Zpět na článek

Diskuze: ATi nenápadně zvedá cenu Radeonu X1800XT

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 11. 2005 07:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takovou kartu si stejne 99 procent zajemcu o novou kartu neporidi protoze je jedno jestli stoji 13000 nebo 15000... tedy mam na mysli cesky trh
- Moas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 11. 2005 08:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Když už se najde blázen, kterej bude ochotnej takový prachy za grafiku dát. Tak ho těch cca 15 stovek navíc asi nerozhází.
- Richard Podzimek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 11. 2005 09:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Myslím si, že v zájmu udržení konkurenceschopnosti svých nových výrobků, které jsou navíc velmi těžko k sehnání by ATi svou cenovou politiku měla trošku přehodnotit a ceny nových Radeonů snížit" a to jako když je poptávka větší než nabídka, tak by měli ceny snížit? :)
- anywherehome

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 11. 2005 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Přesně tak, plně s tebou souhlasím. Autor asi moc ekonomice nerozumí. Každý kdo o tom něco ví, tak si je vědom, že cenu produktu netvoří jeho technická specifikace, atd., ale poptávka na trhu. A poptávka nyní mnohonásobně převyšuje nabídku a proto je zcela správné, že se cena zvýšila a sníží se pouze tehdy, až nabídka překoná poptávku a tím pádem se začnou plnit sklady.
- Macros

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 11. 2005 16:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Hmm, myslím, že autor o ekonomomice přece jenom něco ví, jen si nemyslím,že by poptávka byla tak vysoká. Navíc ATi cenu stanovuje uměle, ne podle trhu - to by nechala samotné prodejce si cenu stanovit podle sebe. Vždy se najde někdo, kdo by kvůli konkurenci rád prodával pod cenou nižší, než je doporučená - což například právě NewEgg dělá.

Jinak je samozřejmě plně v kompetenci ATi ovlivňovat cenu svých produktů přesně tak jak chce.

Nicméně přiznávám, že výše citovaná formulace není úplně ideální, leč stejně si myslím, že nyní nasazená cena není dlouhodobě udržitelná.
- Novák Radek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 11. 2005 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace to za 1. a za druhy lidi ktery resi nejak vic vykon sme mi...kteri hledime na to aby sme za nase penize dostali to nej.....ale pokud nekdo chce mit moci mermo ati tak si ji koupi tak jako tak protoze takovy lcovek asi moc penize neresi...to sami plati kdyby chtel NV
- komisar.durex

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2005 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Novák Radek: 1) "jen si nemyslím,že by poptávka byla tak vysoká"
aha, takže to, že je ATIna nedostatkový zboží, znamená, že není poptávka vyšší než nabídka? :))
2) "Navíc ATi cenu stanovuje uměle, ne podle trhu" - takže nebere v úvahu ceny nVidie? A já bláhový myslel, že si konkurují ;-)
3) "Vždy se najde někdo, kdo by kvůli konkurenci rád prodával pod cenou nižší, než je doporučená - což například právě NewEgg dělá." - ano, vždy se najde jedno černé vejce
4) "Hmm, myslím, že autor o ekonomomice přece jenom něco ví" - ano, souhlasím, každej o něčem něco ví
- anywherehome

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2005 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @anywherehome: 1. Mate pravdu
2. Myslim si, ze v porovnani ceny GF7800GTX a Radeonu X1800XT je v tomto okamžiku cena Radeonu o dost nasazena - ostatne jedna se o novinku, casem pujde dolu.
3. NewEgg jsou moc prima :)
4. Nikdo nevi vsechno ;)
- Novák Radek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2005 11:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @anywherehome: ke trojce radši dopíšu
ano, vždy se najde jedno černé vejce, který chce prodávat levněji než konkurence, když je zboží nedostatkový
- anywherehome

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 11. 2005 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

neni problem s cenami ATi ked je na trhu konkurencia, ktora ponuka adekvatny vykon za menej penazi. Alebo sa mylim? :) Pokial by som sa uz rozhodoval ci ATi aleno nVidia v sucasnosti by to asi vyhrala predsa len ta nVidia, uz len preto, pretoze nove radeony stale nedostat a dlho cakat nema zmysel.
- [aMd]Mica

Reklama
Reklama