Zpět na článek

Diskuze: ArmA 2 Operation Arrowhead — vojenská evoluce

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2010 07:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to este niekto vobec pouziva toto rozlisenie?
- JaM

Oski24
Oski24
Level 1 Level 1
26. 7. 2010 08:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=JaM]to este niekto vobec pouziva toto rozlisenie?[/quote]
To by ses divil že ano ;) a tak mě napadá umí vubec páni z Mníšku pod Brdy optimalizovat? Nebo kdo vyrobil ten engine teto hry? Take oni? Už od zacatku se melo myslet na optimalizace. :(

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2010 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Oski24 pozastavoval som sa nad rozlisenim ako takym - 5:4 na hry je katastrofa. navyse, najst dnes nieco s inym pomerom ako 16:10/16:9 je celkom zazrak...
- JaM

Ondřej Košťál
Ondřej Košťál
Level 1 Level 1
26. 7. 2010 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace V obchodech už takové monitory opravdu nenajdete, ale u mnoha uživatelů určitě ano.

marek p
marek p
Level 26 Level 26
26. 7. 2010 09:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Oski24 Já používám dokonce ještě menší rozlišení...
Demo mi klekalo.Na Win7 při vytížení 2GB RAM z fyzických 4GB vyskakovala hláška,že mám nedostatek paměti!Na WinXP bez problémů.

_Boss_
_Boss_
Level 1 Level 1
26. 7. 2010 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Oski24][quote=JaM]to este niekto vobec pouziva toto rozlisenie?[/quote]
To by ses divil že ano ;) a tak mě napadá umí vubec páni z Mníšku pod Brdy optimalizovat? Nebo kdo vyrobil ten engine teto hry? Take oni? Už od zacatku se melo myslet na optimalizace. :([/quote]
Me vzdycky dojima, jak je kazdy mamlas, co si umi tak akorat koupit pocitac, chytry... vyvoj her neni takova prdel, jak si mnozi mysli, a kecy typu "melo se myslet na optimalizace", "neumi to vyuzit X jader, ale jenom dve" a "v dnesni dobe bez directX 11" me proste serou! V diskuzi k jakekoliv hre se nejaky takovy radoby chytrak dycky objevi, kolikrat to je sam recenzent... nechapu.

MATRAUX
MATRAUX
Level 1 Level 1
26. 7. 2010 09:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Boss][quote=Oski24][quote=JaM]to este niekto vobec pouziva toto rozlisenie?[/quote]
To by ses divil že ano ;) a tak mě napadá umí vubec páni z Mníšku pod Brdy optimalizovat? Nebo kdo vyrobil ten engine teto hry? Take oni? Už od zacatku se melo myslet na optimalizace. :([/quote]
Me vzdycky dojima, jak je kazdy mamlas, co si umi tak akorat koupit pocitac, chytry... vyvoj her neni takova prdel, jak si mnozi mysli, a kecy typu "melo se myslet na optimalizace", "neumi to vyuzit X jader, ale jenom dve" a "v dnesni dobe bez directX 11" me proste serou! V diskuzi k jakekoliv hre se nejaky takovy radoby chytrak dycky objevi, kolikrat to je sam recenzent... nechapu.[/quote]

Bohužel musím souhlasit s tím, že hra není správně optimalizovaná. Vzhledem ke grafickému provedení jsou nároky až extrémní. Spousta her má krásné grafické provedení a nepotřebujete k tomu výkonou sestavu aby jste si zahráli téměř na maximální detaily.

gck23
gck23
Level 25 Level 25
26. 7. 2010 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MATRAUX ktera FPS ma neomezeny dohled, nekolik set jednotek na bojisti, u kterych musi cpu pocitat AI,muzes mit krasnou koridorovku, kde neni skoro zadna AI a veschno je naskriptovany, tak ma mnohem mensi naroky.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 7. 2010 23:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gck23 on ale pise o grafickej stranke a ma pravdu ... ArmA rozhodne nie je ziadny graficky zazrak na to ake ma naroky ... AI grafiku netvori ...
- IQLogic

rey1cz
rey1cz
Level 1 Level 1
26. 7. 2010 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

melou se tu všjlaké dohady o tom ja je ta hra špatně optimalizovaná, přitom co ta hra dokáže a co všechno se načítá, to prostě vůbec nemá konkurenci, teď možná mafie2 :-) dohled 10km také nikde není a autonomní chování ai .... má to svoje mouchy ale prostě je to dělané bez scriptů a ikdyž je někde "nascriptována nějaká událost tak se ai chová vždy jinak (to je občas problém :-) ) pro mě osobně je arma2 i přes chyby nej hra

Barell
Barell
Level 1 Level 1
26. 7. 2010 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No povedal by som, ze tie ich optimalizacie boli uplne zbytocne... Preco sa sustredili na optimalizovanie grafickej narocnosti, ked s narocnostou na CPU nespravili vobec nic? Sice to uz teraz ide v 1680x1050 aj na mainstreamovej GTX460, ale stale je k tomu potreba Quad 3,6 Ghz, co za mainstreamove CPU nepovazujem.

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
26. 7. 2010 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen bych chtěl upozornit autora, že náskok GTX480 rozhodně není způsoben pamětí, to by naopak při FSAA narůstal. Ale geometricky výkonem karty. Dle mých testů (heaven benchmark u draka, kde jde jen čistě o geometrii, low res) mívá GTX480 62 fps, GTX460GB 32 fps (ano okuchaná fermi je hold okuchaná) a Radeon 5870 25fps. Inu takovýto skutečně je ten geometrický výkon těch karet a zde se to odrráží, protože dohlednost je obrovská a nejvíce geometrie sežere ten terén, ne postavy, vozidla, budovy. Každá změna zakřivení terénu jsou polygony navíc proto tam GTX480 exceluje, rozhodně to neni množstvím paměti.

kbq
kbq
Level 1 Level 1
26. 7. 2010 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DOC_ZENITH Ten náskok je i daný tím, že u postprocess na very high se používá jakési nové ambientní stínování, které na dx11 kartách běží líp.

godfather77
godfather77
Level 1 Level 1
26. 7. 2010 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docela mi vadi ze tam vidim jen jak je na tom Intel, me hlavne zajima jak by si v porovnani s nimi vedl Phenom II X6 :?:

tech7
tech7
Level 1 Level 1
26. 7. 2010 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je jako co za grafiku, vždyť je to totálně rozmazaný, na to bych se nemoh dívat, z toho musí tak akorát bolet oči. Fakt nechápu tenhle "moderní" trend.

RulezZzOr
RulezZzOr
Level 1 Level 1
26. 7. 2010 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=DOC_ZENITH]Jen bych chtěl upozornit autora, že náskok GTX480 rozhodně není způsoben pamětí, to by naopak při FSAA narůstal. Ale geometricky výkonem karty. Dle mých testů (heaven benchmark u draka, kde jde jen čistě o geometrii, low res) mívá GTX480 62 fps, GTX460GB 32 fps (ano okuchaná fermi je hold okuchaná) a Radeon 5870 25fps. Inu takovýto skutečně je ten geometrický výkon těch karet a zde se to odrráží, protože dohlednost je obrovská a nejvíce geometrie sežere ten terén, ne postavy, vozidla, budovy. Každá změna zakřivení terénu jsou polygony navíc proto tam GTX480 exceluje, rozhodně to neni množstvím paměti.[/quote]

jak muzes porovnavat dx11 vcetne tesalaci s dx9c hrou ? neplet hrusky s jabkama boze

KomentTuning
KomentTuning
Level 1 Level 1
26. 7. 2010 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RulezZzOr toš vidiš, 1280x1024 a 5:4 (4:3?) uzivatelia isto maju, ale AMD nema nikto... toť logika PCTuning

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
26. 7. 2010 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RulezZzOr Můžu. G100 má komplet překopanej front-end čipu a v mnoha situacích kde nebyl limit ve fillrate ukázala větší fps kor v malejch rozlišeních. Má geometrickou prostupnost větší celkově, nemluvil jsem jen o výkonu v tesealci. Bohužel u G104 (GTX460) toto bylo společně s shader cache ořezáno zhruba na polovinu.

RulezZzOr
RulezZzOr
Level 1 Level 1
26. 7. 2010 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=godfather77]Docela mi vadi ze tam vidim jen jak je na tom Intel, me hlavne zajima jak by si v porovnani s nimi vedl Phenom II X6 :?:[/quote]
vis jak amd x6 by to porazelo :D

MarlczBoro
MarlczBoro
Level 1 Level 1
26. 7. 2010 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ta hra to je blbost na Ntou,taková p..ovina,já ji stáhnul,jen abych se mrkl na grafiku,jinak je to hloupučká hra,nikdy bych to nekoupil..

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
26. 7. 2010 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MarlczBoro myslím, že každému je jasné kdo, nebo co je tady hloupoučké

GlaDOS
GlaDOS
Level 1 Level 1
26. 7. 2010 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=MarlczBoro]ta hra to je blbost na Ntou,taková p..ovina,já ji stáhnul,jen abych se mrkl na grafiku,jinak je to hloupučká hra,nikdy bych to nekoupil..[/quote]
Nebo jsi hloupoučký ty, že? To, že má někdo rád válečné simulace místo nascriptovaných koridorovek typu Modern Warfare 2 neznamená, že tato jediná válečná simulace na trhu je p..vina. Každymu se líbí přece něco jiného, tak se vrať zpátky k MW2 a nehoň si tu triko pomlouváním kvalitní české hry. No a ještě ses musel pochlubit, že si ji stáhl. :roll:

Ranger666
Ranger666
Level 1 Level 1
26. 7. 2010 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Boss][quote=Oski24][quote=JaM]to este niekto vobec pouziva toto rozlisenie?[/quote]
To by ses divil že ano ;) a tak mě napadá umí vubec páni z Mníšku pod Brdy optimalizovat? Nebo kdo vyrobil ten engine teto hry? Take oni? Už od zacatku se melo myslet na optimalizace. :([/quote]
Me vzdycky dojima, jak je kazdy mamlas, co si umi tak akorat koupit pocitac, chytry... vyvoj her neni takova prdel, jak si mnozi mysli, a kecy typu "melo se myslet na optimalizace", "neumi to vyuzit X jader, ale jenom dve" a "v dnesni dobe bez directX 11" me proste serou! V diskuzi k jakekoliv hre se nejaky takovy radoby chytrak dycky objevi, kolikrat to je sam recenzent... nechapu.[/quote]

Ja neviem, ako som pozeral tie screeny, miestami sa mí zdá ta hra prazdna, bez fantazie....je ta par uliciek,okolo domi a ešte mozno nejake kopce v zadu a dalej nejaka trava,pust...to je všetko....no neviem ale podla mna sa s tým mohli ešte trochu pohrat....ked to porovnám s MW2 tak ten vyzera ovela lepšie :P

jfb
jfb
Level 1 Level 1
26. 7. 2010 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ranger666 Ach jo, kolik plochy se generuje a zobrazuje v MW a kolik v Armě?
Jinak by to asi chtělo překopat engine nativně na DX10/DX11, kdy by se to při stejné úrovni grafiky mělo hýbat lépe, ale chápu, že to není úplně jednoduché...

scobra
scobra
Level 1 Level 1
26. 7. 2010 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Omlouvám se, nerad to dělám, ale upozorňuji autora, že v prvních dvou sadách grafů je překlep - Arrowgead místo Arrowhead.

tomaš
tomaš
Level 1 Level 1
26. 7. 2010 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tahle hra se mi opravdu líbí možná si ji pořídím abych měl čím zaplnit volné večery.Docela by mně ale zajímalo proč v testech tři čtvrtě roku po jejím vydání vám v testech pořád chybí nejvýkonější grafika na trhu když to nejlepší od konkurence máte.Cenový rozdíl není až tak velký a v testech to pak vypadá že nejvýkonější řešení mají zelení což mi přijde jako diskriminace

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
26. 7. 2010 21:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tomaš Tak mě se ta hra moc nelíbý. Asi jí je možná dobré zkusit ,abych věděl jaké to je. Ale takoví battlefield bad company2 to je luxusnější.. :D

Celoush
Celoush
Level 1 Level 1
27. 7. 2010 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vlastimil91 BF:BC2 je úplně o něčem jiném. Je to jako by si porovnával kamion se sporťákem a říkal, že je sporťák lepší, protože je rychlejší.

kapa
kapa
Level 25 Level 25
27. 7. 2010 00:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

NO ked pozeram na vykon supervykonnej genialnej GF460 tak s AA tak drzi krok s HD5770, fijha.... :roll:

Celoush
Celoush
Level 1 Level 1
27. 7. 2010 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

BF:BC2 je úplně o něčem jiném. Je to jako by si porovnával kamion se sporťákem a říkal, že je sporťák lepší, protože je rychlejší.

tibike262
tibike262
Level 1 Level 1
27. 7. 2010 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ako dobry maniak skusam vsetko celkovy dojem - daa sa
najlepsie by som hodnotil moznosti equipov obrnenych vozidiel a vrtulnikov tie su velmi dobre avsak vadi mi tam hlavne na vrtulnikoch to spomalene oladanie a u panacika ktoreho ovladam tak uplne mi to seka neviem co je na tom ale BFBC2 mi na multiplayeri neseka na medium a toto som skusal na velmi nizkom detaily pri rozliseni 1366*768
tak neviem v com je rozdiel v snimani myskou - mam razerku lachesis takze nevim zatial som dal len vycvik tak snad v hre mi to nebude vadit

Rail Balco
Rail Balco
Level 1 Level 1
31. 7. 2010 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=GlaDOS][quote=MarlczBoro]ta hra to je blbost na Ntou,taková p..ovina,já ji stáhnul,jen abych se mrkl na grafiku,jinak je to hloupučká hra,nikdy bych to nekoupil..[/quote]
Nebo jsi hloupoučký ty, že? To, že má někdo rád válečné simulace místo nascriptovaných koridorovek typu Modern Warfare 2 neznamená, že tato jediná válečná simulace na trhu je p..vina. Každymu se líbí přece něco jiného, tak se vrať zpátky k MW2 a nehoň si tu triko pomlouváním kvalitní české hry. No a ještě ses musel pochlubit, že si ji stáhl. :roll:[/quote][quote=Ranger666][quote=Boss][quote=Oski24][quote=JaM]to este niekto vobec pouziva toto rozlisenie?[/quote]
To by ses divil že ano ;) a tak mě napadá umí vubec páni z Mníšku pod Brdy optimalizovat? Nebo kdo vyrobil ten engine teto hry? Take oni? Už od zacatku se melo myslet na optimalizace. :([/quote]
Me vzdycky dojima, jak je kazdy mamlas, co si umi tak akorat koupit pocitac, chytry... vyvoj her neni takova prdel, jak si mnozi mysli, a kecy typu "melo se myslet na optimalizace", "neumi to vyuzit X jader, ale jenom dve" a "v dnesni dobe bez directX 11" me proste serou! V diskuzi k jakekoliv hre se nejaky takovy radoby chytrak dycky objevi, kolikrat to je sam recenzent... nechapu.[/quote]

Ja neviem, ako som pozeral tie screeny, miestami sa mí zdá ta hra prazdna, bez fantazie....je ta par uliciek,okolo domi a ešte mozno nejake kopce v zadu a dalej nejaka trava,pust...to je všetko....no neviem ale podla mna sa s tým mohli ešte trochu pohrat....ked to porovnám s MW2 tak ten vyzera ovela lepšie :P[/quote]

No, ona ta mapa má taky bejt prázdná :) Tohle má bejt jakási napodobenina Afghánistánu. Tak trochu poušť, rozlehlý, otevřený prostranství, nic moc vegetace. Předchozí Chernogorsk byl opak. Terén byl někdy tak členitej, až se stal těžce nepřehledným. Úplně nejlepší byli v tomhle velký města, jako Elektrozavodsk (MP hráči si jistě vzpomenou na berzerk).
A proč dávat do Army zrovna takovou pustou mapu? Zkrátka je to vyžití pro velitele jednotek, kterejm se naskýtá obrovská variabilita v rozmisťování palebnejch polí, z čehož maj největší srandu kulometčíci a AT ninjové :) a samozřejmě taky posádky obrněnců...

Jinak srovnání MV2, nebo snad dokonce posledního BF s Armou, je blbost. Ty hry maj společný leda to, že můžete hrát za US army...

MORFEUS
MORFEUS
Level 1 Level 1
3. 8. 2010 00:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dělal sem si test dle tohoto nastavení:
https://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/Sulc/arma_operation_arrowhead/1680.png
použil sem ten Benchmark ve hře na mé sestavě Intel Core i5 750 @4Ghz,2x 2 GB DDR3, VGA-x 8800 GT SLI.. :arrow:
Výsledek Average 40 FPS dle nastavení...
Na testy bych použil větší frekvenci CPU než 3,6 Ghz hmm :?: :!: :idea: Takhle jsou výsledky těch karet limitované a neobjektivní...

Reklama
Reklama