Zpět na článek

Diskuze: Asus ROG CG 8890 – extrémně výkonná sestava za sto tisíc

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Bennie
Bennie
Level 1 Level 1
4. 12. 2012 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ten index 7,6 ve Win 8 je nějaký divný.

Stejný index hází we win 8 pro můj komp Core i7 870, radeon 5970, SSD a nejslabším článekm se skore 7,6 je ta grafika.. u takovéhle mašiny bych čekal o něco víc...

jiricek_k
jiricek_k
Level 1 Level 1
22. 11. 2012 07:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

při rozkliknutí této části článku jsem se lekl, že autor článku použil fotku z nějaké sestavy ze supermaketu...pc sestava za 100K by si zasloužila zdroj s modulážní kabeláží a ne takový jaký tam je...kdyby ho alespoň nalakovali na černo, ta barva je příšerná...jinak asi u sestavy není co vytknout a jistě by se našli tací co za 100K postaví ještě lepší herní pc i s vodním chlazením...

Rasio
Rasio
Level 1 Level 1
28. 11. 2012 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jiricek_k Před měsícem jsem upgradeoval své PC. Maximus V Formula, i7,GTX670, Obsidian 650D, 8GB Corsair GT 2133MHz, a cena 30 tisíc. Za 100 bych si představoval něco, čím se budu při pohledu dovnitř kochat, tak jako se kochám u své sestavy. A oni takhle výkonný hw nacpou do bedny, která je ošklivá, nepraktická, hlučná, vidět dovnitř neni, a jak bylo již napsáno, při pohledu dovnitř má člověk pocit, že kouká na case z Tesca. No hnus. A vodní chlazení na procesor za 1800? No si děláte srandu ? Když jsem poptával na alphacool chlazení na svoji sestavu, nabídli mi kompletní chlazení ( cpu, vga, deska ) za 12 tisíc. A je to pastva pro oči, má to skvělou účinnost, a není to téměř slyšet. A co ta správa kabelů? Ježiši. Nezbývá než říct, že pro tuto sestavu nemohu jinak, než dál palec dolů. Chudáci Ti, kteří jsou líní, a nebo neumí sestavit vlastníma rukama pár kusů hw.

febrik
febrik
Level 21 Level 21
22. 11. 2012 07:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemůžu si pomoct, ale podobnou sestavu bych doma nechtěl. Troufnu si říct, že mám výkonnější řešení a to jsem použil právě zmiňovaný i7-3930K, nataktovaný na 4,7GHz a provozovaný na vzduchu (jsem konzerva, já vodu v PC vidím prostě nerad a Noctua NH-D14 SE2011 CPU bez problému uchladí a je pro mě asi to nejlepší řešení). Sestava mě zdaleka nevyšla na takový šílený peníze a přitom jsou provozní vlastnosti určitě lepší, než u popisovaného Tytanu, PC sice je slyšet i v klidu, ale nejde o nic nepříjemného, v zátěži se hlučnost zvýší jen minimálně (a to jí mám posazenou v "ďouratým" HAFovi). Bez výčitek svědomí bych každému, alespoň trošku zdatnějšímu jedinci doporučil postavit a vyladit si za nižší částku podstatně výkonnější mašinku.

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
22. 11. 2012 16:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@febrik Osobně bych volil výrazně větší SSD, možná 2x 512GB za cca 20 000, a možná spíš SLI GTX680 než GTX690. možná bych trochu šetřil na procesoru...
A rozhodně bych si už NIKDY nekoupil počítač s pečetí chránící proti otevření a vyčištění od prachu apod. Chápu, že jsou lidi, kteří nezvládnout zapojit další harddisk a pečeť je pro jejich ochranu, ale já ji nechci.

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
22. 11. 2012 07:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@febrik S tím samozřejmě souhlasím, v dnešní době ale bere i PC spousta lidí jen jako spotřební zboží a nehodlají se z nedostatku času nebo lenosti zabývat stavbou. Právě pro ně jsou tyto sestavy určené, jeden den koupí a druhý už hrají. Z Asus vím, že i přes většinou vysokou cenu se jejich hotové sestavy Tytan prodávají opravdu dobře, tedy zájem je.

febrik
febrik
Level 21 Level 21
22. 11. 2012 08:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier Určitě takový lidi znám a částečně je i chápu, ale nesmířil bych se s tím, že se u podobně našlapané sestavy musí opravdu dělat kompromisy a divím se, že jim není líto vyhozených peněz, když můžou mít výkonnější stroj o desetitisíce levnější. Ale každopádně je Tytan jedna z těch zajímavějších hotových sestav a nedá se říct, že by byla kdovíjak odfláknutá (i když za ty kabely bych jim dal přes držku), nebo vyloženě špatná.

ulver
ulver
Level 1 Level 1
22. 11. 2012 08:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier Hmm tieto "namakane" zostavy nemusim. Za cca 1000eur si poskladam vlastnu "ROG" masinu na hry. :-)

venox
venox
Level 1 Level 1
22. 11. 2012 07:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tiez sa priklanam ku zubozenemu stavu kablov a predlzovak na ATX konektor ma dostal! Zdroje s modulaznym systemom tiez moc nemusim co spoj to strata a prechodovy odpor. Keby som v praci poskladal takto hnusne PC asi mam ihned vypoved, davame si velmi zalezat na vnutri a riadime sa heslom > ked to vyzera dobre vo vnutri obycajne to aj dobre chodi :D

StepanPepan
StepanPepan
Level 1 Level 1
22. 11. 2012 09:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na produktových fotografiích je vidět nějaké otevírání krytů a nasávání vzduchu - v recenzi o tom nejenom že nejsou vůbec žádné skutečné fotografie, ale ani to tam není pořádně popsané a vysvětlené. U takto zajímavé (nebo podivné nebo jak chcete) skříně bych očekával, že se jí bude věnovat mnohem větší pozornost, z tohohle pohledu mi recenze připadá nedostačující.

Riku
Riku
Level 1 Level 1
22. 11. 2012 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak hnusnou skříň jsem dlouho neviděl, z venku strašný, ale ze vnitř? PROBOHA!, komp za 100 litrů a vypadá to jak kdyby to naskládali do nějakýho eurocasu, to je šílený. Cablemanagement taky na nic, všechno na nic. Kdyby ty komponenty vyskládali na krabici od základní desky tak udělaj líp. Jdu blejt :roll:

oldrick
oldrick
Level 1 Level 1
22. 11. 2012 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako je to určitě zajímavá sestava, kdy nejdražší na tom je CPU a GK ale to by sme si před X lety taky pořídili za stejné peníze...
V tuhle chvíli bych se spíš přikláněl, tedy kdyby byly korunky rozhodovat se mezi PC/NB. Přeci jen to NB(herní) je skladnější a čapnout ho, dát do báglu a hurá třeba na chatu...
asi sou tam nedostatky, mne zaráží vnitřní nátěr CASE na odpudivou základovku šeď a jaksi sem nepochopil redukci u zvukovky Xonar. I když nejsem zastáncem, těchto big max view Case... tak na tom Case je jediný šikovný ty 4 USB a ty rozdělený čtečky ale radši bych to viděl na jiném CASE.
Aspoň je vidět, že to výrobce nemá úplně vlastní... tedy spíš ten co dělá sestavy RoG nebude čistě Asus. Pokud by tomu tak bylo, určitě by sestava byla levnější a zajímavější co se týče ostatních komponent...

edemski3
edemski3
Level 23 Level 23
22. 11. 2012 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už i zvukovka má přídavné napájení?!? :shock: No to mě posmol...

jawakiller
jawakiller
Level 1 Level 1
22. 11. 2012 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@edemski3 Když si orientačně hodím takový HW (deska lepší,stejně jako pěknější CASE co má víc místa a lepši zdroj)+ k tomu dám klávesnici a myš a vyměním ventilátory za červené aby vše ladilo tak jsem na ceně 93 000,- Nevím, zda ASUS ten bordel uvnitř za ty peníze myslí opravdu vážně..

LINK : http://www.alfacomp.cz/php/basket.php?items=_1LWF011QXS011LTJ011KGO01155I011J1L011RYU011I8M011FJT011R5J011SLX011L3V021MUE0119IC0118780216WH021H3C01

maltra
maltra
Level 1 Level 1
22. 11. 2012 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na hernu masinu zbytocne drahy a zravy procesor, za tie prachy total odflaknuta kabelaz a vnutro tej skrinky vratane zdroja vyzera ako nieco z bazaru za 500 korun. Plus ta spotreba v klude je brutalna.

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
22. 11. 2012 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobně se mi ten keys docela líbí. Je takový zvláštní ,ale ta cena už je mizerná. Osobně si myslím že bych složil do této ceny výkonnější PC a tišší :)

DanDuch
DanDuch
Level 1 Level 1
22. 11. 2012 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docela nechápu komentáře typu: "Za tu cenu bych si poskládal něco lepšího." To je naprosto jasný, že když si koupím hotovou sestavu že zaplatím cenu komponent + něco navíc.

Tohle je prostě pro lidi, kterým je jedno, že to o X tisíc přeplatí, hlavní aby to fungovalo a nemuseli se moc starat.

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
22. 11. 2012 20:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DanDuch Mě osobně nejvíc zamrzelo že nejde dělat běžný OC a nemohu se dostat díky ochraně k zk. desce. Vše je nastavené a zablokované na určitý limit a to je věc co se mě osobně nepáčí.
Takto když mi třeba odejde disk nebo RAM tak musím nést celé PC na reklamaci ,ale když si to doma spíchnu sám tak jsem takřka bez omezení. Postavím to tak že to bude tiché , výkonnější a s pořádným OC a když mi něco chcípne nemusím nést celé PC na reklamaci. :wink:

Ale každý ať kupuje co chce. Někdo se třeba bojí v tom šťourat či dělat OC tak tady je rádo že je to už nastavené a je to LUX :twisted:

jawakiller
jawakiller
Level 1 Level 1
22. 11. 2012 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DanDuch člověk co chce utratit za PC 100 tisíc aby se o nic nestaral tak podle mě už za tu cenu chce i ticho a ne předražený vysavač.Hlavně case co z venčí je 3x větší a uvnitř pak jak z počátku 90 let... Určitě výrobce mohl na vnitřku zapracovat ( kabeláž, pěknější zdroj např Cougar nebo BeQuiet atd. ) Celkem mě mrzí, že ROG nechalo na grafice stejný, fádní chladič a neudělali nějakou tu brutalitku jak to umí.

VIVI
VIVI
Level 1 Level 1
22. 11. 2012 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Komentovat to, že běžně uvažující člověk by raději volil 3930K a taktoval, a že se daly zvolit lepší komponenty atp. nebudu...co mne ale nakrkne je, když ten podivný nesmysl od asusu (CASE) srovnavate v ceniku sestavy s LIANLI V750B,která je o notný kus dál materiálem i zpracováním.ta case ma mozna cenu nejakeho Define R3/R4 a to mám pocit, že ještě té case fandim. Pak už by rozdíl na ceníkovou sestavu byl minimálně 8-9000 a to už není v recenzi tak pěkné,z výměnou procesoru jsme pak na krásně o více jak 20000 níže...3960 je podle mne zbytečný,ok,je to top,ale přeceňovaný...

T1ger
T1ger
Level 1 Level 1
22. 11. 2012 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=jawakiller]Když si orientačně hodím takový HW (deska lepší,stejně jako pěknější CASE co má víc místa a lepši zdroj)+ k tomu dám klávesnici a myš a vyměním ventilátory za červené aby vše ladilo tak jsem na ceně 93 000,- Nevím, zda ASUS ten bordel uvnitř za ty peníze myslí opravdu vážně..

LINK : http://www.alfacomp.cz/php/basket.php?items=_1LWF011QXS011LTJ011KGO01155I011J1L011RYU011I8M011FJT011R5J011SLX011L3V021MUE0119IC0118780216WH021H3C01[/quote]

No neviem ale to vazne potrebujes 432ks repro sustav? :D

Btw tiez mi to nedalo a ked som videl tu kabelaz a vnutro skrine + zdroj... Tak som musel odfotit tu moju. Nie som ziaden expert a mam aj inu skrinu ale podla mna je to dost velky rozdiel. Plus mam aj 8 ventilatorov v PC a pri hrani pocujem najviac asi tu 7970ku. Ale stale to je podla mna v norme. A to som na hluk dost citlivy.
Link: http://imgah.com/evsjqgsf5y2e/22112012258.JPG

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
22. 11. 2012 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nicp roti Windows 8, ale VUP? Není to jen verze pro upgrade? neměla by být použita verze OEM?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
22. 11. 2012 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle je ale hnus - po designové stránce, božééé

Luzda
Luzda
Level 1 Level 1
22. 11. 2012 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím ale tato sestava mi přijde zbytečná, a navíc její největší mínus je že je postavena na Intelu a win8 :idea: :0 A hlavně většinu komponet bych změnil hlavně ssd bych koupil OCZ Vertex4 256GB :shock:

msoky
msoky
Level 1 Level 1
23. 11. 2012 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Z. Obermaier]S tím samozřejmě souhlasím, v dnešní době ale bere i PC spousta lidí jen jako spotřební zboží a nehodlají se z nedostatku času nebo lenosti zabývat stavbou. Právě pro ně jsou tyto sestavy určené, jeden den koupí a druhý už hrají. Z Asus vím, že i přes většinou vysokou cenu se jejich hotové sestavy Tytan prodávají opravdu dobře, tedy zájem je.[/quote]

naco tam trepat grafiku ktora hardwerovo nepodporuje dx11.1 ? :D iba softverovo http://diit.cz/clanek/gpu-kepler-nepodporuje-directx-11-1

mik.y
mik.y
Level 0 Level 0
23. 11. 2012 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@msoky ty si čobol... :roll:

mik.y
mik.y
Level 0 Level 0
23. 11. 2012 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takovy predrazeny kyc. Na alze jsem koupil mnohem lepsi sestavu za stejny penize.

Reklama
Reklama