Cisco spouští obrovskou mediální kampaň
Společnost Cisco spustila novou kampaň díky níž si bude chtít vylepšit svou pověst; mezi změny bude patřit například nové logo a nový slogan. Kampaň bude stát v přepočtu 2.2 miliardy korun.
V průzkumu totiž firma zjistila, že ji zná mnohem méně lidí, než jiné technologické společnosti, i když má v mnoha případech vyšší zisky. Cisco se tak rozhodlo rozjet velkou mediální kampaň, jež bude zahrnovat reklamy v novinách, televizi, na webu a dokonce i v mobilech.

Menší problém je v tom, že Cisco vyrábí produkty většinou pro firmy, ne jednotlivce, a tak se 100 milionů dolarů věnovaných do kampaně může zdát zbytečných. Společnost však sází na to, že jednotlivci tyto firmy ovládají a nechají se tak marketingem ovlivnit. A i změna loga je podle Cisca v souladu s novou strategií - je prý jednodušší, takže je k jeho vyobrazení třeba méně pixelů, takže bude lépe vypadat na displejích mobilních telefonů.
Zdroj: Betanews