Zpět na článek

Diskuze: Battlefield: Bad Company 2 — fyzika především

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

marek p
marek p
Level 26 Level 26
10. 3. 2010 04:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vyhlazování hran ve hře funguje nějak zvláštně.I když je evidentně funkční,tak to kolikrát vypadá jako by nebylo.Fajn je možnost v konfigu vypnout trapný "bloom" a nastavit vysokou kvalitu zvuku.Nejlepší je hrát se sluchátky.

kbq
kbq
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marek p K tomu AA. Mám pocit, že je tam stejný defekt jak v Armě 2. Když jsou na pozadí určité textury/efekty, tak se AA nějak neprojevuje nebo jsou tam bílé obrysy.

Kynio
Kynio
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marek p Taky bych chtěl vědět, jak nastavit (vylepšit) ten zvuk. V týhle hře je prostě dokonalej, výbuchy, střely, všechno. Jen nemusel bejt center vyhrazenej přímo pro dialogy. Jinak díky

Pepa1
Pepa1
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 07:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marek p Prosím o info jak nastavit config, aby se nastavil ten zvuk. díky

JoeBlack
JoeBlack
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pepa1 V dokumentech ve složce BFBC2 v souboru settings.ini přepište
[Sound]
Quality=medium na Quality=high

ados_cz
ados_cz
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 06:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uvazuji, ze si koupim Bad Company 2, protoze uz dlouho s kamarady hrajem Battlefield 2 a mozna je cas na zmenu.

vendo007
vendo007
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 08:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ados_cz [quote]Jedete v tanku a víte, že v budově vedle vás se ukrývá nepřítel z bazukou? Jednoduše si vytvořte vlastní vchod zadem a dejte mu co proto[/quote]:D tak na toto ste ma navnadili, konecne niekto dal funkcnu fyziku do hier pre potesenie hraca a nie pre marketing (doterajsie physx tituly), nad kupou BF2 hodne uvazujem :) diki za recenziu

bardot
bardot
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 06:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

opravdu jsem nehrál lepší hru než tohleto
na Athlonu X4 a GTS250 to jede na maximální detajly bez kousání.. musím se přiznat, že jsem hru stáhl, počítal jsem, že to bude něco jako Call of Duty modern warfare 2 ale omyl toto je skvělá hra, za tuhle tu tisícovku dám, a dneska si ji pujdu obědnat.. mulťák bude ještě lepší..

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 06:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chtel bych poprosit redakci aby kdyz testuje DX11 hru kde se to da zapnout DX 11 aby laskave nedavala vysledky do jednoho grafu nebo at to ve vysledcich napise primo do grafu!! Tohle klame tim ze clovek ktereho cteni nezajima a zajima ho jenom vysledky tak to dost muze zkreslovat. Clovek nevi jestli i kdyz do je DX 11 vy to vsechno testuje DX9/10? Budte tak laskavy a delej te to jako u physx u nVidie. Nastavte to tak aby to jelo na vsech kartach(tudiz DX9/10), a potom dejte znova graf kde mate zapnute DX11 pokud to umoznuje a neubirejte tomu vyhodu kterou to nyni ma. (je jasne ze pri zapnuti DX11 pokud jde tak je mozne zapnout i nektere dalsi efekty tudiz to muze srazit vykon)U nVidie to taky davate jasne najevo ze pri zapnuti phyxs je AMD bez sance. Snazte se to vsechno delat spravedlive pro vsechny znacky co testujete. Diky

Hlavne to hned nemazte neni na tom nic spatneho.
- Luke10

Light
Light
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Imho tady by to bylo zbytečný když je v recenzi psáno že DX11 má nulovej vliv...každopádně nápad je to dobrej a v dalších hrách kde to bude znatelný by to určitě bodlo

Zdeny
Zdeny
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkný test, díky za něj. Ale zrovna u efektu HBAO, který dle testu velmi bere výkon jsem žádný rozdíl v grafice zde na obrázkách nenašel. Buď jsme slepý, anebo jste tam dali totožné screeny. Dále nesouhlasím se závěrem, že nároky na výkon procesoru nejsou nijak drtivé. To je velký omyl a zde je důkaz http://www.zeskladu.cz/download/test.png testováno na grafické kartě Nv8800GTX se stejným nastavením kvality (stnd. Medium), rozlišení, délkou a místem scény v Multiplayeru, kde jsme byl sám na serveru. Měřeno FRAPSem.

Bublo
Bublo
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeny Mám Athlon x2 5200+(3,1GHz)8800gs 670/1700/1900 pretaktovanú. Chcem sa opýtať čo by mi v tejto hre pomohlo viacej, výmena VGA alebo napr Athlon x4 ? Hrám v 1680x1050

steve721
steve721
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bublo Ja hram na athlone x2 4000+ (2.5GHz)s radeonom 4850 a ide mi to celkom fajn cize skor v tvojom pripade, kedze mas vyssie taktovane cpu tak dokupit lepsiu grafiku. :)

Bublo
Bublo
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bublo @steve721: Čo mám rozumieť pod pojmom "celkom v pohode" ako to máš nastavené - detaily a v akom hráš rozlíšení ?

steve721
steve721
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bublo @Bublo: Hram na full nastaveniach, az na AA co mam nastavene len na 1x a hram na rozliseni 1680x1050 a ide mi to tak 25-35 fps

T1ger
T1ger
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja som hral cca 2 tyzdne betu (vdaka za beta key EA Czech) a musim povedat, ze po velkom sklamani z CoD MW2 je toto to prave orechove. Co sa tyka singla tak ten je taky priemerny ale aspon uz tam single je(nie ako v BF2142). Multak je ale super. A ta fyzika je bozska. Po 20 minutach z bojiska zostavaju len trosky :D Kratery po bombach a zdemolovane domy az na kost. Proste parada. Jedine co ma trapi je slabsie fps na mojej masine co mi je aj divne kedze mam Ati 5870 ale priemerne fps je u mna okolo 40 :( Zvysok mam C2D 8600 na 4Ghz a 2Gb ram +Vista. Skusal som vselijake nastavenia ale nepomohlo. Rozlisenie pouzivam 1920x1080. A ak niekoho zaujima tak existuje aj Cesko-slovensky clan na BFBC2 www.csft.cz ja este nie som clenom ale dufam,ze coskoro budem. P.S. ak niekto hlada kvalitny multiplayer tak nech siahne po BBC2 je to super.

steve721
steve721
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@T1ger No mozno by si mal skusit prihodit nejaku tu ram navyse pretoze samotna vista ti zobere zhruba 1GB a zvysny 1GB na hru je podla mna dost malo. :roll:

SL0VENSKO
SL0VENSKO
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je vidiet , ze Engine hry je primarne pre konzoly.
Pri obrazkoch - High Detials vs Low Details som nepostrehol ziadne znamky zlepsenia grafiky v prospech HIGH detailov , mozno vegetacia a tiene :D
Tato hra na PC nemusela ani byt , je to hanba. Ruky davam prec :)) Moj nazor.

T1ger
T1ger
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=steve721]No mozno by si mal skusit prihodit nejaku tu ram navyse pretoze samotna vista ti zobere zhruba 1GB a zvysny 1GB na hru je podla mna dost malo. :roll:[/quote]
Ale kdeze, Vista mi vezme na aplikacie zhruba 500mb a pri behu hry mam max 1.4gb ram vyuzitych. Aj ked suhlasim ramu nikdy nie je dost. Ale v tomto pripade to tak nie je. Ako vatsinou pri portoch z konzol kde maju myslim, ze okolo 500mb ram max 1gb

Pepa1
Pepa1
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@T1ger Musím oponovat, jelikož z osobní zkušenosti mám zjištěno, že vista 64bit a rovněž win7 64bit mě vždy braly 1GB a to nemám povolený po startu žádný zbytečný věci apod..

wildesau
wildesau
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=SL0VENSKO]Je vidiet , ze Engine hry je primarne pre konzoly.
Pri obrazkoch - High Detials vs Low Details som nepostrehol ziadne znamky zlepsenia grafiky v prospech HIGH detailov , mozno vegetacia a tiene :D
Tato hra na PC nemusela ani byt , je to hanba. Ruky davam prec :)) Moj nazor.[/quote]

No pokud si kupuješ hry jen podle toho jak vypadají a to ještě posoudíš na základě screenshotů tak ok. Já osobně těch 999,-kč vůbec nelituji, u hry hledám především hratelnost a té mě osobně poskytuje multiplayer až až.

SL0VENSKO
SL0VENSKO
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wildesau nesudim hru podla screenshotov :)
Hra je graficky velmi pekna aj zvuky su genialne , ale osobne mam taky nazor , ze to malo ostat na konzolach.
Neprial by si si radsej BATTLEFIELD 3 na PC exkluzivne ? ja ano :)

Jerry19
Jerry19
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano je to nova hra. Ano ma to fayn grafiku. Lepsiu ako COD MW II. Je Fayn ze sa daju burat budovy raketami atd. Ale hratelnostou sa to ani zdaleka nechyta na COD MW II. Zatmievacky pri prechode z hry do "videa" alebo loading obrazovky su uplne pokaslane. Celkovo ta hra je malo dynamicka a spomalena. No proste EA games klasika hra pre lamy. Podobne ako NFS, kde staci drzat sipku dopredu a sem tam tuknut dalsiu sipku. Na normalnej obtiaznosti si casto mozem behat po mape ako chcem aj ked je okolo mna kopec nepriatelov a snazia sa ma zastrelit, nedari sa im. Mna viac bavi prvy Delta Force ako tato novinka a tam mimochodom tiez gulky lietaju po krivke. :)

wildesau
wildesau
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jerry19 Ty asi nehraješ multiplayer hry, že? Možná Ti uniklo, že BBC2 je hra zaměřená primárně na multiplayer a singl je tam v podstatě jako přídavek. Zkus se připojit (pokud máš originál o čemž pochybuju ) na multiplayer a to nejlépe HC a zkus tam jen tak pobíhat a věř, že budeš ležet na zádech tak často, že se Ti to nebude líbit.Navíc hrát multiplayer jako v MW2 max 9 vs 9 na malé mapce je o dost jiné jako hrát 16 vs 16 na ohromné (proti MW2 )mapě s technikou.

Jerry19
Jerry19
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wildesau To mas pravdu ze je to hlavne zamerane na multiplayer ako vacsina dnesnych hier tohto zanru. Ale MW II ma fayn aj single player + special ops sa da hrat aj single aj multiplayer. A ak je beh spomaleny v single playeri tak pochybujem ze v multiplayeri budem behat rychlejsie, alebo ze bude mierenie lepsie.

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wildesau @Jerry19: Singl je pořád v této hře jen bonus. Některé dřívější díly Battlefield singl vůbec neměli. Tohle je prostě Multiplayerová hra, a pokud jsi nezkusil hrát multiplayer, tak nemůžeš kritizovat.
A s CoD to prosím vůbec nesrovnávej. Jde o značně rozdílné hry a účelem Battlefield: Bad Company 2 není konkurovat sérii CoD - od toho tu bude připravovaný nový díl Medal of Honor.

Malfis
Malfis
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hru jsem si koupil a je prostě suprová. Singleplayer jsem ještě nehrál, protože se věnuji pouze multiplayeru. Graficky je rozhodně lepší než MW2 a o fyzice ani nemluvě. Náročná je tak akorát. S mírně přetaktovanou 5770 Hawk a Phenomem II na 3,45Ghz mám v průměru 45 FPS na max detaily. Při obrovských výbuších to klesá klidně k 20, ale to už chce lepší grafiku.

rbclass
rbclass
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malfis Ludia,to si vazne myslite ze tieto vase info, ze vam to ide na max. v poho atd su niekomu prospesne?Co tak napisat to najdolezitejsie a to ROZLISENIE?

Light
Light
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rbclass 1920x1080, full detaily...mam HD 5770 Vapor-X, 4GB ram a C2Q Q8300 na základu a jedu plynule bez problému

Malfis
Malfis
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rbclass U mě 1680x1050. Na full hd to chce už HD5850.

Kossa
Kossa
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=rbclass]Ludia,to si vazne myslite ze tieto vase info, ze vam to ide na max. v poho atd su niekomu prospesne?Co tak napisat to najdolezitejsie a to ROZLISENIE?[/quote][quote=rbclass]Ludia,to si vazne myslite ze tieto vase info, ze vam to ide na max. v poho atd su niekomu prospesne?Co tak napisat to najdolezitejsie a to ROZLISENIE?[/quote]Suhlasim.
Mam Athlonx2 @3.2G, radeon 3870 @880/2400, 4G ram na Win 7. Hram na rozliseni 1680x1050 4xAA a FPS sa drzi okolo 45 a len obcas pri vacsich vybuchoch klesne pod 30. Nieje to ziadna slava, ale hra je stale dobre hratelna.

Bublo
Bublo
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kossa A zvyšné detaily nič ? :)

stoun
stoun
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 18:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja si nemožem pomoct, ale už ma fakt začinaju vytačat tie nove hry robene štylom, vyblurujeme čo sa da, pozadie rozmažeme uplne a hla super grafika nasvete...

m3phisto
m3phisto
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 19:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hezká recenze, jen bych upozornil - v single player je mise, kde jedete po řece ve člunu - v této pasáži se mi gameska decentně škubala, ale přeci jen už to nebylo ono, sestava - AMD Phenom 9850@2.9GHz, 4GB RAM, ATI 5870 (Catalysty myslím 9.12) a běželo to pod Win7 Proffesional v rozlišení 1920×1200px, detaily tak vysoké jak jen to šlo :), omlouvám se, třeba nové catalysty nějaké to FPS přidali, ale přeinstalovat je na Sevenech - to už člověk může rovnou reinstallnout systém. Hra povedená, single player krátký ale podle mě hezky zpracovaný - teď už jen pařit mulťák :oops:

Light
Light
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 21:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@m3phisto na to si přišel kde že updatu driveru na grafiku = reinstal winu? to je kravina...

MAGMA
MAGMA
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 21:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pri HBAO on/off ani na vasom screene ani v hre som si nevsimol rozdiel v grafike. Som tomu nejake tie minutky venoval, ale nic. teda okrem +15 fps na NB.
Ale rozdiel v tienoch je obrovsky, napr. v lese a aj ked tien zasahuje na zbran alebo v animaciach. Doslova sa nan neda pozerat. Na NB som nameral rozdiel fps pri low/high tienoch kludne 8 fps.

T1ger
T1ger
Level 1 Level 1
11. 3. 2010 03:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Pepa1]Musím oponovat, jelikož z osobní zkušenosti mám zjištěno, že vista 64bit a rovněž win7 64bit mě vždy braly 1GB a to nemám povolený po startu žádný zbytečný věci apod..[/quote]

No v mojom pripade sa jedna o ciste Visty cca 2 tyzdne po reinstallu. Par hier, Photoshop a nutny software. Po startu mam cca od 500-700mb vyuzite pamate. Ale ak dobre viem aj ked vista zabere po starte viac ono po spusteni aplikacie zacne uvolnovat ram. Ono do ramu po starte dava najpouzivanejsi software aby bol pripadny start rychlejsi. U 64b OS nie som si isty ale tiez by to malo fungovat podobne. Dufam, ze ste pochopili co som chcel povedat. Vysvetlovanie mi az tak nejde :P

Rufu
Rufu
Level 1 Level 1
11. 3. 2010 07:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@T1ger Myslím že je nevhodné posuzovat výkony hardwaru u hry zaměřené na multiplayer v singelplayeru navíc je to zobrazením soudobá válečná hra.Dávat do recenze obrázky z první a jediné mise která je z období 2 světové války je velmi nešťastné.
Zajímalo by mě jak je to s HBAO někde jsem četl že funguje pouze u karet Nvidie?

luke777
luke777
Level 1 Level 1
11. 3. 2010 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rufu zase me to bohuzel neda nez reagovat na dany test je zajimave ze na konkurecnim webu svethardware vysli zase jin vysledky? nereknu poprve budiz ale podruhe???

a zaver z konkurecniho webu???
Celkově výsledek v testovaných rozlišeních vypovídá ve prospěch Radeonů, které dokázaly v naprosté většině poměrně podstatně překonat své přímé soupeře. Radeon HD 5850 překonal významným způsobem GeForce GTX 285 a Radeon HD 5870 zbytku utekl rozdílem třídy.

V době testu jsme neměli jsme k dispozici GeForce GTX 295, která by pravděpodobně Radeon HD 5870 mírně překonala, ale jedna věc je na slunce jasná. Nvidia již potřebuje GeForce GTX 470/480 jako sůl, aby mohla opět donutit Radeony HD 5800 k ústupu ze své spanilé jízdy. Doufejme také, že Fermi aka GF100 bude natolik výkonné, aby stlačilo ceny všech karet podstatných způsobem dolů. Battlefield. Bad Company 2 je rovněž předzvěstí nového grafického engine Frostbite 2, který již bude plně podporovat DirectX 11.

Vencall
Vencall
Level 1 Level 1
11. 3. 2010 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rufu @luke777: Na nejvyšší detaily 1920x1200 a 4xAA na SH má HD5870 61fps a tady 52fps to je zajimavý!

luke777
luke777
Level 1 Level 1
11. 3. 2010 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rufu @luke777: http://www.guruht.com/2010/03/battlefield-bad-company-2-hd5870-vs.html
5870 v crosfire at sme objektivni vuci nvdia 295 protoze davat za viteze kartu s 2 gpu je trosku divne

heyhall
heyhall
Level 1 Level 1
11. 3. 2010 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam ATI HD 4770, Phenom II X4 3.0GHz. Pro hrani pouzivam 17" display (nechce se mi pri prevazeni nedopatrenim znicit 24" Samsunga). Detaily jsem nastavil na full a v pohode si zahraju.

00cerberus
00cerberus
Level 1 Level 1
17. 3. 2010 21:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Toto je co za humus grafika i pri max detailoch otras mi to pride ako č ci ž rokov stara hra a ani plynule to nie je bohvieako.Som ostal zhrozeny ako to vyzera pri tom o call of duty modern warfare2 ci inych hrach sa tolko nehovorilo ako o bad company2 u mna prepadak a niekde pisali ze grafika podobna crysis ten by si mal dat vysetrit zrak a rozum vyfukat

00cerberus
00cerberus
Level 1 Level 1
17. 3. 2010 21:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@00cerberus a este to co ma byt v kuse autosaving a hlavne tam kde netreba ako autosaving v istych castiach dobre ze nie kazde 3s

MORFEUS
MORFEUS
Level 1 Level 1
21. 3. 2010 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Řek bych,že limitace VGA procesorem neplatí jen pro výkoné grafiky.. Můj příklad 1680 x 1050, Athlon X2 2750 Mhz vytížen na 75%,VGA 8800 GT vytížená pouze na 40 % :!: :!:

novakpave
novakpave
Level 1 Level 1
11. 4. 2011 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pecka hra koupil sem ji v pecka hra + BC2: Vietnam na hry.tojepohoda.cz za vyhodnou cenu

Reklama
Reklama