Zpět na článek

Diskuze: CC&C WA-6202-V3 - fast ethernet vzduchem

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 4. 2009 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://internet.vprdeli.com/view.php?cisloclanku=2007021201
- XAge

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 4. 2009 07:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1)několikrát zmiňovanou cenu v článku nikde nevidím - člověk, co se v oblasti wi-fi vyzná, má o cenách zařízení přehled (a tohle si stejně nekoupí), amatér, pro koho je článek určen bude muset hledat, co amatéři neradi
2)co ukázat i větší ping ?
3)jak byly od sebe dané zařízení při testu propustnosti daleko ? jako na obrázku ? (několik cm - tedy situaci v praxi se nevyskytující, nebo několik m + alespoň 1 stěna - tedy situace zcela běžná) - spíš tipuji těch několik cm, protože s tak mizernou citlivostí by se by se v nku zařízení skrz stěnu asi ani nespojili
4)podle 6kanálů v n lze nastavit nejspíš jen 11 v b/g (i tam stojí citlivosti tohoto zařízení za ...) - to je v dnešních "zawifinovaných" sídlištích málo - často má podobný krám spousta amatérů sousedů okolo, a pak můžete buď utéct na jiný kanál (v rozsahu do 11 jich moc volných vzhledem k reálné použitelnosti tří už nebývá), nebo pořídit silnější zařízení, zarušit sousedy, ti pořídí silnější.....
5)zkusil jste přes USB připojit tiskárnu (ne každá potřebuje tiskový server) - to bude pro většinu uživatelů zajímavější - a fungovat by to s množstvím tiskáren mělo...
- nagger

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 4. 2009 21:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jen takový malý dodatek pod čarou pro autora rezenze.

Platforma Mikrotik je docela povedená, jen ten jejich prográmek Btest trochu (no vlastě docela dost) kecá směrem nahoru, a data zněj nejsou reprezentativní, spíše bych uvítal test kopírovní pomocí protokolu FTP a podobně.

Jo a chtěto by to testovat trochu při reálnějších podmínkách, než jen co to dá nastole, ono se to potom v reálném provozu často chová trochu jinak (to ale není jen problém té to krabičky ale v podstatě všech).
- ikk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 4. 2009 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nj potrebujem urobit ethernet bridge na kratku vzdialenost (100m). Vyssiu rychlost prenosu by som rozhodne ocenil a teda zvazujem aj Nko ... a k nemu 4 male smerove anteny. Len fakt netusim ako bude v silne zarusenom pasne fungovat a ako ja ostatnych zarusim.

Kablom sa to neda natiahnut, a Nko s antenami je vcelku lacne ...

nejake napady?
- Pif

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 4. 2009 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Cana je v současné době na webu i4wifi http://www.i4wifi.cz/?cls=stoitem&stiid=1306 1035 Kč s DPH.
Rychlost byla měřená na cca 3 metry v rámci místnosti.
Kanálů má standardně v b/g 13. 11 měl pouze testovaný 1. vzorek.
Tiskárny USB nepodporuje.
- Martin Simandl

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 4. 2009 09:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda, že to není zkoušeno proti nějakému integrovanému intelu, protože málokdy to v n-ku funguje.
- Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 4. 2009 10:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když zkoušíte router s čipsetem Realtek proti síťovce s čipsetem Realtek, tak je kopatibilita většinou zaručená a rychlosti slušný, ale určitě by stálo za to použít i hardware s jiným čipsetem (Atheros, Marvell, Intel, Ralink,...), zajímalo by myslím nejen mě jak jsou na tom s kompatibilitou různá zařízení podporující 802.11n draft 2, protože draft 1 byl v tomhle ohledu tragiskej a N-kových rychlostí dosahovaly jen stejný čipsety proti sobě.
- zdenek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 4. 2009 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Mam v booku posledniho neNkovyho intela a dost casto se k APckum v b/g/n rezimu vubec nemuzu pripojit, takze uplnej souhlas.

Podle me by se mel test delat aspon s intelem a marvellem. Jednou pres nejakou normalni zed a jedou na priblizne 10 metru v primim dohledu. Dokud nebude ostra specifikace tak je Nko poutovka, oblzast v pripade kdyz nemuzete APcko pustit jen v b/g rezimu a problemy s nkem poslat k certu.
- JoHnY2

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 4. 2009 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odezvy při zátěži bych tatkéže uvítal :)
- Josef Svatuška

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 4. 2009 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mašinka nevypadá rozhodně za ty peníze špatně, ale nechtělo by k tomu N ve wifi i trochu rychlejší drátovou část? Proč se Ethernet nedělá jako 1 Mbps?
- xls

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 4. 2009 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Presne tohle jsem resil taky a nakonec jsem poridil tenhle Edimax, v podstate jedine dostupne reseni za jeste rozumnou cenu http://www.alza.cz/edimax-nmax-br-6574n-d100321.htm
- Václav Vlček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 4. 2009 21:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Souhlasim, doma jiz pouzivam od vanoc a plne vyhovujici se dvemi PC, jednim NB a mobilem, jen jsem koupil o neco levneji :D http://www.damax.cz/main.aspx?CLS=PRODUCT&PRO_ID=-506939
- Ekul

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 4. 2009 21:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

My chceme skutečný test, jako například přenést BlueRay film přes 100 MBit Ethernet a pak přes tuto krabici a změřit časový rozdíl.
- rnb

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 4. 2009 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to co se tady predvedlo je jen popis parametru routeru,fotky menu a dal nic...chybi jakekoliv prakticke testy,ftp kopirovani,odezva v zatezi,chovani pri vice peerech - torrenty, apod...odflaknute otresne...panove, kdyz na to nemate, nedelejte to...akorat serete lidi a padny podnet ke koupi tim rozhodne nedate, cim nepotesite ani pantaty z i4...
- MMike

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 4. 2009 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mal som s tymto zariadenim problem pri PPPoE konkretne Wimax, pripojil sa vsetko ok ale rychlost downloadu (wifi aj lan) klesla tak na 100kbps. ping bol pritom ok, windows novy,pocasie krasne. s vtedy aktualnym fw. reklamacia-vymena a stale to iste.chalan dostal d-link a vsetko slapalo bez problemov.
- Peter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 4. 2009 20:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ve městech kde je hodně zarušené pásmo tak je rychlejší, levnější a spolehlivější kabel. vy se chlubíte pingy kolem 3ms ale na drátu jsou obvykle pingy pod 1ms, někdy i pod 0,5ms
- daniel skopalik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 4. 2009 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace proc tady vubec nekdo blekota o kabelu, kdyz se testuje Wifi ? ! ?

nesrovnavejme to, co srovnani nesnese - kabel a n-kovy router z hlediska odezvy.Od toho prave mame 802.11n aby se vsude v zastavbe nemusely cpat kabely...
- MMike

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 4. 2009 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímalo by mě jak to funguje,když na tom bude viset aspoň 10 lidí,vzdálenost aspoň dvě stěny nebo 15m.Tomu říkám TEST...Jinak článek dobrý a mohlo by býti více podobných recenzí ale opravdu z praktických zkušeností.
- Kamil_k4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 4. 2009 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S wi-fi mam bohuzel spatnou zkusenost. Prestoze jsem to rozchodil, vysledek byl ubohej. Prenosovoa rychlost max. 50Mb prestoze router i karta Asus uvadi az 125Mb, pingy radove vteriny a to bylo jen pres jednu zed asi na 5m vzdalenost. Takze jsem radeji vyvrtal diru a natahnul kabel. Muzu jen rict zlaty draty...
- zhor

Reklama
Reklama