Zpět na článek

Diskuze: Zkrocení vzduchu II - dalších 6 krasavců v testu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 5. 2008 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ked uz take prachy vrazat, tak to uz radsej si kupim low-end wodu, za 2-3 tisic a vysledok bude aj tak lepsi...
- sPIRIB

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 5. 2008 07:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace s vodou souhlasim - pořádný chlazení celýho compa vodou je tak za 8tis. když ho budu kupovat...proto už pracuju na návrhu vlastního, až budou všechny bloky(cpu, gpu, chipset, možná ram a hdd) tak dou do výroby :-)
- Jq.com

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 5. 2008 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace mozem len potvrdit... sam som presiel na lowend vodu a chladi to lepsie ako high-end vzduch (nie zas uplny TOP typu accelero extreme a pod.) Ale clovek ktory potrebuje len chladit (ticho) a nepotrebuje sa vrtat v PC si kupi prave jeden z chladicov v teste
- scream

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 5. 2008 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Taky můžu jen potvrdit já jestli vůbec sprovozním svého kompa tak si rači také pořídím o 1000-2000 drahšího Vodníka a budu s ním chladit i chipset....:-)
- Sotys

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 5. 2008 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Sotys: no ak je pre niekoho zlozite prisrobovat blokov, tak nech si kupi komp v tescu, a pochybujem ze ma pre neho zmysel kupovat chladice nad 1500, ved ani taktovat to nebude, ja osobne mam spraveneho vodnika tak ze vymennik mam vonku za oknom a ked vonka primrzne tak je to ppci (fsb sa pyta hore) koli konzdenzacii mam dosku v specialne spravenom akvarku ... a mam high end chladenie za cca 4k
- sPIRIB

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 5. 2008 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Michal Částka (Highlander): Složita? Ja si myslim že to je tím že není tak popularní a hlavně de o praktyčnost case s kterym se hodně hejba a je třeba malej a nevejde se do nej čerpadlo a vymněník atd... zpousta dalších veci ale rozhodně ne složita a když tak si to muže nekym nechat namontovat. Navic vzduch je bezudržbovej a take ma menší praděpodobnost zničení hardweru pokud nekomu ten blok třeba nespadne :D
- Jardoslav Peiger

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 5. 2008 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @sPIRIB: No tak já myslím že je ještě pár uživatelů mezi těmi co si kupujou počítače v tescu a těmi co mají počítač v akvárku ponořený v oleji :-D a nechtejí nebo si netroufají na vodu a chcou dobře chladit
- Lexx

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 5. 2008 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jardoslav Peiger: prave, jak sám popisujes. Protože je potřeba více místa, je nepraktická, náročnější,vetší šance na poruchu,na údržbu atd...je voda oproti vzduchu složitá ;-)
- Michal Částka (Highlander)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 5. 2008 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Lexx: 90% uživatelů vubec neví co to je chladič v počítači, natož, že se prodávají takovýhle nabušený monstra :-D
- Michal Částka (Highlander)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 5. 2008 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

:)
- Bohumil Stejskal

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 5. 2008 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace třeba tady poráží Xigmatek i výherce zdejšího testu : http://www.tomshardware.com/de/Kuhler-Zalman-Xigmatek,testberichte-239989-12.html :)
- Bohumil Stejskal

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 5. 2008 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Václav Vlček: Sel by jeste prihodit [URL=http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=45345]Sonic Tower[/URL] v rev.2? Je to celkem znamy a zavedeny model. Vzhledem k rozmerum a cene mi prijde spis levnejsi...
Chci stavet celopasivni HTPC s 4850e a tohle je jeden z kandidatu. Zatim vyhrava IFX-14,az na tu cenu :D)...
- zorg

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 5. 2008 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @zorg: Ted jeste koukam na [URL=http://www.czechcomputer.cz/czc/products.nsf/445121fcdbcda768c1256cd70063905f/0cc154f92f5b8646c1257417004ee906/$FILE/54127v6.jpg]Orochi[/URL] a ma zebra svisle, coz by se prave mohlo hodit pri pasivu v HTPC skrini (prakticky desktop).
- zorg

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 5. 2008 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podařilo se někomu dát katanu II na sAM2?

Mám ji doma a i když jsem zkoušel upravit sponu, ani za nic ji nemůžu pevně a stabilně připnout k rámečku.

Navíc mi přišla s neskutečně zoxidovanou základnou. ... nakupoval jsem v alze
- Josef Svatuška

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 5. 2008 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tedka jsem to zkousel na jednu desku s AM2 a uplně bezproblémů, je pravda, že ta spona je od výroby hodně napružená, takže člověk můsí použit trošičku síly (s citem).Ale jde to ;-)
- Michal Částka (Highlander)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 5. 2008 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no ona je teda trochu napružená ale zato tam slušně drží... a pokud máš tu katanu novou tak doporučuji přebrousit...
PS: nevím proč autor píše "Na Katanu II rovnou zapomeňte. Tento chudý bratříček nestojí za povšimnutí." jo tak pokud nemáš čtyřjádro přetaktované na 4Ghz (průměrný uživatlel může mít řekněme core2duo 8200)tak to uchladí s přehledem... podle mě je to rozumější řešení které stojí 720Kč než nějaké Superradiátory za 2000.. => takové chladiče jen pro overclockery nebo pro ty co mají nadbytek peněz... ale to už rači toho vodníka :-)
- Drymli

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 5. 2008 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Drymli: Myslel jsem to např. tak, že stejnou práci s minimálním rozdílem ti udělá freezer, kterej stojí polovinu.
- Michal Částka (Highlander)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 5. 2008 12:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Josef Svatuška: tyyy jo ? cože ?:D Tak to soudruzi z Scythe asi udelali nekde chybu, pac ja to nasadím naprosto bezproblému :D
- Michal Částka (Highlander)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 5. 2008 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Michal Částka (Highlander): Pro mě opravdu nepochopitelné. Samotné pacičky které se mají zaháčknout za rámeček jsou při jakýmkoli nastavení vzdáleny na obou stranách asi těch 5mm. Zkoušel jsem sponu všelijak prohnout, ale po prohnutí ji zase nedokážu rozumě našrobovat na chladič.
- Josef Svatuška

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 5. 2008 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mohla by dalsi varka chladicu byt z ty levnejsi kategorie?dekuji
- Petr Chlád

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 5. 2008 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Predpokladam jeste jednu varku tech lepsich, at to cele pokryjeme nejak solidne a pak se vrhneme na ty levnejsi :)
- Václav Vlček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 5. 2008 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

spíše bych to přeložil jako zhášedlo pekelného ohně (Inferno Fire je oheň pekelný) a

eXtinguisher - ne s q, ale s g - je to hasicí přístroj, zhášeč, tlumič
- Pavel Vychodil

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 5. 2008 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace už jsem to q/g opravil díky(ten překlad tak nechám,tohle je fantazíe každého znás). Dokonce jsem si všiml i toho kluka s tvrdým :-E :-)
- Michal Částka (Highlander)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 5. 2008 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych se přimlouval o zařazení AC Xtreme. Parametry má na cenovou relaci 1200Kč a stojí polovic...
- rousini

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 5. 2008 16:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Souhlasím tady s kolegou. Klidně by šel udělat i třetí díl se Sonic Tower, AC Xtreme a + ještě Třeba OCZ Vanquisher, který vypadá na dobrou konkunrenci pro AC Freezer,. Jinak super test.
- raraashek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 5. 2008 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace přesně tuhle sestavu jsem vybral do další části, kde bude jeste Scythe Orochi a další...
- Michal Částka (Highlander)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 5. 2008 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Michal Částka (Highlander): Tak to je super, ještě mě napadl taky CoolerMaster Hyper TX 2, ale to už se tam asi nevejde, že?
- raraashek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 5. 2008 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neuvazovali jste o tom ze by jste ty grafy hlavne ty kde jsou nejaky popisky delaly jeste mensi? Kdyz uz toho tolik chcete narvat do jednoho grafu, co aspon ze kdybych na nej kliknul tak se mi otevre zvetsenina?

Dekuji.
- Martin Pitońák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 5. 2008 21:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace tohle bohužel není moje chyba, já jsem se to snažil maximalizovat jak to šlo. Omezený to je především širkou celého webu, který je takto optimalizovaný. Samozřejmě ten kdo používá vysoké rozlišení na malém monitoru, tak to bude mít dycky malinkaté ;-)
- Michal Částka (Highlander)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 5. 2008 21:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace i když mohl bych to udělat větší, ono fakt zaleží jaké rozlišení použiváte. Já celou dobu používám více jak 1600x1200 a jsem na to zvyklý:E , příště to zvetším co to půjde;-)
- Michal Částka (Highlander)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 5. 2008 22:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nazdar ,mam tento chladic Zerotherm Nirvana ,som s nim spokojny ,len tak ci nahodou ho nechcete testovat ,predsa ide o vykonejssiu verziu zerothermu....
- Ico33

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 5. 2008 22:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zabudol som este privlastok ZT Nirvana NV 120 Premium
- Ico33

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 5. 2008 23:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

inac mam asus formula maximus x38 intel e6600 a ked mam fakt teplo v izbe ,uchladi to do 40 stupnov
- Ico33

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 5. 2008 23:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

bude v testoch aj duoorb alebo ako sa to vola? celkom som na to zvedavy.

_________________
www.grafikapro.sk
- stevocz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 6. 2008 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

KONEČNĚ někoho napadlo jako zápor uvést zabudovaný ventilátor, který se nedá vyměnit za jiný!
Nikomu snad není příjemné v případě, že odejdou ložiska, muset vyměňovat celý chladič, čistit a znovu nanášet teplovodivou pastu a tak dále...nehledě na mnohem vyšší cenu při výměně celého chladiče. Ventilátor koupím za 80 korun a jsem vysmátej a ten kus hliníku a mědi tam může zůstat už napořád.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 6. 2008 09:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to asi maličko mimo... ale všiml si někdo v compatibility listu u Thermalirghtu tý DFI LanParty 790i nForce 790? Ještě jsem o ní ani neslyšel..
- Fabled Warrior

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 6. 2008 23:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PRakticka skusenost
NA 125W CPU AMD som mal dva chladice
starsi model Zalman CNPS8700 LED a NOCTUA UH12
aj ked noctua umozni tichsi chod pretaktovaneho CPU teplota chipsetu a pameti je 15-20 vyssia ako s Zalman CNPS8700 ktorz nebrani prudeniu vzduchu a chladi aj okolie.

Odporucam - Zalman CNPS8700 s doskou ktora vie ovladat otacky automaticky /skora kazda/

- Jan Mazuch

Ston3
Ston3
Level 1 Level 1
21. 12. 2009 19:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pisete ze chladice mate zapujceny od alza.cz, na jejich webu ale nejak nevidim zadne podrobnosti v pripade Thermalright IFX-14 ze by obsahoval i IFX-10. Kdyz si to od nich koupim Thermalright IFX-14, budu mit stejne baleni jako vy, tu "opravdu velikou krabici, která svým designem nikoho moc neohromí, ale jakmile ji začnete vybalovat, tak se vám rozsvítí očička, jak malému klukovi." a bude obsahovat IFX-10?

Reklama
Reklama