Zpět na článek

Diskuze: Známe cenu iPhone 4S v Evropě

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mystrososft
Mystrososft
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Máte v článku drobnou chybičku:
Za 16GB a 32GB verzi zaplatíte 629 euro, resp. 739 euro. 64MB model přijde na 849 euro.
Asi tam má byt 64 Gb model ne? :)

eaglelukash
eaglelukash
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mystrososft Kdyz uz jsme u toho opravovani tak Gigabit (Gb) a GigaByte (GB) sou taky odlisny :wink:

Ajax
Ajax
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mystrososft Třeba je to jejich obchodní trik :D

mlrs
mlrs
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dekuji nechci, radej nejaky dil do PC :-) (za takovou cenu mozna celou bednu :-D)

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevim kolik stoji Samsung Galaxy II S ale pokud stejne nebo mene, tak snad neni zadny duvod kupovat tohle...asi nejhoris iphone vsech dob, vzdyt uz ted je pozadu za konurenci...a to rikam proto ze iphone temer vzdy kdyz se zacal prodavat byl opravdu napred o par mesicu, ale ted rozhodne ne:[

Mers
Mers
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak Každej to srovnává s Galaxy S II, ale tento mobil bych si nekoupil už jen z důvodu zpracování...po iphonu 4 už bych si nikdy nekoupil žádnej plastovej mobil, odteď už jen z podobných materiálů...až začnou dělat mobily z pořádných materiálů jako je ip4, tak je začnu kupovat :-D

M-M-X
M-M-X
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak Iphone vzdy napred o par mesiacov? :D To si robis kozy...

Ved prvy iPhone nevedel ani to co telefony za stvrtinu jeho ceny... nemalo to 3G, MMS, video, autofocus, radio, pamatove karty, GPS, mass storage, bluetooth datovy prenos, nic...
Prvy iPhone ktoremu nechybalo nic vyznamne z funkcii konkurencie bol 3GS, a aj to s privretymi ocami ignorujuc nizke rozlisenie obrazovky

http://data.motor-talk.de/data/galleries/530570/4384706/iphone-vs-stone-1451.gif

elukok
elukok
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 19:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M-M-X No vono v době uvedení iphonu tak trochu neměl konkurenci. Nic jako iphone neexistovalo. To že sem tam měl nějakej mobil 3g nebo jinou funkci je hezký, ale je to srovnání nesrovnatelnýho. Nebyl žádnej dotykovej telefon, nic co by umělo pořádně net a podobně. I dneska najdeš tefony co maj fce co iphone nemá a taky to neznamená že sou lepší...

Dammster
Dammster
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M-M-X http://goo.gl/fcspT :wink:

jfb
jfb
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak Pozadu? čím?

viperman
viperman
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

rozdiel sto euro medzi 16 giga internej pamate..pekne predrazene :D

Timmah!
Timmah!
Level 20 Level 20
7. 10. 2011 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

*Zda to je moc, málo anebo tak akorát, necháme na posouzení každého z vás.
*

Tak pochybujem, ze sa najde niekto, komu sa ta cena bude zdat primerana. Specialne ked konkurencia stoji menej a jej HW vybava je v mnohych ohladoch dalej.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Timmah! Na HW se.. pes. Pokud někdo chce IOS, tak nemá jinou možnost.

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
7. 10. 2011 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Timmah!]..[/quote]já myslel, že to nejdůležitější je od prádávna zejémna "user experience" a ne počet megapixelů a dalších blbostí :(

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
7. 10. 2011 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Timmah!]..[/quote]já myslel, že to nejdůležitější je od pradávna "user experience" a ne počet megapixelů a dalších blbostí.

Timmah!
Timmah!
Level 20 Level 20
7. 10. 2011 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí ja som teda iphone nemam, ani som ziadny nemal, takze sa nechcem k tomu nejako do hlbky vyjadrovat a je mozne, ze sa mylim, ale myslim si, ze medzi medzi poslednymi verziami Droidu a iOS nie je nejaky markantny rozdiel, pokial ide o "user experience". Samozrejme chapem, ze ak niekto vlastnil Apple a investoval do aplikacii pre iOS z AppStore, tazko sa mu bude prechadzat na Droid, kedze tak o tie svoje investicie pride. Pre ludi, ako ja, ktori stale maju "dumbphone" (a nemaju tym padom skusenost s Apple) je ale z mojho pohladu lepsou volbou Droid, kedze taka Galaxy S2 so svojim vymakanym SAMOLED displayom stoji 200-300 EUR menej, pokial sa nemylim. A to priznavam, ze sa mi z estetickeho hladiska viac paci iPhone, a ak by stali rovnako, siahol by som zrejme po nom. Za predpokladu teda, ze by som bol tolko ochotny utratit za mobil.

Endyamon
Endyamon
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí berte to tak ..za blbost sa plati ... :lol:

elukok
elukok
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Endyamon Pravda. Nadupanej telefon kterej pak vydrží den, je softwarově neoptimalizovanej takže je ti ten výkon na nic a je levnější než "míň výkonej" iphone, třeba galaxy S2...Papírově seš na tom dobře, realita je trochu jinde. Na novej android potřebuješ aspoň 1GHz aby běhal plynule, na ip ti stačí 300MHz.... Kritizujete apple jak balamutí lidi, já bych třeba radši zavolal googlu a zeptal se ho co se všim tim výkonem dělá že mizí.. Pochvalujte si vaší koupi 2. jádrovýho 1.5 GHz telefonu kterej je rychlostně na úrovni ip4 s 1ghz jednojádrem...

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
7. 10. 2011 23:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Endyamon @elukok: A proto používam nokii za 1000 Kč. 8)

Neeo
Neeo
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hardwér môže byť, ale na mňa je ta cena veľa. Nech sa na mňa nikto nehnevá, ale za prístroj s pamäťou 64 GB dať 849€ to úplná šialenosť. Je úplne jedno či je to Samsung alebo Apple ta cena je premrštená. Optimista niesom ani pri menších pamätiach 16 a 32 GB. :cry:

Seikos
Seikos
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi před 12 lety jsem měl Ericsson T28. V té době luxusní malinkej telefon, stál 28 tis. A nic moc toho neuměl. Tenkrát byly všechny špičkový telefony běžně 20-30 tis. Kč. Tenkrát, kdy byla kupní síla obyvatel poloviční.
Tak mě udivuje že někdo dnes kritizuje že špičkový iPhone stojí "strašlivých" 16 tis.
Dnes by všichni chtěli špičkové moderní technologie, veškerou konektivitu standardů 4G a nejlépe asi zadarmo, že? 16 tis je krásná cena

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
8. 10. 2011 07:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Seikos Iphone v te nejlepsi nove verzi stoji jeden prumerny mesicni plat v CR. Driv byl ten pomer samozrejme horsi u takovychto novinek. Ponecham-li stranou debatu o tom, ci je iphone spickovy telefon nebo ne. Ta cena neni pro masu lidi. V CR ma asi 30% lidi ten prumerny plat a vyssi, zbytek ma min. Ikdyz na to mam, tak radsi budu volat nokii zadarmo a pojedu misto iphonu na tyden na dovolenou do karibiku. :p

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
8. 10. 2011 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingbean Stojí průměrnej plat kterej stejně nikdo nemá. :lol:

M-M-X
M-M-X
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Seikos Pred 15 rokmi sme mali AMD 133 s 32MB RAM, 800MB HDD, CD-ROM, 14" monitorom a Windows 95 za 40,000... na vychodnom Slovensku vtedy ekvivalent polrocneho platu... kolko by si za to dal dnes?

Nakoniec mozes to vidiet pri cenach PC; za 400-500 EUR dnes zozenies pocitac na ktorom v pohode zahras aj najnovsie hry. Este pred 5 rokmi by si za to zohnal maximalne tak nieco do kancelarie.

MA-TO
MA-TO
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Seikos No ono by to bola krasna cena keby ine "špičkovejšie" pristroje stali 20 a viac tis. Takto to je neprimerane vysoka cena za priemerne zariadenie.

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
7. 10. 2011 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=MA-TO]...[/quote]K tomu prumeru asi jen takto: A5 je suverenne nejrychlejsi dual-core na trhu, Tegra 2 a Exynos deklasuje rozdílem třídy (vyhledej si test na serioznim Anandtechu), Apple se navic takto vykonne SoC podarilo vmestnat a uchladit v tak kompaktnim zarizeni, jakym je iPhone (spekulovalo se, ze to je prave hlavnim duvodem okladu, protoze se cip nedarilo uchladit a zarizeni se prehrivalo). Siri funguje, otazkou je, jak to prijme verejnost. Nakonec zminim rozliseni, opravdu ti prijde rozliseni 640 × 960 px v 3,5" jako neco, co je bezne a prumerne?

JaM
JaM
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 16:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí vidiet ze sa tomu absolutne nerozumies... A5 je upraveny Cortex A9 (o instrukcie applu, ziadna optimalizacia vykonu alebo tak...btw vyraba im ho Samsung) a presne rovnaky chip pouzivaju aj ostatni - SGS2 ma Cortex A9 akurat ze s frekvenciou 1.2ghz (iPhone4S ho ma na 1Ghz) az 1.5Ghz (US a Korejske verzie)

V com iPhone4S prekonava SGS2 je graficky chip, PowerVR 543 ktory ma vyssi vykon ako Mali400 pouzita u SGS2, no zasa ma ovela vyssiu spotrebu a viac sa zahrieva, co bol hlavny dovod preho ju nepouzil Samsung a radsej siel do Mali400... (SGS1 mal PowerVR540,543 je dual core verzia 540tky)

No ako vsetci vieme, nezalezi az tak od toho kolko ghz ma procesor, ale od toho ako je to vsetko odladene, a SGS2 je sakramentsky dobre odladeny telefon...

M-M-X
M-M-X
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí Mne pride 640 × 960 px na 3,5" ako nieco nadpriemerne na niecom podpriemernom. Keby mal iPhone 4(S) vacsi display (idealne tak 4.5") tak ho snad aj kupim, takto beriem Dell Streak.

Lachtánek
Lachtánek
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M-M-X m-m-x: no, nerad ti kazim radost ale displej ma iP4 vysoce nadprumernej.. SGS2 ma 480 x 800 bodů na 4,3 palce a iP4 ma 960 x 640 pixelů na 3,5 palce. To urcite podprumer neni. Navic A4 od applu je mnohem vykonejsi nez tegra 2 a to pomijim fakt ze aplikace ktery rozjede "az" htc desire s 1Ghz procesorem a horsi modeli ne, rozjede 4roky starej iPod 1G s 400Mhz procesorem a nesekaji se (mam na mysli treba rage apod.). V tom je vyhoda applu ze aji za 4roky si muzete byti jistej ze vam pudou nejnovjejsi hry a aktualizace coz se u SGS2 do roka rozlucte ale nebudu se dal namahat, clovek co to pochopit nechce, nepochopi. nehazim spinu na android protoze vim ze kazdymu sedi neco a oto vic me serou vase komentare. ani android ani iOS neni dokonalej

sova
sova
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M-M-X lol 4,5" pádlo? Si děláš srandu :D

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
7. 10. 2011 19:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M-M-X @Lachtánek: Je nadprůměrnej, ale na nadprůměrnym slunci je tam vidět jenom průměrně. :lol:

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
7. 10. 2011 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M-M-X @sova: Všechny mobily nad 3" jsou pádla. Stačí k tomu přidělat násadu od koštěte a mužeme tim klidně pádlovat.

M-M-X
M-M-X
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M-M-X @sova: Na 3.5" je rozlisenie 960x640 zbytocnost, nakoniec sami priznavaju ze od 300 ppi oko nedokaze jednotlive body rozlisit.

Ale dam ti praktickejsiu otazku: chces sa pozriet na webovu stranku, napriklad pctuning.cz, a mozes si ju nechat zobrazit na troch zariadeniach:

4.3" HTC, 800x480, 217 ppi
2.8" HTC, 640x480, 286 ppi
3.5" iPhone, 960x640, 326 ppi

Co si vyberies? Cisla na papieri alebo uzivatelsky komfort?

sova
sova
Level 1 Level 1
8. 10. 2011 02:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M-M-X @M-M-X: Jsou těsně za hranicí 300 ppi, nevidím žádnou zbytečnost. Rozlišení je přesně takové, jaké má být pro nerozpoznávání jednotlivých pixelů. Ne jako HTC, s 286 ppi, nebo dokonce těch směšných 217.
Vyberu si uživatelský komfort, tzn. iPhone s dokonalou jemností displeje a rozumnou velikostí.
Já mám taky otázku: Vy máte v té severomaďarské kotlince něco ve vzduchu, či? Jinak si nedovedu vysvětlit ty tvoje blbý argumenty a ještě blbější otázky.

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 23:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M-M-X @Pidala: no neviem s takým 3,2" "pádlom" by si si mohol akurát tak pomiešať polievku :D

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
7. 10. 2011 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M-M-X @M-M-X: Já bych si vybral to HTC 4,3" ale to že je to pádlo nido nezmění. Hlavně nevim proč bych měl na něco jako pct lézt z mobilu. Maj tam snad počasí? Nebo meteorologickej radar? Ne, tak proč bych se měl lézt z mobilu. :lol:

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
8. 10. 2011 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M-M-X @sova: A muj monitor má 90 PPI. :lol: Už by mohl někdo dělat monitory s 2560x1440 i na běžnejch uhlopříčkách od 22".

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
8. 10. 2011 00:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M-M-X @IQLogic: Pravda, na pádlopání je lepší iPÁDlo

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
8. 10. 2011 00:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M-M-X @Pidala: v

m@R3k
m@R3k
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 15:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=pepcadvorak]Nevim kolik stoji Samsung Galaxy II S ale pokud stejne nebo mene, tak snad neni zadny duvod kupovat tohle...asi nejhoris iphone vsech dob, vzdyt uz ted je pozadu za konurenci...a to rikam proto ze iphone temer vzdy kdyz se zacal prodavat byl opravdu napred o par mesicu, ale ted rozhodne ne:[[/quote]Nechapem...cim je pozadu? Vsak ma spickovy display, fotak, CPU+GPU, kopu pamate, kvalitnu konstrukciu. Ostatni vyrobcovia sa len nahanaju za kazdym MHz a MPix o tom iPhone nikdy nebol a presne naopak ako pises ziadny iPhone nebol popredu co sa tyka HW.

SNowie
SNowie
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dvakrát jsem nakonec zůstal u nokie ... letos už ale nový iPhone bude můj! :-)

Pitris
Pitris
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 17:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Toz uz s tim neblbnete, kazdy den novinka od applu nebo ohledne nejakeho telefonu, to uz rovnou prejmenujte na mobiltuning.cz:-(

ripple
ripple
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímavá teorie vyčtená z novin. iPhone 4S = iPhone for Steve :idea:

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
7. 10. 2011 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ripple No teď už mu je asi k ničemu.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
7. 10. 2011 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už to konečně umí MassStorage? A má to už konečně MicroSD slot? Promiňte Applisti ale jste magoři že si to kupujete.

Jessie
Jessie
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin K cemu je mi MocroSD, kdyz mam temer nevyuzitelne mnozstvi vestavene pameti? Akorat je tam zbytecne slot navic a zeslozituje to konstrukci. MassStorage by se hodil, ale toho jestli se dockame, tak jedine jako oddelenou cast pameti, rozhodne ne tak, abychom pohli jednoduse kopirovat MP3...

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
7. 10. 2011 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jessie Já myslim že MS tam nebude nikdy, protože by na tom Apple hodně prodělal.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
7. 10. 2011 19:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jessie SD slot je možná zbytečnej, ale mobil kde nemužu svobodně kopírovat obsah z PC do mobilu a všechno musí jít přes iTunes bych nechtěl.

Jessie
Jessie
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jessie @Pidala: No jak jsem psal, tak MS kdyby zavedli tak jedine separatne od hudby. Nejak musi donutit lidi, aby si kupovali jejich hudbu. Oni ten telefon bohuzel delaji pro zisk :).

Karliczek
Karliczek
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 21:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Pidala]SD slot je možná zbytečnej, ale mobil kde nemužu svobodně kopírovat obsah z PC do mobilu a všechno musí jít přes iTunes bych nechtěl.[/quote]s tim iTunesem souhlasim ale s tou SD souhlasím jen trochu u verze s 8GB bych dal i slot pro SDčka u verze 16 - 64 bych bechal bez SDček tam si myslím že by to bylo už zbytečný

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 23:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karliczek no myslím, že dorobenie slotu na pam. kartu by bolo nákladnejšie ako použitie väčšej internej pamäte ...

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
7. 10. 2011 23:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic Dyť to má každá pitomá MP3 za pár stovek. To zas tak drahý nebude. :lol:

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 23:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic @Pidala: ale iPhone je od začiatku vyrábaný a navrhovaný bez slotu pre pam. kartu ... čiže náklady na ďalšiu verziu tela prístroja plus zmeny na PCB by boli určite vyššie než tam jednoducho natlačiť 32GB či 64GB čip namiesto 16GB ... takýmto spôsobom zarobia omnoho viac :wink: Veď si to vezmi, keby vyrábali 16GB iPhone s SD slotom za tú istú cenu čiže 629€, ty si ho môžeš rozšíriť kartou od iného výrobcu za cca 20€ na 32GB iPhone ... Apple však z toho nemá nič a preto ponúka o 110€ drahšiu 32GB verziu kde však reálne náklady na daný pam. čip sú cca 4-krát nižšie ... takže prečo Apple nepoužije SD slot? Za prvé by to boli ďalšie náklady na vývoj (šasi, PCB, usporiadanie, ...) a za druhé by sa všetci vykašlali na predražené 32GB a 64GB verzie a kúpili 16GB verziu a k nej pam. kartu, čím by Apple prišiel o ďalšie prachy ... 8)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 22:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

16GB verzia ma zaujimavu sumu, ale tie vyssie su neprimerane drahsie ... a ruku na srdce, kto si chce este Nokiu N9? :D
- IQLogic

apoc9
apoc9
Level 1 Level 1
8. 10. 2011 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=IQLogic]ale iPhone je od začiatku vyrábaný a navrhovaný bez slotu pre pam. kartu ... čiže náklady na ďalšiu verziu tela prístroja plus zmeny na PCB by boli určite vyššie než tam jednoducho natlačiť 32GB či 64GB čip namiesto 16GB ... takýmto spôsobom zarobia omnoho viac :wink: Veď si to vezmi, keby vyrábali 16GB iPhone s SD slotom za tú istú cenu čiže 629€, ty si ho môžeš rozšíriť kartou od iného výrobcu za cca 20€ na 32GB iPhone ... Apple však z toho nemá nič a preto ponúka o 110€ drahšiu 32GB verziu kde však reálne náklady na daný pam. čip sú cca 4-krát nižšie ... takže prečo Apple nepoužije SD slot? Za prvé by to boli ďalšie náklady na vývoj (šasi, PCB, usporiadanie, ...) a za druhé by sa všetci vykašlali na predražené 32GB a 64GB verzie a kúpili 16GB verziu a k nej pam. kartu, čím by Apple prišiel o ďalšie prachy ... 8)[/quote]
To se pleteš. Je dost lidí kteří by ocenily možnost 64GB+microSD. Apple nepoužívá mass storge, protože lidi by si začali organizovat data podle sebe a museli mnohem více zapracovat na softwaru, takhle se ti magicky nahrají všechny data do předem definované struktury, s pevným neměnným UI. To se odpůrcům Apple nelíbí, že jim někdo diktuje jak mají synchronizovat a používat svůj obsah. Neříkej, že Apple není schopen sehnat potřebné části za cenu jako ostatní.

SNowie
SNowie
Level 1 Level 1
8. 10. 2011 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@apoc9 Ani honeycomb nepodporuje mass storage, má nějakej pošahanej souborovej systém na způsob iTunes (samsung tohle dotáhl nejdál) a nelze ho ani jinak plnit obsahem, s ice cream sandwich to bude nemlich to stejné a rozšíří se to i na telefony. Prodávají se vůbec nějaké jiné telefony s více než 16GB interní paměti, než iPhone? Obrovské množství android telefonů také neobsahuje SD čtečku.
Proměnlivé UI vyhovuje jen geekům, kteří hraním s telefonem můžou strávit hodiny času, kdy si porovnávají, který launcher nebo jiný upgrade systému je nejlepší. Normální člověk chce používat telefon tak, jak je zvyklý a ne se každý rok učit něco nového ... je to přece jenom telefon!

icebosss
icebosss
Level 21 Level 21
8. 10. 2011 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SNowie Jenom telefon a ty za něj vysolíš 16k :D :D však když nechceš, nemusíš na android dávat žádný launcher a když jo, tak si ho dáš...to ty možnost u iphone nemáš vůbec, nějaké "živé" widgety atd.. dokonce ani baterku si nemůžou vyměnit chudáci :D

SNowie
SNowie
Level 1 Level 1
9. 10. 2011 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SNowie @icebosss: Neber mne špatně, nemyslím si, že možnost výměny launcheru za jiný je špatná věc. Psal jsem to spíš jako příklad feature, kterou ocení spíš geek než normální uživatel.
S tím solením 16k za telefon máš pravdu a proto jsem také čekal několik iterací, než jsem se rozhodl, že už se mi to vzhledem k užitku vyplatí. Navíc to není tak dávno, kdy top notch nokie stály klidně 20k, takže drahé smartphony nejsou nic moc nového. Jesli něco, tak apple cenu spersmartphonů snížil :)

spot
spot
Level 1 Level 1
8. 10. 2011 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Novy iPhone je tak revolucni ze vas to muze zabit!" Steve Jobs

tak bacha na to :D :D :D

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
9. 10. 2011 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@spot Na tom něco bude. Možná už cejtil že přichází jeho čas, tak honem rychle vydal ňákou novinku.

Reklama
Reklama