Zpět na článek

Diskuze: Zkrocení vzduchu VI. - Xigmateky + souhrn testů

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 9. 2008 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moc hezky provedený test, dokážu si představit kolik to stálo práce. Rozhodně je to ale na přihození minimálně pětikačky od každýho. Měl bych jeden možná stupidní dotaz, zajímá mně orientace heatpipe, speciálně u ximateků, zkoušel jsi, zdali to vůbec jde, jestli má nějaký vliv umístění dotykových heatpipe kolmo či souběžně s jádry?
- Válek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 9. 2008 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace díky:)
Orientaci jsem samozřejmě zkoušel, akorát výsledky jsem naměřil dost rozpoluplný. Problém je v tom, že v testovacím tunelu jsem naměřil na quad-coru mezi souběžnou a kolmou orientací cca 0,2-0,3C rozdíl. Ovšem v middle toweru nebo v jakémkoliv jiné PC skříni byl rozdíl uplně opačný díky změněnému proudění vzduchu uvnitř bedny. Provedl jsem pouze jedno testovací měření, jak v middle toweru, tak v testovacim tunelu. Udělám jich víc a napíšu o tom samostatnou kapitolu v dalším článku...
- Michal Částka (Highlander)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 9. 2008 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nazdarek mam ties dost stupidnu otazku ze ktori chladic je najlepsi ? ktori uchladi najvaic? mne sa zda bit najlepsi ten thermalright ifx-14 len jedna otazka ze ako sa naneho da pripevnit ventilator ? a pokial toto nieje najlepsi tak pordatte nejaki najlepsi prosimvas :) na cene nezalezi vdaka
- Mario Mikuš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 9. 2008 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda, že v celé opravdu kvalitní recenzi chybí. Na internetu zatím nekolují žádné adekvátní testy tohoto ventilátoru, který si dělá noroky na nastupnictví po legendárním ac Freezer Pro...
- Pr3d1t0r

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 9. 2008 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi jste nikdy neměl Scythe Catanu-Cu. Já ji vlastním a můžu řící, že ten samý bacplate má :) ale to jen tak pro zajímavost :)

[URL=http://prohardver.hu/dl/rev/2006-05/1128/katana_set_b.jpg]foto[/URL]
- Zdeněk Slavíček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 9. 2008 13:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no vidis:) tento chladič jsem opravdu v rukou nikde něměl, je to další rarita mezi Scythem. Každopadádně ten backplate panel je naprosto dokonalej :)
- Michal Částka (Highlander)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 9. 2008 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace s tím musím jen souhlasit :) Ale vůbec mne nenapadlo, že Scythe tenhle typ backplateu nedodává ke každému svému chladiči, když takový stařík, kterého mám já, ho má :)
- Zdeněk Slavíček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 9. 2008 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

graf je s takovým množstvím čar poměrně těžko přehledný. prospělo by označit jednotlivé křivky číslem.
jinak parádní test! skvělá práce.
- karf

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 9. 2008 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jo to máš pravdu, budu to muset nějak popsat, pac se v tom už opravdu težko dá vyznat i když si to člověk přiblíží... Možná bych ty jednotlivý údaje rozdělil podle ceny, tj. chladiče třeba do 500 kč a chladiče nad 500 kč atd... třeba by to pomohlo při výběru.
- Michal Částka (Highlander)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 9. 2008 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý den
na fotografiích je jestli dobře vidím EX38-DS5, mám ji také a chtěl bych se zeptat které chladiče z dnešního testu by na ní nekolidovali s pamětmi corsair dominátor mají vyšší pasívní chladič).
- MM_tank

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 9. 2008 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No, pokud by jsi osadil paměti do červených banků, tak by neměl být problém s žádným chladičem (teoreticky), ovšem ruku do ohně za to nedám...
Pokud by jsi je chtěl mít ve žlutých slotech, tak bych měl strach u Scythe Orochi,Nirvana NV120 a HDT-D1284.
Které sloty pro OC a celkové použivání jsou lepší u téhle desky netuším, musíš najít na našem foru ;-)
- Michal Částka (Highlander)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 9. 2008 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobne mam nirvanu s kombinaciou pasty MX-2 a je to fakt super chladic.
Chcel by som vediet kde sa da zakupit na sk/cz trhu ten nahradny ventilator?
- Adam P

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 9. 2008 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace heh, no jestli se dá koupit zvlášt, úplně stejnej ventilátor pro nirvanu, to nevim, musel by sis napsat na jejich technickou podporu.
- Michal Částka (Highlander)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 9. 2008 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám doma Orochi na Asus P5Q a ne zrovna nízké paměti s chladičem Corsair TWIN2X4096-6400C4DHX, to vše v Cosmos 1000. Orochi mám oproti autorovům obrázkům nainstalován otočen o 180° a vše se v pohodě vejde. (Nad chladiči pamětí je cca 5mm místa)

btw: "vyplívá" :-)
- tecka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 9. 2008 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ...ale tak, předtím tam bylo vyplívá = tj. špatně, před několika hodinama jsem to opravila na vyplývá, tj dobře. On jenom upozornil na to, že je to blbě.
- Michal Částka (Highlander)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 9. 2008 19:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Michal Částka (Highlander): Těch I-Y je tam více - uvedený výraz se mi ale líbil :-) (Já si zase často pletu S-Z, každý jsme nějaký)
- tecka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 9. 2008 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jasný, otočit to jde, ale taky se ti to nemusí vlézt na každou desku, kde jsou hodně vysoké chladiče od mosfet tranzistorů... Můžeš někam upnout fotky a postnout je sem ? díky ;-) Určitě se to hodí více lidem...
- Michal Částka (Highlander)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 9. 2008 19:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace [URL=http://www.postimage.org/image.php?v=gxCVU0A]Celek[/URL]
[URL=http://www.postimage.org/image.php?v=aVLsplS]Detail 1[/URL]
[URL=http://www.postimage.org/image.php?v=aVLsGOS]Detail 2[/URL]
[URL=http://www.postimage.org/image.php?v=gxCWhY0]Detail 3[/URL]
[URL=http://www.postimage.org/image.php?v=gxCWwVS]Detail 4[/URL]
Kvalita není nejlepší, nemám to čím nasvítit a taky fotit v "casu" není nejideálnější.
Pod HDD jsou opravdu houbičky na nádobí - měl jsem smůlu na WD6400AAKS, ten můj dokáže rozvibrovat i tak drahý case.
- tecka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 9. 2008 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @tecka: jo ty máš prostornou bednu, tam se to krásně vleze:-) díky za fotky, třeba se tady budou někomu hodit pro inspiraci:)
- Michal Částka (Highlander)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 9. 2008 21:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím, opět skvělý test :-) Jenom bych si dovolil poznámku- při počítání poměru Cena/Výkon by se měla k ceně chladičů jako Thermalright IFX-14 připočítat i cena ventilátoru.
- Jan Kubíček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 9. 2008 21:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no jo , klidně bych to doplnil, ale jakou zvolit cenu ventilátoru, když si může člověk vybrat mezi levným Xilencem za 100 kč nebo drahým papsem za 500 kč ;-)
- Michal Částka (Highlander)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 9. 2008 00:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Diky za test, hlavne se tesim na priste, kdy se konecne dozvime jak to je se schopnostmi noveho Freezera eXtreme :). Ja mam na tento chladic zalusk, ale mam blizko patice chladic south bridge co ma vysku 35mm, tak nevim, jestli mi tam eXtreme vleze.
- vagus

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 9. 2008 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Recenze je super a člověk má možnost z 30 chladičů už něco vybrat, každopádně mi tam přeci jen chybí tři obludy.

COOLER MASTER Hyper Z600 - http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16835103047

Arctic Cooling Freezer Xtreme - http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=55613

Thermaltake CL-P0323 Sonic Tower rev.2 - http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=45345

Slibte mi, že se objeví někdy v budoucí recenzi :-D
Ještě jednou chválím a přihazuji menší "částku" peněz.
- bazen

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 9. 2008 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Souhlas, vysekavam zaslouzenou poklonu! Taky se priklanim k otestovani zminovanych ;)
Btw. zajimalo by me (asi si to i otestuju) jaky ma vliv pozice zeber na pasivni uchladitelnost. Mam HTPC jakoby desktop, cili tam by orochi melo zebra svisle a vzduch by mohl kolem heatpipe proudit prirozene vzhuru. Napr. xigmateky nebo IFX by (teoreticky) zabranovala plocha zeber v prirozenem proudeni. Nesmejte se, vyzkousim to :D
- zorg

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 9. 2008 06:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ten posledni testovany xigmatex jako by vypadl z oka tomuto nexusu :
http://www.nexustek.nl/HOC-9000_universal_high_performance_cpu_cooler.htm
- pht

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 9. 2008 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pytal som sa na ten ventilator v tichepc.sk a oni sa pytali rovno v zerotherme , a ze nahradne ventilatory nemaju :P
- Adam P

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 9. 2008 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přimlouvám se k zařazení tohoto chladiče do srovnání. Za tu cenu si osobně myslím, že je to jedno z nejlepších pasivních řešení. A to zejména kůli volnosti volby orientace .)
- ahoj nazdar

Reklama
Reklama