Zpět na článek

Diskuze: Alza.cz rozdá zákazníkům 10.000 mobilů

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Xide
Xide
Level 1 Level 1
12. 4. 2010 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opravdu zajímavý a profesionální článek jaký bych na odborném webu očekával. Děkuji.

KarlosK
KarlosK
Level 1 Level 1
12. 4. 2010 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

fakt nikdy alza... už jen ten deb.lní mimozemšťan mi je nesympatickej od pohledu a navíc mi celá alza připadá tak trochu fašistická co jsem slyšel z reakcí kupujících, reklamujích, bývalých zaměstnanců atd..
prostě Czechcomputer.cz a Alfacomp.cz je nejlepší!!!

Nosiris
Nosiris
Level 1 Level 1
12. 4. 2010 18:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KarlosK docela by mě zajímalo ,kde se vždy berou takovéto zcestné informace...

Michal Kasparec
Michal Kasparec
Level 1 Level 1
12. 4. 2010 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nosiris Taky mám s alzou špatný reklamační zkušenosti. Jednou jsem od nich koupil základní desku Asus Striker II Formula bo jak se to jmenovala, no a na ní je hroznej chipset od nVidie kterej se strašně přehříval, jenže jsem si nevšiml že u ní bylo "Rozbaleno" no nic desku sem opatrně namontoval a chvíli jela, jenže po chvíli se i v BIOSu zasekla. Asi hodinu jsem přemýšlel co s tím je a pak em zjistil že k desce mají být i 2 větráčky na chipset aby se chladil a nepřehříval, protože to pasivní chlazení nezvládalo. Jenže větráčky nikde a chipset odešel do křemíkovýho nebe. Reklamace probíhala asi tak že sem to odmesl do Brna a tam byl jeden (doufám, že ho vyrazili) technik kterej to chtěl všechno hodit na mě jeden pin socketu měl jiný odlesk a on hned že jsem ho ohl, nic méně jsem odnesl desku k nám do servisu at mi dají posudek a řekli, že sice LGA 755 je háklivá, ale ten pin ohlej není. Tak jsem asi 4 měsíce reklamoval na alze a pořád to sváděli na mě atd. Pomohlo asi až 5 emailů vedoucímu reklamace a ten se na to podíval sám a řekl, že chyba nebyla na mé straně a po 4 měsících jsem dostal konečně funkční desku.
Jako jejich reklamaca jsou fakt někdy hrozný, ale nic méně u nich někdy pořád nakupuji a doufám, že reklamovat nebudu muset.

Kamoš reklamoval LCDčko a první co bylo mu řekli že do toho něco vylil ( stejnej technik jako u mne mu to řekl). Důvod proč si to myslel byl ten, že LG tam mělo nějakou nálepku vzadu a tím teplem se to lepidlo rozpustilo, nálepka upadla a oni to svedli na tekutinu v monitoru :D Naštěstí to v Praze dostal někdo rozumnej co ví že tam nálepka byla a že to bylo lepidlo. Ale prej měl velkou chuť skočit do toho okýnka a natáhnout mu :lol:

khooca
khooca
Level 1 Level 1
12. 4. 2010 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nosiris Nejspíš z vlastních zkušeností. To, že jsou problémy s reklamací je známý fakt a rozhodně né neaktuální.

Kamarád nedávno reklamoval šuplík na disk. Po zapojení dotyčný rámeček odpálil disk. Když jej byl reklamovat, technik říkal něco ve smyslu "a jestli to náhodou nebylo tak, že ten disk odpálil rámeček". Štestí, že jsem tam nebyl, protože tohle je napřesdržku.

KarlosK
KarlosK
Level 1 Level 1
12. 4. 2010 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nosiris řekněme že mám par známých kteří vyprávěli a i já mám zkušenost se špatně pobíhající reklamací, tj. já byl v právu a a nějaký hloupý brigádník se mě snažil přesvědčovat o opaku... navíc systém nákupu a placení je zbytečně složitý oproti czc.

eLzyx
eLzyx
Level 1 Level 1
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
14. 4. 2010 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nosiris @sober: mám podobný zkušenosti. Kupoval jsem u nich pro kamarádku notebook Fujitsu-Siemens z business řady s tím, že má roční (nebo dvouletou?) záruku na náhodné poškození. Notebook po necelém půl roce přestal nabíjet. Odvezl jsem ho do Alzy, technik připojil nabíječku, zapáčil za konektor nahoru a dolů a prohlásil, že jsem si ulomil konektor, takže reklamace neuznána. O nějaké rozšířené záruce se odmítal bavit. Notebook jsem odvezl do servisního centra (Kapsch), tam vyměnili desku s tím, že měla vadné napájecí obvody a utržený konektor (když by ta kamarádka ulomila konektor - jak by se poškodili ty napájecí obvody?)
Druhá reklamace byla vadný disk Raptor s 5ti letou zárukou. Reklamační technik se na něj podíval, prohlásil "vy jste s ním házel, tady je odštípnutej plastík, takže reklamace neuznána" (byl odřenej asi půlmilimetr v oblasti napájecího konektoru - od konektoru s kovovou pojistkou). Já mu odpovídal nataženej přes pult s nataženou pěstí "ty deb*le já na tom mám data". Změnil názor, disk do reklamace přijal s tím, že uvedl do protokolu, že "v oblasti napájecího konektoru odřené". Reklamace od WD uznána.
Šmejdi Alzácký

Nosiris
Nosiris
Level 1 Level 1
12. 4. 2010 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nosiris @KarlosK: řekněme ,že mám taky pár známých a žádný problém se nevyskytl ani jim ani mě...ba naopak nedávno koupě nového krytu na mobil po týdnu co ho nedodali (měli napsáno do tří dnů) poslali email stím ,že asi nedodaj a ať si vyberu jiný stím ,žemi poskytnou jistou slevu za vzniklé potíže... a opradu nechápu co je složitého na placení a v čem je CZC lepší či rychlejší.. řekl bych že CZC je je na tom určitě hůř... ale největší výhodu ALzy spatřuji v tom ,že jsou jediný shop u nás ,který je schopen sehnat i problematické výrobky a má většinu věcí skladem

Michal Kasparec
Michal Kasparec
Level 1 Level 1
12. 4. 2010 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nosiris @sober: To má být LGA 775

wonknu
wonknu
Level 1 Level 1
12. 4. 2010 19:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nosiris @khooca: Tak to já jsem v alze reklamoval už 3 základní desky, dvakrát paměti, jednou zdroj. Vždy ochota, na počkání mi vyměnili buď za stejný výrobek, nebo na mé požádání za jiného výrobce ve stejné cenové hladině. Za mě 100% spokojenost.
PS: Nevím, co ti na placení přijde složitý... Naťukat číslo objednávky na dotykový display a vložit bankovku je opravdu složité.

Chaythere
Chaythere
Level 1 Level 1
12. 4. 2010 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nosiris @Nosiris: Hold pro některé pomalejší lidi to placení může být problémem, jinak si to taky nedovedu vysvětlit, za to mohou pravděpodobně ti fašisti.

Jessie
Jessie
Level 1 Level 1
12. 4. 2010 19:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nosiris @wonknu: 1)Špatná zkušenost - byl jsem reklamovat zdroj, který kupoval kamoš a mě ho pak prodal. Po měsíci mi skoro nechtěli dát peníze, protože nejsem originální kupce (měl jsem všechny doklady). Nakonec mi dali peníze oproti částečné kopii občanky..
2)Objednal jsem si chladič. Šel si ho vyzvednout - zaplatil jsem pak jsem pul hodiny čekal ve skladu, kde mi pak řekli že už na skladu není i když v eshopu byl vedený skladem. Pak následovalo ještě půl hodiny než jsem obešel snad všechny pulty než mi vrátili peníze, abych moh koupit jinej chladič.
3)Objednával jsem komponenty. Nechal jsem si to poslat poštou a v krabici chyběl procesor za 4000 (v dokladech byl uveden). Když jsem to byl vyřizovat osobně tak naštěstí mají videozáznamy z balení odchozích balíků a tam zjistili, že ho tam nedali.

V podstatě se vše vyřešilo dobře, ale jsou to zbytečný problémy. Úspěšnost nákupu bez problému ani 50%...

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
12. 4. 2010 19:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nosiris @wonknu: Tenhle článek tu je opravdu zbytečný a přežil bych bez něj, ale k diskuzi, s Alzou, stejně jako s Czc mám v podstatě jen dobré zkušenosti, některé "no name" internetové obchody jsou mnohem horší.

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
12. 4. 2010 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Alza je takovej obchod pro lidi, kteri moc neresi cenu. Vetsina zbozi je tam drazsi nez na jiz zminovanem Alfacompu, ktery preferuji. Alza ma ale jako jedinny obchod s komponenty moznost platby kreditni kartou on-line, coz rad vyuzivam a nekolikrat sem tam uz nakoupil.
Nastesti nic sem nevracel ani nereklamoval (ty famy, ze alza dela pri reklamacich problemy jsem cetl), zato na Alfacompu uz sem reklamoval i vracel zbozi mnohokrat a nikdy nebyl nejmensi problem.

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
12. 4. 2010 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostrom Mno já zase oceňuji u Alzy možnost platby přes eKonto (jde o jednu z nejrychlejší a hlavně nejbezpečnější způsob platby).
Ale jinak tedy mně na Alze vadí malí výběr některých druhů zboží, vyšší ceny a jednoduše mi ten obchod není sympatický - už jen proto, jak se všude chlubí tím jak jsou největší a jak se jim daří. U mně výtězí www.lan-shop.cz - často má nižšší ceny než Alfa, vyhovuje mně celý systém objednávek, na jakékoliv přání reaguje rychle a nabízí též platbu přes eKonto + další různé způsoby dle jednotlivých bank.

widmoore
widmoore
Level 1 Level 1
12. 4. 2010 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

sice je to lehce off topic (ostatně jako většina příspěvků v diskuzi), ale nedá mi to, když vidím jak zde vychvalujete reklamace u Alfacomp.. Skutečně záleží na náladě techniků, případně na pobočce. Ale zpátky: Reklamoval jsem herní myš od steelseries za téměř 2000kč, u které se po týdnu používání přelomil ocásek (asi 2cm od myši). Zboží ochotně přijali k reklamaci. Po asi dvou týdnech, jsem si zboží na pobočce vyzvednul. Bohužel jsem tehdy dost spěchal a zboží jsem si pořádně neprohlédnul. Až doma jsem si všimnul, že originální pletený ocásek nahradili nějakým plastovým kroutícím se zmetkem z té nejlevnější geniusky. Jak jsem se později dozvěděl, myš vůbec nebyla poslána výrobci. Rozebrali ji a takto "opravili" přímo na pobočce, čímž samozřejmě zrušili veškerou originální záruku. Když jsem se opakovaně dožadoval náhrady, natvrdo mě poslali někam...

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
12. 4. 2010 20:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@widmoore tak to je pěkná prasárna, tohle bych si teda líbit nenechal - většinou stačí pohrozit obchodní inspekcí, či soudem a oni změknout-dobře ví,kdy jsou v právu a kdy ne.

VaVa-CZ
VaVa-CZ
Level 1 Level 1
12. 4. 2010 21:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přidávám se k těm, kteří nemají rádi alzu, ty jejich reklamy jsou ubohé.., když to trochu zveličím, tak říkají: My jsme nejlepší, největší, ostatní jsou ......
Ale teď k té novince... Můžu se zeptat, jak tato novinka souvisí z HW, SW, nebo dalším příslušenstvím? Teď si i dovolím tak trochu narážet na název... co je na této reklamě tuningového? Tisková zpráva byla dodána v binárním kódu?
Toto je pro mě a jistě i pro mnoho dalších absolutně zbytečná novinka, která sem nepatří, jinými slovy: prach sprostá reklama...

taky doufám, že mě tento koment "smažete"... ale chtělo by si to opravdu uvědomit, že toto už je fakt moc. Je to tedy sice poprvé co takto narážím na novinku, ale je to PRAVDA :x

Lofy
Lofy
Level 1 Level 1
12. 4. 2010 22:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

HNUSNA REKLAMA ,SUPER VTIERAVA
ale ja len tak, ked uz chcete mat reklamu s ALZOU mam ZLE SKUSENOSTI.... nazerte sa

elpsycho
elpsycho
Level 1 Level 1
12. 4. 2010 23:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lofy Kdyby byl pod článkem podepsán řadový autor a ne šéfredaktor, který jinak v novinkové sekci vpodstatě jen vyhlašuje ankety, nebyla by reklama tak okatá :)

tech7
tech7
Level 1 Level 1
12. 4. 2010 23:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To se předaj, "mobil" za 677 Kč (Vodafone), prej stylovka :lol:

Smaky
Smaky
Level 1 Level 1
13. 4. 2010 06:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=KarlosK]řekněme že mám par známých kteří vyprávěli a i já mám zkušenost se špatně pobíhající reklamací, tj. já byl v právu a a nějaký hloupý brigádník se mě snažil přesvědčovat o opaku... navíc systém nákupu a placení je zbytečně složitý oproti czc.[/quote]Bohužel je to tak.Byl jsem reklamovat toshibu satellite a200-1SJ,u express card slotu (nebo jak se tomu říká) se mi odloupnul kus plastu a u větrání se mi zlomila jedna packa u výdechu.Co na to v alze?Údajně tohle nikdy neviděli a udělal jsem si to sám.Bezva. :lol:

Stanley
Stanley
Level 1 Level 1
13. 4. 2010 06:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U Alzy nakupuji od jejího vzniku, jako soukromá osoba jsem u ní utratil již pár set tisíc a za sebe můžu říct, že lepší reklamace jsem nikde nezažil.

Pokud je to možné, tak reklamace je vyřízena na počkání, případně okamžité vrácení peněz. Jen asi 2x jsem v případě reklamace základní desky musel po 30ti dnech reklamaci urgovat. Ovšem pak jsem si ihned mohl vybrat, zda chci peníze, nebo jiné zboží.

Všechno zboží, které mají uvedeno jako "skladem" tak skladem skutečně je, ne jako u většiny rádobyobchodů, které jen kopírují ceníky od jiných e-shopů.

Dodání ve stejný, nebo další den. Platba kartou. To všechno jsou jen výhody, které jinde budete hledat těžko.

Jediné negativum vidím v tom, že posledních pár let není Alza ani zdaleka levná! Ovšem za kvalitní servis a přístup si rád pár korun připlatím - a mám jistotu, co můžu od obchodu očekávat a že dostanu včas zboží, které si objednám.

KarlosK
KarlosK
Level 1 Level 1
14. 4. 2010 06:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stanley ono když u nich utratíte nějakých pár set tisíc tak vám vyreklamují i monitor po zásahu kladivem :D prostě asi nechtějí ztratit platícího zákazníka :)

Stanley
Stanley
Level 1 Level 1
14. 4. 2010 06:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KarlosK [quote=KarlosK]ono když u nich utratíte nějakých pár set tisíc....:)[/quote]

Nemyslím si, že by to bylo tím. V tom množství, co mají zákazníků, co u nich nakupují, jsem jen malá ryba. Pochybuji, že si při reklamaci kontrolují mojí platební morálku :wink:

Jak už jsem psal, právě reklamace jsou to, co u nich oceňuji. Většinou vyřízené na počkání, nebo velmi rychle. Akorát s reklmacema základních desek bývá problém, protože málokdy se u mě "vešli" do 30ti dnů. Ovšem to pravděpodobně není vina obchodníka, ale dodavatele - tedy výrobce.

S.h.I.t.
S.h.I.t.
Level 1 Level 1
13. 4. 2010 07:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Jessie]1)Špatná zkušenost - byl jsem reklamovat zdroj, který kupoval kamoš a mě ho pak prodal. Po měsíci mi skoro nechtěli dát peníze, protože nejsem originální kupce[/quote]

Podle zákona postupovali naprosto správně. Tobě neručí, ručí kupci na smlouvě a ty tak němáš co reklamovat, pokud nemáš od kupce plnou moc... Chtělo by to znát zákony, než začneš plivat...

Jessie
Jessie
Level 1 Level 1
13. 4. 2010 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@S.h.I.t. No u téhle věci jsem si nebyl jistý, jestli to tak musí dělat nebo nemusí. Jen mi přišlo divné, že jsem se s tím nikde jinde nesetkal.
A tím pádem jsou veškeré internetové aukce, kde prodávají použité zboží se zárukou docela na nic, protože pochybuji, že ti prodávající k tomu dávají plnou moc (nikdy jsem žádnou nedostal) a potom dohánět někoho z HorníDolní, aby mi to vyreklamoval je docela na nic.

S.h.I.t.
S.h.I.t.
Level 1 Level 1
13. 4. 2010 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jessie Z hlediska zákona je to správně. Nic to nemění na tom, že běžná praxe je jiná. Nicméně zákon v tomto mluví tak, že záruku poskytuje prodávající kuopujícímu a pokud je doklad vystaven na jméno kupujícímu, tak nikomu jinému opravdu neručí a nemusí s nikým jiným záruku řešit.

lopaticak
lopaticak
Level 1 Level 1
13. 4. 2010 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Xide]Opravdu zajímavý a profesionální článek jaký bych na odborném webu očekával. Děkuji.[/quote]
Mozna proto je tam misto podpisu autora napis "tiskova zprava" ???

tofi
tofi
Level 1 Level 1
13. 4. 2010 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lepsi by byl k mobilu notebook zdarma jak to mel kdysi T-Mobile :-)

LivingLegend
LivingLegend
Level 1 Level 1
13. 4. 2010 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Nosiris]řekněme ,že mám taky pár známých a žádný problém se nevyskytl ani jim ani mě...ba naopak nedávno koupě nového krytu na mobil po týdnu co ho nedodali (měli napsáno do tří dnů) poslali email stím ,že asi nedodaj a ať si vyberu jiný stím ,žemi poskytnou jistou slevu za vzniklé potíže... a opradu nechápu co je složitého na placení a v čem je CZC lepší či rychlejší.. řekl bych že CZC je je na tom určitě hůř... ale největší výhodu ALzy spatřuji v tom ,že jsou jediný shop u nás ,který je schopen sehnat i problematické výrobky a má většinu věcí skladem[/quote]

dobre pod reklami clanek se mi prispivat nechtelo ale czc jsou schopni dodat i ubozi mimo katalog jen jim musis napsat. V alze je placeni na pi*u pres ty automaty, ja radsi zive pokladni reklamace se tam resi rychel kolikrat bit jen vymenou.... v alze jsem nakupoval kdysi davno pro sebe jen jednou (vickrat jsem tam byl vyzvednout nekomu zbozi) a to na posled na reklamaci jsem cekal nez ten jedinej reklamacni technik vyresi chybu ramek a to jsem mu jeste musel ric ze to je ram... takze alza je jeden hnusnej velkej moloch a pokud mozno se vyhnout

Reklama
Reklama