Zpět na článek

Diskuze: ASUS Eee 701 - test nejmenšího notebooku na světě

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 9. 2008 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak se dá rozchodit-Webkamera na xp?
- Jindra

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 10. 2008 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://www.eeefiles.com/index.php?act=view&id=43

doporučuji ... jde nastavit vyšší rozlišení než 800x480 bude to sice trochu rozazaný ale dá se to číst ... díky tomu driiveru rozjedete všechny hry full screen na jakýkoli rozlšení bez rolování ... je to prostě super! používám a nemůžu si to vynachvílit

a mám otázku ... mám eee 701 taktnutej na 900(používám eeectl 0.2.4) ale při hraní nfs undergroud 2 mi teplota stoupá až na 71stupňů mám trochu strach že spalím procák... nevíte estli eee má nějaký jištění proti vysoký teplotě? nebo aspon kde by byla hranice krytický teploty? děkuji
- Lukáš Kaštovský

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 1. 2008 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nevíte někdo kdy bude příští doufám že lepší verze této skvělé hračičky?Osobně bych uvítal 2x větší výdrž, větší displej nejlépe tak 10"(stejné rozměry notebooku-maximálně mírně zvětšené..klidně bez webcam ) , trošku větší kapacitu tak 32gb by stačilo no a taky cenu nepřevyšující 10k tohle je má ideální představa doufám že se splní co nejdříve ať už v tomto nástupci nebo v něčem podobném
- Michal Novák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 1. 2008 09:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady je několik nápadů pro úpravu EEE, aneb takové články by měly být na PCT...
[URL=http://beta.ivancover.com/wiki/index.php/Eee_PC_Internal_Upgrades]Hardwarové úpravy EEE[/URL]
- Samsung1972

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 12. 2008 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

X: is not a valid Drive

zkoušel jsem několikrát PeToUSB, BootSect používat, měnit písmeno jednotky, USB zapojit do jiného portu... nic, vždy skončím tady. Ale před týdnem to ještě šlo - mám foťák a v měn SD kartu
Pls, helpněte!
- pendi23

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobry den,
screenshot,ktery zobrazujete u popisku Unreal Tournament 2004 není UT04, ale starý Unreal Tournamnt z Roku 99.

- Petr Filo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Buď jsou na druhém obrázku:
a) Obrovi pazoury
b) obrovský pazoury
c) mininoťas
- rousini

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Perfektni rezence, planuji si koupit taky tuto hracicku k Vanocum , za ty penize to stoji.
- Petr Filo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlas s Petr Filo, ten obrázek je z prvního UT.

Jinak jak už jsem psal v diskuzi pod newskou, v pohodě se dá hrát i FarCry.

Je něco pravdy na tom, že grafika má vlastní paměť a neužírá z operační paměti?
- drnoha

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace >Je něco pravdy na tom, že grafika má vlastní paměť a neužírá z operační paměti?
neni
grafika pouziteho [URL=http://www.intel.com/design/mobile/datashts/305264.htm]chipsetu[/URL] si alokuje 8-64MB z operacni pameti
8MB je alokovano BIOSem pro VGA kompatibilni mod a 2-D aplikace
dalsi pamet (az 64MB) je alokovano dynamicky [URL=http://www.intel.com/support/graphics/sb/cs-010488.htm]DVMT 3.0[/URL] dle potreby aplikace (3-D)
- paco

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 18:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ..a přidávám se k otázce Integrovaný grafiky a její paměti.. :)

Imho, jestli bude mít větší display tak do něj jdu na 100%.. :)
- Jan Doležal

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 18:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Grafika ma svou vlastni pamet 64MB + krade 8MB z operacni pameti, jako kazde integrovane graficke reseni ...
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Obermaier Zdeněk: GMA900 má 64MB vlastní paměti? Tak to slyším poprvé. Jsem si skoro 100% jist, že GMA900 nemá žádnou paměť a paměť si ukrajuje z RAMky.
- James.Sniper

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @James.Sniper: V tom pripade by muselo byt RAMky mene nez je, pri 512MB modulu je fyzicka pameti 503MB, a podle toho co rikas by melo byt 440MB, coz neni. Asi je tam jeste na desce pamet pro grafiku extra ... ale to nevim
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Obermaier Zdeněk: OMG to jsou bludy!
je videt, ze nekdo tady poprve v zivote potkal GMA... 8MB si zere napevno a dalsi pamet si alokuje dynamicky. pochybuju ze ma grafika pamet vlstni...
- 440bx

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 12. 2007 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @440bx: jasne ze vim jak funguji dedikovana reseni, mel jsem za to ze to zde muze byt jinak ... dnes je 64MB pamet opravdu maly cip ... omlouvam se za mystifikaci, je to tak jak rikate ...
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 18:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace tenhle obrazek z recenze vypadl ... je to dukaz, ze jde o UT 2004! http://www.pctuning.cz/ilustrace3/obermaier/ASUS_eee/ut2_1.jpg
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a bude teda 10" verze? původně měla být(a dokonce plne pasivni) pak ji zas krouhli kvuli konkurenci predrazenejm subnotasum...vi nekdo vic?
- gigi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[QUOTE]málo operační paměti a nemožnost ji navýšit bez ztráty záruky[/QUOTE]
Tohle bych z nevýhod odstranil. Výměna paměťového modulu je jednoduchá a stržením nálepky o záruku v České Republice nikdo nepříjde. To by pak prodejce/výrobce jednal protizákonně. :-)
- James.Sniper

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 18:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už Skype na Linuxu podporuje webkameru? EEE kameru má, ale mám takový pocit, že v tom Skypu nebude fungovat...
- Phil.cz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace na linuxu uz je skype kterej umi video. asi pred dvema mesici tahle verze byla jeste jako beta a jaks taks to fungovalo takze ted uz by melo byt video pres skype na linuxu funkcni!
- daniel skopalik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A isiel by nainstalovat plnohodnotne aj W2000? mozno by menej zatazoval eee, na pracu upne staci, co poviete?
- kapaaudio

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Musim si odpovedat sam, co pozeram tak to postarsi cipset G910/915 a na ten su ovladace pod w2000 myslim a aj pre audio by nemal byt problem, cize ja by som odporucal vyskusat tam w2000, podla mna na ten notbuk budu este lespie ak XP, menej zatazuju a na pracu bohate stacia.
- kapaaudio

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to co jsem videl na screenshotech vypadá naprosto nepoužitelně. a podle mě timhle tim akorat lidi odradej od linuxu.
Prosil bych redakci pc tuning aby kromě windows xp zkusily nainstalovat nejakou normální distribuci třeba ubuntu nebo opensuse. ta grafika intel co v tom je udajne zvlada 3d efekty v linuxu naprosto skvěle. tak proc to nevyzkouset.

dalsi vec je ze ten os co v tom je s nejvetsi pravdepodobnosti zalozen na prehistorickém linuxovem jadru 2.4.xx. ja osobne na ubuntu nemam s kompatabilitou hw zadne problemy. (scaner mi jel po nainstalování jedné knihovny). jinak asus eee vypada velice pekne ale za 10 tisic si ho urcite nekoupim. kdyby byl tak za 6 tak bych ho bral ale za 10 tisic se mi zda fakt hodně!

- daniel skopalik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za stejné ale spíše menší peníze si lze pořídit podobné řešení od VIA. 1GB RAM, 30/60GB HDD, bluetoth, wifi, lepší výbava.... ASUS EEE je hezké huj pro blbé blondýnky co letí na design, funkce je nezajímají....
- ElCondor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace VIA nanobook se neda koupit, bylo snad vyrobeno pouze nekolik testovacich stroju ... v beznem prodeji neni.
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 12. 2007 08:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Obermaier Zdeněk: nerad bych kecal, ale VIA nanobook jsem viděl v nějakém Německém E-shopu. Bohužel německy neumím, takže znovu to dohledat je pro mě nemožné.
- ElCondor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 12. 2007 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ElCondor: Aha, takže jednoduše shrnuto: běžně vůbec není a o ceně nemám ani páru... No prima argumenty.
- Roman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 12. 2007 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ElCondor: tak proc potom pises ze je mnohem lepsi koupit notebook od via kdyz ani vlastne nevis jestli se to da nekde koupit. navic pokud jsi myslel tohle: http://www.heise.de/newsticker/meldung/90659 tak je tam napsane jen NEWS a navic ten budik zabirajici polovinu display je silenost a to dost hnusna.
- pE eLL

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 12. 2007 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @pE eLL: No asi myslel tohle www.linuxdevices.com/news/NS6962839488.html
nebo tohle www.laptopsarena.com/mx-nanobook-to-be-launched-in-korea ,ale nejvíce zajímavé se mi zdá spíše tohle http://www.youtube.com/watch?v=7uBQGXxCh9c , ale to už asi na práci moc nebude. Jinak ty VIA nanobook a jejich klony mají opravdu nevýkonnou integrovanou grafiku, proto to EEE bych řekl, že bude lepší, ikdyž to VIA má prý delší výdrž. Mít to lepší grafárnu, tak by ta VIA byla stoprocentně lepší.

- GOS

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 12. 2007 09:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @pE eLL: Aha. A pominu-li fakt, že ho má nějaká redakce, kde se skutečně dá koupit EEE? Zatím nikde! Tak co je tohle sakra za argument?
- ElCondor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 12. 2007 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Roman: Cena je v odlarech skutečně nižší. Ale jinak viš co. ěž si koupit EEE. Jestli máš pocit vlastní důležitosti, že mám já potřebu přesvědčovat o výhodnosti koupě toho či onoho, tak se skutečně nechej vyšetřit. Jsou to tvoje peníze, tvoje investice. Mě to může být u zadku LOL
- ElCondor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 12. 2007 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ElCondor: jj zatim se da koupit jen temer vsude v zahranici. a u nas jde videt v obchode zatim jen na predvadecich akcich nebo se da koupit na aukru.

zatimco tu slavnou viu si muzu max prohlidnout na obrazku.
- pE eLL

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 6. 2008 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ElCondor: Tak už jsem si ho koupil. Za 7900, počeštěný s ofic. WXP Home v černé barvě. Zatím trvá počáteční nadšení.
- Roman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 20:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dovolil bych si vyvrátit toto tvrzení "
Operační systém Windows neumí rozlišení 800x480, a tak lze nastavit pouze klasické 800x600"
Systém Windows XP umí všechny rozlišení od 640x480 škálované po 1pixelu. Můžete si to zkusit ve VirtualPC (po instalaci additions)

Takže by mělo stačit pouze poupravit ovladač k té integrované grafice.
- George eLzyx

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 12. 2007 07:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No mě jde na Win XP nastavit rozlišení 800x480 při 32b...

Stačí jen dát pravé tlačítko na plochu --> Vlastnosti --> Nastavení --> Upřesnit --> Adaptér --> Zobrazit všechny režimy --> vybrat 800x480, 256barev, 60Hz --> OK --> OK --> přepnout na 32bitů a hotovo! :)

Ale třeba to jde jen na mém počítači... :)
- Samsung1972

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 12. 2007 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace mě tam jde v tom Zobrazit všechny režimy vybrat rovnou 800x480 True Color (32 bitů), 75 Hz otázka jestli to jde i u toho GMA 900.
- GOS

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1. Asus Eee mam od 1. listopadu
2.Xandros se da behem 5 minut prepnout do "full desktop" tj. do normalniho KDE. Pod Windows jsem byl 10 let, pod Linuxem 2 mesice a mam rad oba systemy. Nemuzu se zbavit dojmu, ze autor vi o Linuxu uplne kulovy a proto nekolikrate implikuje, ze pro ty z nas, kteri jsme dospeli a moooc pracujeme, je nainstalovani Widli nezbytne. A prosim zadne flame-y. To je jako psat, jsem podnikatel a proto jsem nemhol mit Ford, ale musim mit Renault...
3. Klavesnice teda podle me moc dobra neni. Vlastne je to pro me jedine minus a skoro se bojim hrat bez externi klavesnice, aby mi vydrzela.
4. 10'' LCD verze se neplanuje, vizte eeeuser.com http://www.eeeuser.com/2007/11/14/rumors-about-10-eee-pc-8g-are-false/
5. Nejsem blonynka. Nestuduju zurnalistiku. Mam pomerne zdravy prehled o HW a rekl bych, ze vim, co od sveho PC chci a na vykonu mi zalezi. Krom "velkeho" IBM Thinkpadu jsem si proste poridil jeste "maleho", no. Jenom tak na hrani, noseni po meste a na prezentace v PPT. Co ma autor s tim strkanim do kabelek?
- JM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 12. 2007 00:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace OMG
2) Autor taky pise, ze s Linuxem nema zkusenosti a tatktez napsal, ze ON OSOBNE potrebuje Windows, protoze na tom ma zakazkovy pracovni SW. To, ze k Linuxu ztezi pripojis neco jinyho nez mass storage je taky nevyvratitelny fakt. Nikde nepise ze Windows jsou nutnost. Nauc se cist.
5) A co je komu po tom co jsi a co ne a cemu "rozumis" a cemu ne? Autor proste napsal o tom, ze se to libilo zenskym kterym to pujcil. Je na tom neco spatnyho zminit se o tom v jednom odstavci?
- 666 Diablo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 12. 2007 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace opravdu je vas bod dva fakt?

ja je tedy mozne ze muj fotoaparat funguje v jakemkoli dnesnim linuxu ale ve windows ani omylem (chce to nejake cd)!

je to obec PTP fotak...canon.
- DotaZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 12. 2007 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Připojuji k Linuxu spoustu úplně jiných zařízení než jsou ta s mass storage a nemám problémy (včetně mobilních telefonů Sony Ericsson). Nelžete. Nikdo mě nenutí si kupovat věci, které v Linuxu podporovány nejsou, mám na výběr spoustu těch podporovaných.
Tyto diskuse jsou tristní. O Linuxu v nich blábolí spousta lidí, kteří jej ani pořadně nevyzkoušeli a přitom hned ví, co tam funguje a co ne.... Opravdu smutné. Lidi, naučte se konečně poučovat jen o tom, co znáte.
- HM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 12. 2007 04:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace 2) Jasne, souhlasim s tim, ze je hodne hodne lidi, pro ktere ty XP jsou nutnost (spousta SW a HW), nebo proste nemaji dovod se babrat s necim na co nejsou zvykli. A vubec nic proti tomu. Chtel jsem poukazat na to, ze i defaultni Xandros je full OS a da se snadno prepnout do KDE.
5) Nikomu do toho nic neni, pravda. Oponoval jsem nazorum, ze si to koupi lidi jen kvuli designu (pokud mozno v ruzove barve), kteri nehledi na vykon.

Jinak je prima ze ta recenze vysla a mozna podle ni zkusim nainstalovat XP jako 2. OS na SD kartu.

Jeste ke zkusenostem: Eee fakt topi hodne. Aku ma 5200 mAh a bez setreni (wifi, hodne podsvicene, video a net) vydrzi tak 3.5h.

- JM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 12. 2007 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @DotaZ: Jinak měl jsem kdysi dávno Nikon, ten podporoval Mass Storage, ale pod Windows XP se mi počítač i foťák po připojení zasekl. :-D V Linuxu to jelo v pohodě a ve Windows 98 taky. Ale vím, že to byl určitě problém základní desky, na jiných, pokud to teda nebyl stejný tip jako ta moje, to nedělalo. A našel jsem fintu jak to rozjet. Připojit nějaký žravější hardware na USB a pak se to po připojení a připojit potom ten foťák, a už to jelo. Otázka jestli byl problém v napětí, nebo ve sdílení IRQ, ale jelo to jenom když jsem připojil tiskárnu nebo scanner, ale pokud to bylo nějaké wifi, klíčenka, myš, klávesnice, nebo něco podobného, nebo to všechno dohromady, tak se to stejně opět zaseklo.
- GOS

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 12. 2007 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @DotaZ: Nejsem si teď 100% jistý, ale u snad všech foťáků, možná dnes už i o Kodak-ů by to mělo jít na Mass Storage přepnout. Prošlo mi pod rukama mých či cizích foťáků už opravdu hodně, a až snad na dva nějaké shity, to šlo u všech přepnout na Mass Storage. Nejdéle to nešlo u Kodaků, ale tam by to už myslím mělo jít poslední nejméně 2 roky přepnout taky. Těch jsem ale v rukách moc neměl a v poslední době vůbec, tak nevím. Canon to měl myslím odjakživa.
- GOS

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 12. 2007 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace taky mam pocit ze autor nejak moc nechape v cem spociva prinos te veci (xandros os).

je to preci uplne obycejny linux. nepodporuje xvid? blbost, jen to tam proste neni. naopak co se techto veci tyce, tak instalace windows xp je krokem zpet.

a nefunkcnost nejakeho hw? casto se stava ze je to proste treba nakonfigurovat. vim velmi nezvykle, pro windowsaky, ale linux proste predpoklada ze ma tu cest s clovekem ktery vi co chce, a vi i jak toho dosahnout - a tedy vi co dela.
- DotaZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 22:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V práci jsem si s tím chvíli hrál, všecko to bylo super, akorát to docela topilo. By mě zajímalo kdy příjdou první kusy se závadami.
- Tomáš Kovalíček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 22:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkný článek. Je možné doplnit údaj kapacitě baterie (v článku je uvedená pouze výdrž) a spotřebou tohoto NTB? Stačí použít NHC (notebook hw control) - pokud to na tom EEE pofičí.
Předem dík
- stavi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 22:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Právě jsem se díval na HP 2510p s 1,2 ULV procákem - kapacita baterie cca 5300 mWh, odběr 8W, doba výdrže cca 6,5 h (wifi+bt zapnuto)
- stavi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 23:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vyzkoušíte také jiné distribuce Linuxu?
- Jiří Mrázek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 12. 2007 00:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zajímalo by mě, odkud pane Obermaiere čerpáte informace o 11" displeji, vynořují se informace o 8.9", teď o 11", už v tom mám trochu zmatek...
- abel kain

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 12. 2007 00:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mel bych dotaz: ten planovany model s vetsim LCD (at uz 10 ci 11") bude pri stejnych rozmerech notebooku nebo se pudorysne zvetsi ? Podle obrazku si nedokazu predstavit v tom viku o polovinu vetsi panel nez tam ted je.
- PetrT

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 12. 2007 00:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zdravim, je moznost nekde na www najit konfigurace a obrazky tech budoucich modelu EEE, ktere budou mit vetsi lcd? diky
- Petr Safranek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 12. 2007 06:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

co bude resit Eeee, az mobilni prirucka v keseni zastane stejnou praci...
njn, libi se me toto reseni pro "chude", ale nak to jeste neni to "prave orechove"...
jen takovy "nastrel",.... mobily umi vice...
- johnn

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 12. 2007 07:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace do mobilu nezalohuju fotky z fotaku (na ceste, na dovce apod), na mobilu nenapisu rozumny email (psat neco delsiho je utrpeni), na mobilu se nepodivam pohodlne na net. Mobil = nonOS hracka. Pokud myslite nejake chytre hracky, tak +- za cenu tohoto Asuse mate vse v mensim reseni (a to vcetne pohodlnosti). Nerikam ze je tato hracka spasa, ale rozhodne bych ji hned nezatracoval jako vy.
- PetrT

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 12. 2007 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace myslim, ze si rozumime....je to slusna vecicka... k "dokonalosti" ji chybi cena...
tato "hracka" by nemela prekrocit cca 4-5kkc vcetne OS..., tj. chtel jsem jen rici, ze podobny kus HW by mel byt dostupny za cenu "slusnehu" mobilu...
- johnn

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 12. 2007 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Vcelku souhlas, nicméně technická s tím zálohováním fotek - ono to vyjde stejně jako když ve foťáku vyměním kartu... :-)
- Roman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 12. 2007 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @johnn: on stoji slusny mobil 5k ? Dotovany mozna :-)
Kdyz se podivate ne ceny PDA (taky nemaji GSM modul jako toto), tak jsou cenou i tak jinde. Jasne ze je primarni pouziti jine, ale napr. misto pidi GPS navigaci bych si neco takoveho dokazal v kamionu predstavit (reseni s 14" ntb je zase moc velke a spatne skladne. Zvlast kdyz jsou na zapade cajti proti tomu).
- PetrT

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 12. 2007 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @PetrT: muj "milacek", motorola mpx220 stoji mene....
a pokud srovnam tento mobil s Eee, tak zatim vyhrava mpx...., zatim....
- johnn

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 12. 2007 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @johnn: Taky mám MPx220 - a popravdě, není to žádnej zázrak, ani výkonem, ani zpracováním.
Nebo je dle vás snad normální, aby se klávesnice "obtiskla" do krycího sklíčka displeje jen proto, že tam není žádná vůle?
Navíc nené Wi-Fi, malej displej ... jako "surfovadlo" nemá MPx proti Eee nejmenší šanci.
HTC Vox možná, ale pořád má miniaturní displej. PDA/MDA s VGA displejem jsou zase značně dražší než Eee - pokud to nejsou "mrzáčci" s 64MB RAM.

- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 12. 2007 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @[CZ]Hunter: krasne jsi v "kostce" shrnul chyby 220 / a ja souhlasim, zapomel's na nepovedeny fotak... /, ale... strcis ji do kesene a jsi ve svete....
tj. asi tak, Eee je nekolikrat rozmernejsi nez smart mobil a diky svym rozmerum by mel taky nabidnout vice, nez zatim nabizi...
a o mobilnich procesorch / phone /, se snad nema vyznam bavit...
- johnn

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 12. 2007 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @johnn: To by pak pro vás spíš bylo tohle. http://www.youtube.com/watch?v=7uBQGXxCh9c je to určitě menší než to EEE, vetší než PDA tudíž by se na tom mělo pracovat pohodlněji než s PDA a mobilem, ale už se to asi nevleze jen tak do ledajaké kapsy.
- GOS

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 12. 2007 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @GOS: to se nam to krasne rozjelo... :)

a ted jeste jedna vec, ktera Eee podle me chybi...
moznost dobijeni vlastni silou..., pokud si nekdo matne vzpomina na "hitlerovske svitilny z WWII"... :)
- johnn

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 12. 2007 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[QUOTE]S LCD panely má bohužel Eee problém a nedokáže správně rozpoznat nativní rozlišení panelu (ručně nastavit pod Linuxem nelze), [/QUOTE]

Doporucuji, aby se autor oznacil za verejneho mystifikatora a sel aspon na hodinu klecet na hrach :) Je mozne, ze tahle verze Xandrosu neumi detekovat LCD a "dokonce" tam na to ani neni zadne klikatko, ale rozhodne to rucne nastavit lze. Diky tomu, ze to bezi, jak jinak, na Xkach, tak se da v souboru xorg.conf nastavit cokoliv. Moznosti nastaveni by se daly srovnat snad jedine tak s PowerStripem.

Takze jedna rada na zaver. Az nekde budete chtit napsat, ze na Linuxu neco nejde, tak se placnete pres ruku. V 90% pripadu to neni pravda. I Oblivion si na Linuxu zahrajete. A o tech USB zarizenich to plati dvojnasob. Ano, je pravda, ze nejnovejsi USB hw obcas nefunguje. Ale vsadte boty, ze ho nekdo behem kratke doby rozchodi.
- Vodic

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 12. 2007 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ale tak kdyz si koupim zarizeni tak by sem chtel mit jistotu ze na tom OS pujde a ne doufat ze nejaky rusky programator mi na to udela ovladace a ja kdyz ztravim den na googlu ze je najdu.
Ale jasne, nekomu tohle vyhovuje.
- mustti

Reklama
Reklama