Zpět na článek

Diskuze: ZTE platí Microsoftu až 30 dolarů za licenci na Windows Phone 7

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Ondřej Morávek
Ondřej Morávek
Level 1 Level 1
21. 1. 2012 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle mě to je rozumná cena. Od Microsoftu dostanou plnou podporu, zázemí pro rozesílání aktualizací, veškeré ovladače, ...

ppromi
ppromi
Level 1 Level 1
21. 1. 2012 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Morávek Asik jim vadí, že nemůžou telefony prodávat tak levně jako Androidí plečky - hold za kvalitu se bude vždy platit a mysím, že to stojí zato :wink:

Jirka76
Jirka76
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
21. 1. 2012 22:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ppromi jako deti na piskovisti :roll:

motodriver
motodriver
Level 1 Level 1
21. 1. 2012 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ono taky když 90% prodaných mobilů s androidem jsou šroty za 2k jejichž majitelé ani neví co android je, tak se nedivme, kdo chce rychlý foun za dobré prachy koupí wp, nevěřili byste kolik lidí ještě věří na pohádku o více jádrech xD

Jirka76
Jirka76
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
21. 1. 2012 22:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@motodriver no jasne, ses bouchac a mas drahy smart. kampak my androidi socky na vas. patris proste do high society :lol:

motodriver
motodriver
Level 1 Level 1
22. 1. 2012 07:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jirka76 budu si za cash kupovat byt ale za foun opravdu utrácet nebudu jako socky, které na nic jiného než sgsII nebo iphone nemají :confused:

Jirka76
Jirka76
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
24. 1. 2012 00:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jirka76 @motodriver: co to meles? :lol: :lol: :lol:

motodriver
motodriver
Level 1 Level 1
21. 1. 2012 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@motodriver jo a ještě bych dodal, že když vyjde aktualizace, tak ji mam do týdne, o tom si může nechat zdát i google telefon 8)

Ahurmen
Ahurmen
Level 1 Level 1
21. 1. 2012 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co je to za App pro tu baterii?

Ahurmen
Ahurmen
Level 1 Level 1
21. 1. 2012 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=motodriver]ono taky když 90% prodaných mobilů s androidem jsou šroty za 2k jejichž majitelé ani neví co android je, tak se nedivme, kdo chce rychlý foun za dobré prachy koupí wp, nevěřili byste kolik lidí ještě věří na pohádku o více jádrech xD[/quote]

Souhlas, nedávno se mi poprve dostal do ruky Android na Galaxy S2 a dost jsem se divil jak je Android pomalý, škubající se a kvalita aplikací není nijak závratná (kamarád chtěl najít Pocket Revolver podobný tomu na WP7, ale na Androidu byli jen nějaké neanimované šunky)

Jirka76
Jirka76
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
21. 1. 2012 22:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ahurmen Pocket Revolver? neanimované šunky? ty ses dobrej idiot :lol:

Rafan
Rafan
Level 1 Level 1
21. 1. 2012 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ahurmen Vy jste Galaxy S2 v ruce nedržel píšete tu blbosti co si někde přečtete.Já mám Samsung Galaxy S,je to předchozí model ale chodí perfektně.Za 13 měsíců co ho mám jsem ho restartoval 2 a z toho v jednom případě jsem nutnost zavinil sám.Pokud jde o více jader tak uznávám že čtyř jádra atd. jsou na mobilu nesmysl(tablet je ale jiná věc).Dvě jádra jsou max co má na tak malém

Rafan
Rafan
Level 1 Level 1
21. 1. 2012 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rafan zařízení smysl/tablet je jiná píseň).Že majitelé OS WP7 a iOS o více jádrech pochybují chápu protože až tyto OS budou zvládat multitasking jako Android tak budou troubit něco jiného.(ps. omlouvám se za rozdělení příspěvku)

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
21. 1. 2012 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rafan @Rafan: Prečo šíriš takéto bludy??? SGS máš 13 mesiacov a z toho 2-krát si ho reštartoval??? No tomu snáď ani sám neveríš ... SGS stabilitou nikdy neoplýval a custom ROM bola v prípade tohto modelu nutnosť a k tomu ešte aj ten otrasný foťák bez diódy a okato okopírovaný vzhľad iPhonu ... mal som možnosť s ním pracovať, ale SGS sa z môjho pohľadu proste nepodaril ... a k tomu multitaskingu ... Android má multitasking asi na podobnej ako WP7 či iOS, ak chceš plnohodnotný multitasking tak ten zvládajú len Symbiany ...

Rafan
Rafan
Level 1 Level 1
21. 1. 2012 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rafan @IQLogic: Sakra když říkám 2X tak 2X a nic na tom co tu melete vy nezmění.Ta nepřítomná dioda na foťáku mne mrzí to je asi opravdu moje největší výtka Galaxy S.Ale na té vámi sepsuté S2 je a tak se my vnucuje myšlenka že když se chce pes bít tak se hůl vždy najde.Android a Symbian jsou na tom pokud jde o multitasking stejně protože představte si oba mají základ v Linuxu což je zřejmě pro vás novinka protože by jste takové výplody nevypustil.Musím se chechtat když k obhajobě WP7 vůči Androidu používáte jako klacek Symbian.WP7 je na tom s multitaskingem podobně jako iOS což znamená že je funkční jen velmi omezeně.

Bladelm
Bladelm
Level 1 Level 1
21. 1. 2012 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rafan @IQLogic: Ešte som zabudol povedať že ľudia si neuvedomujú že keď majú buď jailbreak alebo root telefónu a nainštalujú si tam aplikácie z black marketov atp, že systém môže byť nestabilný. Asi 90% ľudí čo sa sťažujú sú ľudia spomenutý vyššie...

Bladelm
Bladelm
Level 1 Level 1
21. 1. 2012 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rafan @IQLogic: Reálny multitasking sa dá dosiahnuť aj pomocou viacerých jadier a tak rozdelenie z fake multitaskingu na real multitasking však na každé jadro osobytne (výhoda viacjadra).
K tomu SGS 2 čo je úplne hore by som sa vyjadril že každý telefón vyzerá na obraz vlastníka. Mám teraz telefón čo vydržal na baterke cca 4 dni s Android 2.3.7 v pohotovostnom režime. Ľudia sa sťažujú že im vydrží málo a mne po tweakoch drží 3,5 dňa a mám 75% baterky.

@IQLogic, nutnosť Custom rom vôbec nie je. Pomalosť je spôsobená že vanilla launcher väčšinou nie je hw akcelerovaný stačí zmeniť launcher a máš rýchlosť hneď... Ale chcel som povedať to že sa obúvaš do Custom romu že je to povinné... Je to asi také povinné ako jailbreak u Apple. Takže to sa navzájom nuluje.

petr_
petr_
Level 1 Level 1
21. 1. 2012 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rafan @IQLogic: To jsi šťastný člověk. Mě tak jednou do týdne vypadne rádio a nic než reset nezbývá....

Bespi
Bespi
Level 1 Level 1
22. 1. 2012 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rafan @Rafan: Android je sice zalozeny na Linuxu, ale zkuste se kouknout do dokomentace pro programatory a budete se divit jaka podpora pro multitasking a vice jader tam je. Kdyz jsem to uvidel tak jsem myslel ze to Google mysli jen jako hloupi vtip :-( .

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
22. 1. 2012 00:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rafan @Rafan: O SGSII som nič nepísal :wink: A vidím, že nevieš, čo píšeš ...
1) No to že je základom Symbianu Linux je pre mňa skutočne veľká novinka :) Symbian má s Linuxom pramálo spoločné a s Androidom absolútne nič ...
2) A bohužiaľ ani Android, ani iOS a ani WP7 nemajú multitasking na úrovni Symbianu ... na Symbiane sa aplikácie stlačením menu tlačidla nevypnú ani neuspia, sú spustené na pozadí v počte obmedzenom len pamäťou RAM, skús to spraviť na Androide, ty chytrák :wink:

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
21. 1. 2012 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Ahurmen]Co je to za App pro tu baterii?[/quote]
Battery Status, aby jsi ji mohl nainstalovat, musíš mít odemknuté zařízení.

Djmartini
Djmartini
Level 1 Level 1
21. 1. 2012 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen pro zajimavost kdo chce WP at da palec nahoru zajima me kolik lidi oslovil (ja ho dam taky :D )

SNowie
SNowie
Level 1 Level 1
21. 1. 2012 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Djmartini Systém jako takový není špatný, plynulý i na jednojádrových telefonech, ne jako to zelené z nosu. Homescreen mi ale přijde podivný, tily jsou zajímavý nápad, ale stejně jako celý systém se mi zdají nudné, suché a strohé bez nějakého nápadu. Navíc ten černý nevyužitý pruh po straně. Používám Photosynth od microsoftu na svém iphone, který je kompletně ve stylu metro .. je to jak web s vypnutými styly. Navíc jednotlivé ovládácí prvky a bloky informací jsou rozlišeny maximálně velikostí písma a to na přehlednosti moc nepřidá.

motodriver
motodriver
Level 1 Level 1
21. 1. 2012 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SNowie má hlavní stránka teda vypadá barevněji, jsou na to programy, které ti dlaždice "oskinují" atd, dlaždice, která vede do obrázků na pozadí mění třeba random obrázky z alba apod. není to tak hrozné jako na tom obrázku tady...

Mers
Mers
Level 1 Level 1
21. 1. 2012 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Djmartini Proti systému nic nemám, ale nechtěl bych ho už z důvodu těch dlaždic, příjdou mi odporné a ani trochu se mi nelíbí, ať už jsou v jakékoliv barevné kombinaci...

Bladelm
Bladelm
Level 1 Level 1
21. 1. 2012 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Ahurmen][quote=motodriver]ono taky když 90% prodaných mobilů s androidem jsou šroty za 2k jejichž majitelé ani neví co android je, tak se nedivme, kdo chce rychlý foun za dobré prachy koupí wp, nevěřili byste kolik lidí ještě věří na pohádku o více jádrech xD[/quote]

Souhlas, nedávno se mi poprve dostal do ruky Android na Galaxy S2 a dost jsem se divil jak je Android pomalý, škubající se a kvalita aplikací není nijak závratná (kamarád chtěl najít Pocket Revolver podobný tomu na WP7, ale na Androidu byli jen nějaké neanimované šunky)[/quote]

Tú ruletu som hladal asi 1 minútu napr:
http://bit.ly/AD8nQL
alebo
http://bit.ly/xC6YBi
obe majú animácie ako si hľadal

SNowie
SNowie
Level 1 Level 1
21. 1. 2012 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak buď zaplatí microsoftu 10-15 babek za android nebo 30 za wp7 :-) microsoft to má zmáknuté jen co je pravda 8)

ppromi
ppromi
Level 1 Level 1
22. 1. 2012 00:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SNowie Jdou na to chytře, nepotřebují to tahat měsíce po soudech :lol: a ikdyž je wp7 o 15 babek dražší, tak něco musí pokryt náklady výroby, aktualizací a podpory, takže si myslím, že MS na tom vydělává +/- stejně :P

apoc9
apoc9
Level 1 Level 1
22. 1. 2012 01:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Mers]Proti systému nic nemám, ale nechtěl bych ho už z důvodu těch dlaždic, příjdou mi odporné a ani trochu se mi nelíbí, ať už jsou v jakékoliv barevné kombinaci...[/quote]
Mně se ten styl líbí. Co mi, ale vadí je že systém postrádá spoustu základních funkcí, jako vybrat si mp3 a nastavit si ji jako vyzvánění (Je na to komplikovaný způsob) i můj tři roky starý hloupý telefon to umí jednoduše.

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
22. 1. 2012 01:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tých 30 dolárov podľa mňa vôbec nie je veľa ... výrobcovia sa predsa o WP7 nijak zvláštne nestarajú, MS vydáva všetky aktualizácie pre všetky zariadenia s WP7 ... kdežto pri Androidoch musia vynaložiť ďalšie fin. prostriedky na optimalizáciu pre rôznorodý HW + určite nejaké poplatky Googlu :)

Reklama
Reklama