Blizzard: PC hraní neumírá, ale je naopak silnější než kdy dříve
Stále se vyvíjí a roste i navzdory skutečnosti, že bylo již dvacetkrát prohlášeno za mrtvé.
V pravidelných periodách slýcháme, že PC hraní je přežité, víceméně mrtvé, a budoucnost hráčů spočívá v konzolích. I přes pesimistické prognózy ale na počítače i nadále vychází řada exkluzivních titulů, které na jiné platformě nenajdete. Namátkou první díl Crysis nebo úspěšné hry Blizzardu, který je pověstný nejen tvrdým postupem proti pirátům, ale i tím, že konzole dlouhodobě ignoruje. V rozhovoru pro magazín Games Industry, Rob Pardo, výkonný viceprezident pro herní design studia Blizzard, uvedl: „Trh počítačových PC her je silnější než kdy jindy“ a pokračoval: „V našem případě se nové hry prodávají lépe, než ty minulé. Musím se smát, protože co jsem v téhle branži, každý rok se mě někdo ptá: Je PC hraní mrtvé? Ono se ale stále vyvíjí a roste i navzdory skutečnosti, že bylo již dvacetkrát prohlášeno za mrtvé“. Podle něj je problémem digitální distribuce, která celkové údaje značně zkresluje, jelikož data z ní se do oficiálních zpráv nezapočítávají, a kvůli které se poté pravidelně setkáváme s pesimistickými prohlášeními, v nichž je PC hraní ohlašováno za mrtvé.
Zdroj: Games Industry