Apple v druhém kvartálu prodal 3,5 milionu chytrých hodinek, ale na trhu stále zaostává
Analytická společnost Canalys zveřejnila čtvrtletní přehled zastoupení trhu s chytrými hodinkami. Z něho vyplývá, že Apple si ve druhém čtvrtletí tohoto roku vedl nadmíru dobře, protože prodal na 3,5 milionu chytrých hodinek Apple Watch. I přes skvělé prodeje se ale Applu nepodařilo zachytit tempo růstu trhu.
Ve druhém čtvrtletí roku 2018 se po celém světě prodalo celkem 10 milionů chytrých hodinek. Podíl Applu na těchto prodejích byl přitom nižší, než ve druhém kvartálu loňského roku. Loni totiž společnost Apple zaujímala 43% podíl, letos to byl už jen 30% podíl.
Ve čtvrtém kvartálu roku 2017 měla Apple na trhu s chytrými hodinkami dokonce 60% podíl, ale od té doby jeho podíl výrazně klesá.
V současné chvíli Apple nejvíce těží z prodeje LTE verze hodinek, které jsou velmi populární v Asii, kde se jich prodalo na 250 000 kusů (tzn. 60% všech prodaných asijských Apple Watch). Cupertinská společnost Apple Watch s LTE prodává v Japonsku, Singapuru, Thajsku, Indii, Jižní Koreji i v Austrálii, ale jak to vypadá, ani to nestačí.