Zpět na článek

Diskuze: ArmA 3 oficiálně oznámena + doporučené hardwarové požadavky

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Atab
Atab
Level 1 Level 1
22. 5. 2011 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doufám že Arma zůstane simulátor, ne stupidní fps jako cod.
Po tom jak dopadla operace flashpoint red river se začínám bát, že něco jako taktická fps už nebudou.

L!po
L!po
Level 1 Level 1
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 5. 2011 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pokud to pujde na tomhle hw tak jako to slo na minimalni a i doporucenou konfiguraci u army2 tak se ubec nebojim ze by si to nekdo zahral pri fps > 25 :) horsi je ze pokud budou vydavat pokracovani co rok, nebo dva tak bude hra zabugovana jak hell jelikoz betatesteri jsou lide co si hru koupi a hrat se to da nejdriv tak za pul roku od vydani... coz je smutne u hry s takovym potencialem... ale co :) za physix maj body k dobru, tak jim asi jeste sanci dame...

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
22. 5. 2011 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja sa tym narokom Army ani nedivim, 10-rocny engine stale nabalovat niecim novym je totalna blbost ...

Mesiah
Mesiah
Level 1 Level 1
22. 5. 2011 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=IQLogic]ja sa tym narokom Army ani nedivim, 10-rocny engine stale nabalovat niecim novym je totalna blbost ...[/quote]

a proč? když tam ten potenciál je a funguje to, tak proč ne?

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
22. 5. 2011 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mesiah no potencial slusnej grafiky tam je, ale naroky nie su ani zdaleka adekvatne ... ono je super, ze bude krasne tip-top graficke spracovanie, ale co z toho, ked to budu mat problem rozbehat najvykonnejsie zostavy ... vyvojari by sa mali zamyslat hlavne nad optimalizaciou enginu a nie len nad grafickou strankou ...

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
22. 5. 2011 19:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic ukaž my nějakou jinou hru s otevřeným světem, dohledností až několik desítek kilometrů a kde se pohybuje v jednom čase desítky až stovky jednotlivých umělých inteligencí. Až takouvou najdeš tak můžeš srovnávat s něčím srovnávat. ARMA2 není až tak extrémně náročná na grafiku jako na procesor a paměti. Tohle prostě není o grafice, jako o té otevřenosti světa.

eaglelukash
eaglelukash
Level 1 Level 1
22. 5. 2011 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestli to s temahle pozadavkama pojede aspon na medium s rozumnou dohlednostej 25+ fps tak to bude dobry. Ale s cim to bude spatny je PhysX pro armu urcite dobrej krok pro realnejsi vybuchy a kolize, ale pokud pujde o akceleraci grafikou tak si to s nim zahrajou jen priznivci Nvidie a celkem pochybuju ze s GTX260 a pokud o verzi pro CPU tak to bude neskutecnej zahul na CPU kterej uz tak ArmA diky velkymu poctu AI na obrovsky mape vytezuje na max uz ted a nebo bude CPU verze dost orezana a vysledna fyzika bude jen o neco lepsi nez byla do ted. O to ze by se z ArmY stala bezducha FPS se ubec nebojim, s puvodni operaci flashpoint ma novej flashpoint stejny akorat jmeno a námět.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
22. 5. 2011 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@eaglelukash Predpokladam, že bude v Arme použitý PhysX SDK 3.x a na to som zvedavý. Mal by byť optimalizovnaý na CPU bez toho, aby sa s tým museli trápiť vývojári sami. Uvidíme čo to dá.

Oski24
Oski24
Level 1 Level 1
22. 5. 2011 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr Co je dnes tohle za požadavky?? Navíc hra vychází až 2012 a to tu budou už nové cpu i gpu a tahle sestava je a bude průměr...

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
22. 5. 2011 23:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @Oski24: To bola naozaj reakcia na mňa?

Lorka
Lorka
Level 0 Level 0
22. 5. 2011 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na Armu mam svoj nazor a to z 90% pre tu nulovu optimalizaciu ktoru hra dostala. A otvorene si dovolim tvrdit ze ARMA2 bola graficky pekna len na prvy pohlad no ked si clovek trocha vsimol detaily tak zistil ze by hra mala mat tak minimalne o 50%fps viac. Cize OPTIMALIZACIA OPTIMALIZACIA a DEBUGOVANIE. Ak to bude to co ARMA2 tak to jednoducho neuznam. Cize im drzim palce nech im to KONECNE vyjde.

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
22. 5. 2011 19:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lorka Najdi jinou tak rozsáhlou hru a potom teprve můžeš srovnávat a říkat, že jde o špatnou optimalizaci. Bohužel není žádná hra se kterou by šlo srovnávat. Vše jsou dneska jen koridorovky. Jinak ale samotným skutečným hráčům této hry je nějaká hardware náročnost šůmák, stejně jako nějaká dokonalá grafika. Hlavní je samotná hratelnost, kde nemá ARMA naprosto žádnou konkurenci.

sisikar
sisikar
Level 1 Level 1
22. 5. 2011 18:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sak tie doporucene naroky su rovnake ako doterajsie Army II Combined Operations, Operation Arrowhead, Private Military Company, Reinforcements a ako s tymi komponentami sme to mohli hrat? skoro az na minimum, takze ako to tu niekto spomenul nabalovanie stale novych a novych efektov do starsieho enginu proste je blbost z toho dovodu, ze ten engine vyzaduje extremne zdroje k akotakej funkcnosti. Ale ak si to nemyslia vyvojari tak potom nam nic ineho nezostava.

sisikar
sisikar
Level 1 Level 1
22. 5. 2011 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=sisikar]Sak tie doporucene naroky su rovnake ako doterajsie Army II Combined Operations, Operation Arrowhead, Private Military Company, Reinforcements a ako s tymi komponentami sme to mohli hrat? skoro az na minimum, takze ako to tu niekto spomenul nabalovanie stale novych a novych efektov do starsieho enginu proste je blbost z toho dovodu, ze ten engine vyzaduje extremne zdroje k akotakej funkcnosti. Ale ak si to nemyslia vyvojari tak potom nam nic ineho nezostava.[/quote]

a este k tomu nabalia aj Physx a ten to uplne potom zabije. Ale asi vyvojari planuju ze v tom roku budu dvoj procesorove hracie stanice samozrejmostou.

bounty[cz]
bounty[cz]
Level 1 Level 1
22. 5. 2011 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PC-only ? YES !!

Essdy
Essdy
Level 1 Level 1
22. 5. 2011 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

omg proč zrovna PissX ...

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
22. 5. 2011 23:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Essdy A prečo nie? :)

Lorka
Lorka
Level 0 Level 0
22. 5. 2011 23:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mam odohranych niekolko 100 hier a ARMA sa hratelnostou radi urcite do spodnej polovice. Rozsiahlost ma to mas pravdu ale na ukor optimalizacie a to nieje ziadne umenie. Umenie je urobit nieco nove a dobre s tym ze to ma na ostatne veci minimalny dopad.

Smarty
Smarty
Level 1 Level 1
23. 5. 2011 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

OFP mám rád a sem tam si ještě zahraju, ale ARMA 1 i 2 mě nějak nechytla. Jednak kvůli hardwarové náročnosti, pak taky kvůli překopanému ovládání (místo enter menu pro nástup do vozidla, se vám ukazatel změní na volant nebo pušku), řízení vrtuníku oproti OFP taky děs. Pak je taky hrůza najít nepřítele v té hromadě vegetace, v holých kopcích OFP to šlo snadno. Zkrátka BI Studio jsou stále těžce ambiciózní, ale nejsou schopní posoudit, co umí reálně dotáhnout do konce a co radši vynechat, protože nedodělaný to působí blbě. Už od dob OFP má hra velký potenciál, ale na dotažení všech funkcí do konce by byly potřeba tak rozpočty Crysis 1 a 2 dohromady. Kolize objektů a chyby AI šly přehlídnout v roce 2003, ale jestliže tady pilujou grafiku až do absurdna a má to pořád stejné chyby...

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
23. 5. 2011 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smarty HW narocnost? Na to, jak ta hra vypada, jsou naroky velmi nizke. Srovnejte s doprasenym GTA4. :o))

PatrikBauchel
PatrikBauchel
Level 1 Level 1
23. 5. 2011 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ponauci se BI? Aby to zase nebylo ze nekdo ma procak na I7 2,5 Ghz a grafiku 6870 a ten co ma grafiku 4850 a ma I5 natocenou na 3,5 Ghz bude mit ve vysledku vic fps, to by byla dobra demence, ala BI a jejich optimalizace grafickych karet (zahrajte si nase hry na 20-40 fps)

Reklama
Reklama