Zpět na článek

Diskuze: AMD 690G - ideální základní deska (s HDMI) pro PC k televizi?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 6. 2007 07:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim.. Mel bych dotaz jestli nekdo z vas ma zkusenosti s ovladacema tote desky pro win Vista (32bit).. Hlavne me zajima stabilita pri pouzivani te integrovane grafiky... Chcu si tu desku koupit ale porad vaham... Diky..
- Jan GYBAS

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 4. 2007 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nedavno som skladal pocitac a strcil som tam dosku s tymto chipsetom.. fakt som bol prekvapeny, ze chladenie obstaravaju 2 male pasivy.. pocas prace na pc nedochadzalo vobec k prehrievaniu chipsetu, bol som fakt milo prekvapeny.. urcite rozdiel oproti nvidia chipsetom
- crazyman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 4. 2007 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace dole je porovnanie technologie purevideo 1 Hd na 8800gtx,gts a PUREVIDEO 2 na 8600 GT, GTS
test je vo Windows VISTA WINDVD 8 /8.08/

http://www.hardspell.com/pic/2007/4/17/49cc7ed7-9eca-4234-ad66-c72c16717c30.gif

rozdiel CPU zatazenie na AMD X2 3800 je obrovsky pri 1080p H.264
8800 GTX - 60% CPU
8600GT - 5 % CPU

http://www.hardspell.com/english/doc/showcont.asp?news_id=385&pageid=486

nvidia konecne po 3 rokoch naozaj umi h.264, hura

- Jan Mazuch

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 4. 2007 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

chcem kupit grafiku s HW akceleraciou h264, wmv... ale myslim ze nvidia vie akceleroat len MPEG(osobna skusenost s AGP 7600gs). ma niekto ine skusenosti ? (home page nezmysli nvidie ma nezaujimaju)
dik
- feelpain

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 4. 2007 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Odporucam TI ATI X1950pro a vyssiu,h.264, wmv
navyse podporuje aj DIVX, XVID
alebo NVIDIA 8600GT,S - purevideo 2, /8800gts, gtx maju purevideo 1, HD/
http://www.hardspell.com/pic/pic.asp?picurl=http://www.hardspell.com/pic/2007/4/17/97f1f988-47bd-430e-a759-cdeb86bbc1a7.jpg
test vo viste hore

osobne ak mas 2 mesiace cas pockaj na ATI X2600 s UVD
co bude prvy komplet CPU nezavisly akcelerator videa H.264 1080p
, medzi video technológie sa radí už spomínané Avivo HD s dekodérom Universal Video (UVD) a novým procesorom Advanced Video (AVP). UVD hardvérovo akceleruje video formáty H.264 a VC-1 na Blu-ray a HD DVD diskoch.

http://www.pcspace.sk/content/view/175/26/

akcelaracia videa je uzitocna vec,
cielom je
1. plynulost videa - technologie DXVA=directX, DIRECT3D=shader procesory GPU
2. KVALITA VIDEA, technologie AVIVO a PUREVIDEO v spolupraci s CPU a DXVA, alebo bez CPU s DIRECT3D

Mam vyborne skusenosti s ATI X1900,
nepouzivam posahany powerDVD7 pretoze tam ta akceleracia realne nefunguje ako by mala. a vidno aj v testoch tu

pouzivaj VIDEOLAN 0.86.b s nastavenim DIRECTX pre h.264 alebo DIRECT3D pre mpeg2, divx, xvid,
zatazenie CPU pri VLAN a DIRECT3D a 1080p XVID 1%, naozaj poslem screenshot
AMD X2 2620MHZ, X1900XTX, 7-4

alebo media player 11, nastaveny na DXVA on, high quality, no overlay

winDVD8-hardware funguje dobre iba VISTE, takisto aj powerdvd 7.2

DIRECT3D - pouziva GPU shader procesory - CPU 0%
vie ho iba par programov

DIRECTX - pouziva GPU+CPU - H.264 1080p, amd X2 2600, cca 40%,
vie to skoro kazdy prehravac-

link na H.264 AVC clipy na test akceleracie:
http://www.nero.com/nerodigital/eng/What_is_Nero_Digital.html

OneTonOfTomatoes_HDTV_AVC_9MBps_1080p.mp4
http://trailers.nerodigital.com/GrindTV/OneTonOfTomatoes_HDTV_AVC_9MBps_1080p.mp4

wmv 1080p-je to zbalene
http://download.microsoft.com/download/e/a/d/eadb9b42-728b-42b0-bfdf-b472fa2a2464/Step_into_Liquid_1080.exe

divx - hd
http://trailers.divx.com/Universal/InGoodCompany_HD.zip

1920x1080p divx-hd
http://voksenlia.net/full/voksenlia.avi

xvid
http://swm.pp.se/hdtv/las.vegas.s01e06.sample.hdtv.720p.xvid-vfua.avi

http://209.85.129.104/vsetky najdete tusearch?q=cache:RcpzjzUxjGMJ:www.highdefforum.com/showthread.php%3Ft%3D6537+xvid+1080p+clip&hl=sk&ct=clnk&cd=5&client=opera

- Jan Mazuch

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 4. 2007 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam takovej pocit, ze na peknym chipsetu pro stredni tridu se podepisuje biostar.
Jsem hodne zvedavej na poradnou desku s timhle chipsetem. Pravdou je, ze se na nej vyrobci desek docela s chuti vrhli.
- JoHnY2

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 4. 2007 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako dost zasadni se mi jevi to, ze deska nema audio digitalni vystup. Kdyby ho mela, rekl bych ze pro HTPC je tato deska uplne idealni, ale takhle bych si ji nekoupil. A kupovat kvuli spdif zkukovou kartu je taky na nic.
- David

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2007 23:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace pokud dobře čtu článek, tak ta deska SPDIF má jen není na pevno zapájený. Jinak specifikace HDMI je k ničemu když máš starší zesík, který HDMI neumí...:-(
- hovado

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 4. 2007 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @hovado: Ja len ze cez HDMI sa prenasa okrem obrazu aj zvuk ;-)

Inak mas pravdu, na pripojenie so starsimi zosilnovacmi ti to je na nic...
- Jozef Putirka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 4. 2007 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja teda nevim, ale vlastnim tu desku od ASUSu a ta tedy rozhodne DVI i TV-Out ma ...
- Martin Hejhal

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 4. 2007 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kterou autor přehlédl (a které mne udeřily do očí), např.:
[I]se pasivy na čipech nezahřál[B]y[/B]
testovací pamět[B]i[/B] dokázal[B]y[/B] pracovat
připomenu že testy běžel[B]y[/B]
kdy se objevoval[B]y[/B] v obraze různé černé tečky[/I]

Jinak díky za recenzi - zdá se, že HTPC dospívá.
- kozan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 4. 2007 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Omluva za "tolik" chyb ...

SPDIF deska ma, ale je nutno dokoupit pouze bracket NE celou zvukovou kartu!

Ano Asus to ma ale k cemu se vase odpoved vztahuje? K nemoznosti prehravani pres HDMI? K tomu je nam jaksi TV Out a DVI uplne nanic!
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 4. 2007 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Na zaklade meho predchoziho prispevku bychom si mohli polozit otazku, jakou maji informace, ktere nam tu predkladate, vypovidaci hodnotu...
- Martin Hejhal

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 4. 2007 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nejprve odpovezte vy, k cemu se vas "vykrik do tmy" vztahoval? K nemoznosti prehravani na TV, nebo snad k popisu Specifikaci cipovych sad? Pokud k druhe veci, tak vezte ze oficialni specifikace cipove sady Nvidia tyto veci nema, to ze je pomoci externiho chipu Asus na desku implementoval je jina vec ...
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 4. 2007 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Obermaier Zdeněk: Mno Asus neni jedinej kterej ma na deskach s nv6150 DVI a TVout.

Ja se jen zeptam, proc je podel vas na nic prehravat HD obsah pres DVI ? Na DHCP klidne zapomente, to nema smysl resit.

k recenzi: zajima me to nejdulezitejsi co zde uvedeno nebylo: LZE na x1250 definovat rozliseni 1366*768 pouzivane u HDready LCD obrazovek ? Na nv61x0 to nejde, na ATI rady X1... by to jit melo, rad bych vedel jak je to tady. Diky za test (rozliseni lze definovat pomoci PowerStripu) - do teto doby jsem musel mit v PC x1600Pro.
- PetrT

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 4. 2007 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Obermaier Zdeněk: Mate pravdu - tykalo se to specifikace chipsetu. Bohuzel tolik casu, abych si jeste overoval ofocialni specifikaci nemam. Pokud je to tak, tak se omlouvam..
- Martin Hejhal

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 4. 2007 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @PetrT: neni to tak ze to nemam smysl ale ze TO PROSTE NEFUNGOVALO! Přes redukci HDMI - DVI to prostě nejelo, asi právě problém v absenci HDCP čipu.
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 4. 2007 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @PetrT: Bohuzel tohle rozlišení jsem nezkoušel, pouze max HD 1080 - 1920 * 1080, a to šlo na všech natavit bez problému.
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2007 08:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Obermaier Zdeněk: A mohl bych tedy poprosit pri dalsim testu podobne desky o otestovani i tohoto rozliseni ?
- PetrT

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 4. 2007 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám dotaz, lze na této desce najednou provozovat VGA a TV-out?
- Martin 654

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 4. 2007 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevim jestli to autor vi, ale int. graficke jadro jde i pretaktovat :-) Co jsem zjistoval na zahranicnich serverech, tak jde ze 400 Mhz uspesne na 500 Mhz bez zadnych problemu ;-)
- Jan Kahoun

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 4. 2007 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdo u nas tuhle desku prodava? Zatim se mi podarilo najit pouze Asus nebo MSI. Muze mi nekdo prozradit prodejce, ktery dodava 690G od Biostaru nebo Gigabyte? Diky
- Jarda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 4. 2007 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevíte zda se dá použít HDMI(a Tvout) vystup i pri pouziti bezne grafiky? (mam X1900 bez HDMI vystupu a rad bych si propojil pocitac s TV)
- FrantaH

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 4. 2007 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace neodpoviem presne
da sa kupit konvertor DVI to HDMI a teda prerobis DVI vystup na X1900 na HDMI, kabel stoji cca 500 KČ.
Zvuk vyvedies normalne so zvukovky do TV zvlast kablom a je to.

HDCP nepotrebujes lebo :
1. stale nefunguje pri 1080p
2. je cracknute a da sa vypnut

HDMI = DVI + zvuk, fyzicky
- Jan Mazuch

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2007 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @vesna: Protoze jinak nechapu proc potrebuje HDMI (ci presneji HDCP) konektor. X1900 je super grafarna a jen kvuli HDMI vystupu si kupovat spec grafiku je magorina.
- PetrT

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 4. 2007 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @vesna: Tak to te napada dost omezene reseni :-)
DVI vystup na grafice bohate staci. Koupis kabel DVI-HDMI a jedes. Dost lidi tvrdi, ze nevidi na LCD TV ani rozdil mezi analogem a digitalem (to ja zase vidim), takze resit specialne HDMI je zbytecne - zvlast pri takove karte. Kupovat cele HTPC, tak nad HDMI uvazuju v podobe tohoto MB taky, ale jinak zbytecnost.
- PetrT

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 4. 2007 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @PetrT: za prve o DVI->HDMi kabelu ani nevim :D To pak jo, kdyz uz mam pc s grfarnou tak takhle. Ale myslel sem to jako HTCP tak uz lepsi s kartou kera umi primo hdmi...
- vesna

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 5. 2007 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @PetrT: No a ja sem reagoval pouze na to jestli ma doma original DR disky nebo HD DVD, kdyz si je muzu sosnout z netu :)
- vesna

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 4. 2007 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To nejde, ve chvili kdyz chcete pouzit HDMI musite mit aktivni on-board grafiku a tu X1900 uplne vyplou, klidne i vyndanou z PC.
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 4. 2007 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Obermaier Zdeněk: Teď jsem si zas přečetl v novém Levelu, že přidáním grafiky do PCIe získáme možnost třetího výstupu na monitor.....asi si ju budu muset koupit a vyzkoušet...:)
- FrantaH

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 4. 2007 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímalo by mě jak je to s použitím HDMI výstupu k LCD televizi s HD Ready (1366x768). Autor se v článku zminuje, že deska směřuje do sestav připojenych k Full HD TV.
- Hans

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2007 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No a Hansovi jde asi o to same jako mne nahore, tj. zda umi tato grafika 1366*768 a jestli to pojede rovnou pres HDMI nebo se bude muset delat nejake kouzlo s PowerStripem :-)
- PetrT

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 4. 2007 17:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

si děláte prdel. sem tu teď psal svuj vlastni maly test hd videa a když jsem to odeslal tak mi to napsalo že nejsem registrovanej 8-O
- David Šigut

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 4. 2007 23:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já tedy nevím,ale tenhle procesor se dá s dobrým chlazením dostat bezmála na 3GHz,s obyčejným chladičem se dá provozovat na 2,75Ghz,pokud ovšem člověk nastaví násobič HT na rozumnou hodnotu a nekrmí ho na 1,3Ghz jako tomu bylo zde. V tom bych asi viděl hlavní problém že jste se nedostali dál!
- Dj_Rix

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2007 07:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Mili chlapce, ja nejsem zadny amater a samozrejme jsem i toto zkousel ... bohuzel vyssi pretaktovani tenhle cipset neumoznuje ...priste si sve "chytrolinske" vylevy jdi postovat jinam ... diky..
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 5. 2007 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Potvrdzujem na tejto doske su stale problemy s biosom co vyrazne stazuje pretaktovanie. Niektore nastavania pamati, cpu sa nedaju menit alebo sa zmena v skutocnosti neprejavi ... no a potom skumajte preco vam to neda viac. Napriklad moje 3800x2 som dal v pohode na 2400Mhz, ale vyssie sa system sprava velmi divne treba pockat este na novy bios ... dufam ze to nebude ako u jednej nemenovanej MSI, ktora vydala 9 verzii biosu kym bola vobec pouzitelna :)
- Pif

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2007 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Zaprvé bych si pane Obermajere vyprosil toho chlapce a narážky na chytrolínské výlevy.Měl by jste se chovat více jako profesionál. U každého vámi popisovaného taktování se tváříte že jsou všichni amatéři,protože nesníží násobič HT a potom se diví proč jim nejde procesor více nataktovat. Je samozřejmě možné že se na tomto čisetu nepodařilo nataktovat procesor více,ale když jste takový "odborník",proč krmíte HT naprosto zbytečně na takovou frekvenci? S násobičem 4 by vám to vyšlo pěkných 1040. Kdyby jste nebyl tak arogantní,možná by se dalo o OC na tomto čipsetu diskutovat,ale takhle to nemá smysl. Jinak nevím co bylo na tom co jsem napsal blábol,že mi jich tam "někdo" pečlivý tolik naklikal.
- Dj_Rix

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2007 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ach ta cestin :-D
ps: ja se se svojim X2 3600+EE taky nedostanu vic jak 2.6GHz, 2.5 stabilne, pak uz problemy. Zvedat napeti musim skoro okamzite :-/
- PetrT

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2007 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @PetrT: OC je od kazdej dosky ine, ja som svoj x2 4600+ na starej doske dostal stabilne na 2,9 GHz, vyssie to uz nebolo ono, teraz na novej to ide stabilne na 2,81. kamarat dal ten isty procak na lepsej doske na 3 GHz.
- Papek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2007 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, takze tdka to uz chce "akorat" tu plazmu s Full HD. Takze kolik 60-70 tisic?
- vesna

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2007 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky za velice pěknou recenzi. Sám uvažuji o koupi této kvalitní desky, jen ještě čekám na uvedení desky s čipem NVIDIA® GeForce7050PV/ nForce630a. Doufám že se dočkáme na PCTuningu srovnání. Díky
- Josef Záviška

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 9. 2007 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím.

Pro SPDIF musím koupit bracked. Poradíte mi který je "kompatibilní" ?

Děkuji
- Roman Rajnoha

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 4. 2007 21:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zaregistrujte sa a zahrajte si aj vy skvelú online stratégiu !

http://www.travian.cz/?uc=cz1_13366
- Leos Pampuch

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 5. 2007 10:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem si pořídil desku s 690G(od MSI), u které se také začali vyskytovat resety. Ty začali v okamžiku kdy jsem přeinstaloval ovladače ke grafické kartě(než jsem si to uvědomil tak jsem si 2 hodiny trhal v kuse vlasy), které byly dodány k základní desce, aktuální verzi 7.4. Počítač se nejčastěji resetoval také při testu a nebo okamžik po něm. Včera večer jsem nahrál původní drivery a systém zatím běží 8 hodin v kuse. ......Snad to vydrží......mate li někdo stejný problém, zkuste se mi k problémům vyjádřit.....Mohl by to být stejný problém, který byl popisován v recenzi
- FrantaH

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 5. 2007 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ja mam MB Asus M2A-VM HDMI - AMD 690G + AMD X2 3800MHz EE, 1GB Aeneon 667MHz
a tiez mi to z nicoho nic restartujer Win MCE 2005.
Mam tam naistalovany patch pre dvojprocesorove AMDcka a tiez Catalist 7.4.

Teraz som vypol v BIOSe funkciu Cool'n'quite, nastavil pamete na 533MHz, prehodil RAMku do druheho slotu a zatial ziadny restart. No uvidime.

Taktiez mam v spravcovi zariadeni zlty vykricnik pri IEEE 1394a FireWire.

Kde a ako mam nastavit ovladac ku gr.karte aby som mal vystup na LCD a TV Out sucasne (klonovanie obrazu).
Tiez mi nefunguje DVI vystup na LCD Fujitsu Siemens P 19-2.

- mp4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 5. 2007 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

taktiez mam pasiv na chipsete riadne horuci a to na PC nic nebezi
- mp4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 5. 2007 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nainstaluj si ovladače k desce a FW by se mělo rozjet.

Bohužel na MSI není DVI vystup. Takže já jedu zatím na analogovou část. V nastavení obrazovky si u své desky můžu bez problému aktivovat i digitální část (HDMI).
Zkus se podívat do biosu, jestli tam není preferovaný výstup. Mohlo by jej to aktivovat hned při startu. Každopádně s tímhle ti moc neporadím. U bývalé desky jsem dal vynutit detekci TV a ta se hned rozjela v definovaném profilu.
- FrantaH

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 5. 2007 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ctu som to riesil
uz mi to ide OK[URL=http://zive.sk/h/TestCentrum/F.asp?ARI=122427&HID=1&CAI=2177]asus hdmi[/URL]
- mp4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 5. 2007 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nainstaluj si catalyst 7.3 i se všemi komponenty(nevím kde je přesně problém. Jsem rád že mi to běží a víc jsem do toho nerýpal). Na diskuzích jsem zjistil, že 7.4 opravdu způsobují enormní přetížení (a tím pádem zahřátí) chipsetu. S 7.3 mi to jede v pohode. V té době jsem nevěděl že to přehříva chipset, tak jsem se na to nezaměřoval, každopadně popisuješ přesně všechny syndromy. Mám 65nm jádro. Jaké máš ty jádro?
- FrantaH

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 5. 2007 22:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Novy bios R69AM427 okrem zlepsenia stability pri pretaktovani pridava kontrolu CPU ventilatora. Da sa stiahnut z cinskej stranky
http://images.anandtech.com/reviews/...R69AM419AT.rar

Pri problemoch s integr.grafikou (nemoznost prebudenia monitora po dlhsej necinnosti) treba skusit toto:
1. upgrade na R69AM427 bios.
2. update Biostar 4/30 drivers
3. update to Catalyst 7.3
- Pauco

Reklama
Reklama