Zpět na článek

Diskuze: Chavez chce zakázat hry

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

drumik
drumik
Level 1 Level 1
29. 8. 2009 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moc bych nevěřil informacím, že Venezuela je nejnebezpěčnější země. To je jen tlak ze strany médii udělat z této země špinavou zemi. Ono to vypadá, že je tam bída, ale ti lidi tam mají Svobodu a nejsou ničím omezeni. A teď je masíruje USA a dělá z Chaveze diktátora a nelidumila, což není vůbec pravda. Naopak lid Venezuely miluje svého Huga Chaveze. Chavez se naopak snaží zavést pořádek a mír pro svůj lid a snaží se dát do pořadku školy, nemocnice apod.

Fandím Chavezovi, protože poslal do prdele USA 8)

Shal
Shal
Level 1 Level 1
30. 8. 2009 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@drumik Asi takhle: Z Ekonomického hlediska přivedl Chavez Venezuelu do prdele.
Vyhnal "zlé" američany. Zestátnil cementářský průmysl a bankovní dómy a teď se mu to tam hroutí jak domeček z karet.

A předpokládám, že máš o Kubě podobně naivní představy a ty tisíce lidí co každý rok riskují životy a opouštějí rodiny to dělají asi jako adrenalinový sport. Míří z bohaté a spravedlivé Kuby do imperialistického pekla, aby mohli být vykořisťováni rukou zlého kapitalisty. Ach ti kubánští zbohatlíci.

rrastik
rrastik
Level 1 Level 1
30. 8. 2009 00:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@drumik No, presvedcil ste ma svojimi nepriestrelnymi argumentami. Hugo posle USA do prdele, takze je z neho poloboh a vsetko ostatne je propaganda. Vo Venezuele nie je ziadna kriminalita a vsetko su to len vymysly americky medii ktore chcu Huga znicit.
.............................
Sice sa to netyka Venezuely,ale urcita podobnost tu je. V Prahe poznam par Kubancov, ktory dodnes nevedia pochopit ako je mozne ze tolko ludi v europe veri ako je na Kube tamojsim ludom fajn a super,ked na vlastne oci vidia ako sa kazdy snazi z tej krajiny dostat ako len moze. Dokonca sa uz od par fanatikov ktory z celeho srdca nenavidia ameriku a vsetko co z nej pochadza dozvedeli, ze ako kubansky emigranti urcite spolupracovali s USA na podkopavani tamojsej vlady a su plateny od zidovskych bank az po americke ropne korporacie.
..............................
O praktikach nielen americkych,ale celkovo zapadnych korporacii v tretom svete nemam iluzie. Len casto pozeram ake iluzie dokazu mat ludia o Hugovi, Fidelovi, Vladimirovi, Kimovi a dalsich len z toho dovodu, ze rovnako ako oni nenavidia USA.

Malfis
Malfis
Level 1 Level 1
29. 8. 2009 18:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bože další argument, že za to můžou hry. Kdyby se radši zaměřil na řešení těch drogových dealerů a věcí okolo.

Aros
Aros
Level 1 Level 1
1. 9. 2009 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malfis :-D Ti mají dost. Vsadím se že všichni ti drogoví dealeři a lapkové, vydělávající si na cigarety na ulici ve Venezuele paří PC hry... Mají ho v kontejneru za obchoďákem a prodlužku nataženou z mrazáku oknem...

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
29. 8. 2009 22:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malfis ta gta hra je fakt sprosta hra pre debilcekov .. somarina

Chaythere
Chaythere
Level 1 Level 1
30. 8. 2009 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vaio V tom případě tu gta hru asi paříš od rána do večera. :shock:

Atapi
Atapi
Level 1 Level 1
29. 8. 2009 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malfis Tak nějak, ještě čekám kdy nějakej politik navrhne omezit závodní hry tipu NfS (a co teprv Carmageddon :D :D ), protože to nabádá k rychlé a agresivní jízdě po ulici. :D

jutes
jutes
Level 1 Level 1
29. 8. 2009 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Obdivujem Huga, vie co robi a to co robi robi pre ludi. To len americke media ho vykresluju ako Zleho diktatora. Hugo drzim ti palce.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 8. 2009 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jutes No nejspis jsi videl ten dokument o nem a o tom, jak za politickym pucem v te zemi stoji USA a proste to, ze jim Hugo nechtel uz prodavat ropu lacino nebo co. Ja kdyz jsem slysel reakce toho cloveka a videl, co v te zemi udelal, celkem se mi to libilo (hlavne to, ze zridil v kazde komunite lidove snemy a vlastne neustale ma kazda vetsi komunita tam pravo ovlivnit vladu pomoci vlastniho hlasovani - to je dobre, tahle myslenka se mi libila uz davno, sam jsem o necem takovem uvazoval). Ale nedelal bych z nej dokonaleho cloveka, je to marxista jak vysitej a to je hodne nebezpecne - realizace myslenek komunismu nikdy dobre nedopadla, ten system funguje jen na papire a Hugo se snazi o nemozne. A protoze ta realizace komunismu byla vzdy jen ke skode, nikdo soudny se jim uz nezabyva. Preci jen, za 100 let existence teto myslenky na nej zemrelo asi 120 milionu lidi a prokazalo se, ze to nefunguje. Naopak demokracie je tu pres 2000 let a prokazala, ze funguje. Nicmene dnesni pojeti demokracie je zvracene, ale porad lepsi, nez vrazedna idea komunismu. Stejne tak je mozna nebezpecne americke vymyvani mozku, ale kazdopadne bych byl soudnejsi a ani jednu stranu neglorifikoval. Jinak tady s tema hrama trochu prestrelil. Je prokazane, ze nasilne hry nemaji zadny vliv na kriminalitu. Podle meho nazoru naopak kriminalitu snizuji - pokud si clovek vystrili tuny lidi ve hre, uspokoji ho to tak, ze nema potrebu jit na ulici a vrazdit lidi v realu. Je to ale sporne, nicmene zakazy a cenzura nikam nevedou - zakazane ovoce chutna nejlepe.
- Jindřich Pirner

jutes
jutes
Level 1 Level 1
29. 8. 2009 19:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace asi myslis ten isty dokument, ale ja som toho nazoru ze komunizmus ma zmysel len nedokaze fungovat vedla takeho prehniteho systemu ako je kapitalizmus (a samozrejme ludska vlastnost ako je chamtivost musi bt odstranena z ludskeho spravania (co chce este niekolko vojen a minimalne 5 storoci) :(

pivak
pivak
Level 1 Level 1
30. 8. 2009 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @jutes: Spravne musi se odstranit chamtivost. Takze lidi, co se nespokoji s tim co jim poskytne stat, poslat do gulagu. Vsichni budou mit stejne a vsichni budou stastni. :roll:

Boze ja doufal, ze lidi s timhle myslenim uz brzo vychcipaj.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 8. 2009 19:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @jutes: jo, mozna za pet storoci to lide zvladnou implementovat, jen se to snad nebude jmenovat komunismus a bude to prepracovane...ale bacha na tyhle dokumenty, varuju pred nimi...takovy Zeitgast je prospikovany komunistickymi skrytymi blaboly...idea komunismu je v tom, ze vsechno bude vsech, jidlo bude zdarma, doprava zdarma, proste vsechno zdarma (ale s tim vsechno vsech nesouhlasim, me do bytu nikdo nepoleze bez dovoleni)...jenze nikdo nikdy neprisel na to, jak to realizovat a myslim, ze ani neprijde - zdroje jsou omezene...jedna idea je, ze se v budoucnu najde neomezeny zdroj energie a za lidi budou pracovat roboti - pak by to tak byt mohlo a pak by mohlo neco jako komunismus fungovat...ale to je zatim cira utopie a zatim se o realizaci pokouseli jen psychopati a stalo to nejvic zivotu lidi v dejinach lidstva (viz. Mao Cetung)...je to nebezpecnejsi nez nacismus...vzdycky se najdou lide, kteri budou chtit byt vic nez ostatni a ovladat je...tak je to v kapitalismu i komunismu...dnes si muzes vybrat jen ze dvou rezimu - kapitalismus+komunismus a nebo kapitalismus+demokracie...aktualne je lepsi ten druhy, protoze alespon nejak dodrzuje lidska prava, to je snad bez debat...
- Jindřich Pirner

Shal
Shal
Level 1 Level 1
30. 8. 2009 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jindřich Pirner: A každý bude chtít mít v garáži Mercedesa a ve Stuttgartu se z toho poserou. Stejné to je s vilou v na Havai - už vidím ty tisícipatrové mrakodrapy s unibuňkama, protože celá planeta potřebuje nutně vilu zrovna na Havai.

Prostě je nemožné aby všechno bylo zadarmo, protože každý by chtěl všechno. Jak už tu bylo napsáno, tak zdroje jsou omezené a vždycky budou ikdyby za nás pracovali cvičení křečci a elektřina nám rostla v zadku. Zdroje nejsou jenom elektřina, peníze práce atd. Ale je to i čas, prostor, vztahy mezi lidmi atd atd.

Myšlenka komunismu mi připomíná to pohádko "O království kde pečení holubi padají lidem do huby". Pohádka není hloupá. Hloupí jsou ti, kteří ji věří.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2009 17:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Shal: Ale já vim, souhlasim a jak chutná komunismus jsem si zažil na vlastní kůži - nic příjemného. Na Hawaii je to krásné, doporučuji zejména ostrov Maui, bezva vlny na surfování, krásná příroda a výborné restaurace. Jen je to tam dost drahé. Jinak bych se tam znovu kouknul na dovolenou, to ano, ale žít bych tam asi nechtěl, nevim. Já jen fantazíroval, že kdyby nikdo nemusel manuálně pracovat a bylo dost elektřiny i jídla pro všechny, mohlo by to fungovat. Jenže už teď je planeta přelidněná, takže v současném stavu to fungovat vůbec nemůže. Musela by přijít třetí světová a planetu radikálně vylidnit.
- Jindřich Pirner

Prometheus
Prometheus
Level 1 Level 1
29. 8. 2009 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=drumik]Moc bych nevěřil informacím, že Venezuela je nejnebezpěčnější země. To je jen tlak ze strany médii udělat z této země špinavou zemi. Ono to vypadá, že je tam bída, ale ti lidi tam mají Svobodu a nejsou ničím omezeni. A teď je masíruje USA a dělá z Chaveze diktátora a nelidumila, což není vůbec pravda. Naopak lid Venezuely miluje svého Huga Chaveze. Chavez se naopak snaží zavést pořádek a mír pro svůj lid a snaží se dát do pořadku školy, nemocnice apod.

Fandím Chavezovi, protože poslal do prdele USA 8)[/quote]

Bohužel Chavez dlouho vládnout nebude, neboť pod záminkou "osvobození" od tyranie a diktátora bude svržen či zavražděn (jako tomu bylo na blízkém východě). USA jde v první řade o zdroje surovin, především ropy. Z historie a událostí posledních let to musí být patrné i naprostému zabedněnci.

WILD3N
WILD3N
Level 1 Level 1
29. 8. 2009 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Historie mě naučila nepouštět se do takovýchto diskuzí a doufat, že lidé jutes a drumik to nemyslí vážně. I když v tomto případě je dezinformovanost nasnadě. Už jen ze samotného konceptu - USA mají v jižní americe od pradávna svoji sféru vlivu anebo ji alespoň za svou sféru vlivu považují. Chavez ze země taky nepustí (alespoň ne z oficiálních zdrojů) pravdivou informaci a tak člověku zůstane jeden nebo drůhý extrém. A je pochopitelné, že ti nezávislí se do "středu zájmu" jakékoliv společnosti dostanou jen těžko, buď proto že to prostě "není tak extrémní a zlé jako to líčí libovolný z extrémů" a nebo prostě proto, že jsou malí/nemainstreamoví a upadnou v zapomění. A co mi nejvíce vadí? Jen to že tady se obhajují režimy, které nezřítka používají totalitní praktiky, ba co hůř ještě se vychvalují....
A tak snadno se na to vše zapomíná, že ?

jutes
jutes
Level 1 Level 1
29. 8. 2009 20:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WILD3N zle si to pochopil, ja viem aky bol rezim, pred 30timy rokmy ale keby si niekedy cital knihy a clanky historikov co sa diali za zverstva tak by si pochopil ze za tie zverstva nemoze "rezim" ale ludia. Das obycajnemu cloveku ktory poznal iba to co mu rastie za humnom do ruk velku moc tak mu prepne, je to normalne a zaroven smutne

Shal
Shal
Level 1 Level 1
30. 8. 2009 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jutes jutes :
"za tie zverstva nemoze "rezim" ale ludia"

Jestli jsi tohle myslel vážně, tak opravdu potěš pařez. CO je to za zvrácenou myšlenku snažit se oddělit režim a lidi? TO prostě nejde. Režim je tu pro lidi a pokud nefunguje na lidském společenství, tak je to špatný systém ikdyby na papíře lítali růžoví okřídlení poníci.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 8. 2009 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WILD3N Ono získat 100% pravdivé informace o politice je hodně drahá věc a není to jednoduché - co vím, tak se musí na takovou zprávu vypracovat neveřejná zakázka a cena se pohybuje kolem 100 tisíc CZK za obyčejnou zprávu, nicméně několikrát ověřenou výborně placenými lidmi. Já osobně na to nemám, tak si dělám takový osobní historický black-list v počtu mrtvých a utrpení, abych věděl, jaký režim má nejhorší "skóre" - vedou komunisti, pak jsou nacisti a nakonci jsou demokraté. Ačkoliv, kdyby se šlo více do minulosti, tak původní Řecká demokracie se opírala z velké části o otroky - dnes nemyslitelné. Všechny ty systémy jsou dnes ovšem autoritářské a podobné monarchistickým systémům. Jen s tím rozdílem, že dnes nejsou funkce dědičné, desátky se platí stále (a více). V některých systémech se něco zrušilo, v některých ne. Beztak kapitalismus vládne všude, protože lidé na nic lepšího zatím nepřišli, i komunisté v Číně kapitalismus směle praktikují. A je to v pořádku, prostě je to stádium vývoje, není nic lepšího pro kontrolu těch mas lidí, no a třeba to lidstvo přežije. Já každopádně komunismus zažil a nynější demokracie, ať je jakákoliv, je prostě lepší, už mi nikdo netluče do hlavy, že musím někomu říkat soudruhu/soudružko. Ale na druhou stranu se tu objevila nějaká EU, která mi říká, co mám jíst a jaké kupovat žárovky. To také není dobré. Pravda bude někde uprostřed.
- Jindřich Pirner

jutes
jutes
Level 1 Level 1
29. 8. 2009 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Jindřich Pirner].......... Ačkoliv, kdyby se šlo více do minulosti, tak původní Řecká demokracie se opírala z velké části o otroky - dnes nemyslitelné.......[/quote] ak by si si otvoril oci tak sa nezmenilo nic otroci sme stale len s tym rozdielom ze nebyvas u otrokara na farme ale vo svojom byte/dome/ubytovni. zarobis len na prezitie, pokial sa nestanes otrokarom/podnikatelom.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 8. 2009 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jutes hele to je opet tema na delsi diskuzi...ja ti reknu jenom to, ze jsem rad, ze me nikdo nebicuje, muzu utect treba do lesa a nikdo me nezastreli - rozdil oproti realnemu otrokarstvi...jina vec je, ze leckde uz neni kam utect a ze te vsude hlidaji kamery ala Big Brother...ja na tohle tema pisu posledni mesic takovou esej spojenou s tematem antisemitismu v nabozenstvich (je vsude), mozna to hodim na nejaky svuj blog, na PCT se takovy clanek nehodi...tak se tady tim nechci moc zabyvat...ale zajimave tema to je, jen clovek nesmi propadnout jednostannemu nazoru...
- Jindřich Pirner

Jirka76
Jirka76
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
29. 8. 2009 22:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=jutes]ludska vlastnost ako je chamtivost musi bt odstranena z ludskeho spravania[/quote]

a jak si to predstavujes? nejakou genetickou manipulaci? :lol: :roll:

Olda_rab1
Olda_rab1
Level 1 Level 1
30. 8. 2009 03:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vzdyt tam u chaveze se mlatej hlava nehlava furt a mnohem dyl nez existujou hry, za nasili u nej muze drogova mafie.

AZOREK
AZOREK
Level 1 Level 1
30. 8. 2009 09:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Samá kritika, přitom tenhle týpek je vysolevené COOL. A narovinu - v české republice je to sám. Ano, u nás se NESMÍ prodávat zvýkačka, co vypadá jako cigareta. A to vás nezajímá? Je to jídlo, které by mozná (... vec nazoru..) mohlo naucit vice deti kourit - pouze kourit. Zatimco tam zakazuje hracky ve tvaru zbrani - a tim se ZABIJÍ. Navíc více vsichni prd o psychologii venezulcu a podle toho jak je od mladi (vcetne hracek a her) vychovavaj neni se cemu divit, tam je to proste normalni. A zacat zakazanim her a atrap zbrani je mohem lepsi nez strilet do davu pri povstanich, jako se to delo u nas - jenomze ne, jak tu nekdo rekl: Tlak na media poskodit Venezualu. A jak jsem rekl ja, se zvejkackama v nejakem tvaru, máme to SAMÉ a doknce se tusim jednalo o zakázání zapalovačů v nějakých tvarech...

Eso Rimmer
Eso Rimmer
Level 1 Level 1
30. 8. 2009 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AZOREK Hraju hry odmala a kdyby se mě někdo zeptal, jestli bych byl pro zákaz hraček kopírují zbraně (pistole, nože apod.) a násilných her, tak bych byl rozhodně pro. Chtělo by to ale pojmout víc všeobecně, protože kromě her hraček jsou tu ještě ostatní média, jako televize, kina, internet. Tam všude by se musely zbraně zakázat taky, protože pokud se zakáže jen část, tak to pak ztrácí význam. Zákazem mám na mysli samozřejmě do určitého věku a taky by to chtělo posuzovat, jestli se jedná o propagaci násilí. Nicméně si nedovedu dost dobře představit, jak by se to dalo v dnešní, tak uspěchané době přeplněné informacemi zrealizovat.

Atapi
Atapi
Level 1 Level 1
30. 8. 2009 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eso Rimmer Zákazy by toho stejně moc nevyřešili... spíš by to chtělo větší informovanost a vzdělanost obyvatelstva o problémech. Dneska se snad už na všech hrách píše věkový doporučení (+doporučení jak dlouho hrát/čumět na TV), jenže 99% rodičů na to dlabe, stejně jako s chlastem nebo cigaretama, kde taky není pro děti problém si je sehnat a spousta "dospělých" je v tom ještě podpoří a pak se díví, že jediná aktivita jejich milejch dětí je jen hraní her na PC, TV a hospoda (v lepším případě).
Podlě mě jsou nějaký zákony a zákazy k ničemu, dokud se o tom nebude veřejně mluvit a dohlížet na dodržování. (jenže kontrola je skoro nemožná, težko bude po domech běhat policie a koukat co kdo hraje, takže to zase zůstane jen na lidech jak se k tomu postaví).

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2009 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eso Rimmer @Atapi: Já třeba nepochopím u her a filmů jednu věc - když to má mature hodnocení od ESRB, tak tam můžou tam být tuny vnitřností a mrtvých lidí, ale nikdy tam nebývá explicitně zobrazený sex. Dělali velký humbuk okolo Hot Coffee v GTA:SA, a dosáhli snad i vymazání této mini-hry. Ale že se tam ustřelují hlavy, ruce a nohy lidem, to je jaksi více přijatelné, než zobrazit sex. To samé s filmy a pořady - televize klidně vysílá záběry opravdových hnijících mrtvol, ale sex dá až po 22. hodině a to jen erotiku (v posledních letech ani to ne). Nechápu. Nejsem žádné nadržené prase, co by vyžadovalo porno ve hrách a filmech, ale když už má být něco pro dospělé a reálné, tak sexuální scény jsou mnohem méně "škodlivé", než scény s mrtvolama. Prostě přístup těch cenzorů nechápu, mají v hlavě úplně vymyto.
- Jindřich Pirner

Atapi
Atapi
Level 1 Level 1
30. 8. 2009 14:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eso Rimmer @Jindřich Pirner: Tak i násílí je zakázaný vysílat, to je asi jako s tím pornem, když je ve filmu pár scén, kde je erotika nebo vražda (násílí) a zbytek je o něčem jiným tak je to OK. Když to je pořad, co obsahuje "pornografii a hrubé samoúčelné násilí", tak by to mělo bejt snad jen po tý 22. hodině (a třeba videa od talibanu a pod. jsem teda ještě ve dne v TV neviděl :D )
Aspoň tak to chápu já.
Jinak tyhle cenzury a žaloby na hry jako GTA moc neřešim, velká většina jich podávaj rúzný fanatici a o daný problematice toho vědí zhruba stejně jako naše známá důchodkyně co řekla "Já bych všechny ty počítače a internety zakázala.".

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2009 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eso Rimmer @Atapi: Já to myslel trochu jinak a sice tak, že ani po 22 hodině neuvidíš film, který obsahuje pornografické scény. Uvidíš maximálně erotiku. Ale to je jedno, nebudu to řešit, na porno čučet nepotřebuju. Stejně nedokážu rozumně obhájit, proč by ve filmech takové scény měly být, jen mi to přijde divné. Žaloby na GTA podává většinou stále jeden a ten samý právník, který má v hlavě úplně vymleto, je to prostě debil a jak říkáš, lidi jako on tomu vůbec nerozumí. Na Tiscali Games jsme se o tématu "cenzura videoherního násilí" bavili už hodněkrát a nikdo z hráčů s tím nesouhlasí. Mě stejně beztak baví nejvíc Super Mario, toho mi nikdo nezcenzuruje ;)
- Jindřich Pirner

Atapi
Atapi
Level 1 Level 1
30. 8. 2009 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eso Rimmer @Jindřich Pirner: Jen aby :D , želvy jako ohrožený druh jsou chráněné a Mario podněcuje agresi vůči chudinkám želvičkám, takže zakázat! :D

Olda_rab1
Olda_rab1
Level 1 Level 1
30. 8. 2009 23:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to co rikas predpoklada ze to mame zakodovano v genech, mozna napul, ne zcela, nejvic za to muze prostredi a vychova.

Reklama
Reklama