Zpět na článek

Diskuze: 4x "prázdninové" přehrávače MP4 s flash pamětí

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 6. 2007 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nepřijde vám to jako recenze více než stručný ? minimálně výdrž jednotlivých přehrávyčů, zkusit zjistit detaily typu kolik opravdu zvládne přístroj písniček (některé přehrávače mají limit např. 400 písniček a víc nezobrazí - to pak kapacitu 4GB zdaleka nejde využít), případně jestli zvládají mass storage, výsuvný usb konektor.... - prostě jako recenze mi to přijde dost slabý..
- nagger

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 6. 2007 22:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Přijde mi to spíš jako takový přehled co je na trhu, než recenze. Působí to na mě dojmem, že to samé by byl člověk schopný napsat bez toho aniž by ty přehrávače měl fyzicky v ruce.

Nechci se nikoho dotknout, ale zdá se mi, že poslední dobou nějak kvalita článků na pctuning upadá.
- Eso Rimmer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 6. 2007 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle znaceni 'MP4' u prehravacu skutecne zeru. Nekde na PR oddeleni si rekli, vsichni ostatni prodavaji MP3 prehravace, tak my budeme prodavat MP4! Co na tom ze ty pristroje s MP4, potazmo pripadne mpeg4 standartem nemaji vubec nic spolecneho ... AAC to neprehraje, mp4/H.264 videa take ne (maximalne nejake jejich pokrivene formaty, ktere maji vetsinou s mpeg4 pramalo spolecneho, ac se snazi tvrdit opak ...). Takze proste zase pekna habadura na zakaznika. Zaver: koukejte co pristroj prehraje za formaty, nikoli jestli se jmenuje MP4 ci "jen" MP3.
- Lovok

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 6. 2007 14:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ano, hodně věcí kolem formátů "MPx" je jiných než se zdá. Bohužel vysvětlení této problematiky je na samostatný rozsáhlý článek.

Npapříklad MP4 je (jako takový) pouze multimediální "kontejner" definovaný standardem ISO/IEC 14496-14:2003 (známý i pod názvem MPEG-4 Part 14). MP4 může obsahovat MPEG-1, MPEG-2 a MPEG-4 pro obraz a MP3 a AAC pro zvuk.

Oficiální a rozšířenou modifikací MP4 je formát 3GPP (3GP, 3GP2) používaný v mobilních telefonech. Ten standardizuje pro obraz kompresi H.263 a pro zvuk kompresi AMR používanou standardně pro přenos hovorů mezi mobilními telefony....

- Kwolek Jirka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 6. 2007 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mno ja mam taky jedno kladivo na nudu jmenuje se to prasky na spani .... ne ted vazne :) co treba psp ? ted ho nejak zlevnily.
- DukeNukemCZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 6. 2007 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace GP2X je super vecicka, kdyby umela telefonovat, tak necekam ani minutu

konecne nekdo kdo mluvi cesky a vlastni GP2X, muzu se te zeptat na spokojenost apod.?
- .::]|DeaD|[::.Screamer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 6. 2007 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @.::]|DeaD|[::.Screamer: Spokojenost veliká. Zvuk taky není zlý, ale šumí když je klid, když to hraje tak je to v pohodě. Filmy na tom běhaj hezky, nejlíp ze všech přenosných video přehrávačů. Škoda, že to nemá rozlišení aspoň 640x480, bylo by pak možné používat i menší fonty. Já to nejčastěji používám na sledování filmů, hraní her a až na třetím místě na hudbu. Na čtení textů vůbec a prohlížet fotky na tom taky moc neprohlížím, protože tam necpu žádné SDčka z foťáků a můj foťák je na XDčka. Ale kdybych měl GP2X po ruce a někdo by měl nafocené nějaké fotky, tak by se asi na to radši dívalo na GP2X než na tom foťáku.
- GOS

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 6. 2007 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @GOS: Display to má 3.5"/8,9cm a zvládá to v pohodě filmy až do rozlišení 720x480 Xvid, DivX 6 a starší atd.
- GOS

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 6. 2007 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsou to hezké přehrávače,škoda že je tady ta recenze až dnes,já si včera objednal v datapointu Evolve Neo a dnes mi už přišel,snad jsem udělal dobře s výběrem.Mrkněte se na http://www.datapoint.cz/produkt/mp4-prehravac-evolve-neo-4gb/
- Michal Pavel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 6. 2007 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Díval jsem se na ten přehrávač a podle parametrů vypadá dobře.
Asi si koupím tu 2GB verzi.
http://www.mp3centrum.cz/flash-mp3-mp4/evolve-neo-2gb-mp3-mp4-minisd-2-2-tft-fm-fm-vys-zaznam-6xhra.html
- Petr75

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 6. 2007 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajimalo by me porovnani treba s obstaroznim SE K750i nebo nekterymi novejsimi mobily. Myslim, ze zminovany mobil v kombinaci se 4GB kartou zastane funkci techhle vsemoznych "MP4" prehravacu dostatecne. Kdyz si shrnu, co vsechno dostanu za stejne penize u mobilu a MP4 prehravace, vychazi mi, ze MP3/4 zacinaji byt celkem prezitek.
- mrozu

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 6. 2007 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Obzvlast na cesty je mobil nejlepsi - skouknes dva filmy, dojdou ti baterky a mas pokoj - nikdo te nebude buzerovat telefonovanim, poslouchat muzes klapani kol a divat se muzes z okna.
- Kubik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 6. 2007 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no zaprve za 4GB kartu das minimalne 2000 a kvalita videa stoji za hovno a jen v rozliseni 176*144 (teda konkretne u SE k750/d750/w800) a video nemate pres cely display. podle me nejlepsi kombinace nejaky levny mobil a do kapsy nejakyho[URL=http://www.123mp3.cz/d/m-cody-mx400m-2gb-black-s-microsd-slotem/]M-CODYho[/URL] neco bliz k nebu je [URL=http://www.mp3prehravace.kvalitne.cz/mcody-mx400m.html]zde[/URL]
- Dzointza

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 6. 2007 23:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace proto mam nokii E50 stala 4500,- ma 2,1" 320x240 full screen xvid avi s titulky....2gb karta do toho za 700,-

puvodne jsem chtel emgeron m6 taky vychytana hracka!
- gigi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 6. 2007 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace přesně to si myslím taky, tyhle přehrávače jsou už přežitek, jen další věc v kapse u který se musí nabýjet baterie...
- Aleš Vaněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 6. 2007 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No a podle mě je zase blbost rvát do mobilu přehrávače videa, foťáky a jiné kraviny, které umí jiné přístroje podstatně kvalitněji. Takže to je jen otázka vkusu a věc názoru.
- GOS

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 6. 2007 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @GOS: nj, mas pravdu, je to veci vkusu, ja sice mam rad kvalitu, ale pokud jde vse v jednom, tak to uprednostnuju, proste kdyz mas vic jak jedno zarizeni v kapse, tak se zvysuje pravdepodobnost poskozeni vsech, a navic mit po kapsach padesat zarizeni neni taky zrovna prijemne, nejvic se mi libi PDA mobily, ktere toto vsechno vlastne v sobe kloubi, akorat mi vadi nektere typy operacnich systemu
- .::]|DeaD|[::.Screamer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 6. 2007 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @GOS: A ty si vážně myslíš, že tyhle přístroje umí přehrávat videa a hudbu PODSTATNĚ kvalitněji než mobily? O tom dost pochybuju (i když taky záleží jak kterej mobil, že).
- [CZ]Hunter

apoc9
apoc9
Level 1 Level 1
9. 5. 2011 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @[CZ]Hunter: [quote=[CZ]Hunter]A ty si vážně myslíš, že tyhle přístroje umí přehrávat videa a hudbu PODSTATNĚ kvalitněji než mobily? O tom dost pochybuju (i když taky záleží jak kterej mobil, že).[/quote]
Je vidět, že jsi nikdy neslyšel přehrávače od Cowonu (+ nějaká lepší sluchátka 3000Kč

apoc9
apoc9
Level 1 Level 1
9. 5. 2011 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @apoc9: Abych to dokončil. Cowon je kvalitou zvuku absolutní high-end mezi mobilními zařízeními. Chtěl bych vidět telefon, který na jedno nabití dokáže přehrávat 64 hodin hudby nebo 11 videa, a pak si z něho zavolám nebo odešlu SMS (Speciálně u smartphonů).

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 6. 2007 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tento clanek me velmi zklamal. nektere udaje co uvadite jsou naproste nesmysly. napriklad sandisk sansa e200series neni zas tak novy prehravac, jak zde rikate, co ja vim, tek je minimalne rok stary a dloho u nej byl problem s nizkou hlasitosti (temer neposlouchatelne nizkou), nez vyvynuli novou verzi firmware ktery to dokazal zvysit. Stormblue take neni zdaleka tak neznamou znackou, pred 2 lety o ni nikdo nevedel, ale ted je uz minimalni rok spica mezi multimedialnimi prehravaci. Dyt A9+ je novejsi A9 a to uz je dobry pul rok, co je na svete A9+....a mohl bych pokracovat jeste hodne dlouho, chtelo by to trochu si ty informace overit, nez napisete neco, cim nakrmite stovky lidi...
- Dzointza

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 6. 2007 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dvoukoruna...baterka...sirka..puk
Nebylo by lepší použít pro porovnávání velikosti jen jeden nebo dva předměty? Ne že bych nevěděl jak je který z techto předmětů velký, ale to už mi přišel lepší ten panďulák z lega.
Jinak mi v recenzi chybí nějaké bližší technické informace.
Berte to spíš jako doporučení, než nějakou "tvrdou" kritiku.

- Antonín Brčák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 6. 2007 21:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no to ja bych jakousi kritiku mel:
to jako nikdo nevi, zda je ehm... "mp4" massstorage?
to jako nikomu neni divne koukat se na celovecerni film (ktery je tam nekolikrat zminovan) v rozliseni ala postovni znamka? to jako nemaji byt jednoduchy vystup k napojeni do TV (tak jako treba muj fotak?)?

co ma znamena hlaska chcete-li kvalitni zvuk kupte iAudio U3! jakmile mam archiv v nepodporovanem formatu jde kvalita rapidne dolu (klasicky treba ogg->mp3)

a to uz vubec nezminuji kvalitu sw. jednak se o ni nic moc nedovime, druhak stejne je to fuk, pochybuji ze tu najdeme nejakeho ktery ac oss implementuje hardwarove (VOBIS, FLAC) tak predpokladam ze na ostatni os pecou, nebo ne? proc musim hadat...?

- DotaZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 6. 2007 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak jiz psali predemnou ,tak tahle diskuze je opravdu az moc stroha. Treba ta vydrz-sansa vydrzi par hodin a stromblue necely 2dny v kuse,coz je pro dost lidi podstatny. O tom sandisku sem taky cetl diskuzi a docela dost lidi co si ho koupilo nadava a nadava a podle toho co sem cetl ,tak by se to dalo pomalu prirovnat k vyrobkum z vetnamsky trznice
- Vojta Pátek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 6. 2007 19:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja od MP3 prehravace ocekavam v 1. 2. i 3. rade predevsim brilantni zvuk pak koukam na ovladani, dale na to zda pristroj prehrava skladby podle interpreta (nebrat) ci ze sklozky a nakonec zda pristroj podporuje USB mass storage a je na AA ci AAA baterie. No a samozrejme se mi musi libit. Proto jsem si koupil iriver T10 a nemohu si jej vynachvalit! Ale znova opakuji zvuk je to proc si koupit k mobilu ktery umi MP3 jiny kvalitni (iRiver,Emgeton,M-Cody,iAudio) MP3 prehravac.
- Jaruna007

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 6. 2007 02:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tiez som uz mal nejaky ten mp3 prehravac v rukach a musim povedat ze najkvalitnejsi zvuk aky som kedy z MP3 prehravaca pocul ma I-River H10.. Nemam prehlad co stoji u nas, ale v UK stoji cca 75libier 6GB verzia...

Pre porovnanie, ma niekto ine skusenosti?
- Stanislav Molnar

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 6. 2007 21:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Presne ,porovnaval sem zvuk od Stormblue A9+ s mobilem SE a stormblue vyhral a ke kvalite videa-sou videt docela i detaily a neni problem cist ruzny texty(narozdil od mobilu kde kamos nadava ,ze nemuze precist titulky)
- Vojta Pátek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 6. 2007 00:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mne je velmi dolezity skor podporovany format prehravania vida. Mam creative vision M a je naozaj super co nakopirujem to pozriem na rozdiel od PSP na ktorom by filmy vypadali omnoho lepsie(koli velkosti) ale komu sa chce konvertovat kazdu blbost.
- Tibor Dolinka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 6. 2007 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co říkáte na tento přehrávač Acer MP-500:
http://www.medistore.cz/frontoff/?d=698438
Vyznačuje se nejen elegantním vzhledem, vestavěným LCD displejem a slotem pro paměťovou kartu SD/MMC, ale navíc umožňuje přehrávat audio a video nahrávky v běžných formátech, jako např. MP3, MPEG2, MPEG4, WMA, WMV, Divx apod.
Pevný disk: 1.8".
Kapacita pevného disku: 20 GB.
Slot pro paměťové karty: Secure Digital, MultiMedia Card.
Napájení a baterie: adaptér - AC 100-240V vstup, DC 5V, 2.4A výstup; baterie - nabíjecí Li-Ion 3.7V / 1800mAh.
Přehrávání: video - 4 hodiny, audio - 8 hodin.
Displej: 3.5" TFT LCD, 320x240 bodů.
Vstupy, výstupy: video vstup - CVBS (PAL/NTSC), audio vstup - Line in stereo, video výstup - TV line out (PAL/NTSC), audio výstup - Line out stereo, výstup pro sluchátka, vestavěný mikrofon.
Podporované video formáty: MPEG-4 (*ASF, *AVI, *MP4), DivX3.11 (*AVI, *DIVX), DivX4.x/5.x (*AVI, *DIVX), DivX Pro 3.11 (*AVI, *DIVX), DivX Pro 4.x/5.x (*AVI, *DIVX), DivX DRM (DivX@VOD), XVID (*AVI), WMV9 (*WMV nebo *ASF).
Podporované audio formáty: MP3 (MPEG-1&2 LayerIII, 48KHz, 24-320Kbps, CBR&VBR, 2-channels); WMA (WMA8/9m, 48KHz, 22-384Kbps, CBR, 2-channels).
Podporované formáty obrázků: JEPEG (*JPG), GIF (*GIF), BMP (*BMP).
Rozhraní: USB 2.0/1.1.
Rozměry: 126 x 82 x 24 mm.
Hmotnost: 220 g (s baterií).
A to jen za asi 3400 K4, vč. SPH
- Petr75

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 6. 2007 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace problem je asi v tom pevnem disku, sice to vypada super, ale v recenzi neni zadny prehravac s pevnym diskem, tyhle prehravace prijdou asi s dalsi recenzi
- .::]|DeaD|[::.Screamer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 6. 2007 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nějak se mi nezdá, že by tenhle přehrávač trpěl plošším zvukem. Sám ho vlastním a právě při výběru jsem se zaměřil prvotně na zvuk. Možná to bude tím, že jsem nepoužil na poslech Kossy, ale Sennheisery. Stejně tak mi zadní kryt "nevrže"...:) Po 3/4 roce užívání...:) Jediné co mě mrzí je že nepodporuje *.flac.

Celkově mi v recenzi chybí mnohem více specifikací: výkon či výdrž baterií by snad mělo být povinné pokud člověk chce, aby to byla recenze a ne pouze informativní přehled.

A ještě bych se připojil k podotku kdesi nade mnou: pro srovnávání velikosti je vážně vhodnější používat stále stejný referenční bod či předmět.
- Martin Laskowski

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 6. 2007 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No lol soledo? Uz od pohledu to neni znacka. Ale milionta variace na cinsky 'standard' mp4 co jich je mrte a mrte a rika se tomu s1mp3. Nuf?

BTW tenhle clanek byl jako o cem?
- Lolita

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 6. 2007 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja nevim, ale pokud jiz o nejakem prehravaci napisu, ze podpure texty, tak to aspon vyfotim a hlavne se zamerim na zobrazovani diakritiky!

Takhle doopravdy spis vypada jako PR clanek..
- Jozicka Mala

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 6. 2007 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[URL=http://www.extraceny.cz/index.php?search_text=sansa&katalog=search&jazyk=cs&id=2&search_sekce=all&detail=7836]Link zde[/URL]

Osobně jsem už nakupoval a dobrý
- Reznick

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 6. 2007 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na recenziu to bolo dost slabe.
- kolko im vydrzi baterka?
- je pouzivatelsky vymenitelna? (u Sansy viem, ze ano..)
- ako sa aktualizuje firmware?
- daju sa pouzit ako mass-storage?
- daju sa songy mazat priamo v prehravaci?
- rychlost citania/zapisu na pamat?
- kvalita softu?

Nic z toho, a mnohe dalsie veci tam vobec neodzneli...

- nManJofo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 6. 2007 23:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace 1.S výdrží baterie bych souhlasil

2 uživatelsky vyměnitelná baterie, možná dobrá otázka ale stálo by za doplnění jestli je použit běžně dostupný typ, vzhledem k rozměrům přístroje lze čekat exotické konstrukce akumulátorů. pokud bude vyměnitelná baterie bude se výdrž lišit podle výrobce baterie
3 aktualizace firmware - otázka zní kolik běžných uživatelů tohle provádí a je ochotno riskovat zničení přístroje. lépe by bylo se ptát na dostupnost autorizovaných servisů kde by firmware v případe potřeby přehrály.
4 mass-storage znamenalo by přítomnost USB a zda by se přístroj choval jako flash disk. ... bohužel nelze dopuručit ukládání jiných souborů než těch které přístroj přehrává .. někdy se tím zablokuje celý přistroj, takže testujete a radujte se.
5.play-list, delete ... jak obtížné je sestavení play-list, či funguje delete
6.kvalita softu. sežeň si firmware, nastuduj procesor a optimalizuj... nebo si to testuj rok sám
- hovado

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 6. 2007 22:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace a jeste proc u kazdeho prehravace je jina vec k porovnani velikosti treba u toho posledniho si vubec nemohu predstavit jak je velky :_D
- Josef Keller

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 6. 2007 23:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zapoměl jsem na rychlost. jelli podporuje usb verze 2 mebo jen usb 1. nevadilo by uvést jak dlouho se nahrává cd do přístroje. souhlasim
- hovado

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 6. 2007 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na co MP4321, když se z toho nedá telefonovat?

A hele autore, říct např. u toho Cowona že hraje brilantně, tak to ti tleskám, to je hodnocení které hodně člověku řekne a je velice profesionální. Samozřejmně to myslím ironicky. Když se nevyznáš v audiu a nejsi schopen dodat jediný test, graf, nebo jakékoliv detailní parametry použitých čipů, tak to prosimtě nepiš , moc tě prosim.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 10. 2007 21:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nepřijde vám divný takhle si na něco stěžovat, nebylo by lepší to prostě nečíst, pokud se vám to nelíbí a nebo někde napsat vlastní recenzi?! Většině lidí by tahle recenze vyhovovala víc než nějaká packanina od "profesionála", kterému stějne 90% lidí nebude rozumět. Uvědomte si, že někdo chce akorát laicky vysvětlit, který přehrávač je podle toho, co chce lepší.
- viky nt

Reklama
Reklama