Zpět na článek

Diskuze: Aliens vs Predator - demo je venku

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

MeFi
MeFi
Level 1 Level 1
4. 2. 2010 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

". Ano, v demu nelze zapnout DX11 ani pokročilé efekty " ... Tak dx11 stránku ani hodnotiť nemôžeš, nie ?

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 00:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MeFi vravis ''demo je venkuu ''\
no a dhadam dam link de jee??

hadam dam link nan nemyslis ??

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
5. 2. 2010 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MeFi Proslýchá se, že z DX11 tam budou jen tesselovaní vetřelci, ne? Nebo tam bude něco lepšího?

Chaythere
Chaythere
Level 1 Level 1
5. 2. 2010 09:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MeFi Zdenduv důvěryhodný zdroj hrál DX11 verzi na Fermi už v listopadu. Tudíž má Zdeněk jako vždy naprostou a nezaujatou pravdu!

Mavi
Mavi
Level 1 Level 1
4. 2. 2010 19:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Samozřejmě, hra běží na DX9 a všechno co je v demu je starý 8 měsíců, takže se to od finální plné verze bude docela dost lišit. (minimálně tak to psali vývojáři na Steamfóru)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
4. 2. 2010 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Demo stoji opravdu za velke hov*o..kazdopadne mam hru preobjednanou na gameshopu uz vice jak mesic, nejake demo me neodradi, takovych dem uz bylo pozehnane 8) .
Na hru se samozrejme tesim!

Vlastik80
Vlastik80
Level 1 Level 1
4. 2. 2010 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fiasko je už i v tom že je demo MP místo SP. Jakoby to vážně vydali jen pro test svých serverů, které dle diskusí na netu stojí také víceméně za starou bačkoru. Hra samotná snad nabídne více, ale jak bylo zmíněno- bude to jen sem tam něco nalepené na DirectX 9, problémem je že hra byla vyvíjena za doby kdy tu sotva bylo dx10. Nicméně kdo ví kam až sahá prapůvodní kód hry že. Ani bych se nedivil kdyby se na starý kód nalepilo sem tam něco novějšího aby se remcalům zacpala ústa... Ale nemusíte souhlasit. Je to jen individuální názor.

PS: Jsem na hru zvědavý, ale iluze si rozhodně nedělám a demo tomu nepomohlo, sice se tu naráželo na to že dem už bylo hodně co také byla horší než hra, ale ne zcela souhlasím, starší znalci her pamatují opačné časy- dema patřila mezi jedničky prezence a finál verze byly odfláknuté, nicméně zde očekávám hodnocení hry kolem 70% maximálně. jako by to tu už někdy bylo a inovace jsou a budou zřejmě jen minimální. Přitom ty možnosti... :confused:

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
4. 2. 2010 20:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Žádná chyba v Demu. Hra jde spustit přímo, jen si musí člověk 5-10minut počkat protože jsou přetížené servry.
Hodnotit grafiku z ořezaného, kdoví jak starého Dema může jen amatér, či značně zaujatý člověk. Otázkou je, do které skupiny se autor novinky řadí.

mjalovec
mjalovec
Level 1 Level 1
4. 2. 2010 20:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

me osobne, jakozto fandovi alienu, se demo libilo. na me 19ce vypada grafika vyborne (na 30ce asi nic moc no) a i v tomhle rozliseni (1.2k * 1k) funguje skvele. hratelnost je vyborna, atmosfera taky. jen mi prijde, jako by posili marinaka, nebo oslabili predatora. alien je porad nahnily rajce, co se hned rozprskne, ale predator podle me ve 2ce vydrzel vic... alespon je nutnost strilet davkou, protoze zakladni zbran strasne oslnuje

luke777
luke777
Level 1 Level 1
4. 2. 2010 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

stahl nainstaloval nastavil na stredni co taky jineho nez 19 palcovem monitoru a celej natesenej ze jdu hrat ale nic nejake posrane online deatmatch na stemu sem nasel skupinu a sel hrat nez sem nekoho nasel budiz, ale to co na me vybaflo presne vystihlo ceho sem se obaval, cim vetsi hyper mega akce pred hrou muze clovek tvrdit na 70% ze hra stoji za CENZURA,no jeste nevysla full verze ale nevypada to dobre a asi zustanu u sveho mlaceni zombiku, jinak stabilita dobra demo nepadalo mit predobjednavku tak ji zrusim a vyckavam

Ahurmen
Ahurmen
Level 1 Level 1
4. 2. 2010 21:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja nevím co tu máte s tím, že Vám to nejede na plné detaily, protože mě na 8800GTX a C2D s 1680x1050, plne vyhlazovani i detaily jede naprosto plynule.

maedva
maedva
Level 1 Level 1
4. 2. 2010 23:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ahurmen Ja souhlasim, na Phenom II X2 3,7GHz a HD4850 OC hra jede s vyhlazovanim 4x a v 1280x1024 velice pekne... Nicmene co se tyce hry jako takove je to docela o nicem. Jako fanouska FPS me tohle demo nepresvedcilo.

luke777
luke777
Level 1 Level 1
4. 2. 2010 23:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maedva tak je to udajne stara beta cca 10mesicu a original je uplne nekde jinde tak cemu mam verit, asi maji milion cinskych programatoru v zaloze protoze nevim jak to bude vypadat, mam 4770 a core duo 2 1,86ghz 1280*1024 stredni detaily a no problemo:)

Liman
Liman
Level 6 Level 6
5. 2. 2010 01:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmm nevím. Demo mě rozhodně nepřesvědčilo o koupi. Spíš naopak odradilo. Predátor a jen dvě zbraně? Pěsti a divné hvězdice. Alien je nějakej pomalej zase a docela slabej. Možná tak mariňák za něco stojí, ale zdá se mě, že lepší je AvP 2 než tendle remake.

Hugo123
Hugo123
Level 1 Level 1
5. 2. 2010 08:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za 1. je to demo, už tu bylo zmíněno bůh ví jak stará verze, tak jak to takle můžete srážet v této fázi nechápu tady je to amatér vedle amatéra. Za 2. pro autora článku GTX 295 teda nic moc co (2560x1600-co byste chtěl to by musel být sakra pořádnej komp 1680x1050 ulpně postačuje-v tom vašem nastavení to asi teda bude chtít 2xGTX295 a hodně natočené I7 a jěště hodně štěstí tyjo):D DX11 bude taky vypadat jinak ale asi hlavně žrát výkon, chtělo by to až výjde plná hra, aby k tomu dal postoj i někdo kdo může jet na DX11 tudíž ze stánku ATI (nevěřím že hra nebude pod DX11-potom bych se s touto hrou taky asi rozločil).
Mám AMD Phenom II X4 945 3,0Ghz
Gigabyte GA-MA790X-UD3P
A-Data Vitesta EXTREME DDR2 800+ 4096MB
ATI Radeon Sapphire HD 5850 1GB catalyst 10.1/Win7x64
v rozlišení 1680x1050 s max nastavením 16xAA to jede přez 60FPS ale myslím že na DX11 a plné verzy to bude uplně o něčem jiném (ovšem DX11 jest mírně žravý) no jsem zvědav jaká bude finální optimalizace a podoba.

c.Data
c.Data
Level 1 Level 1
5. 2. 2010 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych prosím požádal o jedno.

Dejte hlasovat kdo chce aby OBR dále psal články na tomto webu...

děkuji....

alex_net
alex_net
Level 1 Level 1
5. 2. 2010 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Liman]Hmm nevím. Demo mě rozhodně nepřesvědčilo o koupi. Spíš naopak odradilo. Predátor a jen dvě zbraně? Pěsti a divné hvězdice. Alien je nějakej pomalej zase a docela slabej. Možná tak mariňák za něco stojí, ale zdá se mě, že lepší je AvP 2 než tendle remake.[/quote]
Radši mlč, počkej až vyjde plná a nedávej stupidní komentáře...
Alien je zatraceně rychlej podle mě :D vsadím že jsi ani nevěděl jak použít sprint :D a je to demo proto má Predátor jen dvě zbraně...
Když hraju za marinaka tak se aj leknu když na mě nekdo skočí, protože když hraju za Aliena nebo Predatora tak má pocit Lovce ale chudák člověk :D

Borgi*
Borgi*
Level 1 Level 1
5. 2. 2010 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takový článek bych čekal od 10ti letého haranta, který práve dostal své první PC. Zase je to sama OBRovina. Každé i trochu hloupé opici je jasné že to není finální podoba hry. Navíc je to v podstatě BETA, takže se nedivím že brečís když ti to nejede na zastarale GTX 295, ano hra je pouze v DX9 takže ve finále bude vypadat úplně jinak. Ale to ty nemůžeš posoudit protože jsi ji ještě neviděl.Zase jsem se po ránu pobavil nad tím co jsi napsal. Bohužel tohle měl být odborný článek a ne tvůj osobní blog kde si vyléváš mindráky, už asi jiný nebudeš

Shift
Shift
Level 1 Level 1
5. 2. 2010 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Heh v tomhle je značně cítit nenávist proti ATI/AMD ,ostatně jako ve všech jeho článcích :D

PeldaM
PeldaM
Level 1 Level 1
5. 2. 2010 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shift Nemam obra nejak moc v lasce ale at delam co delam, tak nenavist vuci znacce v clanku proste necitim (o tom, ze bych ji videl ani nemluve).
A ano, je to demo, ale k cemu pak takove demo slouzi? K odrazeni zakaznika zajiste ne, coz se ale o tomto demu da s uspechem tvrdit a obr to imho napsal pomerne trefne. Je naprosto pochopitelne, ze v demu nebudou vsechny zbrane, lvly atd. Ale ze nebude mozno vyzkouset jeden z hlavnich technologickych tahaku, ze grafika bude pripominat 6 let stary titul... to uz tu "neco" smrdi. Nepodlozene vymluvy na stari dema u me nemuzou obstat - jak mam vyrobci verit, ze hra bude v poradku, kdyz neni schopny dodat ani poradne demo? Samozrejme neocekavam od dema nijak skvelou optimalizaci, to se jiste da omluvit, vizualni stranka nikoliv.
Opravdu by tu nekterym pisatelum prospelo, kdyby sami zacali vnimat realitu nezavisleji.

drgw
drgw
Level 1 Level 1
5. 2. 2010 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=PeldaM]blablabla by tu nekterym pisatelum prospelo, kdyby sami zacali vnimat realitu nezavisleji.[/quote]
precti si obruv posledni clanek, mozna to zacnes chapat...

tienovlas
tienovlas
Level 1 Level 1
5. 2. 2010 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ani sa ti nečudujem že si si to nevychutnal OBR.Bez urážky ale si grafický masochista horší ako ja.Ja som sa cez grafickú stránku teleportoval do úžasnej atmosféry strachu.Za ľudskú rasu to fakt deťom nepúšťajte,mohli by sa aj posr.ť. Pre normálne deti to rozhodne nie je.Ale pre tých čo sa radi boja je to jasná voľba.Mass effect aj keď je naozaj dobrý a hral som ho s nadšením tri dni si toľko pozornosti nezaslúži.Za tie prachy aj keď dobré tri dni ale hrozne málo. Toto bude zábava o dosť dlhšia pri MP.A uvidíme čo bude v príbehu.Teba asi fakt za to platia, aby si červených podkopával všade kde sa dá.A niekde tu niekto písal narážky na tvoj vek možno je to tým.

Tomas_2002
Tomas_2002
Level 1 Level 1
5. 2. 2010 16:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já zas nechápu, jak může někdo obhajovat to, že je to "jen" demo a to ještě ke všemu staré. Přesně v tomto souhlasím s autorem - demo má nalákat lidi ke koupi a ne že si to člověk vyzkouší a pak bude doufat, že finální verze bude lepší.

Hugo123
Hugo123
Level 1 Level 1
5. 2. 2010 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomas_2002 Ano to souhlas. Obhajovat demo nemá smysl. A o grafiku me tu ani nejde hlavně o atmosféru aby byla zachována jako z klasiky starých dílů této pecky ale pro mě u tohodle remaku grafika vypada slusne i v tomdle demu:).

GlaDOS
GlaDOS
Level 1 Level 1
5. 2. 2010 22:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak já doufám, že je to hódně stará verze hry. Hratelnost se mi dost líbí, ale optimalizace ne. Je fakt, že mám (z vašeho pohledu) opravdovou vykopávku, ale minimální nároky splňuji (na grafiku skoro 2x), ale i tak musim všechno nastavit na minimální, aby se to nesekalo a i tak to nejede plynule (při tom to vypadá otřesně). Znám plno jinejch her, co mají grafiku lepší (nastavit si ji můžu skoro na maximum) a vůbec se mi nesekaj (MW 2, Dead Space, UT3) a tady to trhá i na minimálním nastavením. Snad je to už v plné verzi pořešené, ale jak to mám zjistit, když to mě mělo ukázat demo a ne nějaká MP Beta.

Marucs
Marucs
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím,

mám následující problém. Stáhnul jsem si demo Aliens vs Predator. Hraju v pohodě na high nastavení, krásně plynule. Jenže po několika minutách se mi hra zasekne (v aktuálním případě, když jsem zmáčknul TAB abych se podíval na statistiky) a objeví se okénko, že ovladač nv4_dll (nebo něco podobnýho) přestal pracovat. Občas se mi objeví modrá obrazovka s hláškou "Ovladač se dostal do nekonečné smyčky". Ovladače jsem zkoušel měnit, ale nepomáhá to. Mám 3700+, 8800GT a 1,5GB Ram, Windows XP a ovladače 196.21. Stáhnul sem si i Everesta, abych změřil teploty a při normálním chodu je 54 stupňů a při hraní je cca 67. U žádné jiné hry mi podobná hláška nevyskakuje, a všechny ostatní hry většinou hraju v pohodě, jenom Mass Effect 2 mi nejde spustit nová hra, ale to je problém procesoru.

Díky za rady

Reklama
Reklama