Zpět na článek

Diskuze: ASUS M2A-VM AMD690G HDMI - základ pro multmediální PC za 2000Kč

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 11. 2007 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim vsechny majitele teto desky! Mam ji par dni a resim problem se zvukovkou. Po nainstalovani WinXP SP2 jsem updatoval BIOS (posledni verze 1404 podle webu ASUS), nainstaloval ovladace k chipsetu, integrovane zvukovce od Realteku (ALC883 HD Audio, sitovce... Vse posledni verze z webu.. PC chci pouzivat jako dom. kino, takze navic jeste mam televizni kartu Leadtek Winfast DTV2000 H - instalace bez problemu. Vse by bylo OK, kdyby z bednicek vychazel zvuk. Ve spravci zarizeni je vse OK, msinfo32 - nikde zadny konflikt. Ad. spravce zarizeni - jsou tam dve zarizeni, ktera se podle me hadaji - Realtek High Definition Audio a ATI Function Driver for High Definition Audio - ATI 791A. Pokud zakazu pouzivani zarizeni ATI Funct....., prehraji zvuk (MP3, ...) ale nefunguji systemove zvuky (prihlaseni Win, apod.). Nesetkali jste se nekdo s necim podobnym? Napada Vas nejake reseni, aby bylo vse funkcni? Uvitam jakykoliv konstruktivni navrh k odstraneni tohoto problemu.. Dik za info - Baron
- Ivo Prášil

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 11. 2007 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímají mne možnosti nastavení PWM regulace v BIOSu této desky. Podle dostupných informací je možno PWM pouze zapnout, ale nic víc. To mi ve srovnání s možnostmi desky Biostar TA690G připadá velmi chudé a nechce se mi věřit, že by třeba v novějším BIOSu nebylo doplněno. Mohl by mi nějaký majitel této desky odpovědět? Skutečně se parametry PWM nedají manuálně ladit?
- MrQuick

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 8. 2007 21:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmm deska s HDMI vystupem, idealne vhodna jako HTPC a copak v recenzi asi tak chybi ? Taktovani na teto desce resi budouci majitel z pohledu HTPC opravdu jen okrajove (idealnejsi je QaC), ale podivne chovani s HDready LCD TV tu recenzent neuvede. Proc ? Proc jste testovali "HTPC" desku bez vyzkouseni toho k cemu je "urcena" ? Tato recenze je totalne k nicemu. Nerekla mi nic co bych si a) neprecetl jinde b) nevyzkousel na vlastni kuzi. Testovat ji pri pripojeni na LCDTV, byli byste asi prvni - podobne natvrdli jsou totiz i na vicero webech (SHW nevyjimaje).

ps: Toho Asuse jsem zkousel hned po uvedeni s puvodnim biosem, ted tu mam Foxcona s 690V, tak jsem zvedav, jestli se neco po tech dvou mesicich zmenilo. Imho ne.
- PetrT

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 8. 2007 22:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Částečně souhlasím s PetremT ohledně (ne)vyzkoušení LCD televize, ale jinak si myslím, že recenze částečně přínosná byla. Přecijen recenzí desek s AMD 690G čipsetem není mnoho.

Pro autora malý vkaz: na gramatiku upozorňuju asi po druhý v životě a ne proto, abych prudil nebo dělal chytrýho. Ale je škoda, když celkovej dojem z odbornýho textu kazí "prvňáčkovský" hrubky.
př.: 1. část - "je my záhadou"
A taky ty čárky, občas člověk musí člověk přečíst větu dvakrát, než pochopí, jak to autor myslel. Ty čárky zkrátka jsou důležité.
- black_rider

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 8. 2007 22:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Dobrý den, výtku plně chápu, bohužel v mých možnostech nebylo aktuálně desku vyzkoušet na HD, protože nevlastním výbavu k tomu určenou :( ... snad se to brzy změní, z tohoto pohledu souhlasím, že recenze neobsahuje vyzkoušené všechny aspekty této základní desky ...
- DigitalDooM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 8. 2007 23:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Poslu ti (vam) pdf s instrukcema. Pokud bude cas a chut, zkuste to a napiste vysledek. Dalo by se tim castecne otestovat zda je ci neni deska vhodna k TV.
- PetrT

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 8. 2007 22:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nebylo by tedy od veci dopsat do recenze i pasaz o vedomem vynechani testu s TV.

PS: ten Foxcon prekvapil. Sice jsem ho na LCD TV zatim nezkusil, ale pres PowerStrip jsem mu vnutil 1366x768/50Hz. Toto vubec na Asusu neslo - proste tam nebyla moznost pridat vlastni rozliseni - tehdy to byla X1250, nyni X1200 (takto ji detekuji drivery). Od minuleho testovani uplynulo dost vody, takze se mohly vyladit drivery, bios ci samotny powerstrip. Zitra zkusim desku pripojit k TV. Na Asusu se mi sice primo pres Ati drivery podarilo dat 1366x768, ale TV toto nastaveni detekovala jako 1080i. X1600 i X1950 s tim problem nemela.

Zitra pridam dalsi zkusenost.
- PetrT

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 8. 2007 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @PetrT: tak jsem dnes zkusil 690V na TV - PowerStrip sice umozni nastavit 1366x768/50Hz, ale TV jede porad 1280x720. Takze dalsi deska, ktera se pro me nehodi na HTPC. Zustavam u x1600Pro, kde vse funguje jak ma.
- PetrT

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 8. 2007 08:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @PetrT: Dobrý den,
bohužel testovanou desku jsem již musel vrátit, ale jeden spolupracovník ji má doma ve svém PC, takže mu to přeposílám a uvidíme, co zjistíme ... díky za tip i mail :)
- DigitalDooM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 9. 2007 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @PetrT: Tak to jsem blázen, mně tento Asus běží naprosto bez problémů nativně s LCD HDready Samsung.
- klookan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 8. 2007 22:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Kdo dneska ma HD TV? Uz vysilaji v HD? Jeste ne, tak co sokujete. Dneska tu mame eru digitalniho vysilani. Mame LCD TV ale bez HD. V dnesni dobe je HD jeste zbytecne. Je sice fajn mit dneska TV s HD podporou, ale nez se HD objevi tak si mezitim koupim dalsi 3 TV.Recenze na tuto desku se mi libila, nejen ze planuju sestavu dle nejnovejsich technologii a prijatelnych cen, ale taktez me laka predtava mit doma HTPC za prijemnou cenu a opravdu se vlezu do 5500Kc...jen to koupit a mit ty zbytecne penize na to. Jinak recenze byla fajn a my se urcite spokojime s chybejicim HDMI vystupem, protoze nase LCD TV nema HDMI vstup.Nevim, jaky je rozdil mezi D-sub, DVI a HDMI a uz mi ty zkratky lezou krkem. Navic by se hodil udelat nejaky maly clanecek o tom, jaky je rozdil, co se tyce vykonu, kvality a nevim ceho jeste v porovnani VGA, DVI a HDMI. JInak ja jsem spokojen. Klidne zde mohou byt recenze na stocky desek od AMD pro ATX format. Myslim si, ze priznivci AMD procesoru potesi recenze normalnich pocitacovych desek, ktere se svou cenou vlezou dejme tomu do 2000 nebo do 3000. Jo a opravdu je zbytecne mit UV sloty a ruzne barevnou desku. To uvitaji tuneri, ale ti, kteri chteji mit proste dobrou desku, aby jim fungovala, ti nepotrebuji mit tyto kravinky. Az budu mit milion KC pak si neco takoveho klidne koupim :-D
- Adam Škovran

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 8. 2007 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace > Nevim, jaky je rozdil mezi D-sub, DVI a HDMI a uz mi ty zkratky lezou krkem.

Tak u tohoto jsem se fakt zasmál. Adame, dík za super pubertální příspěvek. Radši ještě chvíli články jenom čti a čerpej informace než začneš něco psát do diskuse.

Jinak samozřejmě "ano", HD má, a bude mít zpoždění v televizním vysílání, ale kdo chce může si ho již užívat v dalších oblastech. Já si doma v obýváku v pohodě na LCD TV serfuju na internetu, emailuju, prohlížím fotografie. Mám i několik filmů v HDTV. Hry mají vyšší rozlišení už dávno. Trailery a herní videa jsou v HDTV na internetu již běžně. Kdo chce, má možnost si pořídit PS3 či Xbox360.
- TH

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 8. 2007 00:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevíte někdo, které z těchto grafických řešení je výkonější ve hrách (samozřejmě starších) ?
Stačí mi alespoň přibližně.
- black_rider

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 8. 2007 08:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no podle mě to druhé, nemluvě o kvalitě obrazu ... ale myslím, že pokud si chcete občas něco zahrát, že vás investice dejme tomu 2500 do HD2600XT nezabije a tu hru si vychutnáte více ;)
- DigitalDooM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 8. 2007 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Díky za odpověď.
Což o to, jednou si nějakou slušnou grafiku pořídím, ale ze začátku zkusím co umí integrovaná grafika:)
Navíc očekávám, že podobná cenová revoluce, podobná té na poli procesorů, v grafických kartách teprve přijde...takže vyčkávací strategie:)
A jinak asi půjdu do nVidie, protože to vypadá, že má pro Linux lepší ovladače... A Linux bych chtěl vyzkoušet...
- black_rider

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 8. 2007 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @black_rider: No takhle, netvrdím, že si na HD2600XT a vůbec grafikách v této cenové realci nějak úžasně zahrajete, ale rozhdoně daleko více než na integrovaných, smůla jen, že na těchto slabých grafikách je podpora DX10 jen na ozdobu ... je to prostě otázka financí, jak moc si tu občasnou hru chcete užít :) BTW: linux a ATI HD2600, to není moc dobré spojení zatím :( to raději volte Nvidii 8600GT je to výkonem +/- to samé, ale s podporou pod Linuxem žádný problém ...
- DigitalDooM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 8. 2007 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @DigitalDooM: Jo všechno je to holt o kompromisech...
Přesně po 8600GT pokukuju, počkám, až ještě trochu zlevní. A jestli zlevní,tak zlevní třeba i GTS verze a nebo i řada 8800...uvidí se.
Ještě jednou díky a hezký slunný víkend!
- black_rider

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 8. 2007 00:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace x1250 vychází jak bylo napsáno z x700 coz je vcelku radeon 9700,takze natrhne i muj starej 9600xt na kterym si v klidu hraju halfLife epizodeOne 1600x1200 (oproti 7500 je výkon x1250 dvojnásobný)
- gigi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 8. 2007 02:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

čipová sada AMD690V, ta však již neobsahuje integrované grafické jádro od kedy?
- tomino.ke

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 8. 2007 02:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

precital som si tento clanok pozorne - nechapem co je to zac? Popis skatul s balenia dosky?
Sam tutu dosku vlastnim, precital o nej recenzii viac ako dost, ale:
1. spominat vlastnosti a tie neotestovat - grc (video, autor si nedal namahu zohnat si nejake HD video? Preco?)
2. spominat nejake porovnania a potom ich ne..
sorry, nemam chut ani pisat - ktop chce fakt dobru recenziu+skusenosti, nech si kukne konkurenciu. Komu staci popis skatuloveho balenia, ten hladat dalej nemusi.
- tomino.ke

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 8. 2007 08:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace kde v ČR/SK tuhle desku testovali podrobněji? Co se vám na tom nezdá? situaci s HD jsem vysvětlil výše a zbytek tam je ... je to jednoduché, stručné - dělám takové recenze, které mě osobně řeknou nejvíce - HD test by tam být měl, to souhlasím, ale bohužel vybavení nebylo a musíme vyjít s tím, co máme ....

- DigitalDooM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 8. 2007 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Opacne.. Napiste mi, kde ste co testovali?
Jedine co som si vsimol, tak to to, ze:
1. neviete ze 690V ma integrovanu grafiku!
2. Jediné, co po technické stránce možná zamrzí, je stálá přítomnost staršího typu kondenzátorů, kterými se deska jen hemží. > akoze v com je s nimi problem?
3. taktovanie - dosiahli ste hodnoty, kt. nikto iny nikde len tak nedosiahol
4. Navíc deska není stvořena pro taktování, ale spíše pro vysoký výkon při zachování nízké spotřeby >aky vysoky vykon a nizka spotreba? To ako procesor v tej doske ma nizsiu spotrebu ako by mal v inej doske? Alebo vyssi vykon ako v inej doske?
Aka bola spotreba? 10W? 100W?
5. Na druhou stranu by možná bylo v rámci určení desky možná na místě vyzkoušet podtahování procesoru – tedy chod na co nejmenší spotřebu. CoolnQuiet je na co? Co ziskate podtaktovanim? Nejaka tabulka ci len kec?
6. Taktovat lze samozřejmě díky různým softwarovým utilitám od výrobce i v samotném operačním systému. > by ma zaujimalo s cim od vyrobce? Ja k doske nic nedostal - iba sledovac teploty.
7. Tuto základní desku jsme jinak testovali na jiné sestavě, než běžně testy provádíme, takže nemůžu posloužit srovnáním s dříve testovanými deskami. Pro srovnání jsem tu ale měl dva modely jiných desek, takže nějaké menší srovnání nabídnout mohu. Bohužel to nebude žádná deska s integrovanou grafickou kartou, což by bylo zajímavější. > takze nemam, ale i tak nieco napisem?
8. Bohužel to přímo nemám s čím číselně porovnat, ale pokud zapátrám po internetu prostřednictvím pana skoro vševědoucího Googla, tak .. > toto ste mali napisat nazaciatku, clovek si mohol najst recenziu hned a nie citat popis skatule a dosky, co mu inymi slovami napise dokonca i menej ako info na webe vyrobcu.
9. atd. atd. odkopcit by som musel komplet clanok (je mi z neho zle!)

Ak clanok nazvete recenziou, bolo by fajn, keby vypadal aspon ako tento http://www.svethardware.cz/art_doc-DFCFF1245BC1D3F9C125731D0070AFDB.html alebo tento
http://www.svethardware.cz/art_doc-E6B6622326754D42C125731D007100B0.html

V podstate vy ste neotestovali nic! Iba pretaktovali procesor tak ako nikomu sa to nepodarilo, predpokladam ze az tak, ze ste pockali ci vam naskocil bios - a nie ze by ste pri tom i pracovali vo win, spustili zatazovy test.

ale i tak zaver je najlepsi!
Jako klad připisuji malé rozměry, takže ji lze bez potíží osadit do malých skříní, které díky snižování spotřeby komponent a rostoucí popularitě domácích multimediálních center, získávají na oblibě. .. Nicméně kvalitně chlazenou skříň dnes považuji za absolutní samozřejmost a standard, takže není v této oblasti desce co vyčítat a za případné problémy si mohou vesměs uživatelé sami – chlazení skříně tu není pro srandu králíkům a rozhodně ho neděláme jen k ochlazování základní desky osazené pasivy.
Takze ju odporucate do malych skrin, ale zaroven chcete aby ludia pouzivali aspon 5 12cm vetrakov?
Som zil do ted, ze ludia chcu pouzivat co najmenej ventilatoprov, chcu najnizsi mozny hluk, vyberaju si pasivne chladene dosky, grafiky.. a chcu aby to bolo i co najmensie.
clanok je grc! keby mi z neho nebolo zle, nepisal by som! fuj - fuj a este raz fuj!
- tomino.ke

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 8. 2007 10:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nic proti ale je to napsane tak jako bych sel do obchodu koupil tu desku a vypsal par zakladnich faktu coz se me zda trochu malo na profesionala ne?

Shodou okolnosti sem nedavno cet recenzi na podobnou desku od jine firmy se stejnym chipsetem u konkurence a muzu rict ze ta recenze byla uplne o necem jinem.

http://www.svethardware.cz/art_doc-E6B6622326754D42C125731D007100B0.html

posudte vsichni sami.

Je to jen ilustracne ale takhle bych si nejak predstavoval spravnou recnezi ne tohle *.nfo co tu je.
- Macyn

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 8. 2007 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @tomino.ke: vaše výtky srhnu do jediné odpovědi, na co bych dělal recenzi stejnou jako dělá SHW, když už je dělá on? Navíc, mě osobně se recenze na SHW nelíbí opičit se po nich nebudu ... prostě a jednoduše každému se líbí něco jiného, chápu že vám tahle review přijde jako povrchní a nezcela technická, ale to je účel a zaměření. samozřejmě mě nic nebrání udělat stejně technicky vyhotovoenu recenze jako na SHW, ale mě se taková jako autorovi článku nelíbí, tak proč bych ji dělal :) Nikdo vám nebere, že se vám tamta líbí více - prosím, ale já se po SHW opičit nebudu, navíc se s recenzemi soustředím na jinou skladbu čtenářů, než má SHW ... berte to prosím tak ... Za chybějící test HD se omlouvám, být tam měl, ale já osobně nic takového nepoužívám takže potřebné vybavení nemám ani se o něj nezajímám, nicméně to že to deska umí v článku zmíněno je, to že to není vyzkoušeno je nedostatek, který přiznávám a mrzí mě, že jsem to nemohl vyzkoušet ...

- DigitalDooM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 8. 2007 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Macyn: Recenze desek s 690G na SW jsou stejne nahovno jako jinde...nic noveho nikomu nereknou (vse je napsane 100x jinde) a to co by cloveka s HTPC mohlo zajimat tam neni.
- PetrT

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 8. 2007 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @DigitalDooM: ok, pokial vasim cielom je pisat clanky bez faktov, ok, necham Vas tak.
Osobne budem radsej venovat svoj cas recenziam, kde pouzivaju fakty, merania potvrdzujuce ich tvrdenia.
Na vsetko ostatne mi staci web vyrobcu a stiahnutelny manual.
- tomino.ke

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 8. 2007 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @tomino.ke: Nikdo vám nebrání, tak mě prosím vás nechte u mých jednoduchých, povrchních, ale pro mnohé naprosto dostatečných recenzí :) Možná časem dostanu chuť na nějaké to větší psaní a popisování a možná se najde i stylově přijatelná recenze pro Vás :) Omlouvám se, že takhle to tedy není ...
- DigitalDooM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 8. 2007 03:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Naprosty souhlas recenze je pekne odflakla.Cekal sem aspon nejake grafy teplot pri ruznych situacich pac tyhle chipsety se hreji slusne, nebo test jiz s vise zminenou TV.
Musim rict ze za konkurenci mate co dohanet:(
- Macyn

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 8. 2007 07:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace hmmm ... tak mi ukažte recenzi v čr/sk kde je ta recenze podrobnější ... situaci s HD jsme již vysvětlil a vše ostatní tam najdete ..
- DigitalDooM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 8. 2007 04:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Teploty na pasivech se v závislosti na zátěži pohybovali v rozmezí od 30-60°C ve schválně nechlazené bedně, i když tou bednou byl BigTower, což je proti minitoweru celkem rozdíl.
> ta veta, to je poklad!
- tomino.ke

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 8. 2007 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace a) mate tu desku pripojenou k HDready TV ?
b) muzu vam poslat email s instrukcema ohledne powerstripu s tim, ze byste chtel neco zkusit ? Zabere to cca 10 minut a dva restarty PC :-)
- PetrT

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 8. 2007 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Citujem z recenzie autora :
"Kromě AMD690G existuje ještě čipová sada AMD690V, ta však již neobsahuje integrované grafické jádro a jako taková do jisté míry nemá to, co je právě na sadě AMD 690 mnoha uživateli ceněno nejvíce."
To je pecka, neviem ako moze robit recenziu ked ani cipest nepozna, 690V ma integravanu grafiku X1200 ktora ma nizsi takt, nema dvi a este par veci..., no je skoro rovnako vykonna.

- Ing.Pavol Kapral

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 8. 2007 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to chyba, omlouvám se, špatně jsem si nastudoval specifikace čipových sad ... rozídl AMD690G a V je v tom, že V je jen X1200 a nemá HDMI ani dva nezávislé výstupy apod. AMD690V má integrované grafické jádro, ale nemá již to, pro co je ceněna AMD690G ... je to chyba, přiznávám ji bez mučení, bude to orpaveno abychom nemátli další uživatele, omlouvám se ještě jednou ...
- DigitalDooM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 8. 2007 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

otestujte Biostar TA690G, jde najit o dve stovky levnejc, stejna vybava, navic zapouzdrene civky a aspon par polymerovych kondenzatoru, podle me pak zmenite pozici nejlepsi desky pod 2000,-
- Hrochy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 8. 2007 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Myslis tuhle ?
http://www.pctuning.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=8671&Itemid=43&limit=1&limitstart=2

:-))
- PetrT

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 8. 2007 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[CODE] [/CODE][CODE] [/CODE][CODE] [/CODE][B]undefined[/B]
- Jan Pacek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 8. 2007 16:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle neni recenze, neni zvykem aby autor kritizoval jineho ale tohle je uz trochu moc ... takto se recenze nedelaji, to muze byt umistene na nejakem bezejmenem blogu ale ne na PCTuning!
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 8. 2007 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Něco bych na to řekl, ale radši ne, jak víme u tebe to nemá cenu. Hleď si svých pekelných recenzí u většiny kroutíme nevěřícně hlavou. Máš tu smůlu, že testujeme stejné desky - navíc když dostanu přímo některé desky po testování na PCT, tak je to vážně síla. Kdybych netestoval to samé, tak bych řekl že ve svých recenzích mluvíš úplně o něčem jiném. Nicméně nehraji si na profesionálního recenzenta, že všechno vím, znám, všechno mám a všude jsem byl. Mám svůj styl (jakkoli neohrabaný se může zdát), který je jednoduchý, nekomplikovaný a svým způsobem povrchní. Mě to tak stačí. Vím pro koho píši a pro koho ne. Znám své nedostatky i nedostatký výše uvedeného článku a pracuji na jejich odstranění. Dal jsem si práci s článkem i s testováním desky a mohu tedy představit a poreferovat pro ty, které to zajímá. Těm, kterým ne mohu jen slíbit, že se budu postupně snažit sám sebe i své články zlepšovat, a to jak pro svůj svůj "bezejméný blog" :), tak pro spolupracující weby idnes.cz, živě, PCT, CDR-Hard a další weby se kterými si vzájemné spolupráce ceníme ... Zdraví a pozdravuje DD.

- DigitalDooM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 8. 2007 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nezlobte se, ale asi to neni na Vás, ale spíše na redakci, když argumentujete takto. Ale přece, PCT je PC Tunning a vy se na jeho webu snažíte tvrdit, že víte pro jako cílovou skupinu píšete, jak sám přiznáváte "svým způsobem povrchní články". Pokud se nepletu, měl by se tento server ze své podstaty věnovat ne osvětě pro, nezlobte se za ten výraz, LAMY, ale kvalitními články pro zasvěcené čtenáře, kteří chtějí ze své techniky dostat co nejvíce užitné hodnoty. Když si někdo koupí takovouto deksu, opravdu asi těžko proto, že by na nich chtěl přetaktovávat, ale typicky právě pro HTPC. To je cílová skupina výrobce tohoto produktu kam tento produkt míří a to by měla být cílová skupina i pro recenzenta. Takový potenciální zákazník se ale pro toto určení nedozvěděl z recenze zhola nic, neboli žádné zkušenosti s připojením HD ready televize, žádné vyzkoušení v HTPC case a měření hluku a teploty v něm, žádná zkouška instalace DVB-T či DVB-S tuneru, žádné zkušenosti s instalací WIN Media center ed. nebo LIN - distribuci s tímto určením (moc se neorientuji, možná Myth apod). Nebo si opravdu myslíte, že si tuto desku koupí přetaktovávač? Podle mě je tato recenze samoúčelová, a pokud se hodí na ddworld, o čmž vážně pochybuji, určitě nemá co dělat na PCT. A pokuste se příště kritiku svých článků chápat spíše jako námět k zamyšlení, co změnit, když jí je tolik podobně změnící, ne jako nějaký osobní útok, který musíte odrazit. Díky Martin Syrovátka
- Martin Syrovátka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 8. 2007 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Martin Syrovátka: Zdravím Vás, Záleží na tom, kdo "kritiku" napíše. Nemohu samozřejmě mluvit za PCT, to je jejich píseček, nicméně jako pravidelný čtenář tohoto webu nesouhlasím s tím, že by tyto stránky měly být pro GURU a ne pro Lamy. Myslím, že by měly být pro všechny. Abych tedy vysvětlil zaměření článku, jednak se soustředím na běžné lidi - mé články totiž čtou ve velké míře lidé hledající vhodné komponenty pro svou novou sestavu, ale kteří se nezabívají počítači běžně, to díky mé spolupráci s technet, kam pravidelně přispívám, pro ně tedy musí být článek plně pochopitelný, stručný a jasný a svým způsobem povrchní, protože více by je mohlo odrazovat. Omlouvám se tedy znovu, že pro vás jako GURU byl článek nedostatečný, nicméně cílovou skupinou pro které byl článek určen jsou běžní lidé, hledající cenově přístupnou základní desku do svého stolního počítače. Zmínka o tom, že ji lze použít i do domácího centra je jenom okrajová, ale chápu, že by jste jako zájemce právě o takový počítač ocenil více informací tohoto druhu ...Myslím však, že většina lidí tuto základní desku vyhledává pro její nízkou cenu pouze pro běžný počítač a pro ně je tento článek určený plně dostatečný a takový lidé jsou i na PCT (já osobně dělám receze tak, jak by zajímaly mě, s informacemi taakovými, které bych jako zájemce o tuto desku rád věděl a mám rád jednoduchost.). Samostatnou recenzi, či článkem na téma HTPC vám bude muset posloužit někdo jiný, mé zaměření to není, tato oblast mě stručně řečeno vůbec nezajímá, ale nevylučuji, že někdy v budoucnu zařadím i testy těchto schopností, dostaneme-li k ruce ještě někdy podobnou desku, jinak desky testuji pro účely běžného počítače a uživatele. Omlouvám se, že jsem vám tímto článkem nepomohl, snad příště. Já kritiku beru, jako jeden z mála autorů pod svými články slušně reaguji na dotazy a výtky a to i pokud diskuse není zrovna slušná. A můžete se podívat jak na dd/world, tak na na technet, živě atd. Samozřejmě si rád nechám poradit co zlepšit atd. ale stále píši zejména tak, jak by to zajímalo mě :)

- DigitalDooM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 8. 2007 00:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Martin Syrovátka: Nezlobte se, ale tento server je pro lamy uz hooodne let. Svuj nazev naplnoval pouze prvnich par let od zdrodu. Po slouceni se Zive sel do kytek a po osamostatneni zustalo vse beze zmeny.
- PetrT

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 8. 2007 21:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Martin Syrovátka: To je vtipné, nebo možná spíše smutné, název Vašeho serveru byl redakčním systémem vyhodnocen jako -s-p-a-m-
Ještě oprava, chtěl jsem řící "tolik podobně znějící"...
MS
- Martin Syrovátka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 8. 2007 00:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @DigitalDooM: Jo diky za odpoved, OK, chapu, treba se nekdy dockam pozadovane recenze od nekoho jineho, nebo treba i v budoucnu od Vas, co neni muze byt.
- Martin Syrovátka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 8. 2007 00:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @PetrT: Jo to mate asi bohuzel pravdu. Jakesi vlastovky tu obcas jsou, kdyz lepe zpracovali metodiku testovani LCD, rikal jsem si "dobre", ale kdyz v poslednich testech LCD vidim, ze ani tu metodiku plne nedodrzuji )chybejici nektere testy), nez aby ji pripadne doplnili a ze se zde obevuji takovehle clanky, musim Vam dat za pravdu. jenze pohledejte takovy server, SH takovy plne taky neni, navic jak je nize trefne napsano, s posilanim do prdele diskutujicih.
- Martin Syrovátka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 8. 2007 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @DigitalDooM: no rozhodne zasluhujes "+" za ochotu reagovat pod stale stejne napadajici reakce :-) OBR by je davno poslal do prdele, ze OBRe ? :-D

IMHO to byl nevhodny vyber desky. Variantu bez HDMI (ciste s DVI) bych jeste chapal jako desku do homePC, ale kdyz uz to ma HDMI, tak jedine pouziti je k TV.
- PetrT

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 8. 2007 19:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj, nikde nemůžu najít, co je v tom použito za čip pro firewire. Mohl by být někdo tak hodný a podívat se? Konkurenční Gigabyte GA-MA69G-S3H má vysoce spolehlivý čip TI, ale tady bude asi VIA (v lepším případě) nebo ještě něco mnohem horšího. Je to pro mě dost podstatná informace, protože hodlám připojovat FW zvukovku a TI je sázka na jistotu.
- phanatic

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 8. 2007 08:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak konečně recenze na AMD ale naprosto zbytečná, kolik lidí si asi pořídí tuto desku?:-(
- Fan Fanyhur

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 8. 2007 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Cože? Tahle deska a podobné se stejnou výbavou mi tedy připadají jako jedny z nejzajímavějších kaufů v současné době. Jistě, není to nic pro extrémní přetaktovávače a honiče bodů v 3D marku, ale jako základ PC pro běžnou práci domů, do kanclu, na sledování videa nebo jako upgrade staršího stroje je to naprostá bomba. Hlavně to má v základu DVI a možnost dualheadu. Už rok čekám, kdy něco podobného udělá intel. V tomhle segmentu nemůže absolutně konkurovat.

- phanatic

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 8. 2007 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pokud bych nyní uvažoval o koupi desky, tuto bych do výběru zahrnul určitě. Společně s nějakou deskou od Gigabyte. Jsou to desky primárně určeny pro uživatele, kteří nemají zájem taktovat, nepotřebují 20x USB, 2xGbit lan apod. Stačí jim obyčejná deska. Proto si myslím,že si zákazníky najde a nebude jich zrovna málo.
- J S

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 8. 2007 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Autor aspon mohl v zaveru vyzdvihnout podle me zavazny nedostatek teto desky, zvlaste kdyz jine desky s touto chipovou sadou jsou na tom lepe uz od prvopocatku a zvlaste potom, co AMD vydalo pred mesicem novy referencni BIOS, ktery nedostatek odstranuje take. Tim nedostatkem je nemoznost podrobneji nastavit casovani pameti v BIOSU (tudiz kupovat cokoliv jineho nez s CL5 nema smysl, BIOS stejne SPD pameti ignoruje a nastavi CL5). Dalsim nedostatkem je prehrivani chipsetu kvuli nedostatecne dimenzovanemu pasivu a tim padem temer nemoznost pouziti do mATX skrine, kde preci jen vytvorit vhodnou cirkulaci vzduchu byva daleko vetsi problem nez v klasicke skrini. Nebyt techto dvou veci, tak se jedna o kousek HW, ktery by v levnem PC nebo HTPC sedel jako *** na hrnec.
- tequilla

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 9. 2007 17:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím.
Pokud koupím externí grafiku ztratím výstup SPDIF - musím koupit bracked. Poradíte mi který je "kompatibilní" ?

Děkuji
- Roman Rajnoha

Reklama
Reklama