Zpět na článek

Diskuze: Chlazení grafické karty: 4 chladiče v testu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 6. 2004 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Každý chladič byl po namontování temperován po dobu 30 min hraním Counter Strike.
<br>
<br>mno,i kdyz proc ne ...ono udelat stabil 100fps na DEFAULT(bez zasahu do cfg) chce uz trochu nadstandardni masinku
- tUrbine

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 6. 2004 10:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...jako bench to vlastne neslouzilo,ale stejne je to narez,hh
- tUrbo0o

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 6. 2004 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

snizeni teploty o 0,7°C tomu se rika uspech...
<br> a pak ze ten vetracek je jen marketingovy trik...
<br>
<br>p.s. thermaltake giant 4 bude mit 2 superturbo2 vetracky ( jeste rychlejsi a hlucnejsi, aby zakaznik mel pocit, ze mu to za ty prachy poradne maka) :)))

- drticz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 6. 2004 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skoda, ze zde neni temer zadna zminka o chladicich na pameti u Grafik.
<br>Je docela umeni sehnat nekde slusnou nabidku za rozumny penize.
<br>A kdyz si je nekdo (jako ja) nareze ze staryho PII chadice, tak by bylo pekny se alespon docist, cim je to nejlepsi prilepit a jestli je lepsi nechat vyssi hroty (2-3cm pokud se vejdou mezi jine soucastky a chladice)!? Atd...
- Freaky

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 6. 2004 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a co nejaky oc ?
- smudlus

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 6. 2004 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No jasne proc si ho nevychvalit kdyz ho prodavame v shopiku coz?:) Jedine co me na nem vadi je to ze nema aspon pasiv propojeny s HP na druhe strane aby chladil z obou stran.. A jak je to s chlazenim pameti? Jedine co to uchladi dobre bude GPU a na pameti se zase zapomnelo.. Clovek aby si koupil ten giant 3, z nej si vzal ty pasivy na pameti a na GPU namontoval silencer..;/
- Zoltan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 6. 2004 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mily autor clanku...Len tak pre tvoju informaciu ten Zalman chladic sa pri grafike akou je 9800XT nepouziva bez pridavneho vetraciku?! Ked si pozres aj karty od Saphire ktora tieto chladice montuje na svoje karty tak vesetky karty od 9800 vcyssie maju aj ten pridavny Zalman chladic.! Takze nechapem ako si to mohol takto testovat..kurnik porovnavat pasivny chladic s aktivnymi chladicmi? To je co za blbost! Sa uvedom prosim ta....Osobne som mal ten Zalman spolu s tym vetrakom na FX5900 ktora bola falshnuta na 5950 a po hodine hrania ked si sa chytil pamati alebo GPU tak ziadnu horucavi si necitil. Prsote pri takych vykonnych kartach musis tam mat ten vetrak, ktory je extremen tichy~~!! A okrem toho to ze tam patri ten vetrak pri takejto karte mas aj v navode~~!!!
- soundstorm

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 6. 2004 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zalman na svých stránkách píše u kterých karet je nutno a u které doporučeno použít přídavný větrák ZM-OP1. Takovýhle test je nahovno ! Více tady: http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.asp?idx=46&code=013
- Butthead

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 6. 2004 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

presne tak...boze neverim ze niekto kto urobi takyto test sa moze spravat ako absolutny diletant a amater, co sa ani nevie uvedomit ze pasivakom asi 9800XT neuchladi~~!~~
- soundstorm

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 6. 2004 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zalman mam doma a mozem povedat ze som este nevidel chladic ktory by uchladil geforce 5900 pasivne ale tento to dokazal ked xes robit objektyvne bencmarky tak si vypni vrtulu na tych ostatnych a uvidime ze ci to potiahnu tak veselo dalej osobne by som typoval ze tie gianty padnu po pol hodine alebo najneskor do 45 min
<br>
- StepnyVLK

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 6. 2004 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo s tim chlazenim pameti mas pravdu ja sem si k tomu koupil od thermaltake pasivy na pameti DIM a z toho sem to narezal a zbytky nasadil na jednostrane DIMMy co sem mnel v case ;-) Jinak mam silencer doma a za 500 ho doporucim kazdymu kdo si koupi kartu od saphire jelikoz ty jejich standrtni vetracky je otres a bida :-( a hlavne za mesic zacnou delat neunosnej kraval
- McMlok

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 6. 2004 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

SUHLAS SUHLAS SUHLAS....tak mi to pripada jak keby autor toho clanku chcel len nas*at vsetkych a cakal na ich reakcie...vidite ani len sa neozval vo fore a nepriznal si chybu
- soundstorm

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 6. 2004 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

odpoved se nasnade: omlouvam se, ze sem po probdele noci nereagoval behem 10 minut na vytky vuci zalmanu; taktedy pasivni chladic zalman se na 9800 xt ani karty s podobnou emisi tepla samozrejme nedoporucuje; v grafu je uvedena teplota bez zateze, kterou zalman jakztakz zvladne, ikdyz samozrejme topi, tak se zatezi, kde jsme v testu namerili onech 80 stupnu, coz byla take posledni teplota, kterou byl system schopny prokazat predtim, nez zkolaboval; hodnota je uvedena pro uplnost grafu, chybou je, ze neni zdurazneno, ze bez pridavneho vetraku si zalman na vyssich grafarnach neskrtne, pracuje se na oprave, diky za pochopeni a strpeni ... thx )
- adamicaopica

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 6. 2004 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pochopeni a strpeni .... )
- adamicaopica

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 6. 2004 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

protoze ten Zalmann s pridavnym vetrakem mam taky doma a bez problemu uchla AIW 9800 pro od Sapphiru.
<br>Jeste pripominam, ze se standardni vybavou umi 2 rychlosti, podle toho do jaky redukce se vrazi napajeni, ja ho mam nastaveny na min otacky (5V). Polepsete se! To je jak zkouset 2 auta a u druhyho v chalici vyndat vrtuli a pak poukazovat na to, ze se ten bez vrtule prehriva...
- blecha

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 6. 2004 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud se pamatuju, tak zde byl Silencer recenzován samostatně, a až proto, že dopadl výborně, byl zařazen do shopíku. Ne opačně!
- no-X

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 6. 2004 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

R9800 PRO(ne oc) uchladí v pohodě pasivně. OC už je potřeba ofukovat jinak se objevují chyby v obraze.
<br>
<br>Jinak pokud vim, tak Zalman byl první kterej tohle začal vyrábět. S tim větrákem vy vytřel zrak všem i na 1500 rpm. ;-)
<br>
- HADiCE

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 6. 2004 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Priste by to chtelo taky teplotu okoli. Tzn. bud v kejsu nebo (pokud bylo testovano " na stole") okolniho vzduchu.
- Gromit

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 6. 2004 13:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jak se vubec daji pridelat pasivky na pameti??? myslim nak inteligentne, zadnej vterinak nebo izolepu... existuje naky teplovodivy lepidlo, ktery se nemusi vytvrzovat pri nakejch 90 stupnich? (to mi rekl jeden prodavadc...) pripadne jak se jmenuje a kde ho sehnat?
- jet

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 6. 2004 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

teplovodivá oboustanně lepící páska 3M. Ale kde jí sehnat netušim.
- HADiCE

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 6. 2004 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://www.arcticsilver.com/arctic_silver_thermal_adhesive.htm
- kubik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 6. 2004 17:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zalman už z principu věci nemůže konkurovat Silenceru ani s větrákem, aby zase nějakej chytrák neřekl, tak jsem to samozřejmě porovnával - je to kua rozdíl.
<br>Další - pasívy na pamětech jsou úplně na pytel, resp. s použitím stock cooleru možná o chlup pomůžou, ale princip je jiný - nahoďte na grafiku silencera a uvidíte, že vám půjdou paměti výš! Proč - protože se schladí nejen GPU, ale celé PCB a z horkých pamětí budou rázem vlažné ...
- Honza

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 6. 2004 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nerika se nahodou graficka karta GK? GF je spis GeForce. Nebo se pletu?
- name_less_one

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 6. 2004 17:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

:)
<br>a to nielen raz je napisane GF ....:)
- juzka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 6. 2004 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemate nekdo nainstalovanej Silencer na R9700 np od Herculesu? Uvazuju o koupi, tak bych po zaplaceni nerad zjistil, ze tam vadi nejakej kondenzator apod ....
- Lachty

Reklama
Reklama