Zpět na článek

Diskuze: Asus Commando - Rekordman v přetaktování

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 2. 2007 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koupil jsem si tuhle desku,procesor mam starsi Pentium 4 3Ghz Prescot 630+. Ve článcích jsem se dočetl, snížit násobič na 14x. Ale podle vašeho článku v biosu žádné PECI nemam. Můžete mi poradit

- Jiří Beneš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 3. 2007 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asus Commando - Intel P965 a neni tato deska lepší nes Gigabyte GA-965P-DQ6 - Intel P965 a jaka by byla do budoucna vyhodnešíi už tak doto budu davat dost penez ale základovka je duležitá nejen procesor atd ale je to základ pro vsechno do budoucna, E6300 je dobry procesor dotoho bych klidne šel ale stou deskou si nák nemuzu pomoct pořád na penezich pro základovku mě zas tak neštve je to dobra cena za DS 4 ale radsi si vyberu drasi je sice o neco horsi nes DQ6 ale je lepsi Asus Commando - Intel P965 nebo ne a nebyli stemato základovky problémy dik za odpoved predem

- jan maly

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 4. 2007 09:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chtel bych se zeptat tech kdo vlastní tuto desku a jak jsou sní spokojení rad si poslechnu názor majitelů této desky.
- jan maly

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 11. 2007 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Mám túto dosku už 10 Mesiacov a som s ňou maximálne spokojný. C2Duo 6600, 2048 MB Ram 8800GTX 2x80 GB Raid 0 + 300GB IDE+ 1TB Sata II.Creative X-Fi Fatal1ty edition, Hybrid TV Karta 2xDVD+-RW. Zdroj Thermatec 750W.Chladenie Thermaltec Watercooler. Doska je mimoriadne stabilná, pre majitelov vodného chladenia bude mínusom že bez ofukovania heatpipov stúpne teplota chipsetu na 48-49 stupňov pri 24 Stupňov v izbe. Dodávaný ventilátor na chipset je dost hlučný. Doska je kompatibilná so všetkým čo som do nej pripojil :o), rozbiehal som na nej pár komponentov ktoré na nforcoch nechceli ísť. Mám tam staršiu revíziu biosu takže nepodporuje novšie procesory s 1333 Fsb. s o4 Revíyiou ktorú asus vydal by mali fungovať aj tieto procesory. 1066 Majú ale multiplikátor 9x . 1333 ho majú nastavený na 8x, takže overclockeri majú ťažší výber. Doska je v súčasnosti už starší ročník, avšak môžem ju len doporuči
- commom user

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 12. 2007 22:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zajimalo by me kde se da v biosu na tehle desce command rate(CR) z 2T na 1T
- HASH

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 4. 2008 21:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace extreme tweaing musis zmenit memory settings by spd na manual ^^

btw tu dosku som kupil lebo sa mi pacila, ale to uz neplati...
kupil som s novym c2d e8400 a na baleni aj na webe je 45nm Processor Ready a doska je kkt ready, v stave v akom mi prisla tj. so starim biosom proc nepozna a nepusti sa
robota
a na mail ze ci si mam kupit stary pentium aby som mohol flesnut bios a pouzivat novy pentium mi asus neodpovedal
- Peter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 1. 2007 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen dotazek....lze druhy PCI-E slot 16x prepnout do rezimu PCI-E 1x? V pripadnych uvahach na porizeni teto desky me PCI-E 1x chybi....mam totiz jiz takovou kartici :)
- Josef Prskavec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 1. 2007 23:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace :-) na co přepínat? první piny PCI-E je napájení, zbytek jsou data - pokud připojíš PCI-E 1x kartu do "dlouhého slotu" (nebude to PCI-E 16x, ale 8x ), pojede ti jenom s jedním PCI-E kanálem :-)
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 1. 2007 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Keď sú podľa Vás také dôležité zdroje tak by ste ich mohli testovať, aby si ľudia vedeli lepšie vybrať z takého množstva. Keď ste testovali tú Akasu tak ste sľúbili, že budete zdroje testovať častejšie a už je to pomaly rok a žiaden test nebol.
- Maňo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 1. 2007 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Hm, ono nieje uplne jednoduche spravne otestovat zdroje, na to treba trochu lepsie vybavenie, nie iba voltmeter a PC: http://www.hardwaresecrets.com/article/410
- Gudas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 1. 2007 00:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Mozna lepsi nez testovat je v tomto pripade lepsi si vybrat nektery z osvedcenych zdroju. Dobry je ENERMAX GALAXY EGA1000EWL 1000W maji ho napr. zde: [URL=null]http://www.tntrade.cz/shop/index.php/detprd/enermax-galaxy-ega1000ewl-1000w[/URL]. Jinak ale je mozne nejit nat vysoko. Za skvelou cenu se podle mne prodava LC POWER LC8850 V2.2 - ARKANGEL a 850W muze postacit, najdes ho treba zde [URL=null]http://www.tntrade.cz/shop/index.php/detprd/lc-power-lc8850-v22-arkangel[/URL]
- Jan Expert

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 1. 2007 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://www.anandtech.com/mb/showdoc.aspx?i=2902 - GA 965P-DS3 FSB 505MHz
imho Nforce sux, nikde sem necetl ze by ta deska nekomu poradne fungovala tak jak ma... jestli to pozdejsi biosy vyresily, to se uz nikdo nezminil, jen je vsude psany co vsechno nefungovalo a ze to pozdejsi biosy urcite opravi... to podle me neni spravny pristup, deska ma primo jak se koupi fungovat tak jak ma, a ne pul roku cekat nez se objevi konecne poradny bios a deska bude pouzitelna aspon trochu...

"Pokud si hodláte pořídit procesor řady Core 2 a chcete tu nejlepší desku i z pohledu cena/výkon není dnes lepší volby než právě Asus P5B De Luxe nebo Commando" - a co tak treba GA 965P-S3, DS3, DS4 a DQ6? tyto fosny rozhodne jsou schopny Asusu poradne konkurovat, aspon bych je na konci zminil a ne ze Asus nema konkurenci... tim nechci rict ze jsou ty desky spatne, ale nejsou jedine dobre...

"Další úderník této edice byl Striker, osazený novou čipovou sadou Nvidia nForce 680i SLI je obecně považován za nejlepší desku pro Core 2 vůbec." - jak uz sem psal, nForce se neda verit, a nic takoveho jako: pro C2D jedine Striker sem nikde neslysel, pro C2D jedine i965P - to zjistil i RH, vecny obhajce nVidie...
- mech13

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 1. 2007 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Potreboval by som radu. Dal som si dokopy zostavu: MB: Gigabyte DQ6, Intel E6400,Arctic Freezer 7 Pro, RAM: 1GB (KIT 2x512MB) DDR2 800MHz PC6400 CL5 KINGSTON HyperX, 2x WD Caviar 320GB WD3200KS zapojene do Raidu, GK: HIS IceQ3 1900XT. Moj problem je v tom, ze sa nemozem dostat s FSB nad 405MHz. pamatova delicka ja nastavena na 1:1, PCI-E zafixovana na 100MHz. Ak dam FSB vyssie, komp sa stale dokola vypina a zapina. Skusal som aj dat Vcore pre CPU na 1.47V a do pamati som tlacil 2.3V. Aj tak nic. Skusal som aj pamate: 1GB (KIT 2x512MB) DDR2 800MHz PC6400 CL5-5-5-12 CORSAIR TWINX XMS2. Rovnaky vysledok. Poradte mi niekto, uz som z toho zufaly. A este ak by sa dalo: Mam tam zaveseny IDE HDD Samsung 160MB. Max. prenosovku dosahuje cca 30MB/s, co sa mi zda dost malo. Raid dosahuje 160-190MB/s. Dakujem moc.
- Martn Letko

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 1. 2007 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace vim ze moje gigabytka to dela taky, FSB 133 P4ku sem nedostal nad 150, a FSB 200 P4ku nad 220...jak dam o 1 vic, system nenabehne..pretaktovat to jde dal pomoci EasyTune 5, utility na CD k desce..s tou jde taktovani OK. Nevim jestli je to tvuj pripad ale zkus to, ja mam starsi GA-I945P-G
- DagothUR

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 1. 2007 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jenom co můžu poradit bez záruky, že to nějak výrazně pomůže, je update hlavního i záložního BIOSu přes utilitu v BIOSu (potřebuješ disketu) ..hlavní BIOS mam F8 , záložní stále F3E :-) Ono se totiž občas stane, že to po restartu přepne na druhý BIOS a tam máš předpokládám nějaký prehistorický, který vysoké FSB nezvládá..
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 1. 2007 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace kamarád má s DQ6 stejný problém - na 405 MHz sběrnici taky nedostane a to už zkoušel 2 desky a 2 CPU .. zřejmě špatná série jednoho z nich (mam taky DQ6 a E6400 - FSB @ 450 MHz)
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 1. 2007 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace skus ešte nastaviť inú deličku pamätí, aj keď také pamäte by mali zvládnuť viac, alebo máš slabý zdroj
- Maňo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 1. 2007 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Desky zalozene na nForce 680i mi pripadaji jako velke nenazrane kravy :) Ale jo tak jsme se podivali jak by to nemelo vypadat a ted by to chtelo pro zmenu recenzi desky DFI LanParty UT ICFX3200-T2R/G - ATI RD600 ;) Neplanujete ji nahodou? Verim ze hodne lidi by to uvitalo.
- Indian

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 1. 2007 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Celý článek mi připadal jako by jste chtěli všechny přesvědčit že toto je ta nejlepší deska pod sluncem (a velmi mně překvapilo sebevědomé prohlášení na začátku článku že Asus nemá konkureci a má nyní nejlepší desky). Přitom ji ale testujete jen s dvouma deskama a to o různém chipsetu kde všichni ví že rozdíly jsou ale minimální. S deskou jste mněli testovat i jiný hight-end založený na P965 (např. Gigabyte GA-965P-DS4 / DQ6)!
- AleXtreme

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 1. 2007 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace nechapu proc bzchom meli? Testu desek s P965 mame na serveru nekolik, staci jen hledat. Tahle deska je zarazena do high-end a tak testujeme s high-endem ...
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 1. 2007 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je mi troška čudné, že autor recenzie v absencii PCI-E 1x slotu nevidí žiadny problém...
- Tibor Toth

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 1. 2007 23:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jakou používáš v současnosti nebo reálné budoucnosti PCI-E kartu kromě grafiky? Teď se teprve Creative chystá vydat PCI-E zvukovku.. A jak je psáno - tohle je deska určená primárně na OC, na multimediální centrum si člověk pořídí jinou :-)
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 1. 2007 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ešte niečo, zaobarám sa s IT už cca 13 rokov a cca 5 rokov sa tým živím, ale (práve preto)
neopovážil by som sa vyhlásiť že ten či onen výrobok je najlepší na trhu... Che to odvahu ;)
- Tibor Toth

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 1. 2007 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vsetky nove P965 chippies motherboards, ktore nas presviedcaju ako sa da na nich taktovat, tak stoja kopec penazi a to pretaktovanie aj tak negarantuju!. Niekedy sa mi by tu uz aj zisiel taky clanok, ze ci sa vobec oplati kupat tie najdrahsie p965 alebo aj 975 dosky len aby sa pretaktoval ten najlacnejsi C2D, kopec penazi na pamate a tiez na zdroja este aj drahe chladice..uz to nie je to co to byvalo za malo penazi vela muziky... Nakoniec bude uz asi lepsie si kupit drahsi procesor a je pokoj. ci nie?
- radddo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 1. 2007 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím si že jsou lepší volby než Commando, ta cena je přeci jen přemršťená. 3 použitelné PCI sloty má i Gigabyte DS3 a lepší kousky daj 500MHz FSB (viz Anandtech), a to je prosím deska za 3200 korun...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 1. 2007 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace s touhle je rekord kolem 600 MHz (nějakých 590 tuším)..nicméně ne každé CPU, RAM a ostatní řadiče to snesou.. Nicméně bych ji taky jako jednoznačnou volbu nevybral nejen kvůli ceně, řekl bych že je srovnatelná s DQ6 nebo P5B Deluxe. DS3 řekl bych není přímý konkurent, nicméně výborná na OC za relativně malou cenu.
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 1. 2007 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jestliže strop Conroe je s běžným chlazením 3,6-3,8GHz tak i E6300 na tyhle hodnoty stačí mírně přes 500MHz FSB. A DS3 samozřejmě není přímý konkurent, ale myslím že za tu vyšší cenu toho Commando o moc víc nenabídne.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 1. 2007 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: strop conroe s běžným chlazením je něco přes 4 GHz, 3,6-3,8 odpovídá spíš allendale, ale jinak souhlasím až na to, že pokud chce někdo provozovat rychlé DDR2 paměti při poměru FSB:RAM 1:1 , těch (teoreticky možných) 600 MHz je pro něj rozhodujícím faktorem (vzhledem k ceně desky ji asi málokdo osadí DDR2 533MHz :-) )... Z podobného hlediska zase proti DS3 hovoří nemožnost nastavit nižší poměr FSB:RAM než 1:1 -> potřeba rychlejších pamětí pro tak vysoké FSB..řekl bych, že Asus P5B je teď ideální volba s novým BIOSem. Ještě mě tak napadlo - k DS3 se v současnosti víc hodí E4200 - stačí pomalejší paměti na vysoký takt -> ideální nižší mainstream :-)
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 1. 2007 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @xBl4d3x: To jo, DS3 je ideální deska pro E4300, k tomu nějaké pomalé paměti, stejně je nejlepší když jedou synchronně s FSB než když jedou na vyšších taktech...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 1. 2007 23:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: to není tak docela pravda - to platívalo u pomalejších CPU s pomalýma cache.. po disku je RAM největší brzda v práci procesoru - pokud používá vyšší frekvenci (stejně tak nižší latence), zkrátí se čekání na čtení/zápis -> pipeline CPU je efektivnější. Jinak řečeno pokud poběží RAM na vyšší frekvenci se stejnou latencí, je to z hlediska efektivity CPU výhodnější..
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 1. 2007 06:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @xBl4d3x: Já jsem si taky myslel že o to tolik nejde, než jsem viděl nějaký testy kde opravdu byl vidět malej náskok když paměti běžely synchronně než když běžely na mírně rychlejších taktech. RAM je brzda jak kdy, když se podíváš na testy tak zjistíš že rychlá RAM se projeví nejvíc při práci s videem, při hraní jsou rozdíly v řádu několika procent. Sice teď když 512MB DDR2 800MHz modul stojí o 50Kč víc než 667MHz modul je to pro většinu lidí jedno, koupěj 800MHz, ale kupovat takový ty ultra drahý moduly (1GHz a víc) už opravdu nemá cenu.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 1. 2007 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: no, ono záleží na míře použití paměti v těch testech - aneb pokud se nacpou data do cache nebo do paměti na grafice, rozdíl se neprojeví. V teoretických testech (SPEC) by se rozdíl projevil. Záleží na sekvenci kódu. Pokud zápis/čtení do paměti proložíš dostatkem aritmetických instrukcí (což budou právě hry), latence paměti se neprojeví. Jinak s těma ultradrahýma modulama souhlas..akorát by se zase ceny paměti mohly vrátit na úroveň léta, koupil bych další 1-2 GB :-D
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 1. 2007 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Také bych se neodvažoval tvrdit,že deska Asus Commando je nejlepší.Takový Gigabyte DQ6 je určitě zdatným soupeřem. Bohužel mi také přišlo,že recenze se mne snaží přesvečit,že jediný bůh pro procesory Core 2 je Asus Commando. Myslím,že není.

- Gaskoňec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 1. 2007 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak dq6 a statnym souperem? Mozna, ale musis mit stesti na dobrej kousek. Ja dq6 prodal a koupil commando, jsem spokojenej. Ja ji povazuju za nejlepsi desku pro c2d. Kdyz nepocitam desky s chipsetem od nvidie, kterym tak nejak neverim. Ale zas konkretne autor clanku s ni problemy nema.
- hlava1

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 1. 2007 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No prave naopak ne? Vzdyt ja tvrdim ze pokud mate jinou P965 desku tak se Commando nevyplati, ale pokud mate jiny cipset a chcete lepsi je tahle deska nejlepsi volba. Vyssi modely Gigabyte jsou urcite srovnatelne desky s touto, ale koupi Commando si delate hlavne pocit ze mate neco extra - vzdyt stejny pretakt dosahnete na jakekoliv levnejsi desce ...
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 1. 2007 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

... máte to tu ťažké :) Díky za recenziu, doska je to výborná.
- Frano1

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 1. 2007 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

btw proc je tady na posledni strance ta deska invertovana? vypada to divne...
- mech13

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 1. 2007 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace a jeste: proc vsechno svadite na nepovedeny bios, ze dana vlastnost bude urcite v novsi verzi vylepsena? at se podivam kde se podivam, tak vsude doufate v napravu formou noveho biosu... btw jak to dopadlo s eVGA nForce 680i, kterou jste testoval a taky vsechno hazel na spatny bios? vysel nejaky poradny, ktery vsechny ty nedostatky opravil?
- mech13

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 1. 2007 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @mech13: Protoze takova je praxe, s kazdym novym biosem zraji desky jak vino, tento trend nelze ignorovat. Neni to idealni ale je to tak. Ano eVGA je jiz vcelku pouzitelna deska, jediny problem ktery pretrval je nefunkcnost PS2 zarizeni ... Ocekamvam lepsi vysledky protoze jsem jiz mel mnoho Asus desek a kaadym novym biosem se deska stavala lepsi a lepsi, viz treba P5W DH ktera je nyni s poslednim biosem super deska, ale pri vydani to byla tragedie ...
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 1. 2007 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ako je to s tym 8 pin napajanim. Mam take iste nasvojej doske ale normalne funguje aj len pri zapojeni 4 pin. Ako je to pootm s tym 8 fazovym napajanim? Nejde nahodou len 4 fazove potom alebo ako?

Pripadne da sa niekde zohnat taka redukcia? zvladne to potom nejaky zdroj ktory tam nemal tie dalsie 4?
- stevocz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 1. 2007 16:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ASUS prece dela i levnejsi (o zhruba 3000 Kc) variantu desky s cipsetem nForce680i nez je zminovany Striker. Jmenuje se "ASUS P5N32-E". Lisi se od Strikera jen v nedulezitych blbinach, ktere oceni jen hardcore overclockeri a to jeste jen ti rozmazlenejsi.
Budete tuto desku take testovat? Bylo by velmi zajimave a pro ctenare uzitecne porovnani ASUS Striker vs. ASUS P5N32-E.
- Kodl

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 1. 2007 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace budu testovat (uz testuji) mnohem lepsi kousek a to Asus P5N-E SLI! Za super cenu opravdu prekvapiva deska ...
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 1. 2007 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jasne, na P5N-E SLI jsem cetl taky velmi solidni odezvy a mel jsem ji v hledacku, ovsem vadi mi na ni, respektive na cipsetu nForce650i, na kterem je postavena, tyto veci:
- mene SATA portu (pouze 4 - vsichni vime, ze v dobe zpracovani videa neni diskoveho prostoru nikdy dost, obzvlaste pri konfiguracich RAID)
- horsi zvukovka (je tam Realtek, ktery, jak je znamo, ma problemy s EAX)

- Kodl

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 1. 2007 17:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://www.x-computers.eu/recenze . V Článku Můj počítač. Dostal jsem se s obyčejnou pamětí A-DATA na 520MHz
- Jan Prušák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 1. 2007 20:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam D930 a ASUS P5WD2 Premium s i955X. Deska se mi restartovava natvrdo po 242MHz FSB. Mela by ale podporovat procesory s 266MHz FSB. Jen tak by me zajimalo, jak a jestli by to vubec fungovalo, protoze mi to moc nedava smysl.
- DngrsKuzle

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 1. 2007 00:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem z toho zmatený a přiznám se že mi to není jasné - sám si vybírám nyní desku pro svůj nový počítač - je tato dnes testovaná lepší než Gigabyte 965P-DQ6 ? Autor chválí několikráte Strikera, který však prý není postaven na dobrém čipsetu. Kdyby jste si měli vybrat koupili byste raději DQ6 nebo Commando ? Anebo něco úplně jiného ?

P.S: Proč se nemohu přihlásit do fóra ?
- P.C.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 1. 2007 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Já chtěl koupit GA-965P-S3 ale záhy jsem zjistil,že ICH8 (tato deska) nemá podporu NCQ,a HotPlug,který umožňuje odpoj.a zapojování disků za chodu.Nemá v sobě prý řadič AHCI,který to umí.Až sada ICH8R by to měla umět obojí.Na str výrobce sice o tom píší,jakoby to tam bylo,ale jaká je skutečnost? Neví někdo? A navíc u výrobce sice píšou podporu pro 4 jádrové CPU ale potvrzený to tam v CPU Suportu nemaj,DS 4 jo,takže asi du do tý DS4
- Pavel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 1. 2007 09:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja stojim pred rozhodnutim ci kupit dosku Asus P5B (nie deluxe) alebo Gigabyte 965 DS4. Chcem k tomu C2D E6300 a pretaktovat ho bez zmeny chladenia a neviem ake pamate k tomu stacia, nechcem zbytocne kupovat prilis drahe. Mam vyhliadnute 1GB DDR2 800 MHz Kingston HyperX Low Lat CL 4-4-4. Aky mate na to nazor?
- Palo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 1. 2007 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace pro E6300 neni problem se s boxem dostat na 3,2GHz s napetim snizenym 1,2V a chladic nema sebemensi problemy... to odpovida FSB kolem 460MHz takze pameti pri delicce 1:1 (bez delicky) pojedou kolem 920MHz...
imho jakykoli 800MHz CL4 tu frekvenci na CL5 zvladnou
- mech13

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 1. 2007 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace A co sa tyka zakladnej dosky? Zda sa mi byt Gigabyte 965 DS4 vybavena podobne ako Asus P5B Deluxe a je lacnejsia
- Palo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 1. 2007 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Palo: jj DS4 je na tom hodne dobre... je to vlastne skoro DQ6... ale jestli nepotrebujes firewire, staci ti raid ze dvou disku (jenom na jmicronu), a neplanujes crossfire tak ti postaci jeste levnejsi DS3... a jestli nechces na desce vsechny pevne kondenzatory tak tu mas S3 za 3k... tady mas prakticky vsechny rozdily, vybirej dle libosti:) ona uz i ta DS3 je docela slusna... ale jestli mas prachy tak jdi do te DS4
- mech13

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 1. 2007 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak byste šli do Commanda, DQ6 anebo ještě nějaké jiné ? Děkuju.
- P.C.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 1. 2007 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Deska má konektory na teplotní čidla, stejně jako Asus Extreme. Tam jsou konektory v balení, tady se musí dokoupit. Zajímalo by mne, zda se můžou koupit jakékoliv analogové senzory (třeba tyhle: http://www.tntrade.cz/shop/index.php/detprd/mcubed-t-balancer-accessories-analogue-sensor ) nebo musí být originál Asus. Ty totiž nikde ne a ne sehnat. Dík za odpověď.
- Luke

Reklama
Reklama