Zpět na článek

Diskuze: Zpověď hackera NASA

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 6. 2006 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmm, tak tohle je prostě další ufologická snůška keců. Konspirační teorie atd., sem na pctuning snad nepatří ne? Navíc, ten člověk nemá jediný důkaz. Pouze řeči. Jistě, je to lákavé uvěřit takovým věcem, ale bez důkazů, nebo třeba detailních popisů fungování mimozemských technologií je tento článek úplně bezcenný a patří spíš na stránky matrix-2001.cz
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 6. 2006 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Je zaujimave pocuvat niektorych ludi o tom ako hovoria o "dokazoch". Poznanie, skusenost a urcite aj viera nieje o dokazoch. Na Zemi zije niekkolko miliard ludi ktori veria v nejakeho boha, no nikto nikdy ho nevidel ani o nom nepodal dokaz. Predpokladam ze ich asi nepokladas vsetkych za hlupakov ked veria niecomu co sa neda dokazat. Ked Ti je nabozenstvo vzdialene mozme nieco z vedeckej oblasti. Videl uz niekto elektron, proton, neutron, alebo videl niekto big-bang? A predsa tomu vedci veria a nielen vedci, ucime sa o tom v ucebniciach uz od zakladnej skoly. Ale nikto nevidel nic z toho co som spomenul, existuju len nepriame dokazy ze taketo castice existuju. Nevysmievaj sa z ludi ktori niecomu veria len koli tomu, ze tomu neveris Ty. Polivka to povedal velmi dobre: Pani, ja sem vasi p*cu taky nevidel a vim ze ju mate.
- paul

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 6. 2006 20:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace - p*cu ma kazda zena
- pritomnost castic, ktere jsi zminil, byla mnohokrat dokazovana cloveku znamymi zpusoby, odviji se od jejich existence cela rada fyzikalnich (a jinych) zakonu. Myslet si, ze to co nevidim (nenahmatam, necitim ...), ze neni dukaz je zcestne, a to uz proto, ze i napriklad lidske oko lze oklamat. Kdyby lidstvo neslo v badani za hranice svych omezenych smyslu, dneska nesedis u PC a nepises prispevky na PCtuning. Promin, ale omezovat dukazy na lidske smysly mi prijde skutecne hloupe, protoze tam, kde schopnosti cloveka zaostavaji, mame moznost dokazat si urcite skutecnosti prece jinak (od toho, je clovek myslici tvor), to je podle mne samozrejme.
- Whill

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 6. 2006 07:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no ty si ale pekna trubka :) a ja ano, pokladam vsetkych slepo veriacich za hlupakov. nehovorim ze boh neexistuje, ale bez dokazov neuverim. tvoje prirovnanie k pii je totalne zcestne, to ze zdrava zena pcu ma je dokazovane miliardy krat denne. chlape uvedom sa. to iste plati aj o elektronoch (iba v nizsich cislach :)
- Jozko Mrkvicka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 6. 2006 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ehm, teď už vím kdo mi naklikal tolik blábolů. Člověče, víš že jsou také náboženství, která tě nenutí věřit v boha? Třeba buddhismus, v který věřím já. Jenže tam jsou praktiky, které sám musíš cítit abys vůbec byl schopen v ně věřit. To co je předkládáno zde, tak to jsou Akta X, prostě sci-fi kterého tu bylo hromady. Opravdu, koukni se na www.matrix-2001.cz a mnoho věcí ti tam připomene tento článek.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 6. 2006 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jindy: neklikol som tu ani jednemu cloveku na suhlas alebo blabol. Mam inu dolezitejsiu robotu ako klikat na odkazy. Ale asi zbytocne Ti to hovorim, urcite mi neveris, lebo nemas "dokaz" ze som to nebol ja :) P.S. zaujala ma Tvoja veta: Jenže tam jsou praktiky, které sám musíš cítit abys vůbec byl schopen v ně věřit. Zda sa ze predsa len niecomu veris aj bez hmatatelnych dokazov :) Prave o tom som pisal vyssie.
- paul

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 6. 2006 07:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jozko Mrkvicka: hups, teraz citam ze som to napisal zbytocne moc agresivne. pardon.
mas hackeri nebyvaju blbi ludia, a iba blby clovek by si nesejvol dokazy o ufo. takze natom co pise moc pravdy nebude.
- Jozko Mrkvicka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 6. 2006 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jindy: Co Ty vies, mozno tie tecnologie existuju. Anyway, taky gravity gun by sa mi hodil, ked sa budem stahovat od rodicov, aby som sa nenamahal so stolom a skrinami.
- advanced BFU

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 6. 2006 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jozko Mrkvicka: To ano, (opravdoví) hackeři jsou většinou velmi chytří lidé a excelují hlavně v matematice a tudíž i v logickém uvažování. Opravdu jen idiot by si neuložil alespoň pár důkazů. S tim pak může mávat někomu před nosem, ale pokud má pouze slova, tak je to prostě dement, jesli si myslí, že mu to někdo bude žrát.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 6. 2006 09:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @advanced BFU: Gravity gun nevím, ale před nějakou dobou proběhla v tisku zpráva, že američani vyvíjejí oblek, jenž učiní nositele takřka neviditelným. Bude to mít jistě svoje mouchy a naprosto neviditelný nebude. Bude to spíš sloužit vojákům místo maskáčů - splynou s prostředím. Tuším, že tam píšou, že si při vývoji berou příklad z přírody a z chameleonů. No, každopádně to normálním lidem stejně nikdy k dispozici nedají, takže si můžete rovnou nechat zajít chuť.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 6. 2006 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @paul: Mno, ja myslim, ze tady ani tak nejde o to, ze nekdo v neco veri. Podle mne lez (tento clanek, resp. slova "hackera") a propagace viry v neco jsou veci absolutne neslucitelne. Clovek, se kterym byl veden rozhovor, si vymyslel ohranou pohadku na zaklade imaginarnich dukazu aby se stal zajimavym nez jej zavrou do lochu - lhal. Naproti tomu takovy buddhismus (abych trochu navazal), je uceni, vira v dobreho cloveka, urcity zpusob zivota - nikoli lez.
- Whill

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 6. 2006 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Whill: Máš pravdu, buddhismus je úplně něco jiného než víra v marťany. Buddhismus NENÍ náboženství, ale životní filozofie, nenutí tě v nic věřit, k nikomu se modlit. Uvěř, čemu chceš, vyber si z té nauky, JEN co se ti líbí. Absolutně nemusíš pobírat všechno. Nesedí ti víra v reinkarnaci? Tak tomu nevěř, nikdo tě k tomu nenutí. To je taková základní diferenciace buddhismu od jiných náboženství.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 6. 2006 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace řekl bych, že se ten týpek moc dívá na Stargate :)
McKinnon se jenom zoufale snaží přivést lidi na jeho stranu, ale očividně si pro to nevybral zrovna košer téma. Tohle by nestačilo ani na béčkovej film... :)
Ten reportér z Wired News musel pukat smíchy, když s ním dělal rozhovor.
- Mr.Nigga

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 6. 2006 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Možná, ale já jsem jej sem dal, protože spousta čtenářů by jistě chtěla pochopit, co stojí na pozadí jeho činů a jak se vyvíjí celý proces - očima Garryho McKinnona.

- Stančík Martin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 6. 2006 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Mým názorem zůstane, že jsi sem takový článek vůbec dávat neměl, protože to je "conspiracy theory" a je to úplně jiný obor, ať v té nepodložené pohádce figuruje "hacker" či nikoliv. Degraduješ tím serióznost PC Tuningu, pokud to nechápeš. Alespoň v mých očích tomu tak je.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 6. 2006 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No jak už se řeklo, tak nejsou žádné důkazy a to, že po něm jde USA je vcelku logická věc když se jim nabourává do NASA...ikdyby tam nic neudělal tak je to protiprávní a nikdo neví, co tam ve skutečnosti hledal...prostě teorie, spekulace...ten kdo věří v UFO tak zajásá, ale "nevěřícího" tato zpráva stejně nepřesvědčí...
- Ivan Soukup

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 6. 2006 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

souhlas :)
- Stančík Martin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 6. 2006 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Moje připojení pomocí modemu bylo však k stahování takových obrázků příliš pomalé."

ROFL:D:D:D:D:D:D:D:D:D

modemista v pocitacich NASA:D:D to cekal ze se naboura do PC, stahne dva parKB textaky a bude vedet vse o puvodu a budoucnosti vesmiru, lidsta a vubec uplne vsecko?:D:D:D:D
nema ani ň aby neco dokazal a je ve sra_kach az po usi. dobre mu tak at ho vydajo a treba si ho povesijo, nema tam co lozit. kdyby aspon priznal proc tam lezl doopravdy...
- mech13

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 6. 2006 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace :-D
ono není moc možností jak se do sítě připojit skutečně anonymně a modem je z těchto možností asi nejlepší, stačí napíchnout telefonní budku...

Nedivim se, že hacker používá modem...
- Radek Sembera

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 6. 2006 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jo to me napadlo ze to bude asi nejbezpecnejsi ale kdyz uz lezu poradne do nasa tak at ty trubky majo aspon trochu prutok a ne ze si nebudu moct stahnout obrazek. kdyz uz lezu do nasa to nikomu ani nenapichnu trochu rychlo wifinu at to frci?
- mech13

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 6. 2006 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @mech13: No ale je snažší se napíchnout přes budku rovnou do sítě než přes wi-fi kdy musíš ještě obejít zabezpečení samotný wifi sítě do který se snažíš dostat a navíc tam budou určitě další komplikace, kvůli kterým si myslim, že ten Hacker věděl proč naboural NASA z budky a ne přes wifi...nemyslíš?
- Ivan Soukup

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 6. 2006 18:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Ivan Soukup: keby ste si vsimli tak to bolo roku 2002..wifina asi ee...takze modem je najrozumnejsie riesenie :)
- jaffar

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 6. 2006 09:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Ivan Soukup: wi-fi je poměrně nová věc...myslím, že je tu tak od roku 2003...stejně to ale žádnej zázrak není - nemá to příliš velký dosah a uživatelé se musí dělit o šířku pásma...mě se to nelíbí...
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 6. 2006 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mno ať kdokoli věří na UFO nebo ne, tak USarmy tají takových věcí, po samozřejmé kvůli taktice až po triviální, které většina lidí nechápe. Tím vzníká to, že do tohodle kolosu informací a dezinformací příspívají lidé i armáda. Pravda holt leží tam nahoře:) a ve spisech USarmy.

Nicméně vážně, NASA i USarmy určitě mají co tajit a pochybuju, že by ty stálé přísuny miliard dolarů do jejich úřadu byly už jen na placení zaměstanců (možná u NASA), technologické skvosty jako SR-71 Blackbird, B2 nebo F117 se odhalily až po cca 10-20 letech používání. Takže je asi jasné, že dnes je technologická výbava u těchto tajnejch projektů opravdu na výši a klidně 20 let před náma a myslím, že by ani nepotřebovaly mimozemšťany. Spousta lidí (vědců) už přišla na různé technologické skvosty, které ale leží doma v šuplíku, protože by na ně nesehnaly peníze nebo tzv seriózní vědci by se jim vysmály.
- Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 6. 2006 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

USarmy má určitě co tajit, jak už bylo řečeno 5x větší rozpočet USarmy než má čínská armáda určitě nepadl jen za instantní jídlo pro vojáky... Tomu hackerovi bych věřil, že naboural NASA kuli informacím o mimozemšťanech, pokud v ně nevěříte on třeba ano. Kdybych byl opravdu dobrý hacker a chtěl se někam nabourat asi bych udělal to samé jako on.

The Truth is out there.
- Tomáš Baroš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 6. 2006 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bohužel to že levná energie, levné náhrady paliv do automibilů atd..tak to všechno už je dávno vymyšlený,ale oni si to amíci budou schovávat do tý doby, než začně lidstvo kvuli nedostatku paliv válčit a potom se jim to teprve vyplatí to uvest na veřejnost a vydělat na tom.Co by z toho ted měli? Energie zadarmo.Je to ale od nich sviňárna,ale my s tim nic neuděláme. Bohužel.
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 6. 2006 17:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To nejsou jen američani, vem si všechny největší automobilový koncerny, všechny už mají dávno propracované motory, podvozky a celé koncepty aut na elektropohon, na vodík, občas i vodu anebo palivové články. No a stále prodávají jen klasický diesely a vznětáky. Dokud na těch novejch nebudou moct vydělat, tedy dokud to nebude s dodavately ropy nahnutý a lidi budou chtít jezdi a tedy kupovat, tak nám je nedaj. Vyjímky, ale už jsou, viz. Honda a hybridní motory.
- Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 6. 2006 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Asi si se upsal,ale stejně tě opravím.Protože diesel a "vzněťák" je to samý..Ten co jezdí na lehká paliva (benzín,ether,plyny,lihy) tak to je zážehový motor.
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 6. 2006 09:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Zapoměl si taky na auto, které jezdí na vzduch. To není vtip, ono vážně už existuje. Funguje na principu vzduchu, který je vysoce ztlačený v několika dlouhých rourách pod podvozkem auta. Zatím to ale moc daleko nedojede (asi 30 km) a auto musí být velmi lehké. Ke ztlačení vzduchu je navíc stejně potřeba kompresor který funguje na elektřinu, takže dobíjení auta taky něco stojí, ale né zase tolik, jako u elektromobilu.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 6. 2006 16:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Souhlasím, ale myslím, že pro veřejnost je neuvolní asi nikdy, protože čím větší bída bude, tim víc peněz z ní budou mít...
- Tomáš Baroš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 6. 2006 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kruci kde ja uz videl to spojeni "energie nuloveho bodu"? :) Jeste ze netaji treba celou Atlantis :)
- Michal Říha

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 7. 2006 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ale temná energie asi opravdu existuje :)
viz.:
http://www.astro.cz/apod/ap020917.html
http://cs.wikipedia.org/wiki/Temná_energie

p.s. já to tomu hackerovi taky zrovna moc nežeru. :o)
- lachta

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 6. 2006 23:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hele bacha na Asthara Sherana!

Ten totiž taky tají levnou energii a spoustu dalších vychytávek, který před náma všichni tajej!

Já bych udělal demonstraci za levnou energii a proti Bushovi a proti všem bohatejm státům, všichni to jsu svině!

Ať žije dmnce...

PS: díky za kladné reakce
- Ivan Soukup

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 7. 2006 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pozrite, podla mna obycajny clovek na Zemi z dostupnych zdrojov na informacie sa dozvie iba male percento pravdy, co sa naozaj deje vo svete. Ake praktiky pouzivaju jednotlive armady,staty,obchodnici,.. takze ten, kto nahodou sa dozvie ako naozaj vo svete idu veci, tak mu nikto nebude verit, lebo to bude vyzerat ako uplne sci-fi alebo blabol,blbost, ze to urcite tak nie je. Keby vyslo najavo, co to robi USarmy a ostatni, tak sa tu vsetci posereme namieste. Napr. media, ved to su iba hracky a vacsinou nas iba informuju o divadielku, ktore medzi sebou hraju staty,politici,..

Chalan moze hovorit pravdu, ibaze to je take ohromujuce, ze nikto tomu neuveri a mysli si kazdy, ze pozeral moc TV ! ... a tiez nemusi hovorit pravdu.

- marf

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 7. 2006 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle toho co jsem se dočetl na tomto fóru svědčí o jediném že je většina pisatelů jsou nevzdělané slepci, které patří do jiného století. Řeknu jenom větou: Před několika staletím všichni slepě věřili že se sluce točí kolem země a když někdo tvrdil opak toho, tak ho považovali za blázna a chtěli ho popravit. Takové pytomci bohužel nezmizeli a jsou i v dnešním světě mezi námi a kritizují vše čemu nerozumí a svými omezenými schopnostmi nemůžou ani chápat... A těch je zbytečné něco učit nebo vysvětlovat. Nejsem zastance UFO nebo scifi ale jsem přesvědčený, že ve vesmíru nejsme jedinými živými tvory a hlavě ten náš druh je dosti agresivní a hloupý, ani nemusím povídat o těch útocích na UFO, když bohatě stačí se podívat co dělá jeden druhému jak jedinec tak i skupiny nebo státy jeden druhému – jak zbraněmi ničí jeden druhého a celé národy. A i když jsme myslicí a někteří i chytrý a máme více schopnosti než zvířata většinou se chováme jako zvířata a to náš druh řadí do druhu primitivních zvířat.
A co se týče Hackeru, tak nejsem zastancem hackingu, ale tyto lidé kteří opravdu prahnou po vědění a pravdě, kterou ukrývají před námi, a ne krádeži komerčních sw a páchaní nějakých škod. A tyto slušné hackery prahnoucí po pravdě a po vědění nejsou žádný kriminálnici a domáhání pravdy skrývaných před národy by neměl byt trestán jako zločin. To státy toho chtěli docílit aby jím nikdo nekoukal do rukávu, co skrývají před národem. Pro mě jsou takové lidi hrdinové a ty potomci, co si myslí že ten co leze do NASA hledá recept na čokoládu nebo jen snímky hvězd které mají 3MB tak jsou opravdu moc hloupý. To je technika kterou v životě nespatří a ty rozlišení a velikost souboru těchto obrázku jsou opravdu dost velké. A ten co tvrdí že někdo nemá důkaz tak je ještě víc naivní i kdyby měl, jak může dokládat nějaký hmatatelný důkaz když mu všechno zabavily.
A jestli někdo bude začínat opět s otázkou o víře a o bohu, tak musím na to zareagovat jen tím, ať ten dotyčný se pořádně zamyslí nad tím jestli opravdu věří že jeho praděda a prababička pocházely z opic a pokud ano tak bych s potomky opic která se naučila lidské řeči ani nebudu debatovat, to nemá cenu…
Jen k tomu důkazu které někteří tolik prahnou řeknu jediné když jejích prarodiče tolik viděli o důkazech které doložil boží syn a ukázal světu že skutečně existuje a tyto lide to vše viděli a vydali své svědectví do knih aby své potomky o tom také nepochybovali, jelikož budou s úst a z rukou svých vlastních rodičů a prarodičů.
A osoby kteří nevěří ani své vlastní krve, svým rodičům a prarodičům, jsou stejně ztraceny, pro takové není nic svaté. Žijí jen pro moc, pro prachy, žrádlo, chlast, drogy a sex, a nikdy nepochopí podstatu života… Víra neučí jen věřit v boha ale stát se člověkem – lidským, mírumilovným a milujícím a nebýt agresivním a bezohledným zvířetem, který věří jen to co může očuchat nebo ohmatat…
- Artur

Reklama
Reklama