Battlefield 2042 s DLSS už v Early Access, GFN Thursday s Jurassic World Evolution 2 a Bright Memory: Infinite
Early Access pro Battlefield 2042 začíná zítra a nebude chybět ani podpora technologie DLSS, ray tracované ambientní okluze a Reflex. DLSS má do nového Battlefieldu přinést až dvojnásobný nárůst výkonu při rozlišení 4K a o 28 % nižší latenci díky Reflex, tvrdí Nvidia.
Dnes také vyšla kolekce Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition a majitelé desktopu nebo notebooku s GeForce RTX mohou díky DLSS získat až o 85 % výkonu navíc.
Bright Memory vyšlo minulý rok jako debut jediného vývojáře Zeng „FYQD“ Xianchenga. Jeho úspěch hernímu světu ukázal, že je díky Unreal Engine 4 možné vytvořit zábavný akční titul samostatně. Dnes vychází pokračování Bright Memory: Infinite. Na PC je tato akční hra obohacena o ray tracing stínů, odrazů, kaustiky a globálního osvětlení spolu s DLSS pro vyšší výkon a Reflex snižující latenci systému až o 49 %.
GFN Thursday se dvěma #RTXON tituly
Do knihovny GeForce NOW tento týden přibývá šest her. Dvě z nich pak majitelům členství Founders, Priority a RTX 3080 nabídnou #RTXON technologie.
Jurassic World Evolution 2 díky implementaci DLSS nabídne plynulou snímkovou frekvenci i v cloudu. Již zmíněné Bright Memory: Infinite pak přináší ray tracované odrazy, stíny, kaustiku a RTX globální
osvětlení. Seznam všech her, které se tento týden připojí ke službě GeForce NOW, naleznete níže:
- Bright Memory: Infinite (novinka – Steam)
- Epic Chef (novinka – Steam)
- Jurassic World Evolution 2 (novinka – Steam a Epic Games Store)
- MapleStory (Steam)
- Severed Steel (Steam)
- Tale of Immortal (Steam)