Zpět na článek

Diskuze: Bleskovka : 2x 1GB DDR2 - Corsair + G.Skill v testu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 9. 2006 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlas, včera jsem koupil Corsair 1024 MB DDR2 800 za 4188 Kč s DPH a dneska stojí v tom samém obchodě stejný kus 4562 Kč, je to fakt síla. Pokud chcete levné paměti DDR2, ale horší tak zkuste například bazar růžovku, včera jsem tam koukal že tam mají paměti DDR2 1024 MB 667MHz za cca 1600 Kč s DPH.
- Mirek Slugeň

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 10. 2006 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Je pravda podražili ale ty keci že (TwinX Dominator - 8888C4 EPP stojí jako celý kancelářský počítač i s monitorem, to jest 21 000Kč s DPH. ) jaká lama tohle mohla NAPSAT můžu je mít za 15875 ,- s DPH jenom se stačí podívat na netu a ne hledat v seznam vyhledávači ty nejdražšího shopy a i ten nejdražší je nabízí za 18612,-
- Stenli X

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 9. 2006 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace :-) před měsícem jsem ty samé paměti (Corsair XMS2 1024MB 800MHz) kupoval za 3000 s DPH :-) Hezký výkyv ceny o 50 procent ... Jinak na 900 MHz při 2,1V chodí s časováním 3-4-3-8 :-)
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 9. 2006 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Já je mám taky 2x1GB (2xsingle)a bez problému zvládnou 1GHz @ 2.1V (5-5-5-12). Ale provozuju je na 888Mhz (4-4-4-12) @ 1,9V páč ten nárůst výkonu není tak velký, abych si je zbytečně odpálil. Ta cena 8,300Kč je šílená, zvlášť když jsem si je (v de31lní Alfě) objednával za 6,500Kč, ale když mě je nebyli schopni objednat (nebo spíše nechtěli) během 3 týdnů, protože asi po dvou dnech po mé objednávce se vyšponovali na 8.500Kč, tak jsem objednávku zrušil a koupil si je, k mé absolutní spokojenosti, u konkurence.
- Tomáš Jókay

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 9. 2006 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tvoje pameti maji urcite stejne cipy jako ty testovane, proto jsou vysledky pretaktu podobne shodne. S pametmi C6400C3 jsem ale udelal mnohem lepsi vysledky, akorat ty dnes stoji o temer 5000Kc vic ...nez tyhle, ale jsou urcite lepsi.
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 9. 2006 22:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Tomáš Jókay: 2,1V ani ta frekvence je nespálí - naopak 2,1V je ideální, protože se aktivují EPP .. Corsairy chodí bez problémů chodí třeba na 2,4V ... btw. 2x single - proč jsi nekoupil twinx kit? to by mi za to u paměti za 6500,- nestálo riskovat nákup dvou single kusů (i když u Corsairu člověk skoro neriskuje), navíc když v twinx jsou levnější ..
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 9. 2006 16:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Obermaier Zdeněk: jistě, aby nebyly za tu cenu .. jinak max. frekvenci jsem nezkoušel - na 980 MHz ještě fungovaly, ale to už zase nezvládal procesor pod 1,5V (Core2) .. jinak k té ceně, co jsi psal - myslim, že si uživatel sakra rozmyslí, jestli koupit skoro 3 GB (teď už jen 2 GB, jelikož 1GB zdražil na 4500,-) paměti nebo 1 GB 6400CL3, když se na CL3 může dostat zvýšením napětí taky :-)
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 9. 2006 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace do Růžovky jsem dřív chodil, dalo se tam zejména prodat zboží za docela dobrou cenu, postupně s příchodem toho mladého pána(možná majitele) šla Růžovka dolu, jsou docela dost neseriozní a i jsem několikrát viděl pěkné výstupy zákazníků a nebylo to zrovna jejich chybou:-(
- ruhebitte

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 9. 2006 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bazar Růžovka to je záležitost sama pro sebe. V době, kdy to provozoval Kvasnička, tak to celkem šlo. Byly ceníky použitého zboží na výkup za hotové/do komise a prodej a podle toho se určovala cena, např. výkup za hotové byl 78% prodejní ceny bazarového zboží a do komise přes 80%. Párkrát jsem tam něco prodal (cpu, sound kartu apod.). Teď jsou tam vydřiduchové, za výkup chtějí platit minimum, takže se nevyplatí vůbec cokoliv přes ně prodávat, navíc to jsou těžcí amatéři, co se znalostí o SW a HW týká.
- Jan Novák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 9. 2006 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Máte naprostou pravdu. Podíval jsem se na jejich stránky a málem mě trefil šlak. Takové ceny použitého zboží se jen tak nevidí. U nás seženu většinu toho za polovinu.
- Vlado Mathew

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 9. 2006 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nedavno jsem kupoval novy pocitac a uz tehdy (tesne pred zdrazovanim) se mi protacely panenky pri pohledu na ceny lepsich znackovych pameti. U pameti se opravdu plati za minimalni narust rychlosti naprosto neadekvatni sumy. Chtel jsem puvodne koupit levny typ od Geilu, ale jelikoz nebyly tyto moduly na sklade, koupil jsem nakonec ty temer nejlevnejsi, co byly - Zeppelin 667Mhz 5-5-5-13. Vzhledem k vadnosti jednoho modulu, jsem pozdeji cely kit pri reklamaci vymenil za jiny s odlisnymi cipy, ale stejnymi parametry. Ackoliv musim po zkusenostech pri pretaktovani uznat, ze ony puvodni moduly byly o chlup lepsi, tak i s temi stavajicimi se dostanu stabilne (Memtest+, StressPrime - >6h bez chyby) na 750Mhz pri casovani 3-4-3-8 1T a napeti 2,1V. Za 2x512MB jsem dal 2100 vc. DPH a opravdu si nemuzu stezovat. Mozna jsem mel jen stesti, nicmene me to utvrdilo v nazoru, ze lepsi pameti ma opravdu smysl kupovat jen kvuli dozivotni zaruce.
- koshman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 9. 2006 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ja to chapu, ale je otazka, jestli ten rozdil - garance slusneho pretaktovani, stoji za ty prachy. Kdyz mate stesti, muzete dosahnout skoro stejnych vysledku i s pametmi levnymi (i kdyz je fakt, ze to je stejne jako treba s gr. kartami - bud koupim takovou, u ktere pujdou mozna odemknout pipelines anebo si rovnou priplatim za jistotu vyssiho vykonu). Kazdopadne jsem s touhle pameti dostal CPU z 1,6Ghz na 2,4 (FSB z 200 na 300, max desky) i kdyz pravda pri taktu RAM jen 600Mhz. A za ty prachy, jsem naprosto spokojenej.
- koshman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 9. 2006 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Lepsi pameti kupujeme hlavne kvuli moznostem pretaktovani ..., aby nas nebrzdili v pretaktovani CPU ... to je jediny duvod. I kdyz je jasne ze narust vykonu je neadekvatni cene, najde se mnoho takovych co si ty lepsi pameti koupi, proto je zalostny nedostatek jakychkoliv Corsairu ...na trhu.
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 9. 2006 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace pravda - Corsairů je nedostatek - čekal jsem na ně skoro měsíc (což mi tak moc nevadilo, když ještě nebyl na trhu Core2, na který jsem čekal)
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 9. 2006 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uz jsemm to psal u nedavneho testu pameti A-data: propustnost v tabulce testu mi nepripada extra velka - moje Corsairy Twin2x2048-6400 na desce DFI Infinity 975x maj s E6400@2.56 pri 800/5-5-5-12 propustnost 12380/cteni a 6810/zapis (ten samej Everest 3.01). Zajimalo by mne cim muze byt takovej rozdil.
Mimochodem ty pameti jsem koupil v pulce srpna za 5500Kc s DPH...

- aaa bbb

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 9. 2006 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To je zajimave ...ale je to urcitou horsi implementaci podpory v cipsetu (Asus nastavil cipset na horsi latence, kvuli kompatibilite) Pokud bzste mi nekde ulozil obrazek z everestu + detailni nastaveni vaseho systemu budu rad ..., nekam to ulozte a dejte odkaz sem do diskuse ...
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 9. 2006 19:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky mě docela zaráží výsledky těch pamětí. Mám Everest 3.01.652, paměti Kingmax 2x512MB PC6400, v desce Gigabyte 965P-DS4 s procesorem Core2 Duo E6300 mi běží na 836MHz s časováním 4-4-4-12 a propustnost při čtení je kolem 12 500MB/s, zápis 7590MB/s, copy 5990MB/s, latence 71ns. Jak je možnej takovej rozdíl? Já si chtěl koupit Corsair TWINX PC6400 2x512MB CL4 ale bohužel jsem nakonec musel vzít jediný paměti co jsem za přijatelnou cenu sehnal a to jest tyhle Kingmaxy. Za ty peníze (cca 3200,- s DPH) nejsou špatný, ale stejně si chci pořídit lepší.
- Petr Popelka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 9. 2006 02:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace počkej, až se ta sinusoida ceny pamětí zase vrátí na minimum, odkud nedavno vyletěla hodně vysoko .. před měsícem a půl jsem koupil 1GB twinx 6400 za 3000 s DPH, teď stojí 4500,- :-/
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 9. 2006 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ted sem kupoval 2x1024MB CORSAIR DDR II 800Mhz XMS2 6400C4 a musim uznat ze jsou to kvalitni kousky,zatim jedou s Core E6600
470Mhz - 940 CL 4-4-4-10 2.25V jeste porad laboruji s OC a nake starsi vzsledkz a propustnost jsem si dal pro pozdejsi porovnani sem :http://www.djstudio.eu/everest.htm

jinak cekal sem na ne take mesic
- djstudio

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 10. 2006 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pekny test, ale s tima cenama je to fakt masakr. O prazdnich jsem kupoval tyhle http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=26792 ( Kingston DIMM 1024MB DDR 433MHz Dual Channel Kit CL2.5 ) RAMky za 2800 s DPH dneska 3500 s DPH to je fakt masakr.
- Jiří Mrázek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 11. 2006 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim vsechny.Mam mensi problem s pametma Corsair Dominator PC8500 a nevim cim by to mohlo byt.Pouzivam stejnou sestavu jako byla pouzita zde az na grafickou kartu(nVidia 7900GS).Jak uz jste napsali,kdyz se to necha v defaultu,tak je to nepozna a tak jsem je tam nastavil rucne na tech 1067MHz.A problem je v tom,ze mi to pri spousteni zamrzne:-(.Tak s nima ted jedu na 889MHz coz je PC7100.Bios mam 1407.
- Phantom

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 11. 2006 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobry den, neni malinko divny srovnavat 800MHz pameti s 1066MHz? Kdyz ty 1066 jdou pretaktovat "jenom" na 1100 tak to neni zadna slava!
- whisky69

Reklama
Reklama