,000Hz. Zkoušel jsem do něj přidat "LAME kodek" ,ale jaksi se nezadařilo.
<br>Pokud by se někdo o svá moudra podělil , byl bych šťasten.
- sifon

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 1. 2005 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

problem je patrne toho typu, ze mp3 kodek ktery je standardne ve windows je takto umyslne omezen (logiku ms jsem nikdy nechapal) a proto je potreba ho bud preinstalovat nejakym jinyn resp. encodnout zvuk externe (lame apod) resp. pouzit neco jineho (ogg apod). Vice podrobnosti bude v mem budoucim clanku patrne pristi tyden. Blizsi informace upresnim zde v diskusi, takze nezoufej, reseni samzrejme existuje a je vcelkku trivialni :-).
<br>
<br>Howg
- david jezek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2005 08:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

priste si to poradne precti nez zacnes drzkovat, burane
- maslic

Reklama
Reklama