Zpět na článek

Diskuze: 40nm GPU s 54nm GDDR5 co nevidět

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 11. 2008 19:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nič v zlom, ale toto je novinka? :( ako fakt Ja som sa nedozvedel nič nové
- Miro

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 11. 2008 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A vy vážně věříte tomu, že u nové generace karet budou mít nižší spotřebu ? :D Je úplně jedno jak úsporné technologie výrobce použije, protože o to víc může jít nahoru s výkonem.

Prostě tam nafrká víc shader jednotek, díky lepšímu procesu zvedne takt jádra, u pamětí se taky moc neušetří, protože k tomu aby stačily jádru budou potřebovat zase vyšší frekvenci a tedy i napětí. Nakonec budeme rádi pokud nová generace bude papat alespoň stejně jako ta předchozí.
- Chroustostroj

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 11. 2008 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace S tebou nemůžu úplně souhlasit. Je sice pravda, že grafické karty další generace budou více hřát a mít celkově vyšší příkon, ALE nesouhlasím s tím, že "JE JEDNO JAK ÚSPORNÉ TECHNOLOGIE VÝROBCE POUŽIJE". Protože to je zatraceně důležitá věc. Už jenom z důvodu jak daleko si výrobce v taktování dovolí zajít.
- Martin Bartek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 11. 2008 21:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace samozrejme. bez uspory energie nepojde vykon hore. jednoducho ked chces niekde pridat, musis inde ubrat. zivot je raz taky... :D
- Rácz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 11. 2008 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace souhlasim, ale na 40nm se bude vyrabet i mainstream a ten by mohl mit vykon jako soucasny highend s nizkou spotrebou.
- sencor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 11. 2008 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tím co nevidět se myslí za půl roku? :D
- ony

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 11. 2008 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nenene... "Ověřené zdroje" .. (hello to OBR) mi sdělily, že zítra jsou všechny karty na trhu... Alza dokonce mění všechny Radeony HD3XXX a HD4XXX zdarma... Ale jenom zítra, tak šuppem huráá... ;)
- Dušan Holý

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 11. 2008 06:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Informace jsou to sice zajímavé, ale tedy fakt kde tohle skončí to jsem tedy zvědavej. Kdo dnes potřebuje ještě výkonnější kartu? Dyť už lisují o řád výkonnější novinky 2x za rok. Vývoj solidní hry trvá nejméně 4x tolik. Víc a víc vyplouvá na jevo skutečnost, že největší brzdou výkonu jsou neodladěné enginy her a konkrétní hry na konkrétní grafické karty a jejich ovladače a obráceně. Začíná v tom být docela maglajz, z něhož nakonec nejvíce těží časově stabilnější konozole. To sem si ale zafizolofoval :-)
- AlienCZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 11. 2008 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nesmi se zapominat, ze se i zvysuje pouzivane rozliseni, drive se nejvice hralo 1074x768, pak 1280x1024, ted uz asi v 1680x1050 a diky cenam monitoru (moje 24 stara rok stala 15000 a ted jeji nastupce 10000 a TN sracky asi cca 7000) to pujde vyse. A i dnesni 4870(x2) a GT280 se dost poti 30" monitoru.
- Jaroslav Brümmer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 11. 2008 07:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace da sa pobedat ze taku HD4870X2 "nedokaze" plnohodnotne zamestnat ani 3,5GHz 4-jadro.
proste grafiky zvladaju viac ako im procak dovoli...
- Rácz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 11. 2008 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Záleží to spíše na platformě, propustnost FSB (8Baž 1,6GHz) vs. HyperTransport + RAM (4B5,6GHz + 16B*až1,2GHz)...
- Federmann

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 11. 2008 08:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace omg tohle uz se deje davno a uz pred rokem kdy sem menil svoje pentium D za svuj nynejsi quadcore a to na grafice 7950GX2 se nadherne zvysil vykon grafiky :o)
- Kalda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 11. 2008 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Pr3d1t0r: jj kamos upgradoval a za levno prodaval :o) takze pro me vyborny pomer cena/vykon jinak trochu topila ale jinak fungovala vyborne dokud sem ji neposlal dal, ted jedu pres rok na 2x8800GT a taky spokojenost
- Kalda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 11. 2008 07:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace [B]Možná vyrobeny? Hodlají rozhodnout?17. listopadu 2008[/B]http://www.federmann.cz/index.php/amd/38-ostatni/208-amd-utika-intelu-i-nvidii AMD již RV 6XX nevyrábí, RV7XX je na 55nm výrobním procesu, GT 200 na 65nm, GDDR4a 5 používá pouze AMD ... jinak přeji dobré ráno
- Federmann

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 11. 2008 17:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, menší technologie výroby MUSÍ mít menší napájecí napětí, to je dáno fyzikálně. Jenomže příkon, jak je známo, se počítá U*I a nějak mi chybí údaj o proudu.
Jenomže stále meněí napájecí napětí znamená stále problematičtěji konstruovatelný napájecí zdroj a vznikají na něm při tak velkých proudech stále větší ztráty (viz. stále větší chladiče MOSFETů)
- Michal

Reklama
Reklama