Zpět na článek

Diskuze: Apple MacBook Pro — 15" s Core i7 a GeForce GT 330M

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Apophis.k
Apophis.k
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 06:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Samozrejme ze v Mac OS potřebujete i prave tlacitko mysi, takze kdyz trackpad zmacknete v pravem dolnim rohu, funguje jako pravé tlačítko. Co se týče mačkání, to taky není pravda, stačí si to v systemu nastavit, jestli chcete mačkat nebo jen "Tapat". Škoda že tyhle Applí věci nerecenzuje někdo kdo má s Apple počítači víc zkušeností, alespoň bychom dostali přesné informace...

Tomáš Šulc
Tomáš Šulc
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Apophis.k Diky, informace doplnim. Jinak mozna by nebylo od veci dodat, ze recenze neni zamerena na Mac OS X, ale na MacBook Pro, jeho dilenske zpracovani, hardware, vykon, cenu atd. O Mac OS X jsou v celem testu asi tak tri vety.

Dennder
Dennder
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Apophis.k WinRar, SuperPi a Cinebench existuje i pro OSX. Dale, existuje program zvany "geekbench" dostupny pro OSX a Win, jen ze zvedavosti by slo porovnat rozdily a pocitit optimalizaci. A s tim trackpadem... pardon, pane Sulc, ale :lol: :lol: :lol:

blizz.boz
blizz.boz
Level 1 Level 1
21. 8. 2010 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dennder OS X je zbytočnosť iba zbytočne zaberá miesto na disku, je to pekný notebook ale jedine s Windows

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Apophis.k přesně, čekal bych, že technicky založený člověk se v nastavení osx vyzná naprosto v pohodě, ale opak je asi pravdou :(
- SNowie

Dusn@
Dusn@
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 07:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pane Šulc... Opravdu bych vám radil, abyste se něco o Macu naučil, než ho začnete recenzovat.. Můj odhad je ten, že první co, tak jste skočil do windows a jenom testoval benchmarky..
Takže k tomu odstavci o Trackpadu (ve kterým je to samej blábol..).. :
už je zde zmíněný v předchozím příspěvku, že s tím pravým je to jinak... Buď jde používat při zmáčknutí dolního okraje (obě strany jedním prstem..), nebo si ho můžete nastavit na ťuknutí dvěma prstama kdekoliv, tak jak jedním máte "levý" tlačítko... Je to velmi pohodlný, naučte se to, než začnete polemizovat o nějakým "trojkliku", o kterým sem třeba já v životě ani neslyšel.. Tak.. Jdeme dál.. doptředu/dozadu se nepoužívá 4ma prstama ale třema - vlevo, vpravo... A když teda už byste chtěl použít 4 prsty, tak když s nima přelítnete směrem nahoru, tak všechny okna zajedou na kraj a máte volnou plochu.. Přelet 4 prstama směrem dolů vám naopak udělá náhled všech otevřených oken a vy si klikem určíte, na který chcete jít.. No a přelet 4 prstama vlevo vpravo vám otevře jakoby tabulku, kterou známe z win Alt+Tab...
Už to tu píšu poněkolikátý.. Buďto se s těma Applama naučte aspoň ty základní funkce, a pak o nich něco pište, nebo o nich radši vůbec nepište...

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dusn@ ještě bych doplnil, že po posledním updatu mají macbooky stejně jako magic trackpad možnost třemi prsty posouvat aktuální okno ať se nachází kdekoliv (a není tak potřeba chytat ho za horní/dolní lištu) a kinetické scrollování známé například z iphonu
- SNowie

Dusn@
Dusn@
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No jo... Jenomže já updatovat nemůžu, protože mám načerno OS X.. (to byl pokus o IT vtip)
:0

Dusn@
Dusn@
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 07:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdybych o tom nevěděl ani fň, tak bych z té recenze měl na ten notebook názor asi přibližně takovej, jakej maj všichni ti chytráci, co rozkřikujou "Apple nikdy.." .. "Drahá věc pro snoby..." .. "jenom dvě úesbéčka.. pchaa" atd atd...
Co kdybych na tohle chvilku zapoměli, a podívali se na to, proč je MacBook MacBookem?? Kde je pár slov o tom, k čemu je ten notebook opravdu dobrý?? Zkuste si příště povykládat s někým, kdo používá MacBook třeba na muziku... a ne jenom na hraní (a testování) FlatOutu.. Pak byste se dozvěděl, proč se vlastně ten notebook prodává, a v čem nemá konkurenci..

Tomáš Šulc
Tomáš Šulc
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dusn@ Nejsem odbornikem na Mac OS X (testoval jsem na systemu Windows) a clanek neni v zadnem pripade zamereny na srovnani operacniho systemu od Apple a Microsoftu. Na to uz na nasem magazinu vyslo nekolik clanku od jinych autoru. Moje recenze je pouhym testem notebooku Apple MacBook Pro v soucasne konfiguraci pri souacasne cene a srovnani v cem je lepsi (hlinik, dilenske zpracovani) a v cem horsi (cena, pomer cena/vykon) proti sve konkurenci, coz je podle mne z vyzneni recenze zrejme.

Slova o tom, jak je Mac OS X v nekterych ohledech proti Windows dokonaly ci jak jsou dokonale Windows tak v clanku pochopitelne chybi a nebudou ani doplnena. Pokud ma nekdo chut v diskusi vyvolavat flame na tema Apple vs Microsoft, v ramci slusnych mezi tomu branit nebudu. Ale jeste jednou opakuji, ze o tom clanek rozhodne nebyl a kazdemu je to po jeho precteni snad zrejme.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Šulc Jenomže to je právě špatně, APlle OS je velmi důležitá část srovnání, jelikož prostě některé věci jdou na něm rychleji než na Windows, a některé možná naopak. Např. MAcOS má vymykananou správu paměti, kdy jsem měl v ruce obyč MacBook 1GB RAM a obyč 5400 HDD, systém si zaplanil RAM prakticky celou, ale ten notebook byl neskutečně svižný, prakticky vůbec neswapoval atd. Zde se tomu např. jen WIn7 blíží, ale ty by potřebali na podobný běh alespoň 2GB. Atd... Vynechat u takového zařízení OS je jako byste si vzal nějaké Win HTC a protože to lze, nahrrál na něj Androida a testoval na něm.

SquirrelCZE
SquirrelCZE
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Šulc Tak ted jste ukazal ze se v teto zalezitosti zrejmne moc nevyznate :). Pro pochopeni vam napisu jak by vase momentalni chyba vypadala treba u recenzi aut:
Rekneme ze byste treba recenzoval auto ve stylu Buggati Veiron a vycital mu ze oproti zavodnim specialum se stejnym motorem je pomale a nejezdi tak dobre...

ano mate pravdu,ale porovnavat ciste HW platformy Macintosh a Windows/Linux nejde protoze v principech fungujou jinak a nemelo by to zadnou cenu...

Irreversible
Irreversible
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 07:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pan Šulc je v mnohém jako Jiří Paroubek - stále toho mnoho ještě nepochopil. Vězte, že ty vaše benchmarky zajímají asi fakt jen skalní fanoušky pctuningu.cz, kteří se rozhodují dle papírových parametrů. Papír však snese vše. Mě třeba zajímá ''celkový dojem'' z práce na počítači a to mi, při vší úctě, žádná z Vámi zmiňovaných PC značek opravdu nemůže nabídnout - už jen kvůli Windows. Takže jesli je milion benchmarků podle Vás recenze, tak Bůh s Vámi.

Darreba
Darreba
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 08:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vy všichni nademnou máte jistě pravdu, ale nic z toho neobhajuje o 20000,- vyžší cenu oproti Americe.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darreba tohle je bohužel problém českých distributorů, ale také našich vysokých daní (hlavně dph), ceny na apple store jsou bez jakékoliv daně (kvůli různým daním v různých státech)
- SNowie

VIVI
VIVI
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 08:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darreba Měl jsem možnost pracovat na applu,i na Mac OS X na pc,nez jsem maca zkousel a z meho pohledu existuji lepsi stroje.mac vypada hezky ale cena je mimo a cena u nas je mimo dvakrat,a proto rikam vivat profi HP/Lenovo/Dell...osobne mam v plne palbe (ikdyz s dvoujadrem) HP 8730w a tomu macy (az na vydrz kde se temer rovnaj) nesahaj ani po kotniky...

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 08:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak ja neviem, ale ten design sa mi vonkoncom nepaci... a hlavne ta klavesnica...
- JaM

foboss
foboss
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote]NVIDIA zase ukázala [i]novou[/i] řadu mobilních grafických karet GeForce 300M[/quote] :D :lol:

Lokavidu
Lokavidu
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 09:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kdyz uz mamlasoidni radu 300, tak alespon 360, ta uz ma tech cuda jader 96 a je to docela delo (na mobilni cip).. desktopova gt240 no.. da se :)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lokavidu tohle je labutí píseň pro GeForce karty na Macu :wink:
- del42sa

JoeBlack
JoeBlack
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co to je vlastně MackBook? :D
Na dnešní dobu úplně obyčejný notebook s Mac Os. To je vážně tak složité nainstalovat Mac Os do pc aby ten notebook musel následně stát 2x tolik?

Jak by to bylo jednoduché: koupit si na třeba nějaké pěkné Lenovo a licenci na OS zvlášť. -> puf a výsledek by byl lepší než tenhle MacBook, měli by jsme víc USB portů, HDMI a další dle inženýrů Apple asi zbytečnosti. A to ještě za méně než poloviční cenu 8)

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JoeBlack Nainstalovat Mac OS na PC je problém, protože MAC OS obsahuje ovladače pouze pro určitou aktuální řadu pořítačů od Applu, takže na běžném PC potom většinou nefunguje síťovka, nefunguje čtečka karet atd. Tuším že jeden z mála co bezproblémově zvládal MAC OS byli jedny z prvních Asus Eee. Licenci na Mac OS bys vyhazoval peníze, protože nainstalovánim na neApple počítač bys stejně porušil licenční podmínky.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JoeBlack mackbook neznám, ale macbook je pro lidi, co zajímá pohodlná a bezproblémová práce, dlouhá výdrž, ticho a pevný, pěkný design, sám bych si už po dvou letech práce na něm nekoupil nic jiného než macbook pro
- SNowie

sova
sova
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pane Šulc, nechci Vam nic rikat, ale lide, co psali ty prvni komentare nahore maji svatou pravdu a ocividne na Macu uz ledacos delali. My v rodine mame jeden MacBook Pro, jejich OS nemam rad a neumim s nim (to bude taky tim, ze jsem odkojeny na Windows, jako vetsina lidi v Evrope), ale ocividne s nim umim vic nez Vy. Mac neni o papirovych hodnotach a benchmarcich, Mac je o necem jinem..

Dusn@
Dusn@
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sova Pozor pozor s tou Evropou.. Většina dívek u nás ve škole by panu Šulcovi jistě dala školeníčko ohledně práce s Trackpadem.. :)
Rozhodně tady převyšujou iStory nad PC Shopama.. A to jsem jenom ob německo na západ.. A pokud jde o ty ceny.. Je pravda, co se píše o pár čádek vejš, ale i přes to můžu potvrdit, že tady v holandu se ty ceny pohybujou cca 10% níž, než v ČR.. A bude to tak všude, kde se platí Eurem.. Jenom čeští obchodníci si k těm udáváným cenám přihazujou "desátek" do kapsy..

grongor
grongor
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pozor, mensi chybka ... "A protože před se před pár týdny" ... :) v první části článku

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=sova]Mac je o necem jinem../quote]Ponížene prosím o vysvětlení vo čem že to je ó mocný.
- CoC

Dusn@
Dusn@
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Omlouvám se.. Skvělá recenze..
(a propoo.. ten komentář nebyl natolik drsný, aby stál za smazání.. zdaleka ne)

Dusn@
Dusn@
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pane Šulci.. Poslední věc.. Teď sem si tedy zapl MacBook ve Win.. A pravé tlačítko funguje stejně tak, jak sem popisoval ve smazaném příspěvku.. Kdekoliv jedním prstem poklepu, mám levé... Kdekoliv klepnu dvěma prstama, mám pravé.. Zavírám pusu teď hned.. :arrow:

Dusn@
Dusn@
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Direktiva 51373 říká:
Start - Nastavení - Ovládací panely - Boot Camp - záložka TrackPad - One Finger: Tap to Click, Two Fingers: Secondary Click... označit zaškrtnutím..

dizz
dizz
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud se nepletu, tak jako zapor bych bral i to, ze neni mozno snadne vymenit baterku nebo nemoznost osadit druhou.

SquirrelCZE
SquirrelCZE
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dizz Coz je pravda a melo by byt doplneno, ovsem z praktickeho hlediska, kolik % obyvatelstva dneska baterii vymenuje? :)
P.S: samozrejmne tohle jako - beru .)
P.P.S: v pripade selhani baterie je mozne v servise dat novou...

Neverwinter
Neverwinter
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dizz nezvysila by sa vydrz pod win keby sa tam zapne ten usporny rezim v nastaveniach ?

mixal
mixal
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

podla mna chyba v plusoch, ze display je 16:10 a nie 16:9 ako je dnes maligna moda :D

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

myslim, ze na profi booky od Lenova, Sony ci Dellu to nema ... cena je strasne prestrelena, malo portov, chyba numpad, slaby HDD, privysoke teploty ... mam Toshibu F50 a aj ked hram na posteli bez podlozky mam nizsie teploty ... takze ten ich system chladenia nie je nejak uzasny ... hlinik je super, ale horcik na Vaiach je proste lepsi a za lepsi peniaz ... ja osobne nevidim v tomto pripade za co vlastne by som mal platit tych pomaly 2400€ ... OSX taku hodnotu urcite nema ...
- IQLogic

sova
sova
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=CoC][quote=sova]Mac je o necem jinem../quote]Ponížene prosím o vysvětlení vo čem že to je ó mocný.[/quote]

No proc ne. Apple OSX je uplne jina liga nez Windows. Vsechny aplikace pro OSX jsou vyvijeny JEN na OSX, na nic jineho. Proto kdyz se vezmou 2 podobne programy, se stejnymi funkcemi a vzhledem (1 Windows a 1 OSX), tak ten na Apple bude bezet vzdy rychleji a lepe, protoze je to vyvijeno jen ciste na 1 platformu. Kdyby to bezelo pod OSX stejne rychle, ba pomaleji nez Windowsovskej program, tak se stala nekde chyba. Proto nema nejmensi vyznam delat jakekoli Windowsovske benchmarky, protoze je to proste k nicemu. Vypovidajici hodnota je nulova.
To same ty papirove hodnoty. OSX neni tak zravy system jako Windows, ze tam musi byt 4, 6 nebo 8GB RAM. 99% uzivatelu staci 2GB a rozdil by nepoznali. Osobne jsem nezaznamenal zpomaleni Macu i kdyz jsem mel otevrenych x aplikaci. Takle moc dobre je to optimalizovane. O tom to je.

SquirrelCZE
SquirrelCZE
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sova eh, spatne receno, tu nejde o to ze samotne aplikace na OS X jsou rychlejsi, ale o to ze OS-X diky jinemu vyvoji a nepotrebe tolik driveru, etc... je jako OS o hodne mene narocny nez windowsi, coz se projevi na tom ze aplikace jsou na nem rychlejsi :)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sova no s tou RAM sa mylis a velmi ... a ked im netreba tak silny HW tak preco tam je i7 a GT330M??? :D OSX je lepsi OS o tom neni pochyb, ale ak setria na HW preco su ich Macbooky take drahe??? Apple vzdy setrilo na HW a pytalo za to nehorazne peniaze ...
- IQLogic

sova
sova
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jako jinde, i u Apple plati prima umera. Cim silnejsi HW, tim rychlejsi jsou vsechny aplikace i system samotny. Steve Jobs chce mit svuj Mac (jako i cokoli jineho) rychlejsi nez nejrychlejsi a prave za to se tu plati.

SquirrelCZE
SquirrelCZE
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ano, je pravda ze cenova politika apple je draha, ovsem pro vetsinu uzivatelu to je jedno, je zajima finalni vykon celku (treba rendrovani videa) a ne pomer cena/hw vykon :)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 14:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aple zase nezklamal. Sice i7 ale dvoujadrove (oblbovak na lidi). A prumerna grafika minule generace. Nadherne ALU telo (to je kromě lcd jediné co se mi na macbooku libí), ale hřeje se a v zátězi dělá kravál... Ne díky za ty prachy mám nadupaný desktop + perfektní přenosný NB s velkou výdrží...
- drk222

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace presne tak ... Apple pouziva urcity HW a ma teda omnoho lepsie moznosti co sa optimalizacie tyka ... Winy musia pouzivat hromady ovladacov na to aby dokazali obsluzit vsetok ten HW, co sa vyraba a na ktorom bezia ...
- IQLogic

richardknox
richardknox
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Dusn@]Kdybych o tom nevěděl ani fň, tak bych z té recenze měl na ten notebook názor asi přibližně takovej, jakej maj všichni ti chytráci, co rozkřikujou "Apple nikdy.." .. "Drahá věc pro snoby..." .. "jenom dvě úesbéčka.. pchaa" atd atd...
Co kdybych na tohle chvilku zapoměli, a podívali se na to, proč je MacBook MacBookem?? Kde je pár slov o tom, k čemu je ten notebook opravdu dobrý?? Zkuste si příště povykládat s někým, kdo používá MacBook třeba na muziku... a ne jenom na hraní (a testování) FlatOutu.. Pak byste se dozvěděl, proč se vlastně ten notebook prodává, a v čem nemá konkurenci..[/quote]

Nechci se te nijak dotknout ale dneska mac na muziku pouzivaj jen lidi co maj zazito ze je na muziku lepsi. Ale to uz davno neplati (presne od chvile kdy se z macu stalo PC). Protoze neni vubec zadnej rozdil ve vykonu. To ze nekomu vyhovuje vic OSX nez Win samozrejme chapu. Ale jinak na muziku uplne stejne poslouzi konkurencni stroj ve stejne konfiguraci.

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@richardknox tady ale nejde o výkon, ale jde o mnohem větší stabilitu, dobrou dostupnost programů, pluginů pro tvorbu, jednodušší zacházení s pluginama...pro tvorbu hudby je Apple stále jednoznačně mnohem lepší.

Pyshtone
Pyshtone
Level 1 Level 1
22. 8. 2010 21:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi @jfb/siddhi - Ano, ale oba se bavite o Mac OSX, ktery lze na jine stroje taky nainstalovat. Srovnavani OSX vs Win z pohledu video/audio tvorby vychazelo pro OSX vzdy lepe z jednoho prosteho duvodu - XP/Visty dokazaly pri praci s USB/FireWire attached devices a jejich proprietalnimi ovladaci obcas delat neuveritelne veci, resitelne vetsinou rebootem. Neni nic horsiho, nez kdyz v pulce produkce zacne zvukovka lagovat... Jenze s Win7 jsem se treba ja osobne s problemy nepotkal. Takze v tomto souhlas s TSulcem - koupe jineho NTB s podobnym HW (Core i5 based, NV GK) a naslednou instalaci OSX bude mnohem levnejsi a s lepsi konektorovou vybavou.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@richardknox No moc nerozumím muzice , ale co jsem četl, tak na MacOS jsou menší latecne u zvukových karet ...
Ale hlavně je to SW, kdy na Apple je velmi dobrý amatérský SW v ceně, případně velmi dobré profesionální programy za peníze, které na Win nejsou ...

richardknox
richardknox
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 22:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=siddhi]tady ale nejde o výkon, ale jde o mnohem větší stabilitu, dobrou dostupnost programů, pluginů pro tvorbu, jednodušší zacházení s pluginama...pro tvorbu hudby je Apple stále jednoznačně mnohem lepší.[/quote]

Nevim o tom ze by windows mel problem se stabilitou ohledne zvukovych programu, vsechny zasadni programy co jsou existujou ve verzich pro oba OS (Ableton, Reason, Recode, Cubase, Nuendo atd. jedinou vyjimkou je logic)jinak pluginu jsou tuny a ze by nakejch byl nedostatek pro jakoukoliv platformu nepocituju, a na obou os vypadaj stejne, takze ani se zachazenim neni zadnej problem, tak kde je zasadni rozdil ? nikde Apple je proste PC s jinym os ktery diky omezenosti HW muze byt lepe optimalizovan tot vse.
To ze ma jinak udelany ovladani neznamena ze je lepsi je to o zvyku ...

richardknox
richardknox
Level 1 Level 1
20. 8. 2010 22:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=jfb]No moc nerozumím muzice , ale co jsem četl, tak na MacOS jsou menší latecne u zvukových karet ...
Ale hlavně je to SW, kdy na Apple je velmi dobrý amatérský SW v ceně, případně velmi dobré profesionální programy za peníze, které na Win nejsou ...[/quote]

Ta latence neni ani tak na vrub OS jako spis Firewire. A hlavne je to dany tim jak kvalitne je napsanej driver. U Win dneska USB zvukarny nemaj problem s 2ms...

Dusn@
Dusn@
Level 1 Level 1
23. 8. 2010 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@richardknox Neberu Ti tvoje zkušenosti, ale nepokoušej se mi brát ty moje.. Neznám tvou konfiguraci, a ty neznáš moji.. (mimochodem mám firewirovou zvukovku..) ohledně těch latencí - on to není jedinej parametr.. souvisí s mnoha dalším nastavením.. - takže bych nevytahoval nějaký 2ms.. je to irelevantní.. to je údaj jenom na nálepku na krabičce, realita funguje na jiným principu.. A jenom teda pro tvoji informaci.. Mám "ve studiu" v celku nabušený desktop PC s Cubase (který proháním přes tu samou zvukovku - RME FF 400) a na "mobilní" zvukařinu právě ten MacBook.. A věř, že pomalu přestávám používat PC na to všechno "studiové", a začínám používat Mac už uplně na všechno.. Zkus mi to rozmlouvat ještě chvilku..

Dusn@
Dusn@
Level 1 Level 1
23. 8. 2010 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@richardknox Neberu Ti tvoje zkušenosti, ale nepokoušej se mi vzít moje.. Neznám moji konfiguraci, a ty neznáš moji.. (mimochodem mám firewirovou zvukovku..)
ohledně těch latencí - on to není jedinej parametr.. souvisí s mnoha dalším nastavením.. - takže bych nevytahoval nějaký 2ms.. je to irelevantní..
A jenom teda pro tvoji informaci.. Mám "ve studiu" v celku nabušený desktop PC s Cubase (který proháním přes tu samou zvukovku - RME FF 400) a na "mobilní" zvukařinu právě ten MacBook.. A věř, že pomalu přestávám používat PC na to všechno "studiové", a začínám používat Mac už uplně na všechno.. Zkus mi to rozmlouvat ještě chvilku..

Lapeno
Lapeno
Level 1 Level 1
21. 8. 2010 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle mě je tento notebook na dve věci... za cenu okolo 60 litrů nic ale vůbec nic nenabízí.. ale to i všechny věci od applu všemožné ipady, ipody, iphony apod.... naprostá zbytečnost nechápu proč si třeba koupit iphone 4 když mužete mit nokii,sony eric. , samsung , o par tisíc levnější...jako jasný někdo si ho koupí proto aby byl prostě in že. Ale zpět k notebooku za ty peníze to může být jen id... kdo si ho koupí nebo zazobanej chlapeček kterej řekne tatínkovy že to prostě chce, aby se pak mohl chlubit že má apple. Na trhu je plno noťasů ktere koupité levněj a přinesou vám toho mnohem víc.... ale recenze spatná není;)zdr

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
21. 8. 2010 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lapeno vyzkoušej si nejdřív pracovat na nějakém počítači od Applu a potom napiš

Fragous
Fragous
Level 1 Level 1
21. 8. 2010 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lapeno Tohle mi přijde dost jako úlet reakce. Každého věc co si koupí za značku, někdo chce Samsung, někdo Apple, někdo HTC a další HP. Každému vyhovuje něco jiného. Názor, že Apple si koupí jen zazobaný člověk je prostě zhovadilost. Co ale vidím jako zcestnost od obhajujících Apple je to, že Apple je lepší než normální ntb / PC. Každá platforma má něco a vyhovuje někomu jinému. Připomíná mi to trochu situaci mezi fandy Ferrari a Hummeru  Je tu snad tedy jedna věc, na které se asi shodnou všichni: Apple je na starém kontinentu předražený a dvojnásob to platí tady v ČR. Pokud bych tedy chtěl Apple kupovat, tak nikdy v ČR.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2010 10:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lapeno Tvůj názor je jistě velmi důležitý a všechny nás duševně obohatilo, když už víme, co si o majitelých macbooků myslíš.
- SNowie

Lapeno
Lapeno
Level 1 Level 1
21. 8. 2010 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jo ještě co je to za blbost?poměr výkon/rozměry?? jako že na 15" notas je to vynikající výkon??? to je docela blbost ne?

Reklama
Reklama