Zpět na článek

Diskuze: Zalman FC-1 WSVG Fatal1ty: To nejlepší pro hráče

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2006 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kdyby tam nebyly všude ty hnusný loga, tak je to hezký :) jedno logo Zalman a jedno Fatal1ty by imho mohlo stačit...
- Honny

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2006 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace vyrobky s logem fatality nesnasim,nevim proc bych mel mit na case nick nejakeho blazna...jediny nick ktery bych tam chtel videt je ten muj :)
- Lord_Jajator

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2006 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pochybuji, ze by mohla konkurovat treba Thermaltaku nebo jinym zabehlym spolecnostem vyrabejici pc skrine...je to takovy nesmyslny luxus, u ktereho se plati za znacku, v tomhle pripade rovnou za znacky dve :X
- Synactix

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2006 23:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Měl jsem tu čest vidět mnoho skříní od společnosti Thermaltake a neznám nic z jejich produkce, co by se vyrovnalo kvalitě od Zalmanu. U Thermaltake skříní se vždy najde nějaká část, na které se hodně ušetřilo a skříň nelze posuzovat jem podle vzhledu čela.

- Bronislav Kujál

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2006 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ne, Thermaltaku rozhodně konkurovat nebude, protože thermaltake je tak o třídu níže co se týče skříní(něco jako porovnávat thermaltake a eurocase) - Zalman vyrábí ty nejkvalitnější (a taky nejdražší) skříně, co se běžně prodávají. A tato skříň rozhodně nepatří k jejich nejdražším(i když podle mě ani k těm povedenějším ne a souhlasím, že se tady platí za dvě značky).
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2006 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No to si delate srandu ne, tahle skrin je MALA, bez jakekoliv invence, bez jedineho duvodu ke koupi, a hlavne ta loga vypadaji jak poutova skrin od Vietnamcu z trznice, a jeste za to chtej 9000Kc? Vyrobni cena je tak kolem 1000Kc, to jsou snad i skrine Eurocase lepsi ... no tragedie.
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2006 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nevím jaké máte zkušenosti s PC skříněmi, ale musím prohlásit, že tento Zalman je ultimativní záležitost. Neobsahuje dnes tolik běžné plastové napodobebiny hliníku ani tenký Al plech na kovové kostře. Tento model je jako ze staré HiFi školy - skutečný hliníkový masiv, skutečné šrouby, panty, broušený povrch. Takže je to pro velké fajnšmekry, ostatním stačí 1mm hliníkový "maskovací" povrch.

Souhlasím s tím, že "výzdoba" by mohla být poněkud decentnější. Ale na druhou stranu nápisy nejsou potisk, ale vše je gravírované laserem 0.25mm do povrchu.
- Kwolek Jirka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2006 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jak uz jsem psal nize, tlustsi hlinik neni v pripade toho ze se jej primo nedotykaji nejake z chlazenych komponent zadna vyhoda co se tyce tepelne-technickych vlastnosti (i kdyz osobne si myslim ze jsou rozdily v teplotach minimalni. Dobre zpracovana skrin s nejakym tim prostorovym ztuzenim taky nerezonuje a navic je nekolikanasobne lehci :)
- eXp10it

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2006 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Než vypustíš něco o výrobní ceně, tak se nejdřív podívej na ceny materiálů prosím tě.
- Josef Svatuška

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2006 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ale zas tak hrozne to nebude :) me se treba hrozne libi,proste muj styl. bez napisu a zdroje bych ji za 1000kc bral hnedka
- Lord_Jajator

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2006 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Velke mnozstvi preklepu, chybejicich slov a mizerny sloh. Autor by si clanek, nez ho uverejni, mel po sobe precist.
- Stanley

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2006 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kurna ten fatality si teda zije,mysky ,podlozky desky a ted uz i bedny :D
- RulezZzOr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2006 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musím se připojit ke kritice gramatiky a slohu, ale spíše z principu, jinak mi to ani tolik nevadí, ikdyž je to určíta vizitka autora a měl by si na takovou maličkost dávat pozor...

Jinak hezká recenze, hodně detailní a myslím, že hlavní smysl této recenze je spíše v inspiraci pro "modery" (hlavně u téch HDD košů - vypadaj fakt exkluzivně). Osobně si myslím, že to je plýtvání penězi,protože za takovou cenu jsou na trhu stokrát lepší produkty od konkurence...
- Ivan Soukup

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2006 13:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace :) otocene kose na disky at uz s lepsim nebo horsim zpusobem kotveni disku se pouzivaji v moddingu uz hodne dlouho
- eXp10it

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2006 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To já netvrdím, že se nepoužívají:), jenom jsem chtěl říct, že to může být slušná inspirace pro někoho, jako to provedení ne nápad otočit koše...
- Ivan Soukup

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2006 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nadherna skrinka, kez by vsechny (i ty nejlevnejsi) byly takhle precizne vyrobene, ale u skrine teto cenove kategorie bych aspon cekal intake reseny dvema 120kama s prachovymy filtry, skrin by se nemusela tak casto cistit, byla by lepe provetravana a diky prachovym fitrum i tizsi.
Tlustsi hlinikove steny by prispely chlazeni jen kdyby se jich nejake komponenty opravdu vodive dotykaly, coz se tady nedeje. Takze efekt je uplne opacny: vetsi tloustka = vetsi tepelny odpor :)
- eXp10it

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2006 21:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ahoj
Když čtu tvé názory tak úplně vidím tvůj předělaný rudý Memorex. Děláš na nějakém dalším moddingu? Opět začíná soutěž na Přetaktování.cz.
- Petr Kloucek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 7. 2006 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ahoj :) letos jsem se chystal na stavbu nejakych luxusnejsich repraku k memu reciveru, ale je velice pravdepodobne ze se na nejakou tu kejs koncem prazdnin zase vrhnu. tentokrat to ale asi uz nebude modding jako takovy, ale spise kompletni vyroba nejake [B]"rozkosne"[/B] skrinky pro pocitac me partnerky :)
- eXp10it

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 7. 2006 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @eXp10it: Dík za odpověď.
Určitě nezapomeň dát na net nějaké fotky když se zadaří. Hezký den.
- Petr Kloucek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2006 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

takřka je ten case oničem výhodu má že je akorát o ěco širší a má propracovaný panel ale panely dneska obsahují všechno to stejné jinak v něm nevidím něco zvláštního a ubrali mu na kvalitě z pracování

- Dalibor Hudek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2006 20:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

recenze ujde, hlavní je, že jsou fotky kvalitní

Zadní panel je super ve všech ohledech - chybí jen možnost přestavění na BTX a instalační panel pro zdroj (jeho absence je naprosto zarážející).

Síla plechu super, barva elox super.

Přední panel by šel osadit 2x 100mm větrákem. 92 je málo a otvory pro ně jsou udělané naprosto fušersky (odfláknuté). Spousta nepoužívaných portů (mám hub na klávesnici i zepředu na monitoru) je zde zbytečně). Rádoby vychytávka je oddělení pozic pro 5,25" mechaniky, které znemožní instalaci Aqua Bay.

Skříň je až moc "počmáraná" nejrůznějšími nápisy, za které bych se spíše styděl, některé sekce vypadají jak cirkusový stan.

Zespodu odsávací otvory super, leží přesně tam, kde by měly.

Dvoudílná levá bočnice je skvělá, první díl měl být ovšem výklopný stejně jako celá pravá strana.

Koš na mechaniky i disky je poměrně dobrý. Koš na disky má skoro bezchybnou aerodynamiku až na malé omezení nasávacího vstupu.

Podsvětlení hezké, ale spíš by se mi hodila nějaká zářivka (nebo hafol nebo velké diody), které by osvětlovaly celou skříň, protože je občas postřeba něco udělat a takové osvětlení se hodí. To je spíš návrh na profesionálnější skříně (tato je velmi dobrá pro lidi, kteří mají rádi všechno "nejnadupanější", ale občas vynechávají účelnost).
- Michal Mitrega

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2006 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já si myslím, že je ta skříň opravdu překrásná. Větráčky vyměníte za tišší a máte super bytelnou nepřenosnou (váha, velikost) skříň. Kvůli přenosnosti mám microATX, ale tohle je fakt tower k pošušňání.
- Míša Dlouhý

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2006 21:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace toto rozhodně není tower - jinak výšku a šířku má perfektní a hluboká je taky skvěle (220 je ideální)

no snad si časem pořídím nějakou pořádnou skříň, která bude dostatečně malá, ale nebude to žádnej podělanej barbone nebo htpc - zatím žádná slušná bohužel neexistuje
- Michal Mitrega

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2006 22:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace zatím jsem nabídkou výrobců spíše zklamán, každá skříň je nedodělaná

jednou z mála, která se mi líbí je Stacker 830, ovšem líbí se mi bohužel pouze designově
- Michal Mitrega

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 7. 2006 02:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak uz tady nekdo zminoval, teexistuje zadny znatelny prinos hliniku at uz je silny jakkoliv pro lepsi chlazeni komponent uvnitr skrine, mimo situace kdy se treba disky primo dotykaji kostry skrine, tam je to ovsem nezadouci z duvodu sireni vibraci. Jedina vyhoda Al skrini je podle mne ve vzhledu, nizkou hmotnost jako plus neuznavam, protoze pokud uz stehuju PC tak stejne musim jet autem. Nevyhod hliniku je mnoho a dohanet je takovouto silou materialu, vsituaci kdy vyroba hliniku je velice draha a tedy neekologicka je nesmysl. Pevnou skrin lze udelat i z 1mm silneho materialu, jediny duvod je, aby kdyz ma jeden clovek skrin z 0,8 druhy z 1 mm silneho materialu, tak ten idiot co si koupi tohle byl ten nejvetsi king Dalsi spouste uvedenych faktickych omylu jako ten s TCMax se bohuzel nemohu venovat protoze jsem skutecne znechucen jednak mnozstvim preklepu, hrubych chyb a pouzivani spatnych tvaru slov v celem textu a vubec celou jeho jazykovou upravou. Vypada to ze jediny clovek pisici pro PCT kteremu nechybi zakladni vlastnost kazdeho autora at uz chce publikovat cokoliv, totiz alespon nejaky cit pro jazyk, je pan Kwolek a Fiala. Omlouvam se pokud jsem nekoho vynechal, ale tvurce clanku to tedy urcite neni. Co mi ale skutecne hnulo zluci je zaverecne srovnani dvou sestav, ktere maji temer stajne komponenty, ale doslova vsechny prvky ktere maji nejaky vliv na chlazeni jsou v obou pripadech ruzne. Jak proboha potom muzete vyvozovat jaka ze dvou skrini (chladicu) poskytuje lepsi moznosti pro chlazeni kdyz srovnavate za totalne nevyrovnanych podminek ?
Abych byl konkretni tak:
1) Pouzili jste odlisne zdroje, zdroj ma vyznamny vliv na chlazeni skrine a neznam duvod proc nepouzit stejny typ v obou pripadech.
2) V prvnim pripade zadni ventilator s vykonem 70 cfm, kdezto u levnejsi skrine ventilator jen o vykonu 36 cfm, nevic uplne ten nejmene vhodny model pro odsavani ze skrine co si dovedu predstavit.
3) U Zalmanu predni ventilatory o vykonu 2x53cfm=106 cfm, u levnejsi skrine tusim opet ten samy o vykonu 36cfm, to se to pak dosahuje nizsi teploty disku.
4) Jiny CPU chladic, nehlede na odlisnou konstrukci a material, ma ten od zalmanu zase vyssi max. otacky a prutok.

Uz vidim Vasi odpoved jak jste prece nesrovnavali dve PC se stejnym chlazenim, ale chteli jste pouze ukazat rozdily mezi stejnymi pocitaci s lacinym a luxusnim chlazenim a skrinemi, pricemz se mne mozna jeste pokusite nanapadne zesmesnit :) Pokud to tedy bylo mysleno takto, tak to bylo zcela zbytecne a v zadnem pripade z toho pak nemuzete vyvozovat takove zavery jako ktera skrin lepe chladi, kdyz pouzijete zcela rozdilne ventilatory a chladice. Mam silny pocit a vysledky pri chlazeni na 5V tomu napovidaji, ze pokud by se testovalo tak jak rikam, byl by rozdil mezi skrinemi minimalni a kdo vi ktera by nakonec vyhrala.
Nechtel bych nikoho obvinovat, ale nemuzu se ubranit tomu ze je takoveto zpracovani zcela zamerne. Minimalne je toto ta nejvetsi demagogie jake jsem byl kdy na ceskem internetu svedkem, a to neprehanim. Nevadi mi kdyz se delaji recenze na objednavku, byt vyrobcem nebo prodejcem tak bych si je treba take platil, ale kdyz se delaji z lidi blbci to bez komentare nechat nemohu.

P.S. Jediny spravny a spravedlivy zpusob jak muzete posuzovat ktera skrin nabizi lepsi moznosti pro chlazeni je ten ze pouzijete naprosto stejne chladice, zdroj a ventilatory v obou pripadech, tzn. testovane pocitace se budou lisit jen a jen tou skrini. Jinak je to bud demagogie nebo diletanstvi toho nejhrubsiho zrna.
- honza22

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 7. 2006 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Mel jsem v jednom z listu otevrenou tuto stranku a jednou za cas ji obnovoval jestli mi nahodou nekdo neodpovedel a najednou vidim ze mi tam behem necelych deseti minut naskocilo 73 blabolu z puvodnich osmi. 8 blabolu pribylo behem 15 hodin a najednou dalsich 65 blabolu za deset minut, to musel byt ale nekdo hodne vztekly.
Vzdycky jsem tuto featurku PCT povazoval za trochu usmevnou, ale ze az takhle ?
- honza22

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 7. 2006 18:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Vážený pane Honzo22, Vaše připomínky jsem si přečetl a nemám chuť a ani potřebu se tu s Vámi dohadovat. Původně jsem nechtěl ani reagovat, ale Váš zoufale naivní předpoklad, že trávím svůj drahocenný čas nějakým klikáním u Vašeho příspěvku už komentář zasloužil.

- Bronislav Kujál

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 7. 2006 09:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Bronislav Kujál: To je ale velka skoda ze nechcete reaagovat, mel jsem pocit ze muj prvni prispevek by si odpoved zaslouzil. Treba jsem se v nekterych vecech mylil a rad to uznam a jeste se Vam treba omluvim, ale to byste mne o tom musel presvedcit.
A nikde jsem nerekl ze jste zrovna Vy neco naklikal. Blaboly jsou mi naprosto ukradene, Jen mi to prijde zajimave, protoze prirustek 4 400 blabolu behem nekolika hodin je ze statistickeho hlediska naprosto nemozny, navic v dobe kdy podle pocitadla clanek neprecetlo jeste ani 10 000 lidi.
- honza22

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 7. 2006 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chtelo by to srovnani se skrinemi Lian-Li, ktere jsou zhruba cenove i kvalitou srovnatelne, ale vypadaji imho mnohem lepe
- Jan Prokop

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 7. 2006 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prominte, ze vam to cpu sem, ale nekde tady byla recenze na skrin, myslim,ze taky ZALMAN, ktera mela na boku gigantni vetrak pres celou stenu, nemuzu ji najit, date mi nekdo pls link.
- Petr Senkyr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 7. 2006 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Myslim, ze si to pletes s Aerocool ExtremEngine 3T viz http://www.aerocool.com.tw/case/3t/3t.html, mimochodem bezne k mani i v nasich krajich napr. http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=35652 v levnejsim provedeni nebo http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=35653 v o neco drazsim provedeni s hlinikovymi dvirky...
- Josef Prskavec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 7. 2006 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Clanek jsem prolitnul jen tak zrychlene a nebudu se vyjadrovat k nemu, ale spise rovnou ke skrini ;-)
Prvni vec, ktere jsem si vsimnul, ze skrin by mohla byt prostornejsi. Nejde jen o to mit vice pozic pro mechaniky, ale jde i o to, ze v prostornejsi skrini bude lepe proudit vzduch ;-) Dalsim nedostatkem bych videl absenci bezsroubkoveho systemu pro uchyceni mechanik. Pokud si clovek poridi kvalitnejsi skrin (napr. Chieftec) nebudou zadne vibrace ;-) a instalace se stane rychlejsi a prijemnejsi! S tim se me nelibi i nutnost odsroubovavat cast bocnice? Neni lepsi a jednodussi odebrat celou bocnici, ktera bude v zadu prichycena dvema sroubky? Tudiz nebudu muset nic sroubovat a vpripade bezsroubkoveho systemu, bych nemusel ani tu bocnici otvirat ;-)
V clanku to neni napsane, ale dle obrazku soudim, ze montaz zakladni desky probiha primo uvnitr Casu...tudiz neni moznost vyndat podstavu pro desku a instalaci provest napriklad na stole?
Dalsi vec, kterou nechapu, proc do te skrine nedali radeji nejaky poradny 2x120mm vetrone? Jsou tizsi a efektivnejsi. Kdyz uz je ta case tolik predrazena, cekal bych lepsi chlazeni :-) Zamrzi i nemoznost ve predu umistit misto tech 2x90mm vetracku 1x120mm! Absence vzduchovych filtru je dalsi minus. Cena tech filtru musi byt pro vyrobce minimalni, tak proc tam nejsou?
Co se tyce tech vyrizlich der dole uvnitr casu....rekl bych ze tam jsou uplne na nic. Jejich prinos je nulovy (spise prachovy v pripade, ze case stoji na zemi ;-)) a kdyz uz tam neco podobneho chteli udelat, bylo by lepsi klasicky do bocnice nad CPU.
Co se tyce provedeni, tak verim tomu, ze Zalman odvedl dobrou praci, ostatne jako u jinych vyrobku. Case je Hlinikova, cimz je lehci, coz je fajn a zajistuje i lepsi odvod tepla, ale dle meho nazoru, pokud ma clovek prostoronou a dobre vetranou skrin, tak ten rozdil mezi hlinikovou a normalni skrini bude minimalni. Bylo by zajimave videt nejaky testik, kde by se timto zabyvali ;-)
Kdyz bych to mel celkove zhodnotit, je to prumerna Case, ktera nicim neohromi, snad jen tim zpracovanim (a nekoho i vzhledem).
Za cenu pres 9000,- se da poridit o mnoho levnejsi case + nejaky doplnky (kvalitni vetracky, ctecka karet, ...), ktery bude i hracum vyhovovat lepe a jeste usetri. Nedavno jsem si porizoval skrin Nitro Ax Full Tower Server Case (test zde: http://www.atruereview.com/nitro_ax_case/index.php). Prisla me na i s vetracky na 2300,- s DPH. Dobre vetrana, kvalitni provedeni (povrch stejny jako u Zalmanu), nulove vibrace, bezsroubkovy system prichyceni mechanik i disku, prostorna, moznost instalovat desku i mimo CASE, prostor mezi zdrojem a okrajem desky, coz umoznuje osazeni i prostornejsich chladicu a v baleni je i tunel pro lepsi chlazeni CPU. Neni vsak uplne dokonala! Neni v hlinikovym provedeni, nema ctecku karet, kos na disky se neda vyndat, nema molex redukci z 12V na 5V, v zakladu nema vetracky, ale za tu cenu je to dle meho nazoru lepsi koupe ;-)
Bohuzel u Zalmanu se stale plati hodne za znacku a to je chyba! ;-)

- Jan Kahoun

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 8. 2007 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tato skříň má velice kvalitní provedení, ale její cena a velikost není moc rentabilní. Do budoucna tato skříň bude malá. Příslušenství není moc světoborné, skříně Thermaltake vždy překvapí kvalitním zpracováním a rozmanitým příslušenstvím za nižší cenu. Zalman jako vždy si velice "píská" a skříň "počmáral" nesmyslnýmy nápisy. Ale kvalitou je asi nepřekonatelný, já mám skříň Thermaltake, jsem s ní velice spokojen. Neobsahuje nápisy a nestojí 9000Kč, stála mě 6200Kč ale s integrovaným "vodníkem." Je to bigtower, do budoucna lze upgradovat sestava.
- Pavel Kařízek

Reklama
Reklama